مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مزایای به کارگیری از گوگل ادوردز


فراگیری فعال سازی گوگل ادوردز
برای فعال‌ساز‌ی گوگل ادوردز، در آغاز می بایست تحقیقی بر روی لغت ها کلیدی انجام بدهید و مشخص و معلوم نمایید که کسب و عمل شما با چه کلماتی در گوگل کاوش می گردد. بعد از آن می‌بایست از روش وبسایت هایی مانندKW Finder یا این که keyword Planner  لغات پرجستجو را پیدا نمایید و بر روی آنان تبلیغات گوگل ادز خویش را مقدمه نمائید.
بعد می بایست اکانت کاربری خویش را در وبسایت گوگل ادوردز ساخت فرمائید. این تارنما سوای فیلترشکن قابل دستیابی وجود ندارد و بایستی ازVPN به کار گیری نمائید. 
بعداز ساخت اکانت، وارد مرحله پرکردن داده ها کمپین های تبلیغاتی می‌شوید. شما بایستی مخاطب، مملکت یا این که حوزه‌ یگانه مد حیث خویش را تعیین نمائید. با وارد کردن این داده ها، ترازو بازدید روزمره به شما گفته می‌گردد و آنگاه شما کانال‌های تبلیغاتی مد لحاظ خویش را معین میکنید. شما بایستی عبارات کلیدی مد حیث خویش را نیز وارد فرمایید تا محبوبیت هریک را نسبت به دیگری دریابید. گوگل شایسته ترین واژه و کلمه کلیدی را به شما سفارش می دهد.
بعد بها تبلیغ بر روی واژه و کلمه کلیدی به شما گفته می شود و شما می بایست با وارد کردن سایر داده ها مانند تیتر و متن تبلیغ، اطلاع رسانی خویش را پایانی فرمائید. مرحله پایان، پرداخت چهره اکانت و بعد فعال شدن این خدمت برای کسب و فعالیت شماست.



 
مزایای به کارگیری از گوگل ادوردز
 اکران تبلیغ شما به کسانی که پیرو سرویس ها شمابه سرویس ها شما می‌باشند.
 راندمان سریع و اثربخشی عالی.
 گزینش دارایی بوسیله خودتان
قابلیت پباده سازی و اجرای کمپین های گوناگون به طور هم زمان و بازنویسی محتوای تبلیغات خویش از نگاه تیتر، متن و تصویر
جذب مخاطب هدفمند.
بازدیدکنندگان تارنما خوی متفاوتی دارا‌هستند. ممکن میباشد بعضا از روش جستجوی طبیعی وبسایت شمارا پیدا کرده باشند و صرفا به قصد ارتقا داده ها وارد وبسایت شما شوند؛ ولی کاربرانی که بر روی تبلیغاتی گوگل کلیک مینمایند، در پی خرید فرآورده یا این که اخذ سرویس ها ما یحتاج خویش می‌باشند. در صورتی‌که شما به قصد جذب مشتری تبلیغات گوگل ادوردز خودرا مقدمه می کنید، رویه را صحیح آمده‌اید. 
سفارش ما به شما این میباشد که پیش از فعال‌ساز‌ی خدمت تبلیغی کلیکی گوگل در لحاظ داشته باشید که گوگل ادوردز مانند حراجی‌هایی میباشد که کسی که بالاترین ارزش را در آن سفارش دهد، پیروز می گردد. پیش از پرداخت هزینه زیاد، تجهیزات پاسخگویی و خدمت دهی‌تان را در حیث بگیرید و فراموش نکنید که انگیزه شما جذب مشتری میباشد و خیر فقط اکران در ابتدا نتیجه ها کاوش گوگل.

سئوی هوشمندانه


موتورهای کاوش وقتی به وسیله یوزرها وب استعمال می شوند که آن‌ها دارا‌هستند دنبال چیزی می گردند و شما میخواهید به عبارتی چیزی باشید که آن‌ها دنبالش می‌باشند. اهمیتی ندارد شما در کجا محصولتان را می‌فروشید، سرویستان را عزم می کنید، وب لاگ می‌نویسید یا این که هر چیز دیگر. seo موتور کاوش همواره ضروری میباشد.

آموزش سئو در مشهد

وبسایت شما می‌بایست توسط موتورهای کاوش ایندکس شود، در غیر این چهره شما بازنده خواهید بود.


سئوی هوشمندانه، مرتبه شما‌را در کاغذ حاصل جستجوی گوگل ارتقاء می دهد. مرتبه فراتر در معنای ترافیک فراتر میباشد. و زمانی ترافیک بالا برود، خیلی فاکتورها را تغییر تحول خواهد بخشید.


خلاصه این که در حالتی‌که برنامه‌ای برای برد اینترنت سایتتان دارید، به seo نیاز دارید. بعضا جنبه‌های seo پیچیده میباشد البته اضافه اوقات بر پایه ی عقل سلیم و به کارگیری از یک سری تکنیک برتر، با پیروزی فعالیت خواهید کرد.


به چه شکل میتوانم بهینه سازی را خاطر بگیرم؟ آیا به یاری دیگرافراد نیاز دارم؟

حتی ابتدایی ترین تغییرات می توانند تفاوت بزرگی در چطور چشم شدن وب سایت شما بوسیله موتورهای کاوش ساخت نمایند. در‌این راهنمای seo که اختصاصی اشخاص مبتدی و تازه کار میباشد، ما در رابطه کلیه موضوعات اساسی و حیاتی بهینه سازی مشاجره خوا هیم کرد؛ و شما علم کافی به دست خواهید آورد تا بتوانید روند seo تارنما خودتان را پیش ببرید.


در شرایطی که این مورد که به چه شکل بهینه سازی را در سال 2019 حافظه بگیرید، ذهنتان را مشغول کرده، ما یک پاسخ معمولی برایتان داریم: شما نیاز به مطالعه و تمرین زیاد دارید. شایسته ترین فعالیت این میباشد که تعداد متعددی آموزشهای مجانی seo را از وب اخذ نمائید البته به نحوه ای عاقلانه از میانشان تعیین فرمایید. در رأس تمامی این‌ها شما میتوانید به زمان‌های آموزشی متعدد، کلاس ها یا این که وبینارها مراجعه‌کنید.


سفارش می‌کنیم این نوشته‌ی‌علمی رو از دست ندهید:

یادگرفتن ارتقاء سرعت بالا وارد شدن تارنما وردپرس > راهنمای بدون نقص و عملی

در‌صورتی‌که نمیخواهید به خودتان زحمت بدهید یا این که کمبود وقت دارید، می توانید از مشاورین seo، متخصصین یا این که تاکسی های دارای ارتباط امداد بخواهید. حواستان باشد که‌این روشها در مقایسه با تلاوت این راهنما، هزینه دارااست!


پلتفرم مانگو ابزار نوینی میباشد که از روش آن میتوانید با کمترین هزینه از بیشترین تجهیزات seo برخوردار گردید و تحت عنوان یک سئوکار شخصا کارها سئوی تارنما خویش را بر عهده بگیرید. شما با به کارگیری از این پلتفرم، از یادگرفتن مرحله به مرحله بهینه سازی به طور روزمره فایده مند خواهید شد. ضمن آن که با افزودن سایت خویش به پنل می توانید از ارشادوراهنمایی‌های عملی و اخذ وظایف روزمره در پلتفرم به کارگیری فرمایید و پروژه سئوی تارنما خویش را به طور روزمره پیش ببرید.


در مانگو کلاب شما خواهید توانست هر پلاگین یا این که ابزار مجانی و غیر رایگانی که برای سئوی تارنما خویش به آن نیاز دارید، به یاور یک فراگیری جامع به گویش فارسی اخذ نمایید. پنل سه روزه بدون‌پول این پلتفرم این زمان را در دست شما قرار خواهد بخشید که تجهیزات آن را به طور عملی بیازمایید و از کاربردی بودن آن شگفت زده گردید.


اصطلاحات دنیای بهینه سازی

سئوی آن-پیج و سئوی آف-پیج

سئوی کلاه سپید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری

سئوی آن-پیج (on-page) و سئوی آف-پیج(off-page)

انجام سئوی آن-پیج، به معنای با صرفه‌سازی سایت شما برای اثرگذاری بر نتیجه ها جستجوی ارگانیک میباشد. این تمام چیزی میباشد که شما می توانید برای اینترنت سایتتان انجام دهید؛ از باصرفه‌سازی محتوا گرفته تا جنبه‌های تکنیکی.


متاتگ ها

عنوان ها

ساختار URL

با صرفه‌سازی تصاویر

محتوا

دیتای ساختاریافته

سرعت و سایز اینترنت‌وب سایت


اینستاگرام در چند اخیر به طرز عجیبی دائما آپدیت های جدیدی


همانطور که احتمالا در جریان قرار گرفتید اینستاگرام در چند اخیر به طرز عجیبی دائما آپدیت های جدیدی را منتشر کرده و تغییرات بعضا عجیب و غریبی در رابط کاربری و... ایجاد شده ولی چیزی که احتمالا به آن توجه نشده این است که اینستاگرام در حال تست کردن مسائل مختلفی مثل المان های رابط کاربری، میزان نمایش پست ها و... است.
اینستاگرام این فرآیند را از طریق تکنیک های A/B تست انجام میدهد به اینصورت که نسخه های مختلفی از اپلیکیشن وجود دارد و هربار که شما اینستاگرامتان را آپدیت میکنید ممکن است نسخه متفاوتی از اپلیکیشن را ببینید و تعجب میکنید که چرا اینستاگرام دوستانتان این شکلی نیست.

ممکن است اینستاگرام از این پس این تست ها به یک نسخه استاندارد و پایدار دست پیدا کند یا اینکه ممکن است هر کاربر بر اساس سلایقش نسخه شخصی سازی شده خودش را داشته باشد و این تغییرات تا همیشه ادامه پیدا کند.

به هر حال این تغییرات موج عظیمی از نارضایتی ها را به همراه داشته است به خصوص از طرف صاحبین پیج های بزرگ اینستاگرام چرا که آپدیت های اخیر باعث شده که Engagement و Reach پست های این صفحات روند نزولی شدیدی پیدا کند و این موضوع دلایل مختلفی دارد.

یکی از آنها این است که اینستاگرام اخیرا کاربرانی را که با پست های زیادی تعامل میکنند را Action Blocked کرده که این موضوع باعث شده تا خیل عظیمی از کاربران نتوانند برای مدتی با پست ها تعامل کنند و حتی بعد از برطرف شدن Action Blocked نیز کاربر بخاطر ترسی که از بروز دوباره این موضوع پیدا میکند، سعی میکند که با پست های کمتری تعامل کند.

صفحات غیر تجاری که از طریق تبلیغات درآمد دارند چه کنند؟
با توجه به اینکه موضوع ریزش نرخ تعامل در اینستاگرام در سال های گذشته هم اتفاق افتاده بود و بارهای قبل نیز پس از این دوران خیلی از صفحات قدرت خود را از دست دادند این برهه زمانی اهمیت بالایی برای شما دارد. و در این دوره به احتمال زیاد نرخ تعامل پست های شما کاهش می یابد. 

اما پیشنهادی که میتوان ارائه داد این است که در این دوران سعی کنید میزان تبلیغاتی که در صفحه خود منتشر میکنید را کمتر کنید و روی این موضوع تمرکز کنید که از چه راه هایی میتوانید با یک هزینه مقرون به صرفه مخاطبین جدیدی را جذب صفحه خود کنید تا بتوانید با یک راهکار مناسب از این بحران خارج شده و بیش از پیش رشد کنید.

با این حال چه باید کرد؟

در هر صورت کسب و کارها نمیتوانند بخاطر آپدیت اینستاگرام کار خود را متوقف کنند و پستی منتشر نکنند و باید یک راهکاری برای این موضوع تجویز کرد. اصولا در چنین شرایطی شما باید سعی کنید که میانگین نرخ تعامل پست هایتان خیلی کاهش پیدا نکند چرا که اگر نرخ تعامل کاربران با پست های شما کاهش پیدا کند به مرور زمان کاربران تعداد کمتری از پست های شما را در صفحه Home اینستاگرام میبینند و این موضوع لطمه بزرگی به صفحه شما وارد میکند پس بهتر است در این مدت یا پست های کمتری منتشر کنید یا صرفا پست هایی منتشر کنید که مطمئنید نرخ تعامل بالایی خواهند داشت.

بهینه سازی پرستاشاپ


فراگیری seo پرستاشاپ + پیکربندی بهینه سازی پرستاشاپ + بهینه سازی prestashop - 5.0 out of 5 based on 2 votes
ابزارهای مختلفی برای پیاده سازی یک وب سایت فروشگاهی موجود هست که شما می‌توانید با یکی‌از این ابزارها (cm) تارنما فروشگاهی خویش را فعال سازی نمائید و مبادرت به فروش کالاهای خویش به طور اینترنتی نمایید البته یک سوال مهم که مدام برای اکثری از اشخاص در هنگام به کار گیری از cms های فروشگاهی پیش میاید این میباشد که آیا جور مدیر محتوای تولید کننده یک دکان اینترنتی می‌تواند در seo وبسایت تاثیر گذار باشد یا این که خیر ؟

جواب نه میباشد (اما مقدار بسیار مقداری تاثیر دارااست ) ، چرا seo بسیار به تنظیماتی داراست که به وسیله شما انجام می‌شود خیر مدیر محتوای دکان ساز  به عبارت دیگر در صورتیکه شما شایسته ترین سی ام اس را برای تولید وب سایت دکان اینترنتی گزینش نمائید البته نتوانید پیکربندی بهینه سازی آن را به صحت انجام دهید بی تردید  seo وبسایت شما محکوم به ناکامی خواهد بود پس مهم ترین معیاری برای بهینه سازی وب سایت فروشگاهی  اسن میباشد که شما بتوانید پیکربندی آن را به صدق انجام دهید خیر اینکه در ادامه cms  وبسایت فروشگاهی باشید

ما درین بخش فراگیری بهینه سازی سایت قصد داریم در زمینه‌ی بهبود seo وبسایت یک کدام از شایسته ترین سی ام اس های فروشگاهی یعنی prestashop سخن کنیم در‌حالتی که که تارنما شما از این  مدل سی ام اس به کار گیری می نماید و یا این که عشق مند به‌این مشاجره می‌باشید می‌توانید با ما تا انتهای این فراگیری یار باشید


 

 

 

بهینه سازی پرستاشاپ
ابزارهای مختلفی برای پیکربندی seo پرستاشاپ موجود است که شما می‌توانید از آن‌ها برای بهبود seo وب سایت پرستاشاپی خویش استعمال فرمائید، همانطور که گفتم در تعیین پلاگین بهینه سازی پرستاشاپ وسواس متعددی به خرج ندهید کارایی نمایید تنظیماتی که منجر میشود seo وبسایت شما به شایسته ترین رخ انجام گیرد را در کنار ماژول بهینه سازی پرستاشاپ به صدق انجام دهید تا بتوانید وبسایت خویش را از حیث بهینه سازی به جایگاه بالایی برسانید 

 

 

بعضا از پیکربندی برای  ارتقا seo پرستاشاپ
پیکربندی URL
 بهینه سازی url یا این که سئو نشانی هر کاغذ برای هر سایت و هر فروشگاهی اسنترنتی بسیار مهم باشد و علاوه بر اینکه برای موتورهای کاوشگر حائز اهمیت میباشد برای یک شخص بازدید کننده نیز مهم هست. برای مثال دو نشانی تحت را در لحاظ بگیرد کدام نشانی به حیث شما مطلوب خیس هست

http://yourwebsite.com/index.php?d_product=1325&controller=product

http://yourwebsite.com/fa/rebelion/rebelion-skull-tshirt.html

بی تردید شما نیز مثال دو را تعیین خواهید کرد زیرا واضحتر و صمیمانه خیس هست

 

خوب شما نیز می‌توانید نشانی های تارنما پرستاشاپی خویش  را سئو نمائید برای این خواسته میتوانید به  نشانی تحت بروید

                                                                                                             Preferences > سئو and URLs

و آنگاه Friendly URLs  را به آری تغییر و تحول دهید اعتنا داشته باشید که سرور شما می بایست امکان اذن ویرایش نشانی ها (URLs rewriting) را داشته باشد

 

Accented URLs : در شرایطی که قصد به کار گیری از urlهای غیر انگلیسی   را داشته باشید میتوانید این گذینه را تعیین کنید

برای تثبیت وب سایت در گوگل از خدمت بدون پول گوگل سرچ کنسول


برای تثبیت وب سایت در گوگل از خدمت بدون پول گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) به کارگیری خوا‌هیم کرد. این خدمت گزارش‌های ارزشمندی را ارائه میدهد که بوسیله آن ها میتوانید بفهمید صفحه های متعدد در اینترنت‌وبسایت شما به چه شکل در نتیجه ها کاوش ظواهر می گردند. این ابزار کوئری های کاوش را برای صفحه های نشان داده‌گردیده در نتیجه ها جستجوی گوگل و تعداد کلیک‌های آن را به شما نشان میدهد. این داده‌ها به شما در بهبود نوشته‌های دیرین، تایپ کردن محتوای تازه و ساخت یک استراتژی محتوا برای وب سایت یاری مینماید.همینطور میتوانید از گوگل سرچ کنسول برای رفع مشکلات، تثبیت نقشه تارنما و تولید و باز‌نگری فولدر robots.txt نیز به کار گیری نمایید؛ و در‌صورتی‌که مشکلی در وبسایت شما وجود داشته باشد که بازدارنده از خزیدن و ایندکس کردن صفحه های تارنما شما به وسیله ربات‌های گوگل شود، آن را به شما اطلاع می دهد.

آموزش سئو در مشهد


در‌این نوشته ی علمی قصد داریم به‌طور بی نقص طرز تثبیت وب سایت در گوگل را فراگیری دهیم. در حالتی‌که هنوز با معنی seo آشنا نشده‌اید سفارش میکنیم نوشته‌علمی seo چه می باشد را نیز مطالعه فرمائید.


یادگرفتن تثبیت تارنما در گوگل سرچ کنسول

نخست وارد نشانی روبه‌رو Google Webmaster tools گردیده و روی Start now کلیک فرمایید.



آن‌گاه وارد برگه تعیین و لاگین با جی میل خواهید شد یک جی میل گزینش یا این که وارد فرمائید. بعد از واردکردن جی میل و لاگین کردن با آن وارد ورقه ذیل میشوید



در نصیب URL prefix نشانی URL بی نقص تارنما خویش را وارد کرده و روی Continue کلیک کنید.


اعتنا داشته باشید که گوگل HTTP و HTTPS را دو پروتکل مستقل می داند؛ بدین ترتیب https://example.com و http://example.com ازنظر گوگل دو وبسایت به طور کاملً غیر وابسته می‌باشند. این گزینه مشتمل بر گذاشتن.www در اولِ URL تارنما نیز می گردد به این ترتیب در واردکردن صحیح نشانی URL توجه کافی را به کار‌آورید.


در‌این مرحله شما بایستی نام و نشان خویش را به‌تیتر صاحب و مالک اصلی تارنما تأیید فرمائید. تثبیت وبسایت در گوگل و تأیید نام‌و‌نشان از یک‌سری شیوه قابل اجرا میباشد که به‌دنبال فراگیری توضیح خوا‌هیم بخشید.


تثبیت وبسایت در گوگل سرچ کنسول با نحوه سفارش‌گردیده‌ی گوگل یا این که Recommended method

برای تثبیت وب سایت در گوگل می توانید از طریق پیشنهادی گوگل یعنی آپلود پوشه بانام معلوم در روت وب سایت خودتان (فایل اصلی هاست خودتان) پیروی فرمائید بدین مراد بر روی دکمه کلیک فرمایید و پوشه را دانلود فرمائید و آن گاه در محل موردنظر (در فولدر‌ی public-html) بار گذاری نمائید.



برای اینکه اطمینان نتایج نمایید که پوشه به‌صحت آپلود شده‌است بایستی اسم پوشه را به انتهای نشانی وبسایت خودتان بیش تر فرمائید. بعد از اجرای لینک و پیوند پوشه بایستی دانلود شود.

درنهایت روی مورد Verify کلیک نمایید. اعتنا داشته باشید که بعداز اتمام تثبیت از این نحوه پوشه آپلود گردیده را حذف نکنید!