سئو داخلی چه میباشد؟ و 16 تکنیک سئو داخلی(seo on page)
شاید شما هم دقیقا نمیدونید که سئو داخلی چه میباشد؟ و تکنیک های Seo onpage رو نمیدونید، ما تلاش کردیم دراین نوشتهیعلمی تا جایی که امکانش می باشد برای شما توضیح بدیم، امید داریم از این نوشتهی علمی لذت ببرید. بعداز خوندن نوشتهی علمی درصورتی که گشوده هم سوالی داشتین میتونید در بخش نظرها بپرسید تا جواب بدیم بهشون. اینجانب شخصا تخصصی تمرکزم رو گذاشتم روی سئو داخلی و استراتژی ها که در مشاور سئو ماهر میتونید روند ها و بخش هایی که انجام میشه و نتیجه ها رو طبق تجربیات پیشین ملاحظه کنید.
سئو (SEO) چه است؟
غالباً دکان هایی که تو محلّه های لبریز رفت و آمد تری میباشند بازدید کننده های اضافه و احتمالاً مشتری های بیشتری هم داراهستند,کاری که سئو انجام می آبادی انتقال یه تارنما نادر بازدید از ته یه کوچه بن بست به رمز نبشِ یه بازار لبریز رفت و آمده.
البته متاسفانه یا این که خوشبختانه توی دنیای اینترنت مثل دنیای حقیقی نمی شه مکان دکان رو خودمون تعیین کنیم و موتور جستو,خودش, اکثر وقت ها بر حسب کیفیت وب سایت و موردها دیگه ای محل اون رو مشخص و معلوم می کنه.این محل می تونه اولین پیوند ورقه ی اولیه حاصل باشه یا این که آخری لینک و پیوند کاغذ ی انتها.
حال چه جوری می شه به امداد سئو شایسته ترین مکان رو به دست بیاریم؟ سئو که در معنای با صرفه سازی موتور جست و جوست خودش 2 نوعه, سئوی آف پیج و سئوی داخلی.
سئو داخلی (seo on page) چه چیزی است؟
سئو داخلی مشتمل بر تمام کار هایی است که باطن تارنما انجام میدیم تا موجب ارتقاء جایگاه ی تارنما ما بشه، از تغییرو تحول ساختار وبسایت گرفته تا ایجاد محتوا و لینک و پیوند سازی داخلی که درپی مفصل خیس در موردشون کلام کردم.
در زمان جامع یادگرفتن سئو وردپرس خیلی بی نقص و اساسی در زمینهی سئو داخلی سخن کردیم، کلیه تکنیک هارو تخصصی فراگیری دادیم، میتونید لحاظ دانشجو یان عصر رو در کاغذ مربوطه ملاحظه کنید.
تفاوت سئوی آف پیج با داخلی
سئوی خارجی مثل این می مونه که بیاید به سایر ی فروشگاه هایی که بازدید کننده های متعددی دارا هستند یه پولی رو بدید و ازشون بخواید که تبلیغ فروشگاه ی شمارو تو دکان ی خودشون بزنند,واضحه که هرچی کسب و فعالیت اون مشابه خیس به کسب و فعالیت شما باشه,احتمال اینکه مشتری های اون به شما راز بزنند بیشتره زیرا احتمالا فرآورده یا این که خدماتی که مشتری تو وبسایت مُبَلغتون دنبالش می گشته رو شما هم عرضه میکنید.
سئو داخلی هم مثل این می مونه که شما با ارتقا کیفیت سرویس ها و محصول هاتون و همینطور دکورا سیون دکان شم خیر و خوبی به مشتری بدید .هنگامی که با مطرح ترین انگیزه گوگل یعنی تولید شم رضایت در استفاده کننده و دسترسی اون به داده ها آیتم نیازش ,همسو شدید گوگل هم وبسایت شما رو به مکان بهتری انتقال می روستا.به خیال داشته باشید که گوگل سئو ی داخلی رو به فرنگی ترجیح می قریه البته این بدین مفهوم وجود ندارد که نباید ازاون به کار گیری کنیم.
باصرفه سازی تارنما به مراد ارتقاء ترافیک و تعداد یوزرها، می بایست در چهارچوب رسمی سئو فیس گیرد. وبمسترها می بایست گذشته از آغاز به عمل در تارنما از این اصول دور اندیشی داشته باشند که یک سئوکار به خیر قادر است به آنها یاری دهد دقت داشته باشید که در باصرفه سازی تارنما تعدادی کار ها میباشند که غیر قانونی بوده اما سکو تارنما را سریع خیس بالا میبرد و به همین ادله اشخاص رغبت متعددی به به کار گیری از این شیوه ها داراهستند اما لازم میباشد بدانید که گوگل سریعا متوجه این فعالیت گردیده و وبسایت را جریمه مینماید. لذا امداد تصاحب کردن از یک سئوکار ماهر قادر است مسیر صحیح را به ما نشان دهد. شایسته ترین سئوکارها خصوصیت هایی داراهستند که شما از روش آنها میتوانید این اشخاص را شناسایی نمائید:
۱- کار در چهارچوب قانون ها سئو
یک سئوکار ماهر فقط به شما سفارش می نماید که عمل هایی در تارنما انجام دهید که در چهارچوب مقررات گوگل باشند و هیچ وقت به سراغ نحوه های سئو کلاه سیاه نمی رود. زیرا میدانید که تبعات متعددی برای وب سایت درپی خواهد داشت.
