مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

سئو کلاه سیاه Black Hat Seo چیست؟


با دقت به فراگیر شدن کسب‌‌وکارهای آنلاین، مبحث seo نیز اهمیت اکثری پیدا نموده است. آموزش سئو در مشهد   کلاه سیاه یکی طرز‌‌های با صرفه‌‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش میباشد. درین نوشته‌ی‌علمی به چک این طریق و ترفندهای آن می‌‌پردازیم.

seo  کلاه سیاه چه چیزی است؟
seo کلاه سیاه به گروه‌‌ای از طریق‌‌ها و تکنیک‌‌های غیر رسمی ارتقاء درجه وبسایت در موتورهای کاوش گفته می‌‌گردد، شیوه‌‌هایی که از قانون ها گوگل تبعیت نمی‌‌نمایند.

نحوه seo کلاه سیاه  دقیقا مغایر شیوه seo کلاه سپید میباشد. در هر دو طریق مقصود باصرفه‌‌سازی وبسایت میباشد با این تفاوت که در شیوه اولیه سوای در لحاظ به دست آوردن ضوابط و در طریق دوم با پیروی کردن از قانون ها باصرفه‌‌سازی را انجام می‌‌دهیم. در طریق بهینه سازی کلاه سیاه چهت نیل به غرض نیاز وجود ندارد دوران متعددی چشم به راه بمانیم و علاوه بر مدت معیار هزینه‌‌ها در‌این طرز کاهش پیدا می‌‌نمایند. ولی این شیوه سود پایداری ندارد و هر لحظه ممکن میباشد وبسایت ازجانب الگوریتم‌‌های گوگل مجازات گردد و درپی مجازات، وب سایت شما اعتبار خویش را دست داده و از کاغذ نتیجه ها کاوش حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید :  نکات بهینه سازی در ساخت‌و‌ساز محتوا
ترفندهای seo کلاه سیاه
به کار گیری بیش تر از حد از عبارات کلیدی

 همانگونه که می‌‌دانید استعمال از لغات کلیدی یکی عواملی می باشند که گوگل در طی امتیازدهی به آن دقت می‌‌نماید. همین فرمان سبب گردیده بود که بلاگ‌‌نویسان برای کسب امتیاز بیشتر استارت به به کارگیری بیش ازحد این لغات در مقاله ها خویش نمایند. بعد از آن‌‌ها گوگل برای نبرد با این نوع خطاها الگوریتم مرغ مگس خوار را معرفی کرد که وظیفه آن چک لغات از نگاه معنایی و هم معنی بودن میباشد. این الگوریتم وبسایت‌‌ها و صفحاتی را که دارنده محتوای بی‌‌کیفیت و لغت ها کلیدی بیشتراز حد میباشند جریمه می‌‌نماید.



نکته : می‌‌توانید به مکان به کار گیری زیاد از لغات کلیدی، مترادف و هم معنی‌‌های آن‌‌ها را به فعالیت ببرید یا این که از لغات کلیدی Long Tail ،یا این که اصطلاحا دم دراز، استعمال نمایید.

نهفته‌‌کاری Cloaking

 درین نحوه متنی که شما می‌‌نویسید برای یوزرها قابل اکران وجود ندارد و فقط موتورهای کاوش کار کشته به دیدن آن‌‌ها می باشند.

محتوای اسکن گردیده

 درین طرز از مطالب وب سایت‌‌ها و صفحه ها دیگر اسکن‌‌برداری می‌‌فرمایید اما می بایست بدانید با انجام این عمل خیر فقط از سوی الگوریتم‌‌های گوگل جریمه می‌‌گردید بلکه سبب ساز می‌‌گردید اعتبار و نام و نشان تارنما‌‌تان تحت پرسش برود.

بیشتر بخوانید :  نکات کلیدی در ساخت و ساز محتوا
کامنت‌‌های اسپم

یک کدام از دیگر از تکنیک‌‌های بهینه سازی کلاه سیاه گذاشتن کامنت اسپم در وب سایت‌‌های دیگر میباشد این چنین که شما پیوند‌‌های تارنما خویش را ذیل پست‌‌های وبسایت‌‌های دیگر می‌‌گذارید که از حیث محتوا و زمینه هیچ ارتباطی با آن وب سایت ندارند.

صفحه ها دروازه‌‌ای Doorway Pages

تولید صفحه ها Doorway یکی‌از دیگر از ترفند های seo کلاه سیاه میباشد. در واقع این صفحه های از لحاظ محتوایی ارزشی ندارند صرفا حکم پلی را دارا‌هستند که مخاطب به واسطه آن در صفحه های اینترنتی در هم اکنون چرخش میباشد در حالی که به فیض دلخواه خویش نمی‌‌برسد.

خرید پیوند

خرید لینک و پیوند، یکی بدترین تکنیک‌‌های seo کلاه سیاه میباشد. با این که‌این نحوه ریسک بالایی دارااست اما جزو نحوه‌‌هایی میباشد که وبمستران همچنان از آن به کارگیری می‌‌نمایند. درین نحوه شما لینک و پیوند متبوع خویش را به سایتی می‌‌دهید و  در عوض آن به طور ماهانه یا این که مستمر پولی را پرداخت می‌‌نمائید.

دستکاری مقاله‌ها

این شیوه هم همچون طریق نسخه برداری‌‌برداری میباشد با این تفاوت که با عوض کردن جمله‌ها نوشته‌ی علمی و تثبیت یک نوشته‌ی علمی تازه، سعی بر گمراه کردن گوگل دارید.

محتوای نامرئی

در‌این شیوه بهینه سازی کلاه سیاه لغات کلیدی را به صورتی که با رنگ بگراند شیت یک کدام از باشد در متن قرار می دهید. به گویش معمولی‌‌خیس از لغات کلیدی نامرئی در مطالب خویش به کار گیری می‌‌نمایید. با این عمل این عبارات از سوی موتورهای کاوش قابل مشاهده اما از لحاظ یوزرها نهفته میباشند .

گزارش تخلف رقبا

در‌این طریق با ارزیابی وب سایت رقبا و جستن تخلفات آن‌‌ها، تارنما‌‌شان را تحت عنوان خلاف کار معرفی می‌‌نمایید. درین موقعیت آن‌‌ها جریمه می‌‌شوند و درجه وب سایت‌‌شان سقوط می‌‌نماید.

مزرعه لینک و پیوند

مزرعه پیوند، یکی سریع‌‌ترین شیوه‌‌های اخذ لینک و پیوند به طور روزمره میباشد که امروزه تحت عنوان یک طریق اسپم شناخته شده‌است. اصولا مزرعه لینک و پیوند به گروهی از وبسایت‌‌ها گفته می‌‌گردد که به طور گروهی پیوند می‌‌دهند. در نگاه دیگر Farm Links به صدها و حتی هزاران تارنما غیر دارای ربط گفته می‌‌خواهد شد که به یکدیگر لینک و پیوند می‌‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد