مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

الگوریتم Freshness گوگل چیست؟

آموزش سئو در مشهدچه‌کسی عشق و علاقه داراست که سن دوست‌دختر جاستین بیبر در سال 2005 را بداند؟!
این پاراگراف نسبتاً زننده، دقیقاً صحبتی بود که مدیریت کهن بخش کاوش گوگل در سال 2011 و در طول رونمایی از الگوریتم Freshness تیتر کرد. این الگوریتم در اولِ رونمایی منجر تولید تغییرات متعددی در حاصل کاوش شد. طبق آمار، چیزی نزدیک به 35 درصد وبسایت‌های جایگاه‌دار در حاصل صفحه ها اولیه گوگل، بعداز آغاز فعالیت Freshness، در جایگاه‌های خویش مبتلا تغییرات شدند و این زمینه بخش اعظمی از وبمستران را به معنای حقیقی و واقعی نگران کرد.

در‌این نوشته‌علمی قصد داریم به طور جامع، به معرفی الگوریتم Freshness بپردازیم و بعداز آن، نکات مهم و کلیدی با صرفه‌سازی وبسایت و محتوا را برای این الگوریتم به شما یادگرفتن دهیم.

چرا الگوریتم Freshness ساخته شد؟
فرآیند ایجاد محتوا به طور رو به بالا در اکنون پیشرفت بوده و می‌باشد. در سال 2010 پیش‌بینی گردیده بود که حجم محتواهای ایجاد گردیده، صرفا در سال 2017، طولانی تر از داده ها ساخت گردیده در 5 هزار سال پیشین از آن باشد! خودتان فکر کنید میان این‌همگی داده ها و محتوای مو جود، گوگل چطور میخواهد دقیقاً مقاله موءثر و متبوع استفاده کننده را به دست وی برساند؟

گوگل برای نشان دادن شایسته ترین سود به یوزرها خویش، الگوریتم‌های متعددی (از گزاره کبوتر، مرغ مگس‌خوار، پاندا، پنگوئن و ...) را تولید کرده و به‌روزرسانی مینماید. الگوریتم‌هایی که بر روی مواقعی مثل:

نسخه برداری نبودن محتوا
اعتبار سنجی وب سایت
تشخیص محتوای بی کیفیت
و...
تمرکز دارا‌هستند؛ ولی این‌ها گشوده هم کافی نبودند. اذن بدهید یک نمونه بزنم. فکر کنید که شما در پی دانلود یک کتاب درسی برای فرزند خویش در سطح اینترنت میباشید. آیا دوست دارید در طول کاوش عبارتِ «کتاب فارسی پنجم دبستان»، با سایتی روبرو گردید که کتاب فارسی درج شده در سال 1387 را به شما نشان میدهد؟ آیا در‌این حالت نسخه برداری نبودن، باکیفیت بودن و اعتبار بالای وبسایت به شما یاری میکند؟ اصلاً.

اساسا، الگوریتم Freshness برای حل اختلال یوزرها در عکس العمل با محتواهای کهن پدید آمد! به عبارت دیگر، وظیفه Freshness، ارتقا درجه محتواهای تازه نسبت به محتوای کهن میباشد. با امداد این الگوریتم میباشد که بعداز کاوش عبارتِ «کتاب فارسی دبستان» در گوگل، به جدید‌ترین ورژن چاپی این کتاب در مرتبه‌های ابتدا حاصل می سید.



آیا با الگوریتم Freshness، تمامی محتواهای نو به صدر حاصل گوگل می‌رسند؟
مطمئناً پاسخ این سؤال منفی میباشد. فراموش نکنید که بهینه سازی مانند یک مسابقه ورزشی میباشد. در صورتی‌که یک ورزش کار تنها تغذیه خیر و خوبی داشته باشد، نمی‌قدرت اذعان کرد که وی بدون شکً غالب پایانی مسابقه خواهد شد. الگوریتم Freshness و محتوای نو نیز تنهاً یکی نکات مهم برای چیره شدن در‌این مسابقه میباشد که اما همین مورد هم برای همه تارنما‌ها یکسان وجود ندارد. به صورت نمونه:

وقتی که عبارت «مدیریت جمهور کشور ایران» را کاوش فرمائید، مطمئناً بسیار اهمیت داراست که در برگه نخستین، با کاغذ‌ای از ویکی‌پدیا روبرو گردید که در خصوص آقای حسن شیخ نوشته میباشد، خیر برگه‌ای در خصوص مدیریت جمهور کهن سرزمین، آقای محمود احمدی نژاد. ولی در مقابل وقتی که عبارت «یادگرفتن پخت خورش قورمه سبزی» را سرچ فرمایید، اهمیت متعددی ندارد که امر پخت این طعام، مرتبط با دو روز پیش باشد یا این که 3 سال قبلی‌خیس.

نمونه الگورتیم freshness گوگل

در غایت این گوگل میباشد که بایستی متوجه این قضیه گردیده و بفهمد که تازه بودن کدام محتوا برای استفاده کننده اهمیت داراست. ولی در کل، طبق ارشادوراهنمایی منتشر گردیده از همین کمپانی، تمرکز الگوریتم طراوت گوگل (Freshness)، برای ارتقا جایگاه محتواهای نو، بیش تر بر روی وبسایت‌هایِ پایین میباشد:

خبری
رویدادی
سینمایی
دانلودی (مثل نوا، فیلم و قابل انعطاف‌افزار)
گوگل چطور تفاوت محتوای موردنیاز استفاده کننده را تشخیص میدهد؟
فکر کنید که وب سایت خویش را بعداز بازه طولانی و با سعی فراوان بر روی کلمه و واژه «ساخت وب سایت» با صرفه‌سازی (سئو) کرده‌اید. تا یک هفته در سلیقه کسب این جایگاه برتر تارنما میباشید، ولی بعد از دوران کوتاهی یک کدام از رقبا با تکثیر یک مقاله یا این که تولید ورقه سرویس هاِ جدیدتر، از شما جلو می زند. احتمالاً بعداز آن مرورگر برگه خویش را ببندید و دیگر به سراغ گوگل نروید.

گوگل به‌خیر متوجه میشود که در کدام کسب‌وکارها بایستی در پی محتوای تازه باشد و در کدام، بر روی شاخصه‌های دیگرِ seo تمرکز نماید.

البته گوگل از کجا این زمینه را میفهمد؟ مهمترین نکته‌ای که به گوگل در فهم و شعور این مسئله بسیار مهم امداد می‌نماید، داغ (Top) بودن یک مشاجره یا این که تیتر در سطح اینترنت میباشد.

وقتی که به‌طور ناگهانی همگی اینترنت‌وبسایت‌ها پیرامون یک مورد نو می‌نویسند و یوزرها متعددی عبارت‌های مرتبط با آن را کاوش مینمایند، گوگل متوجه وقوع یک حادثه جدید میگردد و پیرو ارتقاء درجه جدیدترین مطالب می‌شود.

به‌طور نمونه چنانچه تا یک‌سری سال پیش شما عبارت «ساختمان پلاسکو» را کاوش می‌کردید، با صفحاتی روبرو می‌شدید که در زمینه‌ی تاریخچه تولید این سازه و دیگر جزئیات آن، اطلاعاتی به شما می‌دادند. همچنین وب سایت‌هایی که مبادرت به ایجاد صفحه ها تازه راجع‌به آن می‌کردند به شرایط معمولی در رقابت با دیگر اینترنت‌وبسایت‌ها قرار می‌گرفتند. البته بعداز وقوع اتفاق ناراحت کننده حریق سوزی این ساختمان، به طور ناگهانی کاوش این عبارت با فرایند رو به رویش و اما با دیگر کلمه ها دارای ارتباط ابتدا میشود. در همین هم اکنون وبسایت‌های مختلفی نیز دست به ایجاد محتوای نو در امر آن میزنند. این مسئله منجر می‌گردد که درین دوره اهمیت محتواهای تازه برای گوگل ارتقا پیدا نماید و مطالب جدید را به صدر نتیجه ها بیاورد.

فعلا نیز کاوش «ساختمان پلاسکو» در ورقه اولیه، بعضا از وب سایت‌هایی را به شما نشان می دهد که محتوای تازه آنها در حین وقوع اتفاق، جای محتواهای سابق را گرفته و در نتیجه ها بالایی مانده‌اند.

سئو و بهینه سازی سایت از کجا بوجود آمد؟

آموزش سئو در مشهد  قبلی از اینکه بخواهیم در رابطه موضوعی داده ها خوبی کسب کنیم همیشه بهتر می باشد تاریخچه آن زمینه را هم به نیکی بدانیم. تاریخچه بهینه سازی و قبلی بهینه سازی دیرین به شما کمک می نماید تا بدانید فردای سئو چه چیزی قابلیت و امکان دارااست بشود چرا که سئو هر روز و هر ماه در هم اکنون تغییر‌و تحول میباشد. پیرو با میزفا یاروهمدم باشید.


