مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

دوست دارید در گوگل دیده شوید؟


در‌صورتی‌که میخواهید «seo» را به عمل برید بایستی بدانید که: کاوش چه چیزی است، شیوه همت جستجوگرها و محبوبیت آن ها چه طور میباشد، یوزرها چه‌گونه کاوش می نمایند و آن ها بعداز کلیک بر نتیجه ها ظواهر گردیده،   آموزش سئو در مشهد   از کجا رمز در می‌آورند
«کاوش» به معنای جذب تماشاچی از روش موتورهای کاوش، در بازاریابی آنلاین دستور مهمی میباشد. ولی این پاراگراف بسیار روشن و واضح بوده و مانند این میباشد که بگوییم هوا برای نفس کشیدن و معاش کردن ضروری میباشد!
 امروزه «کاوش» (به معنا مراجعه یوزرها به وب سایت های جستجو گر اینترنتی و کلیک بر حاصل به دست آمده) و نیز تکنیک ها و خدمت های متعلق به آن، به قسمت مهمی از بازاریابی آنلاین تبدیل شده‌است. البته نکته حائض اهمیت این میباشد که‌این قضیه در جستجوگرها متعدد مختلف میباشد و به عبارت دیگر بعضا موتورهای کاوش سهم بیشتری از کلیک یوزرها دارا هستند و بعضی کمتر.
یافتن جواب این سوال ها بسیار با فایده میباشد چون اولاً ادراک جدیدی از «کاوش» و تکنیک های مرتبط با آن در چنگ شما می‌گذارد و ثانیاً با اطلاعاتی که به دست میاورید میتوانید جای های قابل قبولی برای درج تبلیغات خویش بیابید.
وب سایت موسسه Experian در نظارت های خویش به حاصل جذاب توجهی دست یافته میباشد. بر طبق آمار این شرکت، به لحاظ می‌رسد اصل 80/20 در اینجا نیز به طور کاملً راست گو میباشد به دلیل آن که از جمله در سه ماهه انتها سال قبلی، در حدود 21 درصد از تمام کلیک هایی که بر نتیجه ها کاوش زده شده‌است، به چهار وبسایت وابستگی داراست؛ براین اساس: www.ParsCms.com
چهره بوک: 8.48 درصد
یوتیوب: 5.55 درصد
یاهو: 2.63 درصد
ویکی پدیا: 2.01 درصد
آمازون: 1.40 درصد

همینطور معلوم گردیده که حدود 500 وب سایت برتر اینترنتی توانسته در حدود نیمی از این کلیک ها را به خویش تخصیص دهد.
این آمار در نمودار پایین نشان داده شده‌است:
 

 
جستجوی مبلغی (Paid Search) بخشی از بازاریابی آنلاین میباشد که حدوداً در تارنما ها و جستجوگرهای اینترنتی به نحوه یکسانی به عمل گرفته میگردد. بدین مفهوم که شما تحت عنوان یک تبلیغ دهنده، اطلاع رسانی خویش را در موتور  کاوش تثبیت می‌کنید و بابت اکران آن در حاصل کاوش، به تارنما صاحب خانه پول می دهید.
پنج تارنما برتر درین حوزه عبارتند از: آمازون، eBay، eHow، BestBuy و Yahoo Shopping.
16 درصد کلیک های این حوزه، به 10 تارنما وابستگی دارااست در حالی که 500 تارنما برتر دیگر، 56 درصد سهم میبرد.
طبق آماری که Experian به دست داده، در حدود 65 درصد کلیک ها در دست تنها 1000 تارنما اینترنتی میباشد. قاعدتاً 45 درصد باقی مانده بایستی در بین میلیون ها وب سایت دیگر تقسیم گردد.

