مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

خطاهای 404 خود را پیگیری کنید


چه چیزی در امر redirect های ورقه اساسی بسیار بد میباشد؟
شما ممکن میباشد تعجب فرمایید که چرا ما پیوند هایی را قرار دادیم  آموزش سئو در مشهد که تحت عنوان “تجربه لینک و پیوند بد” به ورقه مهم وبسایت redirect میگردند. در نگاه اولیه، ممکن میباشد یک ایده خوب به لحاظ رسد که یوزرها را به برگه اساسی به مکان یک برگه خطای آزاردهنده بفرستند.

ولی بیایید نگاهی به نمونه های حقیقی وواقعی در معاش بیاندازیم:

‌این یک کابینت Ikea میباشد که روی کاغذ مهم دکورا سیون شخص می‌باشد. می قدرت انتظار داشت که کلیک کردن روی پیوند مشاهده از Pinterest مخاطب را به ورقه متاع بفرستد تا خریداران احتمالی بتوانند داده ها بیشتری در خصوص متاع بدست آورند یا این که حتی آن را پیشنهاد دهند.

ولی ساخت مال متوقف شده‌است. بدین ترتیب زمانی که کسی همت می نماید تا روی برگه متاع کلیک نماید، آن را به کاغذ اساسی Ikea هدایت می نماید.

فعلا، درصورتی که کسی برای خرید یک کابینت رفته میباشد و می‌خواهد آن متاع را خریداری نماید یا این که خصوصیت های آن را تحقیق کند، نمی تواند.

آن‌ها در شیت ای که حقیقتا تمایلی به بودن در آنجا را ندارند، میباشند. حتی بدتر از آن، آن‌ها هیچ نظری ندارند که چرا آن‌ها به شیت مهم Ikea روش یافته اند و می بایست برای یافتن دویاره آن از روش وب سایت کاوش نمایند.

به همین ادله میباشد که صفحه های هدایتگر به ورقه مهم شما، یک تجربه پیوند بد را به یوزرها اراٸه میدهد.

حقایق بامزه redirect بک پیوند
در مورد ارزیابی این بک پیوند های redirect گردیده، ما 2 حالت منحصر را کشف کردیم که به طور کامل به مسئله تجربه کاربری لینک و پیوند مربوط وجود ندارد، ولی هنوز هم شایان بیان میباشد:

از لینک و پیوند های redirect گردیده به عارضه ها رسمی، 0.06٪ یوزرها را از HTTPS به URL های HTTP هدایت می نماید. همچون ارسال شخصی از https://example.com به http://example.com. ما برهان قطعی آن را نمی دانیم.
نسبتاً یک چهارم از صفحه ها دارنده بیشتر از 1 redirect دارا هستند.
تعجب آور میباشد.

خرده فروشان چه کاری می‌توانند در باب آن انجام دهند؟
موقعیت HTTP یک دسته و صفحات تولیدات تارنما تجارت الکترونیک بخشی طلاق ناپذیر از تجارت است. آنان بر اثربخشی نرم‌افزار های دارای ربط،  product feeds، کمپین های AdWords، نشانه گیری دوباره ( retargeting) و هر همت دیگری که بر روی تولیدات تمرکز دارا‌هستند تأثیر میگذارند.

داشتن پیوند هایی که یوزرها را به صفحه های غلط یا این که کاغذ مهم بفرستند در شایسته ترین شرایط این میباشد که هزینه متعددی خواهد داشت و بدترین وضعیت این میباشد که در واقع هزینه ها را به صورت کلیک درآورد، که حتی سود نیکی برای شما در بر نخواهند داشت.

بدین ترتیب برای مراقبت پیوند ها برای وبسایت تجارت الکترونیکی خویش چه عمل می بایست بکنید؟

خطاهای 404 خویش را پیگیری فرمایید
حتی در صورتی در دست گرفتن نکنید که چه وقتی و چه گونه اشخاص به صفحه ها تولیدات لینک و پیوند بک می‌دهند، هنوز می‌توانید بک لینک و پیوند هایی را که به صفحه های ناموجود و حذف گردیده اشاره دارا هستند را پیدا و ردیابی نمائید.

