مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

استفاده نادرست از انکر تکست در لینک های داخلی

همان گونه که مقاله عبارات کلیدی LSI نیز ذکر شد، آموزش سئو در مشهد  کارایی نمائید از عبارات کلیدی به صورت متعادل استعمال فرمائید و مترادفات و متشابهات آنها‌را نیز برای جذب هرچه بیشتر یوزرها به عمل ببرید. به موقعیتی که از واژه و کلمه کلیدی استعمال نمایید اعتنا نمائید و کارایی فرمایید که وضعیت تصنعی نداشته باشد. به کارگیری نا به جا و کودکانه از عبارات کلیدی در محتوا موجب گریزو فرار یوزرها از تارنما می‌شود.

تحمیل به به کار گیری از لغت ها کلیدی در تیتر ورقه
به کار گیری بی رویکرد از لغت ها کلیدی در شیت مغایر راهنمای وبمستر گوگل هست. و انجام این عمل برای کسب سکو فراتر، میتواند حالت خطرناکی را برای تارنما به وجود بیاورد.

تیتر ورقه را به طوری گزینش فرمائید که دربردارنده چکیده ای از مطالب شیت باشد و از کلمه ها تاثیر گذار برای ترغیب یوزرها به کلیک بر روی تیتر شیت و در فیض ارتقاء ترافیک وبسایت، به کار گیری نمایید. به خیال و خاطر داشته باشتید که یوزرها متوجه این زمینه می شوند و در شکل استعمال غلط از کلمه ها کلیدی، وبسایت را رخنه‌ میکنند. در سود با رعایت این نکات اصولی، از کاهش درجه وب سایت دوری فرمائید.

به کار گیری غلط از انکر تکست در لینک و پیوند های داخلی
انکر تکست به متنی گفته میشود که به یک شیت دیگر لینک و پیوند شده‌است. استعمال از انکر تکست برای ارتقاء رنک گوگل، تماما منسوخ شده‌است به دلیل آن که به طور ناصیحی به وسیله اکثری از صاحبین وب سایت ها، آیتم به کار گیری قرار گرفته میباشد.

یوزرها شما ابله نیستند و متجه می‌شوند که از انکر تکست به طور غیر اصولی به کارگیری نموده اید. استعمال از انکر تکست برخلاف تصور همگانی موجب ارتقاء نرخ کلیک نمیگردد و اکثریت یوزرها بعداز دیدن صفحاتی که دارنده انکر تکست های فریبنده می باشند، آن را شکاف می نمایند و چه بسا که در آینده نیز از ورود به‌این سیرتکامل تارنما ها پرهیز نمایند. به این ترتیب در شکل به کار گیری از انکر تکست به صورت تماما منطقی از آن استعمال نمایید تا تمامیت تارنما را در گیر خدشه نکنید. یوزرها همواره عشق و علاقه مند به ورود به وبسایت هایی میباشند که شخصیت خویش را نگهداری کرده و قصد فریب آن‌ها را ندارند.

در نظر نگرفتن تجربه کاربری
تجربه کاربری اکنون یک کدام از مقررات اساسی بهینه سازی هست. محتوای وبسیات بایست به نحوی تولید گردد که قشر بیشتری از یوزرها را به خویش تخصیص دهد. ازین رو بایستی کاربرپسند بوده و طراحی وب سایت نیز از زیبایی و آسانی کافی برخوردار باشد.

به صورت میانگین 60% جستجوی گوگل از روش دستگاه های تلفن همراه شکل میگیرد، از این رو بایستی وب سایت را برای یوزرها موبایلی نیز باصرفه کرده تا آن‌ها نیز مشکلی در عمل با تارنما نداشته باشند. الگوریتم های تازه گوگل از پارامتر تجربه کاربری نیز در جایگاه دهی به تارنما ها به کار گیری می نمایند. برای مثال این پارامترها می شود به وقتی که یوزرها در وبسایت سپری می نمایند و اکران پاپ های تبلیغاتی را اسم پیروزی. در شرایطی که به کردار یوزرها در وبسایت اعتنا نکنید و تجربه کاربری آنان برای شما اساسی نباشد، در آینده از برگه نخستین گوگل بایست خداحافظی نمائید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد