مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

طراحی سایت با CMS اختصاصی یا وردپرس؟ کدام انتخاب می تواند بهترین باشد؟

طراحی سایت فروشگاهی در مشهد در صورتی‌که برای کسب و عمل خویش در تفکر ساخت وب سایت می باشید احتمالا یکی معضل های پیش روی شما گزینش طرز ی ساخت سایت میباشد. با یک جستجوی کوچک در فضای اینترنت با حجم وسیعی از مقاله ها مواجه خواهید شد که هرکدام به نوعی روش طراحی وب خویش را برگزیدگان نحوه معرفی کرده اند. ما درین مقاله قصد این را نداریم که بگوییم کدام تعیین برای کسب و عمل شما شایسته ترین تعیین میباشد. ما میخواهیم یک مقایسه بی نقص و جامع از مزایا و معایب طراحی وب با CMS مخصوص و ورد پرس را ارائه کرده و تعیین شایسته ترین روش را به شما واگذار کنیم. با ما همدم باشید.


CMS چه است؟

لازم می دانیم پیش از اینکه به مقایسه مزایا و معایب ساخت سایت با CMS منحصر و وردپرس بپردازیم شما‌را با معنا واژه و کلمه CMS آشنا کنیم.


سی ام اس به معنای سیستم رئیس محتوا و کوتاه گردیده عبارت (Content Management System) یا این که به عبارتی پنل مدیر یک سایت میباشد که از آن روش می‌قدرت تارنما را پباده سازی و رئیس نمود. CMS هم قادر است منحصر به فرد باشد به‌این مفهوم که برای فرد شما پباده سازی و استعمال گردد و یا این که اینکه همگانی ( همچون وردپرس، جوملا، اپن کارت، دروپال، ‏ دی ان ان و … ) بوده و با یک صورت و فرمت مختص برای همگی مشتریان ساخت وب سایت به عمل گرفته شود. که در صدر نیز بدان اشاره شد استعمال کنید.


ساخت وب سایت با cms منحصربه‌فرد : نظارت و باز بینی مزایا و معایب

در پی ساخت وب سایت با CMS منحصر به فرد و CMS همگانی برای مثال ورد پرس را با هم مقایسه کرده و مهمترین فاکتور های تاثیر گذار در طراحی وب سایت را در هر دو روش بررسی خوا‌هیم کرد.


طراحی وب با CMS منحصر


سرعت تارنما

سرعت تارنما یک کدام از مهم‌ترین فاکتور های یک تارنما می‌باشد که تاثیر بسزایی در بهینه سازی وبسایت نیز داراست. در‌این فاکتور به جرعت می قدرت بیان کرد که طراحی وب سایت با CMS منحصربه‌فرد می‌تواند سرعت بالاتری را برای وبسایت شما به ارمغان آورد به دلیل آن که هنگامی که تارنما شما بوسیله یک طراح وب سایت کارشناس صورت گرفته باشد به صورت حتم کدهای وب سایت بر اساس نیازهای شما نوشته و باصرفه گردیده اند. بدون شکً درین حالت سعی در این شده‌است که از مورد ها مازاد و کدهای پرحجم و بلااستفاده خودداری شود. همین برهان یعنی به کارگیری با صرفه از کد های موردنیاز در روش CMS منحصر به فرد موجب می‌گردد که سرعت وب سایت هایی که با این‌شیوه پباده سازی میگردند به مراتب فراتر از وردپرس باشد.


امنیت وبسایت

مسائل امنیتی سایت نیز یک کدام از دیگر از فاکتور های مهم و تاثیرگذار در دعوا طراحی وب سایت می‌باشد. در روش ساخت وب سایت با CMS منحصر به فرد به جهت اینکه کدها به صورت منحصر به فرد برای شما درج شده اند، اطلاع و دسترسی به آنان برای سایرین در مقایسه با CMS همگانی نقص‌ خیس میباشد و در فیض به احتمال زیاد هک وبسایت شما نیز بسیار کمتر خواهد بود. ولی لازم میباشد بدین نکته نیز دقت داشته باشیم که الزاما کد منحصربه‌فرد به تنهایی به معنای امنیت اضافه وجود ندارد و در بعضی موردها کدهای منحصر به فرد نیز بسیار ضعیف و شکننده هستند البته در موقعیت کلی می قدرت خاطرنشان کرد ساخت وب سایت با CMS منحصر به فرد قادر است امنیت بیشتری را برای سایت شما تولید کند.


توسعه و گسترش وب سایت

یکی‌از دیگر از فاکتور های مهمی که برای اکثر کارفرمایان بسیار دارای اهمیت میباشد این میباشد که وبسایت آنان قابلیت و امکان توسعه و گسترش داشته باشد و آن ها بتوانند همگام با توسعه و گسترش و رویش کسب وکارشان وبسایت خویش را نیز بسط دهند.


به کارگیری از CMS های همگانی محدودیت هایی در زمنه گسترش تارنما دارا‌هستند که خیلی خوشایند صاحبان کسب و عمل نسیت. در واقع طراحی وب با CMS منحصر این مزیت پهناور را دارااست که برنامه نویس وبسایت شما می‌تواند متناسب با نیاز شرایط فعلی کسب و عمل شما امکاناتی را به وب سایت شما بیش تر کرده و یا این که حذف کند.


معرفی و آموزش کاربردی ابزار kwfinder

آموزش سئو در مشهد  یک کدام از کاربردی ترین ابزار هایی که قادر است برای یک seo عمل در پیاده سازی پیروزی آمیز استراتژی seo وبسایت تاثیرگذار باشد ابزار بررسی لغات کلیدی kw finder است . این ابزار آنلاین و کارکشته داده ها ظریف و بسیار موشکافانه ای در رابطه لغات کلیدی که در آن تحلیل میکنید در چنگ شما میگذارد. در‌این نوشته‌علمی قصد داریم تا به طور بی نقص و جامع به معرفی و یادگرفتن چگونگی عمل با این ابزار بپردازیم. با ما هم پا باشید.

معرفی ابزار kwfinder
ابزار kwfinder یک ابزار بسیار کاربردی میباشد که در تعیین لغت ها کلیدی که یکی‌از مهمترین قسمت های آغاز یک پروژه بهینه سازی وب سایت میباشد به شما امداد بخش اعظمی مینماید. خوشبختانه این ابزار از لهجه فارسی پشتیبانی می‌کند و به راحتی میتوانید لغت ها کلیدی فارسی را با آن محاسبه فرمائید. Kwfinder علاوه بر محاسبه واژه و کلمه کلیدی که خودتان برای چک و بازبینی به آن داده اید لیستی از عبارات کلیدی شبیه و کاربردی مربوط به مرتبه مشقت و سادگی و ترازو رقابت نیز در مشت شما میگذارد.

علاوه بر این شما با استعمال از این ابزار میتوانید موقعیت اکران رقبا، با در لحاظ به چنگ آوردن شاخص های دامین آتوریتی , پیج آتوریتی , موز رنک , تعداد لینک و پیوند ها , معیار اشتراک گذاری در فیسبوک و گوگل پلاس و … را ملاحظه کنید.

kwfinder علاوه بر ورژن بدون پول ،پکیج های مبلغی نیز داراست که متناسب با پکیجی که تعیین می‌کنید داده ها تکمیلی تری در چنگ تان می‌گذارد مثلا این ابزار در پکیج های مبلغی خویش می‌تواند تقریب بزند که وب سایت شما به ازای قرار تصاحب کردن در هر سکو در صفحه ها گوگل با گزینش هر مورد از لغت ها کلیدی پیشنهادی ،در روز چه تعداد بازدید خواهد داشت.

نکته حائض اهمیت برای کسانی که قصد دارا‌هستند از ورژن بدون پول ابزار kwfinder استعمال نمایند:

ورژن بدون پول kwfinder در هر روز به شما اذن محاسبه 5 واژه و کلمه کلیدی را می‌دهد و چنانچه قصد دارید تعداد بیشتری واژه و کلمه کلیدی را نظارت نمایید بایستی حساب تازه تولید نمائید.

یادگرفتن ایجاد حساب و آغاز فعالیت با kwfinder
در‌این بخش از نوشته‌ی‌علمی میخواهیم طرز فعالیت با ابزار kwfinder را به طور تصویری و کاربردی یادگرفتن بدهیم.با ما یاروهمدم باشید.

برای آغاز عمل با ابزار kwfinder ایمیل www.kwfinder.com را در مرورگر خویش کاوش فرمایید. بعد از کلیک کردن روی این نشانی با برگه ذیل مواجه خواهید شد.

فراگیری kw finder

در‌صورتی‌که بلافاصاله بعداز مشاهده این تصویر واژه کلیدی خویش را وارد کرده و روی دکمه finde keywords کلیک فرمائید kw finder به شما پیغامی با این معنی که اولیه بایستی یک حساب یا این که کاربری برای خویش ساخت فرمائید به شما اکران می‌دهد.

یادگرفتن kw finder

برای اکران داده ها بدون نقص لازم میباشد که در ابزار kwfinder برای خویش یک حساب تولید فرمایید .برای ساخت حساب کافیست روی مورد create new account کلیک فرمائید تا فرم تولید حساب مطابق صورت پایین برای شما قابل مشاهده باشد.

فرم تولید حساب در kw finder

بعد از کامل شدن فرم ذیل یک کد تایید به نشانی ایمیلی که در فرم نام نویسی خویش درج کرده این فرستاده میشود که لازم میباشد به نشانی اینترنتی خویش مراجعه کرده و روی کد تاییدی که برای تان ارسال گردیده، کلیک نمایید.

بعداز تایید حساب شما به وسیله kwfinder می‌توانید وارد برگه نظارت واژه کلیدی که در بالا مشاهده کردید، گردید.

در‌این ورقه میتوانید از منوی تعیین وضعیت مکانی مملکت متبوع و از منوی تعیین گویش نیز لهجه متبوع خویش را گزینش فرمائید و در غایت واژه و کلمه کلیدی متبوع را در نصیب نظارت واژه کلیدی وارد کرده و روی مورد کلیکی فرمائید. به عنوان مثال ما واژه و کلمه کلیدی seo را تحلیل کرده ایم و نتیجه ها محاسبه این واژه و کلمه را میتوانید در تصویر بعد از آن ملاحظه کنید.

چک واژه و کلمه در kwfinder

همان طور که در تصویر مشاهده میکنید ابزار kwfinder داده ها بی نقص و کاملی در امر چک کلمه و واژه کلیدی seo و بقیه لغت ها مرتبطی که قادر است برای ما کاربردی باشد در مشت ما میگذارد. درپی به توضیح هر مورد از شاخص های گزینه باز بینی در kwfinder میپردازیم.

فراگیری kwfinder

شاخص CPC هزینه هر کلیک بر روی واژه کلیدی seo در تبلیغات کلیکی گوگل را اکران میدهد. مقدار فراتر به معنای بها فراتر کلیدواژه بوده به این دلیل که گوگل بابت هر استفاده کننده محل ورود از روی کلیدواژه به وب سایت انگیزه هزینه بالاتری اخذ نموده است.
شاخص PPC سطح رقابت بر رمز کلمه و واژه کلیدی seo در تبلیغات کلیکی گوگل را مشاهده می‌کنید. این مقدار بر حسب درصد نشان داده میشود. کلاً واحد سنجش CPC و بخصوص میزان PPC برای سنجش بها لغات کلیدی توصیه نمیشوند مگر برای متخصصان زبده بهینه سازی.
شاخص KD که مخفف Keyword Difficulty میباشد بر حسب درصد ارائه می‌شود و به همین خیال عددی میباشد دربین 0 تا 100 که درصد رنج یا این که سادگی عمل روی واژه کلیدی بهینه سازی را نشان می دهد.هر چقدر این عدد به 100 نزدیک خیس باشد کلمه و واژه کلیدی انتخابی شما کلمه و واژه مشقت بار تری برای seo کردن میباشد. به اشخاصی که در فرایند بهینه سازی تارنما تبحر کافی ندارند سفارش میکنیم که با عبارات کلیدی با رنج زیر یا این که شاخص kd کمتر فعالیت خویش را استارت نمایند. با تمرکز روی چنین کلیدواژه هایی بخت بیشتری برای ظواهر شدن در ورقه اولیه گوگل و یا این که درجه های برتر گوگل خواهید داشت. اما در حیث تصاحب کردن معدل جستجوی آن کلیدواژه را نیز فراموش نکنید.

شبکه خصوصی لینک سازی یا PBN چیست؛ شمشیر دو لبه سئو

آموزش سئو در مشهد  


یکی‌از موضوعات گزینه مناقشه در seo که بحران‌های متعددی داراست و این روز ها نظرها موافق و مخالف متعددی به خویش می‌بیند، اصطلاحی به اسم PBN میباشد. ولی PBN چه می‌باشد و چرا بایستی آن را خنجر دولبه بهینه سازی بدانیم. با ما یاروهمدم باشید.


کانال خصوص پیوند سازی یا این که PBN چه چیزی است؟

PBN در واقع مخفف Private Blog Network یا این که کانال محرمانه وبلاگ میباشد که به جهت ماهیت به کار گیری برای لینک و پیوند ‌سازی به آن کانال سری لینک و پیوند سازی نیز گفته می‌گردد. این کانال دربرگیرنده تعداد متعددی اینترنت‌تارنما دارای اعتبار میباشد که برای اخذ بک لینک و پیوند به سمت تارنما پول‌ساز شما آیتم به کار گیری قرار می گیرد تا بتوانید در نتیجه ها گوگل جایگاه بالاتری کسب نمائید. مراد از وب سایت پول‌ساز اینترنت‌سایتی میباشد که درپی دریافت کردن سکو برای آن می‌باشید، یعنی سایتی که حقیقتا برای شما پول‌سازی مینماید. در واقع پیوند‌هایی که از وبسایت‌های PBN میگیرید بخشی از کانال سری وبلاگ شماست. یک نکته بسیار مهمی که می بایست به آن اعتنا نمایید این میباشد که هر یک از تارنما‌های PBN به هرگز به یکدیگر متصل نیستند. در واقع ایده اصلی پشت کانال سری لینک و پیوند سازی این میباشد که‌این وبسایت‌ها هیچ ارتباطی با هم ندارند و در فیض پیوند‌سازی ساخت گردیده طبیعی به لحاظ می رسد.


کانال خصوص لینک و پیوند سای یا این که PBN 


معنا PBN از چه وقتی در بهینه سازی مطرح شده‌است؟

این‌طور تصور میگردد که کانال محرمانه پیوند‌سازی مورد جدیدی میباشد و در سال‌های اخیر آیتم به کار گیری قرار گرفته میباشد. ولی احتمالا اسم مزرعه پیوند (Link Farm) را شنیده‌اید. PBN نیز یکی اشکال مزرعه پیوند میباشد که در واقع از سال 1999 در دنیای بهینه سازی مطرح شد. از آنجایی که یک‌سری سال گذشته قضیه اخذ تعداد متعددی بک‌لینک و پیوند سوای در حیث دریافت کردن کیفیت اهمیت متعددی داشت، خیلی‌ها دنبال این نحوه می‌رفتند و سعی می‌کردند با تولید گونه های وب لاگ، تثبیت وب سایت در دایرکتوری‌های متعدد و تبادل لینک و پیوند بتوانند بک‌لینک و پیوند‌های بیشتری بگیرند. البته به جهت زیاد شدن لینک و پیوند‌سازی اسپم، پراکندگی موضوعات و بی‌کیفیت بودن لینک و پیوند‌های دریافتی، گوگل تصمیم گرفت الگوریتم Page Rank را معرفی نماید.


عوارض اصلی تولید PBN چه می‌باشد؟

با اینکه صحبت و حدیث در زمینه ی کانال محرمانه لینک و پیوند سازی زیاد میباشد و ایراداتی نیز به به کار گیری از آن و مزرعه لینک و پیوند وارد می گردد، اما کارشناسان seo به عارضه ها پایین سراغ این شیوه میروند:


می توانید منابع پیوند‌سازی را در اختیار گرفتن نمائید: وقتی که بتوانید به طور ظریف و بی نقص وبسایت‌هایی که برای شما بک‌لینک و پیوند می سازند در دست گرفتن فرمایید، سپس خاطر‌تان از بابت کیفیت لینک و پیوند‌های دریافتی، تولید تمرکز محتوایی، کاهش اعتبار و اشتباهات احتمالی از سوی رقبا شل خواهد بود.

میتوانید روی دامنه‌های آزاد و دارای اعتبار تمرکز نمائید: در حین روز دامنه‌هایی میباشند که آزاد میشوند و اعتبار خیر دارا‌هستند. بدین ترتیب برای اینکه بخواهید روی تارنما‌های مربوط به اعتبار خیلی بالا متمرکز گردید، می توانید تعداد متعددی دامنه و وب سایت آزاد گردیده با موضوعات دارای ارتباط به عمل خودتان تعیین نمائید.

قابلیت و امکان نظرها و رای زنی شل‌خیس میگردد: در حالتی‌که به‌طور بی واسطه بخواهید از تارنما‌های دارای اعتبار بک‌لینک و پیوند بگیرید می بایست فرایندهای رنج را پشت راز بگذارید و از سوی دیگر به جهت تعاملات جان دار نمی‌تواند به‌طور لایق روی اخذ لینک و پیوند‌ها و کیفیت محتوا محاسبه داشته باشید. 