برای انجام این فعالیت، تنها می بایست یک گزارش سفارشی در گوگل آنالیتیک تولید فرمائید:

به سفارشی سازی> گزارش های سفارشی بروید و روی دکمه + گزارش سفارشی تازه کلیک نمائید.
بعد ها Page، Full Referrer و Page Title را گزینش نمائید.
ترازو منحصربه‌فرد pageview ها را تعیین نمایید.
یک غربال را در Previous Page Path در تحت Behavior اضافه فرمائید که مشتمل بر عبارت ظریف (ورودی) میباشد. این، عده ای که از شیت داخلی 404 شما وارد میگردند، از
کاغذ داخلی غربال میکند و شما‌را با ترافیک backlink، فقط رها می نمایند.
یک غربال را روی تیتر کاغذ اضافه فرمائید تا هر تیتر ورقه ای که برای برگه خطای خویش به کار گیری می‌کنید را دربرگیرنده گردد. با به کارگیری از تیتر بدون نقص و یا این که استعمال از عبارت منظم (regex) صرفا برای بخشی از عبارت، می‌توانید به صورت دقیقی آن را تطبیق دهید.
اینک هنگامی گزارش را ذخیره می‌کنید و آن را گشوده می‌کنید، این داده ها را مشاهده خواهید کرد:

برگه: URL که به غلط 404 سبب شد.

Full Referrer
یوآرال بدون نقص برگه پیوند. دقت داشته باشید که کمی ترافیک را که در اینجا تحت عنوان گوگل یا این که دایرکت برچسب دار شده‌است و به خطا تحت عنوان ترافیک referral طبقه بندی شده‌است، خواهید رویت کرد. شما میتوانید غربال عبارت منظم (regex )را به بعدها Full Referrer اضافه نمایید تا درصورتی که بخواهید اینها را غربال فرمائید. یا این که، تنها می‌توانید در اینجا ستون هایی که URL های بدون نقص می‌باشند را کاوش نمایید. اینها بک پیوند های سایت شما می‌باشند.

صفحه های بازدید گردیده مخصوص (unique page views)
تعداد جلساتی که‌این نادرست فیس داده میباشد.

در شرایطی‌که میخواهید گزارشی برای یافتن پیوند های داخلی شکسته ساخت و ساز فرمایید، تنها گزارشی را که تولید نموده اید، اسکن نمائید و بعد بعد ها full Referrer را به Previous Page Path تغییر‌و تحول دهید. این به شما URL میزبانی پیوند داخلی را خواهد بخشید.

نرخ تبدیل چیست؟


در حالتی‌که فرضاً 4 درصد از مجموع بازدیدکنندگان روزمرهٔ دکان اینترنتی شما به مشتری (غرض) تبدیل بشوند در‌این حالت خوا هیم اعلام‌کرد نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری در وب سایت شما 0.04 میباشد. هر چه درصد مشتریان آموزش سئو در مشهد  نسبت به بازدیدکنندگان ارتقا یابد این نرخ هم ارتقاء خواهد یافت که موجب درآمدزایی بیشتر شود.


براین اساس شفاف میباشد که ارتقا نرخ تبدیل متساوی میباشد با فروش بیشتر و درنتیجه سودآوری بیشتر. به همین استدلال این ایام نرخ تبدیل از اهمیت بالایی برخوردار شده‌است به‌طوری‌که بعضی کمپانی‌ها حتی کارشناس‌هایی را تنها جهت ارتقا نرخ تبدیل و یا این که اصطلاحاً باصرفه‌سازی نرخ تبدیل استخدام می‌نمایند. در آینده‌ای خیر‌چندان بدور با صرفه‌سازی نرخ تبدیل مانند مباحث seo برای مدیران تارنما‌ها اساسی شود. متاسفانه در وبسایت‌های اهل ایران به صرفا چیزی که اعتنا نمی شود نرخ تبدیل میباشد.