۲- اعتنا در گزینش کلمه ها کلیدی
میدانیم که ایجاد محتوا پیرامون عبارات کلیدی گوگل چه تاثیرات مثبتی بر وبسایت میگذارد لذا سئو عمل مدام نباید محدود به چند عبارات کلیدی باشد بلکه بایستی بایستی با یک برنامه هنگامی منظم مدام آپ دیت ترین لغت ها کلیدی را یافته و از وبمستر بخواهد پیرامون آنها محتوا ایجاد کند.
۳- اعتنا به راحتی استفاده کننده
تمام کار ها در وب سایت به خواسته جذب طولانی تر یوزرها فیس میگیرد لذا گه گاه صحت دارد که بعضا از عمل های سئو تاثیرات مثبت متعددی بر تارنما شما میگذارد البته سبب میگردد که وب سایت از آن وضعیت آسانی برای استفاده کننده بیرون گردیده و در فیض استفاده کننده نتواند به سهولت از محتوا و تجهیزات تارنما استعمال نماید لذا هیچوقت راحتی استفاده کننده را نباید قربانی قعالیت های سئو نمود.
۴- آپ دیت بودن سئوکار
یک سئوکار ماهر بایستی از پایانی تکنیک های گوگل در مورد سئو و همینطور از نهایی اصول رسمی سئو برای باصرفه سازی وبسایت اطلاع داشته باشد و از وبمستر بخواهد که پیرامون آنها فعالیت نماید. با این عمل سبب میشود که وبسایت متبوع بتواند در عده رقبا، به نیکی پیشرفت نماید.
۵- بازبینی تارنما ها رقبا
بخشی از عمل های سئوکار این میباشد که به سراغ وب سایت های حریف رفته و حالت مرتبه آنهارا نسبت به وب سایت شما تحقیق کند تا بتواند نقاط ضعف و قوت تارنما را یافته و رنکینگ وب سایت را بالا برنده شود.
یکیاز دیگر از اشتباهات در بخش اجرایی کمپین های تبلیغاتی میباشد . بصورتی که سبب ساز هدر رفتن هزینه و زمانه میگردد !
به عنوان مثال دربارهی رپورتاژ اطلاع رسانی تحت عنوان جدیدترین و موءثر ترین تکنیک دیجیتال مارکتینگ که هم به حیث بازاریابی و برندینگ، هم به نظر سئو امروز گزینه دقت برندهای غالب قرار گرفته هست ، نکات مهمی موجود هست که در اجرا می بایست رعایت شوند ؛
خلاقیت در ساخت محتوا و دوری از تکرار محتوا در تعداد بالایی از وب سایت ها
اعتنا به نحوه درست نگارش رپورتاژ ، بصورتی که موءثر باشد . برای مثال می بایست عنوان خبر دیدنی باشد تا اشخاص بروی خبر کلیک نمایند ، و محتوا آنچنان خوب درج شده باشد که مخاطب علاوه بر مطالعه خبر بصورت بدون نقص ، ترغیب شود که بروی هایپر لینک و پیوند ها کلیک نماید و یا این که اسم مارک را در گوگل کاوش نماید
در نگارش رپورتاژ اطلاع رسانی به مسائل آموزشی و خبری دقت کنیم و تنها یک اطلاع رسانی تبلیغاتی را منتشر نکنید
همینطور به نکات سئو ، بازاریابی و برندسازی در کنار هم دقت ویژه نمائید
رپورتاژ را خبرگزاری های دارای اعتبار و پر طرفدار منتشر فرمائید تا به اعتبار مارک شما افزوده شود
حدود ۳ واژه کلیدی پرجستجو در محتوای خبرها می بایست بصورت فالو به وبسایت شما لینک و پیوند شود
از روش اجراکننده تبلیغات و واحد سنجش اعتبار تارنما های خبری مطمئن گردید که خبر در وب سایت ها بایگانی شود
بهتر هست یک زمانهبندی کوتاه بازه زمانی و طولانی بازه برای تکثیر خبرها در تارنما های متفاوت در لحاظ بگیرید
شایان توجه می باشد که کمپانی ویرلن تحت عنوان اولین و پهناور ترین اجرا کننده تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی در خبرگزاری ها و وبسایت های خبری پر بازدید تجربه بالایی درین قضیه داراست و مطلقا بهتر هست از این علم و تجربه به کارگیری فرمائید تا از هدر رفتن هزینه دوری نمائید و همینطور شایسته ترین برخورد را در جذب مشتری ، سئو و برندینگ اخذ فرمائید.
مجموعه کارشناس در کمپانی ویرلن با اجرای همگی موردها فوق از ایجاد محتوای رپورتاژ تا نشر در ۱۰۰ وبسایت خبری برتر کشورایران امروز اجرا کننده رپورتاژ اطلاع رسانی چیره ترین مارک های کشورایران می باشد . ویرلن همینطور با همیاری گسترده با همگی تارنما های خبری پر طرفدار کشور ایران قابلیت و امکان ارائه شایسته ترین حالت و مطلوب ترین ارزش را برای مدیران بازاریابی و سئوکاران محیا نموده است .