سرفصل‌های پست [مخفی کردن]


1 تاریخچه بهینه سازی (بهینه سازی) و موتورهای کاوش
1.1 تاریخچه نخستین موتور کاوش
1.2 ۱۹۹۶ به آن گاه
1.3 ۲۰۱۰ به آن‌گاه
تاریخچه seo (بهینه سازی) و موتورهای کاوش
سری فراگیری بهینه سازی در وبسایت میزفا سرویس شما عزیزان هستیم. شاید شما با برخی از اصطلاحاتی که در‌این کاغذ گفته میگردد آشنایی نداشته باشید ولی نگران نباشید در حالتی‌که مقاله‌ها بهینه سازی را به خوبی ادامه دهید دیگر تمامی چی در seo برای شما ریلکس خواهد بود.


همچنین می‌توانید به پست اصطلاحات در seo مراجعه نمایید و از اصطلاحات موجود در بهینه سازی یک مشاهده کرد خوب و کلی کسب فرمایید.


تاریخچه نخستین موتور کاوش
اینترنت و فضای آنلاین اختصاصی به یک شخص نیست و در یک دوره یگانه بوسیله یک فرد یا شرکتی به وجود نیامده بلکه از مجموعه عملکرد‌ها و ایده‌های بی‌شمار تشکیل شده که به وسیله اشخاص کارشناس کامپیوتر در تعدادی ده سال قبلی به وجود آمده میباشد.
به‌هرحال پیشگفتار تاریخچه seo (بهینه سازی) به اوایل ده سال 1990 میلادی بازمی‌گردد، جایی که موتورهای کاوش قدم‌های نخستین خودشان را در سمت و سوی توسعه برای یاری به سازمان‌دهی سایت‌هایی که در اینترنت فهرست گردیده بودند برداشتند.


در سال 1995، بهینه سازی به وسیله موتور کاوش یاهو در وی‌لین مرحله پیشگفتار شد. در آن بعد از ظهر گوگل به‌این اقتدار امروزی نیست. برای کاربران اینترنتی می بایست راهی مهیا میشد تا بتوانند از وبسایت‌هایی که تثبیت می‌شدند به کارگیری کنند.


بهینه سازی اولیه سایت‌ها به ترتیب حروف الفبا فیس گرفت و در قالب‌های مانند دفترچه تلفن قرار می‌گرفتند. هرچند این شیوه در اوایل بسیار کارساز می‌آمد ولی بعد ها به‌مرور عصر با افزایش شدید تعداد وبسایت ها و بالا رفتن کاربرها دیگر خیس و تمیز‌سازی وبسایت‌ها مبنی بر حروف الفبا کارساز نبود و به‌سختی کاربران می‌توانستند سایتی متناسب با نیازهای خویش را در لیست توماری فیس پیدا کنند.
از دیگر مشکلات این نوع بهینه سازی این بود که اسم وبسایت‌هایی که با سخن نخستین A ابتدا می‌‌شدند به دلیل بودن در اوایل فهرست و کسب بازدید بیشتر نسبت به بقیه حروف، طرفدار بیشتری داشتند. برهمین شالوده اکثر اشخاص و شرکت‌ها قصد تثبیت دامنه ای داشتند که با کلام A نخست می‌شدند و این گزینه زمینه سئو سیاه ها (بهینه سازی مخرب و اسپم) با فیس میداد.

گوگل ادوردز چیست و چگونه در گوگل تبلیغ کنیم؟

آموزش سئو در مشهد گوگل ادوردز، سیستمی میباشد که گوگل برای یاری به شما در بازاریابی محصول ها یا این که خدماتتان در موتور جستجوی گوگل و وبسایت های متعلق به آن گسترش داده میباشد. در طریق تبلیغاتی گوگل ادوردز متن تبلیغ در حاصل گوگل برای کوئری های دارای ارتباط نمایش داده می شود. این یک سیستم پرداخت به ازای کلیک ( PPC یا این که Pay-per-click) میباشد. این مورد به‌این مفهوم میباشد که شما می‌توانید از روش سپرده گذاری و مزایده برای یک‌سری کلمات رده تبلیغ را مشخص و معلوم نمائید و صرفا وقتی هزینه پرداخت می‌کنید که استفاده کننده بر روی تبلیغتان کلیک نموده باشد.
در گوگل ادوردز تبلیغ به صورت متن کوتاهی ظواهر می‌گردد که در برگیرنده دو تیتر، توضیحات و پیوند URL به وبسایت یا این که ورقه خاصی از وب سایت میباشد. تبلیغ جایی از کاغذ حاصل به چشم میخورد که شما می‌خواهید. مثلا بالا یا این که ذیل کاغذ نخستین حاصل جستجوی گوگل.

معمولا تبلیغات در ابتدا و زیر حاصل جستجوی طبیعی ظواهر خواهد شد. شما میتوانید مبتنی بر مزایده خویش، مقام تبلیغ را نیز معلوم فرمائید.

پژوهش ها انجام یافته نشان داده میباشد که 87 درصد از یوزرها صفحه های بعدی کاوش را باز نگری نمی کنند. علاوه بر این هر چقدر تبلیغ شما رده بالاتری داشته باشد بازدیدکنندگان بیشتری به خویش جذب میکند و یوزرها بیش تر از دیگر تبلیغ ها بر روی آن کلیک میکنند.

چرا بایستی از گوگل ادوردز به کار گیری کنیم؟
بدیهی میباشد که تفاوتی فی مابین مدل بازدیدکنندگان در تارنما موجود هست. بازدید کنندگانی که ممکن میباشد تارنما را در حاصل طبیعی گوگل پیدا کرده باشند خلق و خوی متفاوتی با بازدید کنندگانی که از روش گوگل ادوردز وارد وبسایت گردیده اند خواهند داشت. عامل این فرمان بسیار بی آلایش میباشد. ترافیکی که از روش کاوش و گشت و گذار بعبارتی seo به دست آمده باشد، مرتبط با بازدید کنندگانی میباشد که اکثر اوقات به‌دنبال داده ها می‌باشند. این در حالیست که بازدید کنندگان تبلیغات مبلغی به خیر می‌دانند که بر روی تبلیغ کلیک می‌نمایند و در پی خرید جنس یا این که سرویس ها مورد نیاز خویش میباشند. به این ترتیب شما به میلیون ها بازدیدکننده مروری (از روش نتیجه ها طبیعی) نیاز ندارید. در ازای به بازدیدکنندگان یگانه و هدفمندی نیاز دارید که از روش ادوردز وارد وب سایت گردیده اند.

تبلیغات در گوگل به همین آسانی وجود ندارد!
متاسفم که‌این را می‌گوییم: ولی برای اینکه بتوانید منزلت و ترافیک خیر به دست آورید بایستی مزایده متعددی بر روی کلمه ها داشته باشید. شما میتوانید حساب گوگل ادوردز و کمپین خویش را در پهنا یک‌سری دقیقه تهیه و فعال سازی فرمائید، البته فارغ از مدیر صحیح حاذق نخواهید بود از دارایی خویش به نیکی به کارگیری فرمائید و نتیجه ها خیر و خوبی به دست آورید. در حالتی که رئیس نیکی نداشته باشید ممکن میباشد استفاده کننده بعداز ورود به وبسایت به خیال و خاطر نامرتبط بودن متن تبلیغ و محتوای تارنما نا آرزو شود. در چنین قوانینی استفاده کننده به عقب بر می‌شود و همین دستور سبب ساز می‌شود دارایی و مشتری احتمالی خویش را از دست بدهید. علاوه بر این، از روش مدیر اثر گذار گوگل ادودرز خیر فقط کمپین شما در خریداری کردن ترافیک هدفمند و دارای ربط به وب سایت خوب کار خواهد کرد، بلکه مقدار هزینه ای که برای هر لغت ها دلخواه پرداخت میکنید، کمتر از رقبا خواهد بود.

گوگل چه‌طور تبلیغات را مدل بندی مینماید؟
گوگل هنگامی که راجع به رده تبلیغ و مزایده تصمیم گیری مینماید، فاکتورهایی راجع‌به مزایده bid (یا این که هزینه‌ای که برای هر واژه و کلمه در حیث گرفته‌اید) و تعداد اشخاصی که از روش هر تبلیغ بر روی آن کلیک کرده اند را در حیث می گیرد. گوگل ادوردز به تبلیغات موءثر حق تقدم بیشتری می‌دهد. در‌صورتی‌که تبلیغ و مقصد آن به عبارت موردنظر دارای ربط باشد، بازدیدکنندگان بیشتری از روش پرداخت به ازای کلیک (تبلیغات گوگل) به وبسایت شما خواهند آمد. بازدیدکننده خوب می‌تواند به مشتری نیکی تبدیل شود.

