مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

باکس اطلاعات (Information Box) یا گراف دانش (Knowledge Graph) چیست؟


موتورهای جستجویی مانند Google و Bing به نحوه فزاینده ا‌ی در اکنون ساخت و ساز جعبه داده ها  آموزش سئو در مشهد   (Information box) از Structured Data های یافته گردیده میباشند، برای برخی از جستجوها، جعبه داده ها که گراف علم (Knowledge Graph) هم گفته می شود را در سمت و سوی راست شیت نتیجه ها میتوانید ببینید.

به ‌تیتر ‌نمونه، جستجویی در رابطه اکران مولف دارای اسم و رسم انگلیسی، William Shakespeare انجام می‌ دهیم، در سوی راست، گروه ‌ای از داده ‌ها در رابطه ویلیام شکسپیر را می‌ اقتدار روئت کرد. این داده‌ها از به صورت Google Knowledge Graph درج ‌گردیده ‌اند.

 



 

ولی Google صرفا موتور جستجویی وجود ندارد که گراف علم می‌ سازد و تحت عنوان ‌نمونه مایکروسافت نیز Knowledge Graph به نام Satori داراست.

پیش از هر چیزی می بایست بدانید که ما در حاصل گوگل یک سری جعبه با مقصود‌ های متفاوت داریم و درپی مقاله ما به معرفی دو نوع از جعبه ‌ها می‌پردازیم.

 

معرفی جعبه داده ها (information box)
جعبه داده ها یا این که گراف علم که در جهت راست حاصل بعضا از کاوش ها نمایش داده میشود، داده ها مفیدی از عبارت آیتم کاوش در مشت یوزرها میگذارد. گوگل از وب سایت ‌های گوناگون که گزینه تایید خودش میباشد داده ها را ایندکس میکند و در نتیجه ها کاوش نشان میدهد.

جعبه داده ها از نوع Rich Answers میباشد و می اقتدار اعلام کرد گوگل اکثر نوشته ‌های باطن جعبه داده ها را از وبسایت ویکی پدیا استخراج می ‌نماید و زمانی شما اسم برندهای مشهور را کاوش می‌کنید خلاصه‌ای از آن مارک در سوی راست یاروهمدم با نتیجه ها کاوش نشان داده میشود.

درصورتی که گویش موتور جستجوی گوگل شما فارسی باشد جعبه داده ها به صورت فارسی برای شما نمایش داده می شود و در صورتی لهجه گوگل انگلیسی باشد جعبه داده ها به گویش انگلیسی نمایش داده می شود، اما در شرایطی‌که داده ها در ویکی پدیا بدین گویش‌ ها ترجمه گردیده باشد.

 



 

در جعبه داده ها اساسا موردها پایین درج می ‌خواهد شد:

نشانی کمپانی یا این که دفترکاری
شماره تلفن
سا‌عتها کاری
امتیاز
لوگو و عکس‌های مرتبط با کمپانی
نشانی کمپانی در نقشه و…
 

چه‌طور جعبه داده ها را در نتیجه ها جتسجوی گوگل برای کمپانی خویش بسازیم؟

می قدرت ذکر کرد این کار مستقیما دست شما وجود ندارد و نمی توانید چنین جعبه‌ هایی را برای وبسایت خویش در حاصل کاوش بسازید. گوگل براساس محبوبیت اسم مارک شما، تعداد دفعات سرچ گردیده اسم مارک، ترازو لایک، اشتراک گذاری و فالورهای شما در صفحه ها قانونی کانال‌ های اجتماعی و به صورت کلی براساس فاکتورهایی که خودش مد لحاظ دارااست و اینکه چقدر قادر است به مارک شما اعتماد نماید، چنین جعبه ‌هایی را برای وبسایت شما در حاصل کاوش تولید می نماید.

اعتنا فرمائید که صحت دارد این کار مستقیما دست شما وجود ندارد، اما با داشتن سیاست‌ های مطلوب و گذر بازه زمانی میتوانید به فیض ما یحتاج برسید. به‌این آیتم اعتنا نمایید که برای افزودن کانال‌ های اجتماعی بدین جعبه داده ها بایستی از داده‌های ایجاد یافته (structured data) استعمال نمائید. البته سایر مورد ها را گوگل از اطلاعات دردسترس در ویکی پدیا فراخوانی میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد