مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

سئو داخلی چه می‌باشد؟


سئو داخلی چه می‌باشد؟ و  16 تکنیک سئو داخلی(seo on page)

شاید شما هم دقیقا نمیدونید که سئو داخلی چه می‌باشد؟ و تکنیک های Seo onpage رو نمیدونید، ما تلاش کردیم در‌این نوشته‌ی‌علمی تا جایی که امکانش می باشد برای شما توضیح بدیم، امید داریم از این نوشته‌ی علمی لذت ببرید. بعداز خوندن نوشته‌ی علمی درصورتی که گشوده هم سوالی داشتین میتونید در بخش نظرها بپرسید تا جواب بدیم بهشون. اینجانب شخصا تخصصی تمرکزم رو گذاشتم روی سئو داخلی و استراتژی ها که در مشاور سئو ماهر میتونید روند ها و بخش هایی که انجام میشه و نتیجه ها رو طبق تجربیات پیشین ملاحظه کنید.

آموزش سئو در مشهد


سئو (SEO) چه است؟

غالباً دکان هایی که تو محلّه های لبریز رفت و آمد تری می‌باشند بازدید کننده های اضافه و احتمالاً مشتری های بیشتری هم دارا‌هستند,کاری که  سئو انجام می آبادی انتقال یه تارنما نادر بازدید از ته یه کوچه بن بست به رمز نبشِ یه بازار لبریز رفت و آمده.


البته متاسفانه یا این که خوشبختانه توی دنیای اینترنت مثل دنیای حقیقی نمی شه مکان دکان رو خودمون تعیین کنیم و موتور جستو,خودش, اکثر وقت ها بر حسب کیفیت وب سایت و موردها دیگه ای محل اون رو مشخص و معلوم می کنه.این محل می تونه او‌لین پیوند ورقه ی اولیه حاصل باشه یا این که  آخری لینک و پیوند کاغذ ی انتها.


حال چه جوری می شه به امداد سئو شایسته ترین مکان رو به دست بیاریم؟ سئو که در معنای با صرفه سازی موتور جست و جوست خودش 2 نوعه, سئوی آف پیج  و سئوی داخلی.


سئو داخلی (seo on page) چه چیزی است؟

سئو داخلی مشتمل بر تمام کار هایی است که باطن تارنما انجام میدیم تا موجب ارتقاء جایگاه ی تارنما ما بشه، از تغییر‌و تحول ساختار وبسایت گرفته تا ایجاد محتوا و لینک و پیوند سازی داخلی که در‌پی مفصل خیس در موردشون کلام کردم.


در زمان جامع یادگرفتن سئو وردپرس خیلی بی نقص و اساسی در زمینه‌ی سئو داخلی سخن کردیم، کلیه تکنیک هارو تخصصی فراگیری دادیم، میتونید لحاظ دانشجو یان عصر رو در کاغذ مربوطه ملاحظه کنید.


تفاوت سئوی آف پیج با داخلی



سئوی خارجی مثل  این می مونه که بیاید به سایر ی فروشگاه هایی که بازدید کننده های متعددی دارا هستند یه پولی رو بدید و ازشون بخواید که تبلیغ فروشگاه ی شمارو تو دکان ی خودشون بزنند,واضحه که هرچی کسب و فعالیت اون مشابه خیس به کسب و فعالیت شما باشه,احتمال اینکه مشتری های اون به شما راز بزنند بیشتره زیرا احتمالا  فرآورده یا این که خدماتی که مشتری تو وبسایت مُبَلغتون دنبالش می گشته رو شما هم عرضه می‌کنید.


سئو داخلی هم مثل این می مونه که شما با ارتقا کیفیت سرویس ها و محصول هاتون و همینطور دکورا سیون دکان  شم خیر و خوبی به مشتری بدید .هنگامی که با مطرح ترین انگیزه  گوگل یعنی تولید شم رضایت در استفاده کننده و دسترسی اون  به داده ها آیتم نیازش ,همسو شدید گوگل هم وبسایت شما رو به مکان بهتری انتقال می روستا.به خیال داشته باشید که گوگل سئو ی داخلی رو به فرنگی ترجیح می قریه البته این بدین مفهوم وجود ندارد که نباید ازاون به کار گیری کنیم.


