مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

چطور می‌ توان از طریق پلتفرم سئو مانگو تعداد مشتریان را افزایش داد؟

هنگامی مشاجره ارتقا مشتری به در میان می آید معمولا اولی راهی که به ذهن هر شخصی می‌رسد تبلیغات میباشد! تبلیغات گونه های مختلفی دارا‌هستند (مثل تبلیغات محیطی، رسانه ای و…) و معمولا هزینه‌های  آموزش سئو در مشهد  بالایی برای آن ها نیاز میباشد و در کمال تعجب برخورد آنان هم برا شخص تبلیغ کننده به شدت معدود میباشد!

 ممکن میباشد از خودتان بپرسید؟ چرا تاثیر تبلیغات در پیروزی یک کسب و فعالیت اینترنتی و ارتقاء مشتری آن میباشد؟ علت این رخداد بدیهی میباشد! این جور از تبلیغات نمیتوانند بطور ظریف مخاطب‌های بازار انگیزه شما‌را نماد بگیرند. فرض نمائید کسب و فعالیت شما در حوزه دوربین مدار بسته فعال میباشد و می خواهید از تبلیغات بیلبوردی به کارگیری نمائید. به لحاظ شما یکسری درصد از اشخاصی که در حین یک شبانه روز بیلبورد شما‌را میبینند به دوربین مدار بسته نیاز دارا‌هستند، تمایل می کنند و با شما رابطه برقرار نمایند؟ شاید از هر 1000 نفری که از روش این تبلیغات با کسب و عمل شما آشنا میشوند تنها 100 نفر خواستار کالا یا این که سرویس ها شما باشند و به تارنما‌تان مراجعه نمایند و از به عبارتی 100 نفر هم احتمالا تعداد خیلی یه خرده از شما خرید نموده و به مشتری شما تبدیل شوند! در حالتی که این یک فاجعه وجود ندارد پس اسم آن چه می باشد؟! هزینه‌های میلیونی در عوض تعداد انگشت شماری مشتری؟ بطور کلی چنانچه فکر‌می‌کنید‌ انجام تبلیغات با هزینه‌های فضایی می‌تواند مشتریان کسب و فعالیت آنلاین شما‌را هم به به عبارتی رخ (یعنی فضایی) زیاد نماید بایستی به شما بگوییم که تماما در اشتباهید. در اصل با این دست از طریق‌های تبلیغاتی نمیتوان بازار انگیزه مطلوب را آرم گرفت به همین ادله هزینه‌هایی که برای تبلیغات در لحاظ می‌گیرید عملا هدر رفته اند و به سود مد نظرتان هم نمی رسید. با استراتژی ماهر از سایتت پول در بیار هر سایتی از هر نوعی که باشه هدفش کسب درآمده. با گذروندن عصر استراتژی بهینه سازی مانگو تبدیل به یه استراتژیست ماهر بهینه سازی میشی و می تونی برای هر سایتی شایسته ترین استراتژی رو تهیه کنی. مشاهده بعد از چه راهی می بایست مشتریان یک کسب و فعالیت آنلاین را ارتقاء داده؟ آیا این عمل ناممکن میباشد و بایستی به طور طبیعی مرور دوره حادثه بیافتد؟ نه!! یک شیوه آسوده، معدود هزینه و اثر گذار هم موجود است. با استعمال از این طرز می‌توانید دقیقا اشخاصی که خواستار سرویس ها شما می باشند را پیدا نمایید و تعداد متعددی از آنان را به مشتری خودتان تبدیل فرمائید که در‌پی در رابطه آن بیش تر کلام می‌کنیم. ارتقاء مشتری از روش seo این طریق بی آلایش ولی کارآمد seo اسم دارااست. با بهینه سازی و سئو تارنما‌تان می‌توانید در لغت ها کلیدی متبوع خویش تارنما‌تان را به کاغذ اولیه موتور جستجوی پرطرفدار یعنی گوگل برسانید. وصال به ورقه ابتدا گوگل با عبارات درست و هدفمند قادر است مشتریان شمارا ارتقاء دهد! شاید بپرسید چطور این رخداد میفتد؟ جواب بدین سوال خیلی معمولی میباشد. همانگونه که می دانید امروزه وب پیشرفت متعددی داشته و توانسته خودش را در دل خیلی از اشخاص جهان با سهل و آسان خیس کردن روال انجام امور جا نماید. شما به هر چیزی که نیاز داشته باشید می‌توانید سوای هدر دادن عصر و انرژی زیاد آن را در گوگل کاوش فرمائید و بطور کلی خیلی از شغل های خویش را از روش وب خیلی شل انجام دهید. فرقی نمکیند در چه مورد ای سرگرم به عمل باشید! از مخاطبین انگیزه اسباب آرایشی گرفته تا آهن آلات، بخش اعظمی از آن ها برای به کار گیری از سرویس ها و یا این که تولیدات بخصوص از کاوش در گوگل به کار گیری می نمایند. مخاطبین کسب و فعالیت اینترنتی شما هم از این قاعده مستثنا نیستند و آن‌ها هم برای دسترسی به سرویس ها یا این که تولیدات شما، نام آن سرویس ها یا این که متاع را در قاب جستجوی گوگل می‌نویسند. از این رو با بهینه سازی وبسایت‌تان میتوانید با هر واژه و کلمه کلیدی که مدنظرتان میباشد وبسایت‌تان را به برگه نخستین گوگل برسانید و کاربرانی که مستقیما دنبال تولید ها شما میباشند را به مشتری‌های خویش تبدیل فرمائید. توده بندی: در صورتی بخواهیم از این بخش یک عده بندی داشته باشیم می بایست بگوییم در تبلیغات شما به گروهی از اشخاص (از هر قشر و ذوق وسلیقه ای درین تیم موجود هست یعنی هم در آن اشخاصی می باشند که به سرویس ها و تولید ها شما نیاز دارا هستند و هم افرادی که نیاز ندارند.) می گویید، چه خدماتی یا این که محصولاتی دارید؛ ولی با بهینه سازی، سایتتان در جایگاهی قرار می‌گیرید که مردم دقیقا دنبال شما و تولید ها‌تان می شوند و از شما و سرویس ها‌تان با آغوشی گشوده استقبال می کنند.