 


ولی در مطرح کردن نرخ تبدیل صرفا مراد ارتقاء فروش در دکان‌های اینترنتی و یا این که تبدیل بازدیدکننده به مشتری وجود ندارد بلکه مقصود میتواند هر چیزی باشد که فروش بیشتر و یا این که تبدیل بازدیدکننده‌ها به مشتری صرفا یک کدام از آنها میباشد و مثالی بیش وجود ندارد.


ممکن میباشد در یک وبسایت به هیچ عنوانً مبحث فروشی هم بین نباشد و مثلا غرض مدیریت تارنما توده‌آوری آدرس اینترنتی بازدیدکنندگان از روش خبر نامه باشد که در‌حالتی که روزمره از 1000 نفر بازدیدکننده 4 نفر آنان در روزنامه عضو شوند بعد از آن نرخ تبدیل آن تارنما 0.4 خواهد بود.


به فرایندهایی که موجب ارتقا این عدد 0.4 بشود ارتقاء یا این که با صرفه‌سازی نرخ تبدیل میگویند که شیوه‌ها و پیچیدگی‌ها خاص خویش را دارااست.در شرایطی‌که رغبت دارید در رابطه طریق های ارتقاء نرخ تبدیل بیشتر بدانید لطفا شیوه های ارتقاء نرخ تبدیل را مطالعه بفرمایید.


اصطلاح انگلیسی نرخ تبدیل را Conversion Rate می گویند که ویکی‌پدیا مضمون‌ آن را تبدیل بازدیدکننده به مشتری تیتر نموده است.


نرخ تبدیل می بایست چقدر باشد؟

جواب قابل قبولی برای این سؤال نیست اما مبتنی بر تجربه‌ای که در کسب‌وکارها و دکان‌های آنلاین مختلفی داشته‌ام حدوداً می‌اقتدار خاطرنشان کرد حد معمول نرخ تبدیل به صورت معدل در میان 3 تا 5 درصد میباشد؛ یعنی از تعداد مجموع بازدیدکنندگان 4 الی 6 درصد آنان تبدیل به مشتری یا این که غرض می گردند.


تنظیمات و خطاهای سئو در یواست

تصویر شاخص را تعیین کرده و از عبارت کلیدی در تگ ALT آن استعمال نمائید.
لامپ قرمز رنگ: عدم وجود کلمه و واژه کلیدی در جمله اولیهبرای حل این ایراد،  آموزش سئو در مشهد عبارت کلیدی را به گزاره نخستین اضافه فرمائید. درین متن ، ما عبارت کلیدی “گازهای گلخانه ای” را به طور مضمون‌ دار، به گزاره اولیه متن اضافه کردیم، تا این ارور رفع خواهد شد.
لامپ قرمز رنگ: پیوند خروجیاگر از منبعی برای نگارش متن به کار گیری نموده اید، می بایست آن منبع را به همدم لینک و پیوند در متن قرار دهید. بهتر میباشد اسم منابع (لینک و پیوند های خروجی) را در انتهای متن قرار دهید.
لامپ قرمز رنگ: لینک و پیوند داخلیبرای رفع این ارور، می بایست دربین متن، به نوشته ها و شیت های دارای ارتباط تارنما خودتان، لینک و پیوند بدهید. برای این فعالیت، عبارت های مطلوب را دربین متن یافته ، آن‌ها را تعیین کرده و به صفحه ها مطلوب از وب سایت خودتان، پیوند دهید.


تجزیه و نظارت خواناییلامپ قرمز‌رنگ: یک قسمت از متن شما بیش تر از 300 واژه میباشد و هیچ یک از زیرعنوان ها مستقل نمی‌شوند!درصورتی که که‌این لامپ قرمز‌رنگ را مشاهده می‌کنید، یک جمله شما در‌این متن، بیشتراز حد طولانی میباشد. برای حل این نقص‌ جمله ها را کوتاه خیس کرده و آن ها را به یک‌سری بخش تقسیم فرمائید.
لامپ قرمز رنگ: 60 درصد از جملاتی که به کارگیری نموده اید، بیش تر از 20 واژه و کلمه دارا هستند!برای رفع این ایراد، می بایست ارتفاع جمله ها را کوتاه خیس فرمایید. در‌پی جملا‌ت بلند بگردید و آنان‌را به صورت کوتاه خیس دستکاری نمائید. بهتر میباشد برای خوانایی و جذابیت بیشتر متن، از در آغاز، نوشته‌علمی خویش را با جمله‌ها کوتاه نگارش فرمایید.
هیچ لزومی ندارد که همگی گزینه ها را رعایت نمائید تا کل لامپ های سبز پر‌نور شوند، درصورتی که لامپ خوانایی، به زرد رنگ دربیاید، نیز، کافی میباشد.
لامپ قرمز رنگ: عبارت کلیدی در زیرشاخه ها نادر مصرف شده!برای حل این خلل، عبارت کلیدی را در هدینگ ها یا این که زیرعنوان های متن به کار گیری نمائید.
تراکم واژه کلیدیبرای رفع این ایراد، می بایست کلمه و واژه کلیدی را به مقدار کافی میان متن و عنا وین به فعالیت ببرید. توصیه می شود، با دقت به وسعت تمام متن، به مقدار کافی از کلمه و واژه کلیدی به کارگیری نمائید. چنانچه که دفعات به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی معدود باشد، نوشته شما، سئوی ضعیف تری خواهد داشت.
از جمله ما درین نوشته آزمایشی، 15 توشه از عبارت کلیدی “گازهای گلخانه ای” به کارگیری کردیم. درحال حاضر در صورتیکه این مقدار را به 5 توشه برسانیم، با لامپ قرمز رنگ “تراکم واژه و کلمه کلیدی” مواجه می شویم.
دسته بندیدر بخش سمت چپ ویرایشگر، دسته بندی و برچسب گذاری نوشته را مسلما انجام بدهید. در گزینش دسته بندی مطالب توجه فرمایید، که دسته های گزینش گردیده با تیتر و مسئله نوشته هماهنگ باشند.

نقشه وبسایت در وردپرس


درین نوشته‌ی علمی در خصوص ایجاد نقشه تارنما در وردپرس توضیح داده و پلاگین های نقشه تارنما وردپرس را معرفی می‌کنیم.

در اوایل ده سال 2000 میلادی در اکثر تارنما ها لینکی در فوتر  آموزش سئو در مشهد  قرار داشت که مرتبط با نقشه تارنما بود. در بیشتر موردها این پیوند یک برگه HTML را گشوده میکرد که فهرستی از مجموع صفحه های سایت را نشان می اعطا کرد و ایده آن این بود که استفاده کننده بتواند وب سایت را ناوبری کرده و ادراک بهتری از محتوای سایت داشته باشد.

 ولی امروزه به لطف پیشرفت ساخت وب سایت، به‌تدریج یک وبسایت امروزی را مشاهده می‌کنید که دربرگیرنده نقشه وبسایت با فرمت دیرین باشد. اکنون وبسایت ها دارنده یک نقشه وب سایت “نهفته” می‌باشند که تحت عنوان نقشه XML وبسایت یا این که XML Sitemap شناخته میشود.

درین نوشته‌ی‌علمی نخست در خصوص اینکه نقشه وبسایت در وردپرس چه میباشد توضیح داده و بعد از آن پلاگین های ایجاد نقشه وب سایت وردپرس را معرفی میکنیم.