کار در چهارچوب قانون ها سئو


باصرفه سازی تارنما به مراد ارتقاء ترافیک و تعداد یوزرها، می بایست در چهارچوب رسمی سئو فیس گیرد. وبمسترها می بایست گذشته از آغاز به عمل در تارنما از این اصول دور اندیشی داشته باشند که یک سئوکار به خیر قادر است به آن‌ها یاری دهد دقت داشته باشید که در باصرفه سازی تارنما تعدادی کار ها می‌باشند که غیر قانونی بوده اما سکو تارنما را سریع خیس بالا می‌برد و به همین ادله اشخاص رغبت متعددی به به کار گیری از این شیوه ها دارا‌هستند اما لازم میباشد بدانید که گوگل سریعا متوجه این فعالیت گردیده و وبسایت را جریمه مینماید. لذا امداد تصاحب کردن از یک سئوکار ماهر قادر است مسیر صحیح را به ما نشان دهد. شایسته ترین سئوکارها خصوصیت هایی دارا‌هستند که شما از روش آنها میتوانید این اشخاص را شناسایی نمائید:

آموزش سئو در مشهد

۱-     کار در چهارچوب قانون ها سئو


یک سئوکار ماهر فقط به شما سفارش می نماید که عمل هایی در تارنما انجام دهید که در چهارچوب مقررات گوگل باشند و هیچ وقت به سراغ نحوه های سئو کلاه سیاه نمی رود. زیرا می‌دانید که تبعات متعددی برای وب سایت درپی خواهد داشت.


۲-    اعتنا در گزینش کلمه ها کلیدی


میدانیم که ایجاد محتوا پیرامون عبارات کلیدی گوگل چه تاثیرات مثبتی بر وبسایت می‌گذارد لذا سئو عمل مدام نباید محدود به چند عبارات کلیدی باشد بلکه بایستی بایستی با یک برنامه هنگامی منظم مدام آپ دیت ترین لغت ها کلیدی را یافته و از وبمستر بخواهد پیرامون آن‌ها محتوا ایجاد کند.


۳- اعتنا به راحتی استفاده کننده


تمام کار ها در وب سایت به خواسته جذب طولانی تر یوزرها فیس میگیرد لذا گه گاه صحت دارد که بعضا از عمل های سئو تاثیرات مثبت متعددی بر تارنما شما می‌گذارد البته سبب میگردد که وب سایت از آن وضعیت آسانی برای استفاده کننده بیرون گردیده و در فیض استفاده کننده نتواند به سهولت از محتوا و تجهیزات تارنما استعمال نماید لذا هیچوقت راحتی استفاده کننده را نباید قربانی قعالیت های سئو نمود.


۴-  آپ دیت بودن سئوکار


یک سئوکار ماهر بایستی از پایانی تکنیک های گوگل در مورد سئو و همینطور از نهایی اصول رسمی سئو برای باصرفه سازی وبسایت اطلاع داشته باشد و از وبمستر بخواهد که پیرامون آنها فعالیت نماید. با این عمل سبب می‌شود که وبسایت متبوع بتواند در عده رقبا، به نیکی پیشرفت نماید.


۵-  باز‌بینی تارنما ها رقبا


بخشی از عمل های سئوکار این میباشد که به سراغ وب سایت های حریف رفته و حالت مرتبه آنها‌را نسبت به وب سایت شما تحقیق کند تا بتواند نقاط ضعف و قوت تارنما را یافته و رنکینگ وب سایت را بالا برنده شود.


چرا می بایست از تبلیغات DISPLAY در گوگل ادوردز به کار گرفت؟


کانال Display گوگل 20% از کل ترافیک ادوردز را به خویش اختصاص میدهد و به 92% از یوزرها وب در ایالات متحده دسترسی داراست. این کانال همیشه در درحال حاضر بسط میباشد. براین اساس ضروری میباشد که تبلیغ دهندگان بدانند که به چه شکل از توان تبلیغات دیسپلی به کارگیری نمایند تا بتوانند کسب و عمل خویش را در سراسر وب به مخاطبین مدنظر خویش معرفی نمایند.
چرا می بایست از تبلیغات DISPLAY در گوگل ادوردز به کار گرفت؟
گوگل تقریب می‌زند که کانال Display آن‌ها 90% کل یوزرها وب را پوشش می‌دهد که خویش ادله بسنده ای میباشد برای اینکه شما از این کانال به مراد تبلیغات استعمال نمایید. با این حالا، صرفا واحد سنجش دسترسی این کانال وجود ندارد که بسیار چشمگیر میباشد، بلکه این امکان بخش بندی و انگیزه قرار دادن یوزرها به طرق متفاوت میباشد که کانال Display گوگل ادوردز را تبدیل به پلتفرمی با فایده برای تبلیغات نموده است.

گونه های گوناگون تبلردیغات DISPLAY در گوگل ادوز
یک اعتقاد نادرست موجود است که کانال Display فقط قابلیت و امکان اکران تبلیغات تصویری را داراست. در واقع، کانال Display گوگل این قابلیت و امکان را برای شما مهیا مینماید که با فرمت ها و اندازه های متعدد تبلیغات خویش را به اکران بگذارید.