9 نکته مهم و ضروری سئو برای کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو


تمامی ما می‌دانیم برای ورود به بازار رقابت تجارت های آنلاین، با بهینه سازی و سئو وب سایت سرو عمل خوا‌هیم داشت. او‌لین گام، رعایت مهمترین اصول مقدماتی بهینه سازی میباشد. درین نوشته‌علمی به 9 نکته حائض اهمیت و ابتدایی بهینه سازی برای کسب درجه عالی در گوگل اشاره می‌کنیم.

انگیزه از ساخت محتوا در تارنما تنها ارائه مقاله و داده ها وجود ندارد بلکه می بایست این محتوا برای موتور های کاوش قابل قبول باشد یک مقاله عالی دارنده دو خصوصیت  اصلی است 1) جذابیت برای یوزرها 2) تایپ کردن بر پایه ی استاندارد های  آموزش سئو در مشهد  .
 در شرایطی‌که می‌خواهید  محتوای شما برخورد بهتری داشته باشد بایستی بدون شک محتوای خویش را طبق استانداردهای seo منتشر فرمایید در غیر این فیس انتظار پیشرفت در تارنما خویش را نداشته باشید.

بهینه سازی مراحل بی آلایش ای وجود ندارد ولی پیروی از نکات مقدماتی آن که از قضا نکات پیچیده ای هم نیستند، برای پیشرفت دیده گیر در حاصل جستجوی موتورهای کاوش دارای اهمیت میباشد. درین مقاله به شما 9 نکته قابل توجه و راهنمای حیاتی از چگونگی به کار گیری از بهینه سازی در ایجاد محتوا را یادگرفتن می‌دهیم. نکاتی که لازمه ی بی زیرا و چرای هر مقاله و ساخت محتوایی می‌باشد. ما این نکات را تحلیل لیست seo می نامیم. این یعنی در صورتی‌که هر 9 نکته را در مطالب و محتوای وبسایت خویش اعمال فرمائید، راه و روش را صحیح رفته اید.
 




1. یک واژه و کلمه کلیدی مطلوب گزینش فرمائید و روی آن تمرکز فرمایید
او‌لین گام برای seo تعیین یک واژه و کلمه کلیدی اصلی می‌باشد. واژه کلیدی انتخابی شما می بایست دو خصوصیت اصلی داشته باشد. این واژه و کلمه کلیدی بایستی یک کلمه و واژه به طور کاملً مربوط به متن و محتوای شما و همینطور واژه ای مطلوب و هم خوانی با جستجوی یوزرها باشد. در واقع بایستی این کلمه و واژه را با به عبارتی چیزی که می‌خواهید در جستجوها اکران داده شود همسان سازی نمایید. برای این فعالیت کافیست مشاهده کنید قضیه متن شما با جستجوی یوزرها چه تناسبی داراست. کاوش فرمایید تا متوجه گردید مردم چهت نیل به مقاله و محتوای شما چه کلمه و واژه ای را بیش تر کاوش می نمایند.