این آمار و ارقام، بیان کنده واقعیت دیدنی و در عین درحال حاضر هشداردهنده ای میباشد: درصورتی که شما تصور میکنید که با استعمال از جستجوی معمولی (organic search) میتوانید به یک Next Big Thing تبدیل گردید، قدری تاءمل نمایید. فعالیت بدین راحتی ها وجود ندارد.
جستجوی معمولی، یعنی نتیجه ها غیرتبلیغاتی که به تشخیص خویش کاوشگر نشان داده میشود و کسی بابت آن ها پول نداده میباشد.
واقعیت آن میباشد که در اولِ دستور، احتمال این که تارنما شما آنقدر ترافیک به دست بیاورد که بتواند جزو 10 هزار تارنما برتر (که سه چهارم کلیک ها را در مشت دارا هستند) قرار گیرد، بسیار اندک میباشد. ولی این کلام بدان شکل وجود ندارد که راهکارها و ترفندهایی که به عمل میگیرید، فیض ای در‌پی نخواهد داشت بلکه خواسته آن میباشد که‌این اقدامات به طاقت و صبر نیاز داراست به دلیل آنکه اکثریت قاطع یوزرها حتی ابداً نمی دانند که شما در وب سایت دارید.
درین عرصه، وبسایت هایی همانند رخ بوک و توییتر به جهت ارائه خدمت های جالب و ابتکاری، بازاریابی غیرسنتی هوشمندانه و پول و سرمایه ای که در پشت خویش دارا‌هستند، پیشتازی می نمایند.
طبق آماری که Experian به دست داده، در حدود 65 درصد کلیک ها در مشت صرفا 1000 وبسایت اینترنتی میباشد. قاعدتاً 45 درصد مانده می بایست فی مابین میلیون ها تارنما دیگر تقسیم خواهد شد. به عبارت دیگر این تارنما ها هرکدام سهم بسیار اندکی از این بازار پرجنب و جوش خواهند داشت.
با این حالا شما به به کار گیری از «تبلیغات کاوش» تحت عنوان بخشی از بازاریابی آنلاین خویش ادامه دهید و در این شیوه دلسرد نشوید. اما این نکته را در حیث داشته باشید که اکتفا کردن بدین طریق نیکو وجود ندارد و بایستی بعداز تحقیق و مطالعه، دیگر روش ها را نیز محک بزنید.


مراد از Technical بهینه سازی چه میباشد؟

خواسته از Technical سئو (سئوی فنی) بهبود جنبه‌های فنی و تکنیکی یک تارنما بمنظور ارتقا سکو صفحه های  آموزش سئو در مشهد    آن در موتورهای کاوش میباشد. ارکان تکنیکال seo، قابل فهم و شعور ساختن هرچه کل‌خیس محتوای یک تارنما برای موتور کاوش و نیز سریع و سهل وآسان کردن فرایند نظارت آن میباشد. به ذکر دیگر، با به کارگیری از سئوی تکنیکال، به موتورهای کاوش یاری میکنید تا ریلکس‌خیس به وبسایت شما دسترسی پیدا کرده و آن را آنالیز و تجزیه و نظارت نمایند. برهان اسم‌گذاری تکنیکال بهینه سازی یا این که سئوی فنی این میباشد که، اصولا این نوع بهینه سازی هیچ ارتباطی با محتوای تارنما شما ندارد و غرض اساسی آن seo زیربنا و زیرساخت تارنما شماست.


 


مراد از On Page بهینه سازی چه می باشد؟

On Page بهینه سازی (سئوی باطن صفحه های) مراحل سئو محتوای صفحه ها اینترنت هم برای موتورهای کاوش و هم برای یوزرها میباشد. چراکه seo صفحه های برای موتورهای کاوش در این راه از سئو، در گروی seo صفحه های برای یوزرها میباشد. فرایند سئوی داخلی یا این که On Page سئو  علاوه بر تکثیر محتوای دارای ارتباط و کیفیت خوب، مشتمل بر مواقعی ازقبیل سئو تیتر، تگ‌ها و تصاویر میباشد. با سئوی داخلی ، شما اینترنت سایتتان را برای یوزرها کاربردی‌خیس و با ارزش‌خیس می‌سازید. هرچه اینترنت سایتتان از حیث یوزرها کارآمدتر و مفیدتر باشد، ترافیک و بازدید بیشتری اخذ خواهید کرد؛ و این در معنای ارتقای درجه شما در موتورهای کاوش میباشد.


 


خواسته از Off Page بهینه سازی چه میباشد؟

Off Page سئو (سئوی بیرون از صفحه ها) کل کار‌هایی میباشد که با مقصود ارتقای سکو صفحه ها در موتورهای کاوش، بیرون از وبسایت انجام می گیرد. یک وبسایت با بک لینک و پیوند‌های با ارزش بیشتر، معمولا مرتبه بهتری در مقایسه با اینترنت سایتی شبیه با بک لینک و پیوند‌های کمتر میگیرد. موتورهای کاوش بک لینک و پیوند‌ها را آرم محتوای کیفیت بالا قابل ارجاع و استناد درنظر میگیرند. ولی بخش اعظمی  Off Page سئو  را به عبارتی پیوند سازی فکر میکنند درحالی‌که اینگونه وجود ندارد و پیوند سازی تنها اکثری از این راه سئو را تشکیل میدهد. مثلا، مواقعی ازقبیل بازاریابی کانال‌های اجتماعی و اسم تجاری نیز جزو سئو خارجی به حساب میآید و اهمیت بخش اعظمی داراست. به بیانی دیگر، Off Page سئو  مجموع کارهایی میباشد که بیرون از یک وبسایت انجام میگیرد تا موتورهای کاوش آن وبسایت را قابل اعتماد و دارای اعتبار به اکانت بیاورند.


چرا بهینه سازی در فروش تاثیر فوق العاده ای داراست؟

فروش بیشتر مهمترین زمینه برای هر کسب و کاری اعم از سنتی و دیجیتالی میباشد. ارتقا فروش اینترنتی نیز مانند هر کسب و عمل دیگری، مستلزم چشم شدن یا این که اصطلاحا در دیده بودن میباشد. برای پر‌نور‌خیس ساختن این موضوع، اذن دهید تا آن را در قالب یک نمونه بیاوریم. فرض فرمائید می خواهید یک فروشگاه گشوده فرمایید. اولی و مهمترین قضیه‌ای که آیتم دقت قرار می‌دهید مطلقا جای و شرایط دکان میباشد. هر‌چه دکان شما در جای ‌های لبریز‌تردد و به هم ریخته‌خیس شهر باشد، مسلما برایتان مناسب‌خیس میباشد؛ به این دلیل که اصطلاحا پاخور نیکی داشته و احتمال فروش و کسب منفعت را برایتان یکسری برابر می‌نماید. واضح میباشد که فروشگاه‌ای بر خیابان مهم بسیار بیشتر از فروشگاه‌ای شبیه در کوچه پس کوچه، مشتری دارااست.

در فضای وب نیز همین‌سیرتکامل میباشد؛ با این تفاوت که شرایط دکان شما با ابزاری مثل خیابان مهم یا این که کوچه پس کوچه معقول نمیشود. در کسب و فعالیت اینترنتی، وضعیت دکان (وبسایت) شمارا، مقام و جایگاه آن انتخاب می‌نماید. هرچه مغازه اینترنتی شما (چه بازرگانی و چه خدماتی) منزلت و درجه بالا‌تری داشته باشد، حتما مشتریان بیشتری نیز خواهد داشت؛ و این ارتقاء مشتری، در معنای ارتقا فروش و کسب بهره بیشتر میباشد. حالا، این موتور کاوش (گوگل) میباشد که رده و جایگاه تارنما شمارا انتخاب می‌نماید و این عمل را نیز با در لحاظ به دست آوردن استاندارد‌ها و واحد سنجش‌هایی که بهینه سازی اسم دارااست انجام میدهد.

بهینه سازی برای کاوش و مشاهده هر‌چه بیشتر، بسیار اصلی و اثر گذار میباشد؛ ولی بها حقیقی و واقعی آن، چیزی بالاتر میباشد. بطور کلی، seo‌ی خوب به یک سری عامل در ارتقا فروش اهمیت فراوان داراست:


سبب ساز ساخت‌و‌ساز اعتماد و اعتبار می‌گردد

تجربه بهتری را برای یوزرها رقم میزند

چنانچه در شیت اولیه نباشید بازی را باخته اید

به ارتقاء ترافیک و بازدید سبب می‌گردد

نسبتا به صرفه و ارزان میباشد

یک استراتژی بلند‌برهه زمانی محسوب می‌شود


سئو در گذر زمان


بهینه سازی در گذر دوران

کلمه و واژه ی سئوتقریبا 4 سال پیش در جامعه مجازی جمهوری اسلامی ایران و میان فعالان این عرصه شناخته شد. آموزش سئو در مشهد   با سپری شد مقطع و فیض گیری اشخاص از رعایت اصول روز بهینه سازی استقبال بیشتری از آن شکل گرفت، تا جاییکه امروزه وبسایت‌ها و بلاگ‌های متعددی به گویش فارسی دراین مورد فعال میباشند. بطوریکه شما با یک جستجوی معمولی در زمینه‌ی بهینه سازی و یا این که به عبارتی باصرفه‌سازی تارنما به‌سرعت با وسعت متعددی از داده ها مواجه میشوید که برخی در تناقض با یکدیگر نیز میباشند. درین نوشته‌ی علمی کوشش داریم تا استراتژی قابل قبولی برای بهینه سازی در سال پیش رو معرفی کنیم.




پخش‌کننده صوت


00:00

00:00


برای ارتقا یا این که کاهش صدا از کلیدهای بالا و ذیل به کار گیری فرمائید.

 


ترفندها و میانبرهای متعددی مانند تعیین عبارات کلیدی غیر دارای ربط و پربیننده، تبادل زیاد لینک و پیوند با وب سایت‌های دیگر، رفرش کردن صفحه ها و … چهت نیل سریع‌خیس به غرض اساسی یا این که به عبارتی seo برای فریب موتورهای کاوش تولید شد، که هر یک در مقاطع کوتاه وقتی نتیجه ها قابل قبولی را به یوزرها و seo کاران ارائه می‌کردند البته الگوریتم موتورهای کاوش مانند گوگل کلیه روزه در حالا تغییر تحول میباشند بطوریکه در سال 2011 موتور جستجوی گوگل در حدود 516 تغییر تحول در الگوریتم خویش ساخت. در سود بعد از زمان کوتاهی حالت جدیدی ساخت می‌گردد و عمل‌های شما منجر ضعیف شدن بهینه سازی تارنما‌تان و افت ناگهانی آمار بازدید و رنک صفحه ها شما می‌شود. اعتنا نمائید که شعار و غرض گوگل در 14 سال اخیر تغییر تحول چندانی نکرده میباشد صرفا قدرت و تجهیزات این وبسایت به گذر زمان دوران برای دستیابی به‌این مقصود بیشتر شده‌است.



لوگوی گوگل در سال 1998 و 2012


 


غرض گوگل مرتب سازی داده ها در دنیا


و ساخت قابلیت دسترسی برای تمامی اشخاص در هرکجا به آن میباشد


Google’s mission is to organize the world’s information


and make it universally accessible and useful


 


بازه تغییر تحول استراتژی seo

 



کاری را انجام دهید که در آن شایسته ترین می باشید. یک کمپانی، موسسه یا این که وبسایت حقیقی و واقعی باشید، هیچ منش میانبری چهت نیل به پیروزی به یادماندنی نیست، از ابزاری که در اختیار دارید غایت به کارگیری را ببرید، انعطاف پذیر ، ایده پرداز و پاره ای احساسی باشید. به کاری که میکنید ایمان داشته باشید و هر کجای وب که به شما مربوط میباشد خویش را معرفی فرمایید.


جامعه ای از مشتریان خویش تشکیل دهید و با آن ها در رابطه باشید، به مشتریان و یوزرها خویش احترام بگذارید و وجهه ی کمپانی خویش را مراقبت نمائید. اکثر زمان ها کمپانی‌ها امروزه با این تعداد از رقیبان و امکاناتی که در مشت یوزرها اینترنتی جای دارد، وفاداری متعددی از خویش نشان نمی دهند.


بهینه سازی وبسایت را مبتنی بر اصول seo و سوای به کار گیری از طریق‌های میانبر و فریب موتورهای کاوش انجام دهید. ممکن میباشد برخی از این طرز‌ها در کوتاه بازه جوابگو باشند البته مطمئن باشید که یک طرح ریزی بلند دوران سود بهتری بهمراه خواهد داشت، آهسته جنبش نمایید و از مسیر لذت ببرید.


متا تگ شبکه های اجتماعی Open Graph و Twitter Cards


متا تگ چه میباشد؟

برای شناخت با meta tag و کاربرد متا تگ ها و اینکه به چه شکل عمل می نمایند   آموزش سئو در مشهد  و به چه دردی می‌خورند تا قبل از این در نوشته‌ی علمی ای آموزشی توضیح دادیم. درصورتی که تعریف‌و‌تمجید متا تگ و معنا meta tag  را نمی دانید توصیه می‌کنیم این نوشته‌ی‌علمی را موقتی کنار بگذارید و نوشته‌ی‌علمی آموزشی در نصیب seo و سئو وب سایت با تیتر متا تگ چه است و تائیر آن در بهینه سازی چه چیزی است را مطالعه بفرمائید و آنگاه به‌این نوشته‌ی‌علمی برگردید و ادامه دهید.