چرا نباید به اندیشه تولید PBN باشیم؟


سئو تضمینی چه می باشد؟

آموزش سئو در مشهد  صاحبان وبسایت‌ها و مدیران بازاریابی می دانند که بهینه سازی اهمیت زیادی در موفقیت کسب و کار و ارتقا مشتری داراست. فعال‌ساز‌ی سایت و تهیه محتوا برای آن، غیر وابسته از صرف روزگار زیاد، هزینه زیادی نیز می‌طلبد، بدین ترتیب اکثر اوقات صاحبان کسب و کارها، درپی افراد ماهری می‌شوند که عمل خود را تضمین کنند. البته آیا صرف بستن قرارداد و تضمین شدن کار از جانب شرکت یا متخصصان بهینه سازی، کافی میباشد؟ آیا برای پیشنهاد بهینه سازی وبسایت، باید دنبال تضمین باشیم؟




یادگرفتن seo در مشهد


پاسخ ما منفی می باشد.




بهینه سازی تضمینی چه است؟


شرکت‌ها یا سئوکارانی که برای خدمات بهینه سازی تضمینی تبلیغ مینمایند، به شما عهدوپیمان می‌دهند که در عرض یک یا دو ماه شما را به جایگاه یک گوگل برسانند. این افراد معمولا با نرم‌افزارهای ایجاد بک لینک، در حجم بزرگ اقدام به ساختن پیوند میکنند یا در سایت‌هایی که از طریق گوگل اسپم شده‌اند (مزرعه لینک و پیوند) برای شما لینک و پیوند سازی می‌نمایند. این نحوه‌ها شاید در خوش‌بینانه ترین وضعیت ممکن، موجب بهتر شدن رتبه تارنما شما در گوگل شود؛ ولی در شرایط عادی، حتی برای سایت شما مضر نیز است. پیوند‌سازی و بک لینک و پیوند تصاحب کردن، در گذشته فایده خوبی می‌داد؛ البته الگوریتم‌های گوگل بسیار هوشمند شده‌اند و به محض شناسایی پیوند‌های خریداری شده نامعتبر، گوگل شما را پنالتی می‌کند. 


بهینه سازی تضمینی معمولا به راهکارهای seo کلاه سیاه منجر می‌گردد. به خاطر داشته باشید که گوگل به کیفیت اهمیت زیادی می‌دهد و اگر به صورت طبیعی و با اجرای کمپین‌های کوچک درپی ارتقاء ترافیک وبسایت و افزایش بازدید تارنما خود باشید، گوگل شما را به عنوان سایتی معتبر شناسایی می کند. در صورتی سایت خود را جدیدا فعال‌سازی کرده‌اید، بهتر است بدانید که گوگل سندباکس امکانی ویژه در گوگل است که مخصوص سایت‌های تازه ایجادشده هست و برای محک زدن وب سایت شما، مطالب شما‌را به کاربران نشان می‌دهد. به همین خاطر سئوکاران با سابقه به شما توصیه می‌نمایند که در ادامه راهکارهای کوتاه مدت بهینه سازی نباشید و با خاطر وارفته، بر روی محتوا و seo تارنما اتوماتیک فرمائید.  




۵ وعده رایج در بهینه سازی تضمینی


۱-در عرض ۴۸ساعت، در ورقه نخستین گوگل قرار می‌گیرید.


شک و تردید نکنید که seo یک شبه به دست نمی‌آید و شما باید صبور باشید. مانند هر عمل دیگری، بهینه سازی نیز اصولی دارااست. چنانچه شرکتی به شما تضمین دهد که در عرض ۴۸ ساعت در کاغذ حاصل جستجوی گوگل در بالا نتایج قرار می‌گیرید، بدون شک در کمتر از ۲۴ ساعت به وسیله گوگل جریمه خواهید شد.


۲-به صورت موقت بهینه سازی سایت شمارا بهبود می‌بخشیم.


seo شامل دو بخش داخلی و خارجی می‌گردد و کار کردن بر روی هر دو بخش، نیازمند زمان و صرف هزینه قابل توجهی است. هیچ وقت شرکتی را پیدا نخواهید کرد که سوای دریافت هزینه، خدمات معتبر seo را به شما ارائه دهد. بهتر می باشد این پاراگراف را اخطاری برای اعتبار تارنما خود در نظر بگیرید و از عقد قرارداد با آن‌ها خودداری کنید. احتمالا بهینه سازی کلاه سیاه میتواند در کوتاه مقطع سایت شما‌را به صدر نتایج جستجو گوگل برساند و نه seo کلاه سفید و شیوه‌های معتبر گزینه تایید گوگل.


۳-الگوریتم های گوگل را بهتر از سایر موسسه ها می شناسیم. 


الگوریتم های گوگل بسیار پیچیده است و هیچ کس نمی‌تواند از جزئیات آن مطلع باشد. اصول و قواعد مشترکی وجود دارد که سئوکاران می‌دانند یا به تجربه به برخی راهکارها دست یافته‌اند؛ البته این‌ها دلیلی برای آن نیست که بهینه سازی وب سایت شما تضمین شود. گوگل الگوریتم های خود را مرتبا تغییر‌و تحول می‌دهد و هیچ تضمینی وجود ندارد که کسی از تغییرات آن با خبر شود. به همین جهت این سخن در اصل خطا هست و نباید به هچنین فردی اعتماد کنید.


۴-درموتورهای جستجو وبسایت شما‌را ثبت خوا‌هیم کرد.


برای آنکه خیال شما‌را راحت کنیم، بهتر است بدانید که فقط موتور جستجویی که باید تارنما خود را در آن ثبت کنید، گوگل هست.


۵-seo فرمول‌های پنهان داراست، آن ها را بلدیم.


seo اصول و چارچوب مشخصی دارد و هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که طریق جدیدی برای آن ابتکار کرده‌است. بدین ترتیب هیچوقت فریب این گونه سخنان را نخورید.




چرا seo تضمینی واقعیت ندارد؟


شرکت‌های معتبر، بهینه سازی تضمینی ندارند!


شرکت Moz که در زمینه seo خدمات بدون پول و اشتراکی بسیار کاربردی ارائه می‌دهد، هرگز بهینه سازی را به صورت تضمینی انجام نمی دهد. علت آن هست که از سال ۱۹۹۶ تا امروز، اکثر وقت ها کلاه‌برداری‌ها در مسئله seo تارنما، با عنوان seo تضمینی انجام شده‌است. شرکت‌هایی که seo را تضمین مینمایند، معمولا از لغات و وعده‌های مخاطب‌فریبی مانند «رتبه بالای گوگل تضمینی» سفارش‌های مختلفی از صاحبان وبسایت‌ها در تبلیغات خود استعمال مینمایند. شرکت‌های بزرگ سئوکار، وبسایت شما را از نگاه seo باز نگری می‌نمایند، ایرادهای موجود را رفع مینمایند، با برنامه‌ای مدون و با به کار گیری از تجربه خود، تارنما seo شده به شما تحویل میدهند؛ اما هیچ گاه بهینه سازی را تضمین نمی کنند.

آموزش سئو در مشهد 




صاحبان وبسایت‌ها و مدیران بازاریابی می دانند که بهینه سازی اهمیت زیادی در موفقیت کسب و کار و ارتقا مشتری داراست. فعال‌ساز‌ی سایت و تهیه محتوا برای آن، غیر وابسته از صرف روزگار زیاد، هزینه زیادی نیز می‌طلبد، بدین ترتیب اکثر اوقات صاحبان کسب و کارها، درپی افراد ماهری می‌شوند که عمل خود را تضمین کنند. البته آیا صرف بستن قرارداد و تضمین شدن کار از جانب شرکت یا متخصصان بهینه سازی، کافی میباشد؟ آیا برای پیشنهاد بهینه سازی وبسایت، باید دنبال تضمین باشیم؟




یادگرفتن seo در مشهد


پاسخ ما منفی می باشد.




بهینه سازی تضمینی چه است؟


شرکت‌ها یا سئوکارانی که برای خدمات بهینه سازی تضمینی تبلیغ مینمایند، به شما عهدوپیمان می‌دهند که در عرض یک یا دو ماه شما را به جایگاه یک گوگل برسانند. این افراد معمولا با نرم‌افزارهای ایجاد بک لینک، در حجم بزرگ اقدام به ساختن پیوند میکنند یا در سایت‌هایی که از طریق گوگل اسپم شده‌اند (مزرعه لینک و پیوند) برای شما لینک و پیوند سازی می‌نمایند. این نحوه‌ها شاید در خوش‌بینانه ترین وضعیت ممکن، موجب بهتر شدن رتبه تارنما شما در گوگل شود؛ ولی در شرایط عادی، حتی برای سایت شما مضر نیز است. پیوند‌سازی و بک لینک و پیوند تصاحب کردن، در گذشته فایده خوبی می‌داد؛ البته الگوریتم‌های گوگل بسیار هوشمند شده‌اند و به محض شناسایی پیوند‌های خریداری شده نامعتبر، گوگل شما را پنالتی می‌کند. 


بهینه سازی تضمینی معمولا به راهکارهای seo کلاه سیاه منجر می‌گردد. به خاطر داشته باشید که گوگل به کیفیت اهمیت زیادی می‌دهد و اگر به صورت طبیعی و با اجرای کمپین‌های کوچک درپی ارتقاء ترافیک وبسایت و افزایش بازدید تارنما خود باشید، گوگل شما را به عنوان سایتی معتبر شناسایی می کند. در صورتی سایت خود را جدیدا فعال‌سازی کرده‌اید، بهتر است بدانید که گوگل سندباکس امکانی ویژه در گوگل است که مخصوص سایت‌های تازه ایجادشده هست و برای محک زدن وب سایت شما، مطالب شما‌را به کاربران نشان می‌دهد. به همین خاطر سئوکاران با سابقه به شما توصیه می‌نمایند که در ادامه راهکارهای کوتاه مدت بهینه سازی نباشید و با خاطر وارفته، بر روی محتوا و seo تارنما اتوماتیک فرمائید.  




۵ وعده رایج در بهینه سازی تضمینی


۱-در عرض ۴۸ساعت، در ورقه نخستین گوگل قرار می‌گیرید.


شک و تردید نکنید که seo یک شبه به دست نمی‌آید و شما باید صبور باشید. مانند هر عمل دیگری، بهینه سازی نیز اصولی دارااست. چنانچه شرکتی به شما تضمین دهد که در عرض ۴۸ ساعت در کاغذ حاصل جستجوی گوگل در بالا نتایج قرار می‌گیرید، بدون شک در کمتر از ۲۴ ساعت به وسیله گوگل جریمه خواهید شد.


۲-به صورت موقت بهینه سازی سایت شمارا بهبود می‌بخشیم.


seo شامل دو بخش داخلی و خارجی می‌گردد و کار کردن بر روی هر دو بخش، نیازمند زمان و صرف هزینه قابل توجهی است. هیچ وقت شرکتی را پیدا نخواهید کرد که سوای دریافت هزینه، خدمات معتبر seo را به شما ارائه دهد. بهتر می باشد این پاراگراف را اخطاری برای اعتبار تارنما خود در نظر بگیرید و از عقد قرارداد با آن‌ها خودداری کنید. احتمالا بهینه سازی کلاه سیاه میتواند در کوتاه مقطع سایت شما‌را به صدر نتایج جستجو گوگل برساند و نه seo کلاه سفید و شیوه‌های معتبر گزینه تایید گوگل.


۳-الگوریتم های گوگل را بهتر از سایر موسسه ها می شناسیم. 


الگوریتم های گوگل بسیار پیچیده است و هیچ کس نمی‌تواند از جزئیات آن مطلع باشد. اصول و قواعد مشترکی وجود دارد که سئوکاران می‌دانند یا به تجربه به برخی راهکارها دست یافته‌اند؛ البته این‌ها دلیلی برای آن نیست که بهینه سازی وب سایت شما تضمین شود. گوگل الگوریتم های خود را مرتبا تغییر‌و تحول می‌دهد و هیچ تضمینی وجود ندارد که کسی از تغییرات آن با خبر شود. به همین جهت این سخن در اصل خطا هست و نباید به هچنین فردی اعتماد کنید.


۴-درموتورهای جستجو وبسایت شما‌را ثبت خوا‌هیم کرد.


برای آنکه خیال شما‌را راحت کنیم، بهتر است بدانید که فقط موتور جستجویی که باید تارنما خود را در آن ثبت کنید، گوگل هست.


۵-seo فرمول‌های پنهان داراست، آن ها را بلدیم.


seo اصول و چارچوب مشخصی دارد و هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که طریق جدیدی برای آن ابتکار کرده‌است. بدین ترتیب هیچوقت فریب این گونه سخنان را نخورید.




چرا seo تضمینی واقعیت ندارد؟


شرکت‌های معتبر، بهینه سازی تضمینی ندارند!


شرکت Moz که در زمینه seo خدمات بدون پول و اشتراکی بسیار کاربردی ارائه می‌دهد، هرگز بهینه سازی را به صورت تضمینی انجام نمی دهد. علت آن هست که از سال ۱۹۹۶ تا امروز، اکثر وقت ها کلاه‌برداری‌ها در مسئله seo تارنما، با عنوان seo تضمینی انجام شده‌است. شرکت‌هایی که seo را تضمین مینمایند، معمولا از لغات و وعده‌های مخاطب‌فریبی مانند «رتبه بالای گوگل تضمینی» سفارش‌های مختلفی از صاحبان وبسایت‌ها در تبلیغات خود استعمال مینمایند. شرکت‌های بزرگ سئوکار، وبسایت شما را از نگاه seo باز نگری می‌نمایند، ایرادهای موجود را رفع مینمایند، با برنامه‌ای مدون و با به کار گیری از تجربه خود، تارنما seo شده به شما تحویل میدهند؛ اما هیچ گاه بهینه سازی را تضمین نمی کنند.