یک کدام از راه و روش های بی آلایش برای این فعالیت استعمال از ابزار Google Keyword Planner هست. با امداد این ابزار (که ممکن میباشد برای به کار گیری از آن نیاز به دسترسی اکانت کاربری AdWords داشته باشید) میتوانید به تقریب ها و محاسبه های گوگل از جستجوی کلمات و لغات دارای ربط دسترسی پیدا نمائید و در سود گزینش مطلوب تری داشته باشید.

مثلا فرض فرمایید زمینه مقاله شما در باب رستوران هایی میباشد که غذای گیاهی سرو میکنند. با یاری این ابزار می‌توانید لغت ها کلیدی مربوط به این قضیه را باز‌نگری فرمایید. می‌توانید از در بین تعدادی واژه کلیدی دارای ربط که بیشترین مقدار کاوش را داشته اند آیتم ای که از سایر موردها طولانی تر کاوش شده‌است را گزینش فرمایید. دراین باره برای مثال \"غذاهای گیاهی\" بیشترین کاوش را نسبت به دیگر عبارات داشته اند. پس منطقی میباشد که شما هم کلمه و واژه کلیدی مرکزی خویش را همین واژه و کلمه تعیین فرمائید.

مطالب دارای ربط: 10 نکته طلائی برای گزینش لغات کلیدی مطلوب

 

2. در زمینه ی رقبا و رقابت با آنها تحقیق فرمایید
یک برگه سری (Private Browsing) در مرورگر خویش گشوده فرمایید تا داده ها جستجوهای شما در مرورگر و گوگل تثبیت نشوند. آن گاه مسئله مربوط به مقاله و محتوای خویش را در گوگل کاوش فرمائید. به غیر از یک‌سری گزینه نخستین که تبلیغات کلیکی گوگل موسوم به AdWords میباشند، 10 آیتم بعدی به عبارتی رقبای شما می‌باشند! وارد صفحه های آن‌ها گردیده و به بررسی آنها بپردازید. انگیزه جستجوی خویش را نقاط ضعف و نقاط قوت آنها قرار دهید تا با کشف کردن نقاط ضعفشان بتوانید از اشکالات شبیه دوری کرده و از نقاط قوت آنها الگوبرداری درست نمائید.

سئو ورژن گوشی وب سایت


محتوای بر مبنا بهینه سازی ایجاد فرمایید
هم چنان محتوا کلام اولیه را میزند و سلطان آموزش سئو در مشهد شما میباشد. شما می بایست برای محتوای وبسایت خویش بها بالایی قائل گردید، محتوای اسکن به آسانی قابل تشخیص میباشد و در‌صورتی‌که وب سایت مولف اصلی از شما نزد گوگل گلایه نماید ورقه شما به آسانی از حاصل گوگل منزه می گردد و تکرار این فعالیت می‌تواند به پنالتی شدن دامنه شما سبب ساز شود.
محتوای شما می بایست داده ها ارزشمندی در مشت استفاده کننده بگذارد و تولید صفحه های بی کیفیت و با تکرار بی انگیزه کلمه ها کلیدی به لطف الگوریتم پاندا و فِرد گوگل مرتبه نیکی نخواهند گرفت.
یک محتوای باکیفیت، دوره ماندگاری استفاده کننده روی وبسایت (time on page) را ارتقا می‌دهد، بانس ریت یا این که نرخ پریدن (bounce rate) را کاهش می‌دهد و داده ها مفیدی در چنگ استفاده کننده قرار میدهد.

سئو ورژن گوشی وب سایت
به خیال دارید که تا همین یکسری وقت پیش ورژن گوشی وب سایت ها آدرسی با فرمت mobile.url.com داشتند؟ هر چندین این نحوه مضر وجود ندارد و مشکلی تولید نمی نماید ولی اکثر وب سایت ها به ایجاد یک تارنما ریسپانسیو عشق و علاقه نشان دادند. 
اگرچه گوگل صراحتا بیان کرده که هیچ اجباری برای ساخت ورژن تلفن همراه تارنما نیست، البته این را نیز گفته که یک تارنما ریسپانسیو اقبال بیشتری برای کسب حاصل بالا در گوگل داراست. 
با معرفی الگوریتم Mobile First Index و اجرایی شدن آن در سال 2018 ، حیات شما در نتیجه ها بالای گوگل به کیفیت ورژن تلفن همراه تارنما بستگی داراست. با پیروی از راهبرد های گوگل برای تولید وب سایت ریسپانسیو و ایجاد محتوای با ارزش دو گام پهناور در راه و روش وصال به Search Engine Result Page (SERP) بالا را طی خواهید کرد.

HTTPS را دورازشوخی بگیرید
در سال 2014، گوگلHTTPS را تحت عنوان یک فاکتور مهم در مرتبه بندی حاصل کاوش معرفی کرد، آنگاه در سال 2017 ذکر کرد که تارنما هایی که به‌این پروتوکل هجرت نکرده اند را در مرورگر کروم تحت عنوان \"not secure\" نماد گذاری می‌نماید.
همگی اینها به‌این مفهوم میباشد که گوگل HTTPS را ضروری دانسته و عدم دور از شوخی به چنگ آوردن آن قادر است Bounce Rate وبسایت شما‌را ارتقاء بدهد به این دلیل که کسی دلش نمی‌خواهد وارد سایتی شود و با صحنه تحت روبرو شود:

لزوم استعمال از پروتکل امن HTTPS در بهینه سازی

بهبود تجربه کاربری User Experience
تجربه کاربری بدین معناست که استفاده کننده با ورود به تارنما شما تا چه حد به منظور خویش میرسد، با یک‌سری کلیک میتواند سود آیتم نظرش را بدست بیاورد. البته گوگل از کجا متوجه می‌گردد که ورود استفاده کننده به سایت شما برایش موءثر واقع شده‌است؟
موتورهای کاوش مانند گوگل به فاکتوری به اسم Dwell time یا این که عصر حضور استفاده کننده در تارنما اهمیت ویژه ای می‌دهند، از لحظه ای که استفاده کننده وارد تارنما شما می‌گردد تا زمانیکه مجدد به ورقه حاصل برمی گردد و سود دیگری را کلیک می‌کند و یا این که گزینه دیگری را کاوش می نماید یا این که در شایسته ترین حالت جواب خویش را در تارنما شما پیدا میکند و به گردش طولانی تر در تارنما شما میپردازد Dwell Time گفته می گردد.
DT یک سیگنال برای باارزش بودن صفحه ها شما از حیث گوگل میباشد، با ساخت محتوای با ارزش و ساختار User Friendly وب سایت خویش و با بالا بردن واحد سنجش DT میتوانید حاصل بهتری SERP بدست آورید.


ارورهای mobile usabilityدر سرچ کنسول

ارورهای mobile usabilityدر سرچ کنسولپایین فریم ارورها، می‌توانید بخش Details را ببینید. گوگل سرچ کنسول در‌این نصیب خطاهای مرتبط با تارنما در موبایل های یاروهمدم را برای شما فهر ست بندی می‌کند. در نصیب TYPE میتوانید جور غلط را ملاحظه کنید. ایرادات دربرگیرنده صورت ظاهری اکران صفحه های وب سایت در تلفن همراه همپا میباشد. متداول ترین این ایرادات مشتمل بر مورد ها تحت میباشد:1- Text too small to read : بدین معناست که سایز محتواها برای اکران بیش تر از حد کوچک می باشند.2- Clickable elements too close together: تیترها و پیوند ها خیلی بهم نزدیک میباشند.3- Content wider than screen: محتوا نسبت به اندازه کاغذ عریض خیس میباشد.4- Viewport not set: تهیه و تنظیم برگه برای بازدید با گوشی، صحیح انجام نشده میباشد.
بخش valid در Mobile Usability
در بخش Valid می‌توانید تعداد لینک و پیوند هایی را که از وب سایت شما در تلفن های یار ایندکس شده‌است، ملاحظه کنید. هنگامی تارنما خویش را برای موبایل های یاور seo می‌کنید، معیار این لینک و پیوند ها ارتقاء می‌یابد. تصویر گزارش اکران مورد ها صحیح یا این که Valid در نتیجه ها گوگل را در تحت مشاهده میکنید:


در شرایطی که شما بخش Errorها را کمتر نمایید، به صورت اتومات نصیب Valid رویش می‌نماید. این مورد تاثیر متعددی در جایگاه تارنما شما داراست.به نصیب ذیل برگه اسکرول فرمائید. با قاب Details روبه رو میشوید. آموزش سئو در مشهد در مقابل کلمه و واژه Valid در نصیب Status میتوانید Mobile Friendly Pages را ملاحظه کنید که در زیر Type جای دارد.Mobile Friendly Pages به صفحاتی اشاره داراست که برای تلفن همراه های هم پا سئو گردیده اند. در حالتی که که بر روی این عبارت کلیک فرمایید، پایانی باز‌نگری های گوگل از تارنما را ملاحظه کنید. در نصیب Examples می‌توانید مثال هایی از صفحه ها بهبودیافته خویش را در پایانی مورخ ملاحظه کنید.برای بهبود این کاغذ میتوانید از ابزارهای صفحه ارایی مثل ویژوال کامپوزر در وردپرس به کارگیری فرمائید. در‌این ورقه بخش Mobile Usability بیشتراز قبلی بهبود پیدا مینماید.در شرایطی که در نصیب Mobile Friendly Pages با پیغام page loading issues روبه رو شدید، به‌این معناست که پوشه های جاوا اسکریپت و یا این که CSS سبب مشکل در بار گذاری صفحه ها شده‌است. پس با برطرف کردن این مشکلات میتوانید این مشکلات را از در میان ببرید.
۱.۳ بخش صفحه های باصرفه موبایلی AMP در Enhancementsورژن AMP یا این که Accelerated Mobile Page ورژن معدود حجم و باصرفه گردیده صفحه ها وبسایت برای اکران در تلفن همراه می‌باشند. یکی‌از فواید ایجاد AMP برای تارنما، قرار دریافت کردن در بخش پیشنهادات گوگل (Discovery) میباشد.
در سرچ کنسول، زیر Coverage می‌توانید مورد impressions را ملاحظه کنید در صورتی‌که مربع کنار آن را تیک بزنید می‌توانید ارتباط اکران نتایجتان را با حالت سالم AMP آنالیز نمائید. در حالتی‌که AMP را برای وبسایت خویش تهیه کرده باشید، در اینجا میتوانید خطاهای مو جود در گوگل سرچ کنسول را باز بینی فرمائید. درین بخش از سرچ کنسول می‌توانید صفحه ها دارای اعتبار AMP را همدم با هشدارها و اشتباهات نیز ببینید:

سند باکس گوگل


مطلقا تا به امروز درفروم های تخصصی، با مدرک جعبه گوگل مواجه گردیده اید.
در آغاز می بایست بگوییم که سندباکس گوگل یک تئوری تجربی میباشد که برخلاف الگوریتم هایی مانند پاندا ، هیچ زمان وجود آن تکذیب و یا این که تائید نشده میباشد. بر این پایه هنگامی در گواهی جعبه یک دامنه ی نو راه‌اندازی کردید، گوگل به زمان 1 الی 4 ماه شمارا تحت لحاظ می‌گیرد تا ازکیفیت کارتان مطمئن شود و مسئله ی اصلی عمل شما نیز برای گوگل معلوم شود.

مدرک جعبه گوگل
گواهی جعبه درواقع به زمینهای شنی اطلاق میشودکه خردسالان درآن قرار گرفته و بازی میکنندکه اضافه برای امنیت بچه میباشد.
همین عامل میباشد که برای دامنه های نو ساخت گردیده که بچه می‌باشند اصطلاح حالت گواهی جعبه استعمال می‌گردد.
زمانی گوگل از کیفیت کارتان اطمینان نتیجه ها کرد، می توانید از سندباکس بیرون گردیده و به کارتان ادامه دهید.

در حالتی‌که می خواهید که‌این زمان را کاهش دهید می توانید ازمحتوای کیفیت خوب تری استعمال نمائید.

همینطور می توانید ازشبکه های اجتماعی هم استعمال فرمائید و پیوند های معتبرتری را ساخت فرمایید.

کاربرد گواهی جعبه گوگل Google sandbox
آیا می‌دانید که سندباکس چرا تولید می شود؟

گواهی جعبه برای دوری از پیشترفت سریع آموزش سئو در مشهد  اسپمر در نتیجه ها گوگل، در آغاز درسال 2014 اجرا شد.

بدین ترتیب تارنما های مبتدی و تازه کار نمی توانند تخت‌گاز درصفحه ی اولیه نتیجه ها قرار بگیرند. با این وجود هنوز هم وب سایت هایی وجود دارا هستند که بازدید کنندگان متعددی را به خویش جذب می نمایند. دردوره ی سندباکس پیشرفت چندانی رادر خویش نمیبینید ولی به ندرت تعداد بازدید کنندگان تان طولانی تر می‌شود. در صورتی بعداز دوران کوتاهی درمیزان بازدید کنندگان جهش ناگهانی دیدید، می توانید بفهمید که از سندباکس بیرون گردیده اید. گواهی جعبه در واقع جریمه یا این که تنبیه وجود ندارد بلکه تنها ازرشد بیش ازحد اسپمر های تازه پرهیز می نماید. ابته می بایست بیان کرد که مدام هم وبسایت ها با سندباکس مواجه نمی‌شوند.