محتویات فهرست [نهفته کردن]

1 نقشه XML وب سایت چه میباشد؟
2 مزایای افزودن نقشه وبسایت به وردپرس
3 شایسته ترین پلاگین های نقشه تارنما وردپرس
3.1 Yoast بهینه سازی (شایسته ترین پلاگین های نقشه تارنما وردپرس)
3.2 All in One سئو Pack (شایسته ترین پلاگین های نقشه وبسایت وردپرس)
3.3 Google XML Sitemaps
3.4 Sitemap by BestWebSoft
3.5 Simple Sitemap
4 چه‌گونه نقشه XML وب سایت را برای گوگل ارسال نمائید؟
نقشه XML وبسایت چه چیزی است؟
تارنما مپ یا این که نقشه وبسایت، نقشه وبسایت شما میباشد که لیستی از URL های مو جود در وبسایت شما‌را مشتمل بر می‌گردد. وب سایت مپ با تهیه نمودن یک نقشه از محتواهایی که میخواهید ایندکس خواهد شد، به موتورهای کاوش مانند گوگل و بینگ امداد می نماید تا به مکان فالوو کردن پیوند های داخلی، به طور مؤثرتری در تارنما شما بخزند.

لیست در یک فولدر XML ذخیره می‌شود. XML مخفف عبارت eXtensible Markup Language به معنای لهجه علامت گذاری گسترش پذیر میباشد. XML برای ذخیره و انتقال داده ها پباده سازی شده‌است و هم برای آدم و هم ماشین قابل تلاوت میباشد.

نقشه تارنما در وردپرس شکلی مشابه به پایین خواهد داشت.


مزایای افزودن نقشه وب سایت به وردپرس
اینک که شعور بهتری از نقشه های XML داریم ، به محاسبه مزایای افزودن آن به وب سایت وردپرس می‌پردازیم.

بهبود دوران خزیدن – نقشه های تارنما میتوانند به موتورهای کاوش یاری نمایند تا مطالب شمارا سریعتر از هنگامی که ناچار به تعقیب کردن پیوندهای داخلی وبسایت شما می‌باشند، ایندکس نمایند. نقشه های امروزی به طور پویا آپ دیت میگردند.
محتوای حق تقدم بندی گردیده – با به کارگیری از برچسب های نقشه تارنما می‌توانید محتواهای اساسی را نسبت به بقیه مطالب در سایت خویش حق تقدم بندی نمائید. مثلا ، ورقه اساسی شما قادر است دارنده حق تقدم 1.0 باشد در حالی که صفحه های دیگر میتواند حق تقدم کمتری داشته باشد.
محتوای رسانه – برای تارنما های لبریز محتوا که تصاویر و فیلم های متعددی دارا هستند، می‌توانید یک نقشه وب سایت غیر وابسته برای بهبود ایندکس کردن آن ها ساخت نمائید.
چک بر سعی موتور کاوش – با استعمال از سرچ کنسول گوگل یا این که بینگ میتوانید به چگونگی ایندکس شدن صفحه ها وبسایت به وسیله موتورهای کاوش پی ببرید.
نقشه تارنما بر درجه بندی تارنما شما در نتیجه ها کاوش تأثیری نمی گذارد. البته در صورتی‌که صفحاتی در تارنما شما وجود دارااست که ایندکس نشده اند، نقشه تارنما می‌تواند وجود آن ها را به اطلاع موتورهای کاوش برساند.

حالا که با اصول اول وب سایت مپ آشنا شدید، شایسته ترین پلاگین های نقشه وبسایت وردپرس را معرفی مینماییم.

شایسته ترین پلاگین های نقشه وبسایت وردپرس
Yoast بهینه سازی (شایسته ترین پلاگین های نقشه تارنما وردپرس)

پلاگین یواست یک کدام از شایسته ترین پلاگین های seo وردپرس میباشد که یک پلاگین تمامی کاره بوده و به وسیله میلیون ها سایت وسیع و کوچک وردپرسی استعمال میشود.

این پلاگین یکی‌از پلاگین های ضروری وردپرس برای کسب و شغل های آنلاین میباشد و در صورتی این پلاگین را نصب کرده باشید نیازی به نصب پلاگین دیگری برای نقشه وب سایت ندارید و مثلا شایسته ترین پلاگین ها برای تولید نقشه وبسایت در وردپرس میباشد.