برای تبلیغات در گوگل از کجا استارت کنیم؟
در صورتی‌که می‌خواهید از گوگل ادوردز استعمال فرمائید و نمی دانید از کجا بایستی فعالیت خویش را آغاز فرمایید، همین هم اکنون با بخش تبلیغات ادوردز کمپانی سئوکار می‌توانید تماس حاصل نمایید. در بلاگ سئوکار میتوانید فراگیری های گوگل ادوردز را به طور نوشته ی علمی، کتاب و فیلم آموزشی مشاهده فرمائید و همینطور از سرویس ها متنوع تبلیغات در گوگل، از پاراگراف تولید حساب مخصوص، شارژ حساب ادوردز، مدیر حساب ادوردز و همینطور کلیک های تضمینی تبلیغات در گوگل به کارگیری فرمائید.

تکنیک با نام PBN

آموزش سئو در مشهد 

جمع ای درین بین به تفکر افتادند که به جای تبادل پیوند با دیگر اشخاص، خودشان تیم ای از اینترنت سایت ها و بلاگ های اینترنتی با موضوعات نزدیک به هم تولید نمایند و با به کارگیری از آنها وبسایت اصلی را تقویت نمایند. در یک مزرعه لینک و پیوند ارتباطات بسیار پیچیده ای دربین سایت ها برقرار می‌گردد و معمولا از رینگ های تو در تو و تعدادی لایه تشکیل‌گردیده میباشد.
ولی گوگل برای این اینترنت سایت ها نیز راه حل هایی را پیدا کرد؛ دقت به عمر دامنه ها، حقیقی وواقعی بودن اطلاعات تماس، به کار گیری از هاست یا این که DNS مشترک و ولی مهم ترین نکته آنکه تمام این دامنه ها به نام یک نفر یا این که یک تیم بودند؛ موجب شد تا وب سایت های اکثری بوسیله گوگل شناسایی و جریمه شوند. این تکنیک با نام PBN نیز شناخته می شود. برای آشنایی بیش خیس با مضمون‌ PBN و تفاوت آن با مزرعه لینک و پیوند به نوشته‌علمی PBN چه می‌باشد مراجعه‌نمایید.

به جای به کارگیری از مزارع لینک و پیوند، می توانید از تاکتیک‌های سئو کلاه سپید، مانند تولید محتوای گران بها، نمودار‌ها، داده‌ها، مذاکره‌ها و غیره منفعت ببرید. کلاً شایسته ترین محتوا، محتوایی میباشد که به شما اجازه میدهد لینک و پیوند ها را به صورت طبیعی و به مرور عصر بدست آورید. برای آشنایی بیش خیس با این موارد و مطالعه مقالات آموزشی دارای ربط به کاغذ بهینه سازی کلاه سپید بازگشت‌نمایید.

4- پست مهمان اسپم Spam Guest blogging
در شرایطی‌که بخواهیم خیلی معمولی به شما بگوییم، پست مهمان یعنی اینکه محتوایی را در اینترنت سایت‌هایی قرار دهید که مالک واقعی آن شما نباشید. این محتوا میتواند به طور نوشته‌ی علمی، عکس، کلیپ یا این که هر سیرتکامل دیگری باشد. یکی‌از مزایای پست مهمان آن میباشد که با تکثیر محتوا در وبسایت‌های دیگر، نام مارک و مال یا این که سرویس شما به وسیله عامه مردم شناخته میشود.

ولی مزیت دیگری که منجر گردیده اینترنت مستران متعددی اقدام به منتشر کردن محتوا در وبسایت های متعدد نمایند، اهمیت پست مهمان در سئو یا این که بهبود جایگاه اینترنت سایت میباشد. شاید برایتان سوال شود که چرا به کار گیری از از پست مهمان باعث جابه جایی جایگاه میشود؟

جواب سوال بالا در یک کلمه و کلمه خلاصه میگردد؛ «بک پیوند!»

با فراگیر شدن تکنیک های پیوند سازی، هر روز وب سایت های بیشتری به وسیله الگوریتم پنگوئن جریمه میشدند و مدیران اینترنت سایت ها متوجه گردیده بودند که قرار دادن لینک و پیوند در سایدبار یا این که فوتر یک وبسایت یک کدام از فاکتورهای گوگل برای شناسایی لینک و پیوند های خریداری شده است. در فیض شایسته ترین اطراف برای پیوند سازی محتوا برگه های بود.

در به عبارتی عصر وب سایت های خبری و آموزشی تشنه ی محتوای جدید و نو بودند. متخصصین بهینه سازی ابتدا کردند به تایپ کردن مقالات تخصصی در موضوعات مختلف و تکثیر آنها درین وب سایت های جامع و به مرور تکنیک پست مهمان کلیه گیر شد!

بهینه سازی Friendly Images

آموزش سئو در مشهد  برخلاف پلاگین های قبلی که طولانی تر با کاهش حجم تصاویر در بهینه‌سازی میکوشند این پلاگین با دستکاری تگ‌های ALT و Title تصاویر شما منجر خوانایی آنها در موتورهای کاوش می گردد. در صورتی‌که تصاویر شما این تگ‌ها را نداشته باشند این پلاگین با قوانینی که شما تعیین میکنید نسبت به بیش تر کردن آنها اقدام می کند.

تگ ALT تصویر را برای موتورهای کاوش تعریف می کند و تگ Title نیز زمانی که به دلایلی تصویر توشه گذاری نشود با قرارگیری موس بر روی تصویر اکران داده میشود.

جزئیات و پیوند دانلود این پلاگین کاربردی را می توانید در لینک و پیوند ذیل مشاهده فرمائید.


۵. Lazy Load

این پلاگین عملیاتی بر پوشه تصاویر انجام نمی‌دهد، بلکه با به کار گیری از تکنولوژی jQuery.sonar تصاویر را زمانی بارگزاری مینماید که در مرورگر قابل مشاهده باشند. مثلاً در شرایطی که تصاویر در بخش پایینی وبسایت شما باشند و کاربری در اکنون مشاهده نصیب‌های بالایی اینترنت سایت باشد بارگذاری تصاویر انجام نمی شود مگر این که به کارگیری کننده به بخش‌هایی که عکس در آن جای داراست مراجعه نماید. این دستور تأثیر بسیار مثبتی در ارتقاء سرعت بارگذاری اینترنت سایت دارااست. این پلاگین کارآمد پیکربندی خاصی ندارد و بعداز نصب و فعالسازی بصورت خود کار فعالیت مینماید. پیوند دانلود این پلاگین از مخزن وردپرس به صورت ذیل می‌باشد.


به کار گیری به طور همزمان از پلاگین‌های روایت گردیده تداخلی ایجاد نمی‌نماید ولی بهتر میباشد از پلاگین‌هایی که کارآیی شبیه دارند به کارگیری نشود. به عنوان مثال از در بین پلاگین‌های ۱ و ۲ که صرفاً به منظور فشرده‌سازی آیتم به کار گیری قرار می گیرند، یکی از را گزینش کرده و در کنار آن‌ها از پلاگین‌ seo Friendly و Lazy Load به کارگیری فرمایید.

همان طور که ذکر شد در سرعت توشه گذاری اینترنت سایت کارداران متعددی نقش دارا‌هستند که در کل به دو بخش سرور و سایت سیرتکامل‌بندی می گردند. مواقعی که ذکر شد مربوط به سایت می باشند اما در صورتی‌که سرور میزبانی سایت مناسب نباشد هرقدر هم که با صرفه‌سازی‌های لازم بر روی سایت شما چهره بپذیرد سرعت توشه گذاری رضایت‌بخش نخواهد بود. از این رو لازم میباشد که در تنظیم سرور مناسب نیز اعتنا لازم را به کار آورید. برای اینترنت سایت‌های وردپرسی می توانید از هاست وردپرس اینترنت رمز به کارگیری نمائید. هاست وردپرسی اینترنت‌رمز با به کار گیری از دیسک‌های SSD و NVMe سرعت توشه گذاری صفحات را به طور چشمگیری افزایش میدهد. با دقت به اینکه سرور یگانه سیستم مدیر محتوای وردپرس کانفیگ شده است، اکثر حملات شناخته‌گردیده وردپرس در آن بی‌اثرند و از آن ها ممانعت به کار میاید. همینطور ترکیب در اختیار به دست آوردن‌پنل حاذق و کاربرپسند هاست سی‌پنل و هاست ابری که باعث پرهیز از خروج یوزرها از محدوده مجاز منابع تعیین شده میباشد منجر میشود پایداری این سرویس تا حد متعددی افزایش یابد.