تبلیغات متنی (TEXT ADS)
تبلیغات متنی در کانال Display همانند تبلیغات متنی در کانال سرچ می باشند. تبلیغات متنی مشتمل بر یک تیتر و دو خط توضیحات میشود و این قابلیت و امکان را برای تبلیغ دهنده مهیا مینماید تا تبلیغات گوناگونی تولید نماید و ببیند کدام یک کلیک بیشتری اخذ می نماید.

تبلیغات تصویری (IMAGE ADS)
یک تصویر اثبات که کل فضای تبلیغی که قرار میباشد بر روی سایت ظواهر شود را لبریز میکند. در تبلیغات تصویری شما میتوانید خصوصیت های عکس، چینش ها و رنگ های دورنما را تغییر و تحول دهید.

تبلیغات رسانه ای بی نیاز (RICH MEDIA ADS)
که در برگیرنده عناصری میباشد که استفاده کننده را به تعامل وا می‌دارد، از کارتون و بقیه خصوصیات نیز در آن استعمال می‌شود و با اعتنا به اینکه چه کسی تبلیغ را می بیند و چه‌طور با آن رابطه برقرار میکند، ظواهر این تبلیغ متعدد خواهد بود. مانند تصاویر کوچک از تولید ها که خویش جا به جا میشوند.

تبلیغات ویدئویی (VIDEO ADS)
از وقتی که تبلیغات یوتیوب نیز به کانال Display پیوسته میباشد این جور از تبلیغات محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. اینک شما می‌توانید با به کارگیری از تبلیغات در کانال Display، تبلیغ خویش را در کنار ویدیو های یوتیوب قرار دهید، تبلیغات یوتیوب یکی طریق های تبلیغات اینترنتی مقرون به صرفه میباشد.

سوال در رابطه عده و مفرد لغت ها کلیدی


گوگل توضیح اعطا کرد که چرا عبارات مفرد و توده مرتبه متفاوتی اخذ میکنند
آقای جان مولر از گروه گوگل جدیدا توضیح اعطا کرد که چرا کلمه ها عده و مفرد در نتیجه ها جستجوی گوگل سکو های متفاوتی اخذ می‌کنند.
اکثری از متخصصین سئو توصیه می کنند که کلمات متشابه و هم معنی واژه کلیدی اصلی را در موقعیت مفرد و توده، در بدنه محتوا استعمال کنیم. جان مولر توضیح میدهد که چرا بایست یکی‌از ورژن های توده یا این که مفرد را گزینش و آن گاه بر روی آن تمرکز نمود.

سوال در رابطه عده و مفرد لغت ها کلیدی
در دورهمی آنلاین گوگل فردی چنین سوالی را مطرح کرد:

\"علت کسب مرتبه به طور کامل متعدد برای شرایط مفرد و توده یک واژه و کلمه کلیدی چه است؟ ما نمونه هایی داریم که توده یک واژه و کلمه کلیدی جز پنج مرتبه نخستین سود جستجوست، در صورتی‌که که ورژن مفرد آن در 100 سود نخستین نیز چشم نمیشود.\"

جواب جان مولر به‌این سوال به‌این صورت بوده میباشد:

\"قصد استفاده کننده از جستجوی این دو موقعیت قادر است متعدد باشد. به این ترتیب بسته به حالت جان دار ممکن میباشد نتیجه ها متفاوتی را مشاهده کنیم. به این ترتیب انتظار نمی رود که در جستجوی ورژن های مفرد و عده یک واژه کلیدی نتیجه ها کاوش یکسانی را مشاهده کنیم.

احتمال می رود که ما توده و مفرد یک واژه و کلمه را تحت عنوان دو عنصر جداازهم در حیث گرفته و همینطور قصد یوزرها نیز از جستجوی این دو شرایط پاره ای مختلف باشد. بنابریان گوگل الزاما ورژن های مفرد و عده یک واژه و کلمه کلیدی را مانند هم نمی داند و در سود ممکن هست نتیجه ها جستجوی متفاوتی را مشاهده کنیم.\"

چرا گوگل بایستی نتیجه ها متفاوتی را اکران دهد؟
محتوای متبوع استفاده کننده در هنگام جستجوی موقعیت مفرد یا این که توده یک کلمه و واژه کلیدی قادر است مختلف از یکدیگر باشد. بنابریان این قابلیت و امکان موجود است که مفرد یک کلمه و واژه کلیدی به یک مضمون‌ و توده آن در معنای دیگری باشد.