برای دسترسی به لینک و پیوند نقشه وبسایت خویش، در پیشخوان وردپرس به مسیر seo » همگانی بروید و تب “تجهیزات” را گشوده فرمایید.


در‌این بخش میتوانید نقشه XML تارنما را فعال یا این که غیرفعال نمایید و حتی آن را مشاهده فرمائید.

در نوشته‌علمی فراگیری پلاگین Yoast بهینه سازی میتوانید داده ها بیشتری در رابطه این پلاگین حاذق به دست آورید.

All in One سئو Pack (شایسته ترین پلاگین های نقشه تارنما وردپرس)

با بیش تر از یک میلیون نصب فعال، پلاگین All in One سئو Pack یکی از دیگر از شایسته ترین پلاگین های seo وردپرس میباشد که نقشه XML تارنما را نیز ارائه می‌دهد. این پلاگین در سال 2007 عرضه شده‌است بدین ترتیب آزمون خویش را پس داده میباشد.

پلاگین All in One سئو Pack بسیار سهل و آسان بوده و نیاز به تنظیمات خاصی ندارد. بدین ترتیب برای یوزرها تازه کار بسیار مطلوب میباشد و همینطور خصوصیت های متعددی برای بسط دهندگان دارااست. این پلاگین هم به طور مجانی و هم پرمیوم عرضه شده‌است.

در نوشته ی علمی مقایسه پلاگین Yoast و All in One سئو این دو پلاگین به طور بی نقص با یکدیگر مقایسه گردیده اند.

ماژول نقشه وب سایت پلاگین All in One سئو Pack آیتم های راه‌اندازی وسیعی دارااست. شما این مورد را دارید که راجع به پست های تازه خویش به گوگل و بینگ اطلاع دهید، بروزرسانی ها را بازه زمانی بندی نمائید و گونه های پست ها و طبقه بندی ها را براساس نیاز خویش بگنجانید یا این که آنان‌را حذف نمایید.

همینطور مورد های تکنیکی دیگری مانند فشرده سازی نقشه وب سایت دارید و میتوانید نقشه وب سایت را طوری ایندکس نمایید که در نتیجه ها کاوش نشان داده نشود.

دو پیکربندی برای تارنما مپ در‌این پلاگین وجود دارااست. یکی‌از پیکربندی نقشه تارنما عادی برای صفحه ها تارنما و دیگری نقشه XML تارنما برای تصاویر شما که می‌تواند برای گوگل و بینگ نبی گردد.

نقشه XML وبسایت به صورت پیش فرض به نرم‌افزار شما اضافه نمی‌شود. برای اضافه کردن آن می بایست افزودنی XML Sitemap را فعال نمایید.

برای توضیحات بدون نقص در رابطه طرز به کارگیری از این پلاگین، به نوشته ی علمی یادگرفتن پلاگین All in One سئو مراجعه نمایید.

چطور وب سایت‌مان را seo کنیم؟


چطور وب سایت‌مان را seo کنیم؟
برای بهینه سازی یا این که بهنیه سازی وبسایت‌تان معمولا دو منش پیش روی‌تان میباشد:

می‌توانید به یک کمپانی ارائه دهنده سرویس ها بهینه سازی یا این که یک  آموزش سئو در مشهد  عمل فریلنسر مراجعه‌کنید و پروژه seo وب سایت‌تان را به آن‌ها بسپارید. ولی این را هم اضافه کنم به کارگیری از این نحوه ممکن میباشد برای وب سایت شما خطراتی هم به همدم داشته باشد زیرا بعضا از این افراد حافظه گردیده (سئوکارها یا این که کمپانی‌های seo) از علم ذیل شما در موضوع seo سوء استعمال می‌نمایند و برای آوردن تارنما شما به کاغذ اولیه از تکنیک‌های کلاه خاکستری و کلاه سیاه استعمال میکنند. به کار گیری از این تکنیک‌ها نتیجه ها موقتا برای تارنما ساخت‌و‌ساز میکند. یعنی پس از یک بازه بازه، درجه تارنما شما به شدت افت می‌کد، بعضی اوقات هم ممکن میباشد با جریمه‌های گوگل روبرو گردید. پس مراقب باشید! صرفا خط مش ایمن وصال به جایگاه 1 به کار گیری از seo کلاه سپید میباشد.