ماژول seo پرستاشاپ چطور به شما امداد می کند؟

 آموزش سئو در مشهد 


با به کار گیری از ماژول دستیار seo/SMO پرستاشاپ:


سکو سئو شما بهبود خواهد یافت


فراگیری بهینه سازی در مشهد

رتبه SMO (بهینه برای شبکه‌های‌اجتماعی) شما بهبود خواهد یافت

ضریب احتمال نمایش بها کالاهای شما در نتایج جستجو افزایش خواهد یافت

ترافیک وبسایت شما با دقت به seo ها ارتقا خواهد یافت

seo های شما برای هر لهجه جداازهم انجام خواهد شد (بهینه سازی برای موتورهای جستجو و شبکه های مردمی برای هر زبان!)

امکان مشاهده گزارش های سئو وبسایت در پیشخوان (داشبورد) بخش رئیس [جدید]

قابلیت و امکان باز‌بینی گزارش بهینه سازی محصول ها خود را خواهید داشت

امکان بازنگری لیست محصول ها ناسازگار با سئو دکان خود را خواهید داشت

قابلیت باز‌نگری پارامترهای seo دکان خود را خواهید داشت

امکان باز نگری پیش نمایش داده های ساختار یافته شما در گوگل وجود خواهد داشت

قابلیت و امکان بررسی شرایط سئو نام متاع هنگام افزودن/بازنویسی یک مال وجود خواهد داشت

امکان باز‌نگری موقعیت بهینه سازی توضیحات کوتاه مال هنگام افزودن/ویرایش یک مال وجود خواهد داشت

قابلیت باز نگری شرایط سئو توضیحات بی نقص جنس هنگام افزودن/ویرایش یک محصول وجود خواهد داشت

امکان سنجش وزن کلمات (تعداد دفعات تکرار هر لغت در متن) توضیحات کوتاه و توضیحات کامل هنگام افزودن/ویرایش یک متاع برای هر زبان وجود خواهد داشت

پیشنهاد هوشمند عبارات مرتبط با عنوان محصول برای هر لهجه به طور جداازهم در سه سطح. سطح یک: بیشترین انطباق با نام محصول، سطح دو: احتمال انطباق بالا با نام کالا، سطح سه: پیشنهادات اضافه بر اساس نام محصول (هوش مصنوعی) [جدید]

بررسی هوشمند توضیحات کالا و ارائه پیشنهادات مرتبط با محتوا برای بهبود آن (هوش مصنوعی)

به حساب آوردن هوشمند امتیاز Flesch برای سنجش ترازو خوانایی و روان بودن توضیحات جنس برای زبان انگلیسی (هوش مصنوعی)

قابلیت باز بینی میزان سازگاری پیوند های فروشگاه با بهینه سازی وجود خواهد داشت

قابلیت و امکان افزودن پیوند شبکه‌های‌مردمی شما به نتایج جستجوی گوگل وجود خواهد داشت

اطلاعات فروشگاه شما برای موتورهای جستجو همچون گوگل قابل فهم تر خواهد بود

اطلاعات تولیدات شما برای موتورهای جستجو همچون گوگل قابل ادراک تر خواهد بود

فروشگاه شما با شبکه های عمومی سازگاری بیشتری پیدا خواهد کرد

به راحتی قدرتمند خواهید بود کدهای Schema اطلاعات فروشگاه و شرکت خود (Organization Schemas)، تگ های Open Graph، کارت های توییتر، کارت های فیسبوک، متادیتاهای دابلین کور، ریچ پین ها و کد تایید پینترست و کد تایید اکانت گوگل وب مستر خود را به فروشگاهتان طولانی تر نمایید [جدید]

قابلیت و امکان درج تصویر دلخواه برای اوپن گراف و توییتر کارت کاغذ اصلی برای هر زبان به طور مجزا [جدید]

لینک زبان های دیگر فروشگاه خود را معرفی کنید (Alter Language Links)

تمامی امور مربوط به بهبود مرتبه seo و SMO را در کمتر از 5 دقیقه انجام دهید!