فزض را بر این میگذاریم که با meta tag شناخت دارید و می‌دانید که از متا تگ ها در کجای وبسایت و به چه شکل به کار گیری می‌کنید.


همان طور که در نوشته‌علمی پیشین شرح دادیم متا تگ ها در مورد ها گوناگون ساخته میشوند و عموما به وسیله خویش آن افراد یا این که شرکتهای تولیدکننده آیتم به کار گیری قرار می‌گیرند. ممکن میباشد متا تگی آنقدر مطلوب و کاربردی پباده سازی و ساخت گردیده باشد که مورد ها استعمال ی آن بالاتر از سازندگان آن باشد و به وسیله افراد دیکری نیز گزینه استعمال قرار بگیرد.


متا تگ های شبکه های مردمی

دیدنی میباشد بدانید که وب سایت هایی مثل فیسبوک و توییتر برای خویش متا تگ های بخصوصی معرفی کرده اند که نرم افزار نویس یا این که طراح وبسایت قادر است این متا تک ها را در وبسایت خویش استعمال نماید تا تا در شبکه های عمومی با دیگر وب سایت ها متعدد شوند.


به این شکل که زمانی شما لینکی را که از این meta tag ها به کار گیری نموده است در صورت بوک یا این که توییتر به اشتراک بگذارید، رخ بوک تیتر ورقه و توضحات یا این که تصویر منتخب کاغذ را از روش این متا تگ ها می شناسد و می تواند پریویو یا این که پیش اکران قابل قبولی از محتوای آن نوشته‌ی علمی یا این که ورقه به اکران بگذارد.


یعنی دیگر نیاز وجود ندارد در کانال اجتماعی خویش در آغاز تیتر و توضیحات مختصری از نوشته ی علمی خویش بنویسید، عکس شاخص نوشته‌ی علمی را لود نمایید و در پایان پیوند نوشته‌علمی را به آن تصویر یا این که تیتر نوشته‌ی علمی لینک و پیوند دهید. همگی ی این فعالیت ها را چهره بوک یا این که توییتر خودش انجام می‌دهد. صرفا کافیست لینک و پیوند نوشته ی علمی یا این که تارنما خویش را اسکن نمایید و در کانال اجتماعی متبوع پیست فرمائید.


شما پست خویش را به این شکل در فیسبوک نسخه برداری یا این که تایپ میکنید:


قل از به کارگیری از متا تگ open graph

و در پایان پست شما به این صورت به اکران گذارده میشود، فیسبوک با قرائت تگ های Open Graph قادر است پست شما‌را ترجمه و پیش اکران آن را اکران دهد:


پس از به کارگیری open graph meta tag

مکانیزم عمل به این شکل میباشد که فیسبوک، توییتر یا این که هر کانال اجتماعی که گزینه به کار گیری قرار می گیرد و لینکی میبیند در آغاز در آن برگه دنبال متا تگی می‌گردد که آن را قبول دارااست و قادر است محتوای آن را بخواند. تیتر نوشته ی علمی، تصویر بند انگشتی یا این که thumbnail، تالیف کننده نوشته‌علمی و قریه ها فیلد کاربردی دیگر که آیتم نیازش میباشد و توقع دارد شما در برگه تمجید کرده باشید را ما خواند و بصورتی که خودش میخواهد آن را به اکران می‌گذارد.


شاید برایتان خیلی دیدنی نباشد و بگویید خب مقادیر برای شبکه های مردمی قابل پیش گویی می باشند و فارغ از این تگ های منحصر به فرد هم دانستن تیتر و توضیحات هر شیت فعالیت رنج وجود ندارد، ولی در حالتی‌که به برخورد شبکه های عمومی بدین تگ ها اعتنا نمائید می‌فهمید که ارزشش را دارااست یک سری خط کد اضافه خیس بنویسید.


صفحاتی که از متا تگ فیسبوک Open Graph در آن مصرف شده اند پیش اکران زیبایی دارا هستند که در واقع مولف دقیقا مشخص و معلوم نموده است که کدام تصویر و کدام خلاصه متن به اکران نهاده باشد و از چیزی که خویش صورت بوک حدس بزند بسیار نیکو خیس میباشد.