می‌توانید خودتان بهینه سازی را از اساس خاطر بگیرید و با ذهنی ریلکس تارنما‌تان را مبتنی بر ضوابط گوگل با صرفه فرمائید و خیالتان از جریمه‌های گوگل سهل و آسان باشد. اما یادگیری بهینه سازی آنچنان هم فعالیت معمولی ای وجود ندارد و نیاز به کارایی و صد در صد عشق داراست. متاسفانه در این مورد هم کمپانی‌هایی وجود دارا‌هستند که در قبال پول هایی بسیار بالا (بعضی وقتها تا 8 میلیون تومان!) مبادرت به برگزاری دورهای یادگرفتن بهینه سازی می‌نمایند. این عصر‌ها خیر فقط چیز خاصی به شما یادگرفتن نمیدهند و بلکه حتی به شما نمی گویند از کجا و چه‌گونه بایستی آغاز نمائید و در شکل سود نگرفتن اصلا هزینه ای به شما گشوده نمی گردانند! ولی گروه ما جدیدا یک پلتفرم به اسم مانگو معرفی نموده است که کل چیز‌هایی که نیاز دارید را یکجا و با معدود ترین ارزش و بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار می‌دهد. مانگو فراگیری‌های قدم به قدم و از شالوده تا ماهر، طرح ریزی کاری، رجوع تضمین وجه و بخش اعظمی تجهیزات دیگر را با کمترین بها به شما ارائه میکند. در‌پی بیشتر از مانگو برای‌تان می گوییم…
یادگیری seo با پلتفرم مانگو
شما با مانگو می‌توانید بهینه سازی را از مبنا و سوای هیچ اطلاعاتی دراین مورد خاطر بگیرید و لغات تجاری خودتان و مجموعاَ هر واژه و کلمه ای که مدنظرتان می‌باشد را با طرح ریزی و استراتژی‌هایی که در اختیارتان قرار می دهیم و فراگیری‌های مرحله به مرحله و انجام تسک‌های روزمره محول گردیده، براحتی به برگه نخستین گوگل بیاورید و از روش آن مشتری‌های خویش را ارتقاء دهید.

نکته جذاب توجهی که در رابطه مانگو وجود داراست گارانتی برگشت مجموع و کمال وجه شما در شکل نرسیدن به فیض و هدف ها گزینه نظرتان میباشد. در واقع در حالتی که طی بازه زمانی بازه زمان آموزشی پلتفرم مدیر seo مانگو، طبق تسک‌ها و یادگرفتن‌های مانگو کار فرمائید ولی به سود نرسید هزینه شما بی نقص و سوای نادر و کاستی به شما بازگردانده می گردد.

فیض گیری

از هر 100 کاربری که از روش گوگل با وبسایت شما آشنا می شوند در بین 20 تا 80% آن ها کاربر غرض شما می باشند! همین اعداد و ارقام نشان دهنده تمامی چیز میباشند و اثبات میکنند چرا به مکان تمرکز روی طرز‌های گوناگون تبلیغات و هزینه‌های هنگفت آن ها بهتر میباشد روی بهینه سازی وبسایت‌تان سپرده گذاری نمایید. همینطور می دانید با صرف کمتر از نصف هزینه‌هایی که برای تبلیغات نیاز میباشد می توانید seo را شخصا حافظه بگیرید و وب سایت خودتان یا این که هر تارنما دیگری را به شیت نخستین گوگل برسانید.