در موقعیت کلی می اقتدار اذعان کرد که احتمالا تفاوت هایی دربین مفرد و توده یک واژه کلیدی موجود هست. البته علت این تفاوت بسته به هر واژه مختلف هست.

منظور استفاده کننده در برخی از این دو جور کاوش با یکدیگر یکسان وجود ندارد. مثلا ما در جستجوی عبارات کلیدی مربوط به فروم ها مشاهده نمودیم که گوگل به ازای موقعیت مفرد، به اکران تارنما هایی میپردازد که خودشان فروم نیستند، بلکه به معرفی برخی از فروم ها پرداخته اند. البته با به فعالیت بردن موقعیت توده به عبارتی کلمه و واژه کلیدی، گوگل به اکران گزینه های پرداخت که خویش از جور فروم بودند.

اما این موضع راجع به کلیه فروم ها انتفاق نمی افتد. از نگاه ما گوگل به واسطه سیگنال هایی که در‌این موقعیت اخذ میکند به اکران چنین گزینه های متفاوتی در حاصل کاوش پرداخته می باشد.

به همن استدلال نمی توانیم یک عامل کلی برای همگی حالات بیاوریم. ولی می‌توانیم مراد یوزرها را در ورژن عده یا این که مفرد یک واژه و کلمه کلیدی شناسایی کنیم.

یکی‌از دیگر از اشتباهات در بخش اجرایی کمپین های تبلیغاتی


یکی‌از دیگر از اشتباهات در بخش اجرایی کمپین های تبلیغاتی میباشد . بصورتی که سبب ساز هدر رفتن هزینه و زمانه می‌گردد !


به عنوان مثال درباره‌ی رپورتاژ اطلاع رسانی تحت عنوان جدیدترین و موءثر ترین تکنیک دیجیتال مارکتینگ که هم به حیث بازاریابی و برندینگ، هم به نظر سئو امروز گزینه دقت برندهای غالب قرار گرفته هست ، نکات مهمی موجود هست که در اجرا می بایست رعایت شوند ؛

آموزش سئو در مشهد


خلاقیت در ساخت محتوا و دوری از تکرار محتوا در تعداد بالایی از وب سایت ها

اعتنا به نحوه درست نگارش رپورتاژ ، بصورتی که موءثر باشد . برای مثال می بایست عنوان خبر دیدنی باشد تا اشخاص بروی خبر کلیک نمایند ، و محتوا آنچنان خوب درج شده باشد که مخاطب علاوه بر مطالعه خبر بصورت بدون نقص ، ترغیب شود که بروی هایپر لینک و پیوند ها کلیک نماید و یا این که اسم مارک را در گوگل کاوش نماید

در نگارش رپورتاژ اطلاع رسانی به مسائل آموزشی و خبری دقت کنیم و تنها یک اطلاع رسانی تبلیغاتی را منتشر نکنید

همینطور به نکات سئو ، بازاریابی و برندسازی در کنار هم دقت ویژه نمائید

رپورتاژ را خبرگزاری های دارای اعتبار و پر طرفدار منتشر فرمائید تا به اعتبار مارک شما افزوده شود

حدود ۳ واژه کلیدی پرجستجو در محتوای خبر‌ها می بایست بصورت فالو به وبسایت شما لینک و پیوند شود

از روش اجراکننده تبلیغات و واحد سنجش اعتبار تارنما های خبری مطمئن گردید که خبر در وب سایت ها بایگانی شود

بهتر هست یک زمانه‌بندی کوتاه بازه زمانی و طولانی بازه برای تکثیر خبرها در تارنما های متفاوت در لحاظ بگیرید

شایان توجه می باشد که کمپانی ویرلن تحت عنوان او‌لین و پهناور ترین اجرا کننده تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی در خبرگزاری ها و وبسایت های خبری پر بازدید تجربه بالایی درین قضیه داراست و مطلقا بهتر هست از این علم و تجربه به کارگیری فرمائید تا از هدر رفتن هزینه دوری نمائید و همینطور شایسته ترین برخورد را در جذب مشتری ، سئو و برندینگ اخذ فرمائید.


مجموعه کارشناس در کمپانی ویرلن با اجرای همگی موردها فوق از ایجاد محتوای رپورتاژ تا نشر در ۱۰۰ وبسایت خبری برتر کشور‌ایران امروز اجرا کننده رپورتاژ اطلاع رسانی چیره ترین مارک های کشور‌ایران می باشد . ویرلن همینطور با همیاری گسترده با همگی تارنما های خبری پر طرفدار کشور ایران قابلیت و امکان ارائه شایسته ترین حالت و مطلوب ترین ارزش را برای مدیران بازاریابی و سئوکاران محیا نموده است .