آموزش سئو در مشهد گوگل ادوردز، سیستمی میباشد که گوگل برای یاری به شما در بازاریابی محصول ها یا این که خدماتتان در موتور جستجوی گوگل و وبسایت های متعلق به آن گسترش داده میباشد. در طریق تبلیغاتی گوگل ادوردز متن تبلیغ در حاصل گوگل برای کوئری های دارای ارتباط نمایش داده می شود. این یک سیستم پرداخت به ازای کلیک ( PPC یا این که Pay-per-click) میباشد. این مورد بهاین مفهوم میباشد که شما میتوانید از روش سپرده گذاری و مزایده برای یکسری کلمات رده تبلیغ را مشخص و معلوم نمائید و صرفا وقتی هزینه پرداخت میکنید که استفاده کننده بر روی تبلیغتان کلیک نموده باشد.در گوگل ادوردز تبلیغ به صورت متن کوتاهی ظواهر میگردد که در برگیرنده دو تیتر، توضیحات و پیوند URL به وبسایت یا این که ورقه خاصی از وب سایت میباشد. تبلیغ جایی از کاغذ حاصل به چشم میخورد که شما میخواهید. مثلا بالا یا این که ذیل کاغذ نخستین حاصل جستجوی گوگل.
معمولا تبلیغات در ابتدا و زیر حاصل جستجوی طبیعی ظواهر خواهد شد. شما میتوانید مبتنی بر مزایده خویش، مقام تبلیغ را نیز معلوم فرمائید.
پژوهش ها انجام یافته نشان داده میباشد که 87 درصد از یوزرها صفحه های بعدی کاوش را باز نگری نمی کنند. علاوه بر این هر چقدر تبلیغ شما رده بالاتری داشته باشد بازدیدکنندگان بیشتری به خویش جذب میکند و یوزرها بیش تر از دیگر تبلیغ ها بر روی آن کلیک میکنند.
چرا بایستی از گوگل ادوردز به کار گیری کنیم؟
بدیهی میباشد که تفاوتی فی مابین مدل بازدیدکنندگان در تارنما موجود هست. بازدید کنندگانی که ممکن میباشد تارنما را در حاصل طبیعی گوگل پیدا کرده باشند خلق و خوی متفاوتی با بازدید کنندگانی که از روش گوگل ادوردز وارد وبسایت گردیده اند خواهند داشت. عامل این فرمان بسیار بی آلایش میباشد. ترافیکی که از روش کاوش و گشت و گذار بعبارتی seo به دست آمده باشد، مرتبط با بازدید کنندگانی میباشد که اکثر اوقات بهدنبال داده ها میباشند. این در حالیست که بازدید کنندگان تبلیغات مبلغی به خیر میدانند که بر روی تبلیغ کلیک مینمایند و در پی خرید جنس یا این که سرویس ها مورد نیاز خویش میباشند. به این ترتیب شما به میلیون ها بازدیدکننده مروری (از روش نتیجه ها طبیعی) نیاز ندارید. در ازای به بازدیدکنندگان یگانه و هدفمندی نیاز دارید که از روش ادوردز وارد وب سایت گردیده اند.
تبلیغات در گوگل به همین آسانی وجود ندارد!
متاسفم کهاین را میگوییم: ولی برای اینکه بتوانید منزلت و ترافیک خیر به دست آورید بایستی مزایده متعددی بر روی کلمه ها داشته باشید. شما میتوانید حساب گوگل ادوردز و کمپین خویش را در پهنا یکسری دقیقه تهیه و فعال سازی فرمائید، البته فارغ از مدیر صحیح حاذق نخواهید بود از دارایی خویش به نیکی به کارگیری فرمائید و نتیجه ها خیر و خوبی به دست آورید. در حالتی که رئیس نیکی نداشته باشید ممکن میباشد استفاده کننده بعداز ورود به وبسایت به خیال و خاطر نامرتبط بودن متن تبلیغ و محتوای تارنما نا آرزو شود. در چنین قوانینی استفاده کننده به عقب بر میشود و همین دستور سبب ساز میشود دارایی و مشتری احتمالی خویش را از دست بدهید. علاوه بر این، از روش مدیر اثر گذار گوگل ادودرز خیر فقط کمپین شما در خریداری کردن ترافیک هدفمند و دارای ربط به وب سایت خوب کار خواهد کرد، بلکه مقدار هزینه ای که برای هر لغت ها دلخواه پرداخت میکنید، کمتر از رقبا خواهد بود.
گوگل چهطور تبلیغات را مدل بندی مینماید؟
گوگل هنگامی که راجع به رده تبلیغ و مزایده تصمیم گیری مینماید، فاکتورهایی راجعبه مزایده bid (یا این که هزینهای که برای هر واژه و کلمه در حیث گرفتهاید) و تعداد اشخاصی که از روش هر تبلیغ بر روی آن کلیک کرده اند را در حیث می گیرد. گوگل ادوردز به تبلیغات موءثر حق تقدم بیشتری میدهد. درصورتیکه تبلیغ و مقصد آن به عبارت موردنظر دارای ربط باشد، بازدیدکنندگان بیشتری از روش پرداخت به ازای کلیک (تبلیغات گوگل) به وبسایت شما خواهند آمد. بازدیدکننده خوب میتواند به مشتری نیکی تبدیل شود.
برای تبلیغات در گوگل از کجا استارت کنیم؟
در صورتیکه میخواهید از گوگل ادوردز استعمال فرمائید و نمی دانید از کجا بایستی فعالیت خویش را آغاز فرمایید، همین هم اکنون با بخش تبلیغات ادوردز کمپانی سئوکار میتوانید تماس حاصل نمایید. در بلاگ سئوکار میتوانید فراگیری های گوگل ادوردز را به طور نوشته ی علمی، کتاب و فیلم آموزشی مشاهده فرمائید و همینطور از سرویس ها متنوع تبلیغات در گوگل، از پاراگراف تولید حساب مخصوص، شارژ حساب ادوردز، مدیر حساب ادوردز و همینطور کلیک های تضمینی تبلیغات در گوگل به کارگیری فرمائید.