هدفمان از این مقاله شناخت کلی با این فرا اطلاعات بود و قطعا درباره ی جزئیات تگ های Open Graph  و همینطور متا های Twitter Cards بایستی مطلبی تنظیم کنیم و همگی تگ هی آنان را آنالیز نمائیم، همینطور درباره‌ی طرز اعتبار سنجی و اینکه آیا متا های شما صحیح نوشته اند هم ابزاری وجو دارااست که در آینده به آنان میپردازیم.


به آرزو اینکه نوشته‌علمی گزینه به کار گیری شما قرار گرفته باشد، توصیه می‌کنیم یادگرفتن و شیوه ساخت‌و‌ساز وب سایت مپ یا این که نقشه وب سایت XML را مطالعه نمائید. در حالتی‌که درباره ی نقشه تارنما نمی دانید و با آن شناخت ندارید نیز می‌توانید به نوشته‌ی‌علمی نقشه وب سایت چه میباشد مراجعه بفرمائید.


open graph tags چیست


مطمئناً، بارها دوستان خویش را در اینستاگرام و یا این که فیسبوک تگ کرده‌اید. تگ کردن این اذن را به شما می دهد   آموزش سئو در مشهد  تا داده ها ظریف‌تری به یوزرها بدهید و محتوای خویش را به خیر و خوبی به آن ها معرفی فرمائید. البته تگ‌های اینستاگرام، در واقع داخل کانال‌ای می‌باشند و صرفا می‌اقتدار آنان‌را در اینستاگرام بهره مند شد.
در کل، متا تگ‌های اوپن گراف (Open graph tags) پروتکل‌هایی میباشند که‌این اذن را به صفحه ها اینترنتی میدهند، تا از گنجایش‌های کانال اجتماعی به کارگیری نمایند. این پروتکل‌ها برای اولی توشه در سال 2010 به وسیله فیسبوک معرفی شدند. مقصود فیسبوک از تولید اوپن گراف، این بود تا یک همیاری کاربردی در بین فیسبوک و بقیه اینترنت‌وبسایت‌ها ساخت گردد؛ تا فیسبوک از روش آن بتواند محتواهای بقیه اینترنت‌وب سایت‌ها را داخل تایم‌لاین خویش به اشتراک بگذارد.
احتمالاً بارها پست‌هایی را در فیسبوک مشاهده کرده‌اید که در صورتیکه بر روی تیتر آن کلیک نمائید، شما‌را به یک اینترنت‌وبسایت دیگر هدایت نماید. اما، پس از فیسبوک بقیه کانال‌های اجتماعی نظیر توییتر، لینکدین، گوگل‌پلی و غیره نیز، این قابلیت و امکان را برای ارتقای کیفیت محتواهای خویش اعمال کردند.



ادله اهمیت متا تگ هایOpen graph چه می‌باشد؟
اکثری از یوزرها اینترنتی دستکم در یکی کانال‌های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر عضو می باشند. اکنون فکر کنید که یکی‌از مطالب وبسایت شما از روش متا تگ‌های اوپن گراف، در‌این کانال‌ها قرار داده شوند. به ویژه درصورتی که تیتر این متا تگ‌ها جالب باشد، سپس تعداد مراجعین به اینترنت‌وب سایت شما ارتقا و ترافیک تارنما بالا می‌رود. البته طبق گفته اینترنت‌وب سایت ahrefs که یک از افزونه‌های دارای اسم و رسم وردپرس میباشد، 3 برهان برای اهمیت این متا تگ‌ها وجود داراست:

آنان محتواها را در فیدهای رسانه‌های اجتماعی، دیده‌نوازتر می‌نمایند.
آنان منجر میگردند تا کاربر با یک نگاه از محتویات مطالب مطلع شوند.
آن ها به فیسبوک یاری می‌نمایند تا فهم و شعور کاملی از محتواها به دست بیاورد؛ به سیرتکامل‌ای که بازدید اینترنت‌تارنما و مارک شما‌را از روش کاوش و کلیک ارتقاء میدهد. به عبارت بی آلایش‌خیس، نرخ کلیک بسیار ارتقاء مییابد.
بهتر میباشد در رابطه عامل انتها مقداری بیشتر کلام کنیم. در واقع فیسبوک بعداز مدتی میتواند تیتر و محتویات مطالبی که از روش متا تگ‌ها لینک و پیوند گردیده‌اند را، از هم تفکیک کرده و هر مورد را در تیم‌های مستقل و دارای ربط طبقه‌بندی نماید؛ به سیرتکامل‌ای که با جستجوی عبارت \"ساخت و ساز محتوا\" و \"دیجیتال مارکتینگ\"، فقط متا تگ‌هایی نشان داده میگردند که عنا وین و محتویات آن ها، مربوط به عبارت جستجوشده باشند.



کدام متا تگ og برای به کارگیری بهتر میباشد؟
فیسبوک 17 متا تگ را برای استعمال فهرست نموده است، که ولی از این تعداد فقط 5 آیتم آن کاربردی‌خیس میباشد. همان، صرفا این 5 گزینه کافی می باشند تا فیسبوک بتواند محتویات تارنما شمارا فهم نماید.

Og:title
این متا تگ در واقع نشان دهنده تیتر محتوا میباشد. این بخش در فیسبوک به طور بولد و تماما نمایان، نشان داده می شود. به این ترتیب، کوشش نمائید دیدنی‌ترین و در عین اکنون کوتاه‌ترین تیتر را تعیین نمایید. فیسبوک برای این نصیب پیشنهاداتی ارائه داده میباشد:

این نصیب را به کل صفحه ها \"اشتراک‌پذیر\" لینک و پیوند دهید.
تمرکز خویش را بر روی نرخ کلیک و بها محتوا بگذارید.
مسلما از کمترین حروف به کار گیری فرمایید. برای گوشی 40 سخن و برای دسکتاپ 60 سخن.
از عنا وین نپخته و دیدنی به کارگیری فرمایید. هیچوقت اسم تجاری مارک خویش و اسم وبسایت را درج نکنید.
og:url
این بخش در واقع نشانی سایتی میباشد که قرار میباشد مخاطب را به آن هدایت نمایید. بهتر میباشد از URL استاندارد و متعارف به کارگیری نمائید. این دستور موجب میگردد تا مجموع داده ها، نظیر لایک‌ها و کامنت‌ها به صورت ظریف هنگام اسکن کردن دوباره URL باقی بماند.



og:image
عدم به کار گیری از تصویر در متا تگ، مانند غذای فارغ از نمک میباشد. پس همت فرمایید با قرار دادن یک عکس دیدنی در متا تگ، اعتنا مخاطبین را به پست خویش جلب فرمایید. عدم به کارگیری از تصاویر متبوع، موجب می شود تا فیسبوک یک عکس نامرتبط را برای خالی نماندن عریضه درج نماید.

از تصاویر جانور در صفحه ها خویش تعیین نمائید؛ دقیقا به عبارتی تصاویری که استفاده کننده را مجاب کرده تا به شیت تگ گردیده مراجعه نماید. طوری نباشد که تصویر متا تگ، با تصویر محتوای تارنما شما متعدد باشد. این فرمان موجب بی‌اعتمادی استفاده کننده شود.
بهتر میباشد رزولوشن تصاویر 1200*630 باشند.
og:type
این نصیب بسیار اصلی میباشد؛ چراکه به فیسبوک می‌فهمانید که محتوای شما در چه دسته‌ای جای دارد. آیا نوع پست، بلاگ میباشد یا این که کلیپ یا این که هر چیز دیگری؟ پس بهتر میباشد فیسبوک را در شناسایی نوع محتوای متا تگ یاری نمایید. در غیر این شکل، فیسبوک به صورت پیش فرض آن را از نوع اینترنت‌وب سایت خواهد دانست.

og:description
این نصیب دقیقا مانند متای توضیحات میباشد. بدین مفهوم که با توضیح دادن محتوای خویش، سبب ساز می شوید تا هم فیسبوک و هم استفاده کننده، داده ها بیشتری از تیتر شما به دست بیاورد. این بخش در تحت پیوند پستی که به اشتراک گذارده‌اید قرار میگیرد. ولی، این نصیب تاثیری بر روی بهینه سازی وب سایت ندارد و بهتر میباشد وقت خویش را صرف تایپ کردن توضیحات رشته‌ای نکنید.