مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

تکنیک با نام PBN

آموزش سئو در مشهد 

جمع ای درین بین به تفکر افتادند که به جای تبادل پیوند با دیگر اشخاص، خودشان تیم ای از اینترنت سایت ها و بلاگ های اینترنتی با موضوعات نزدیک به هم تولید نمایند و با به کارگیری از آنها وبسایت اصلی را تقویت نمایند. در یک مزرعه لینک و پیوند ارتباطات بسیار پیچیده ای دربین سایت ها برقرار می‌گردد و معمولا از رینگ های تو در تو و تعدادی لایه تشکیل‌گردیده میباشد.
ولی گوگل برای این اینترنت سایت ها نیز راه حل هایی را پیدا کرد؛ دقت به عمر دامنه ها، حقیقی وواقعی بودن اطلاعات تماس، به کار گیری از هاست یا این که DNS مشترک و ولی مهم ترین نکته آنکه تمام این دامنه ها به نام یک نفر یا این که یک تیم بودند؛ موجب شد تا وب سایت های اکثری بوسیله گوگل شناسایی و جریمه شوند. این تکنیک با نام PBN نیز شناخته می شود. برای آشنایی بیش خیس با مضمون‌ PBN و تفاوت آن با مزرعه لینک و پیوند به نوشته‌علمی PBN چه می‌باشد مراجعه‌نمایید.

به جای به کارگیری از مزارع لینک و پیوند، می توانید از تاکتیک‌های سئو کلاه سپید، مانند تولید محتوای گران بها، نمودار‌ها، داده‌ها، مذاکره‌ها و غیره منفعت ببرید. کلاً شایسته ترین محتوا، محتوایی میباشد که به شما اجازه میدهد لینک و پیوند ها را به صورت طبیعی و به مرور عصر بدست آورید. برای آشنایی بیش خیس با این موارد و مطالعه مقالات آموزشی دارای ربط به کاغذ بهینه سازی کلاه سپید بازگشت‌نمایید.

4- پست مهمان اسپم Spam Guest blogging
در شرایطی‌که بخواهیم خیلی معمولی به شما بگوییم، پست مهمان یعنی اینکه محتوایی را در اینترنت سایت‌هایی قرار دهید که مالک واقعی آن شما نباشید. این محتوا میتواند به طور نوشته‌ی علمی، عکس، کلیپ یا این که هر سیرتکامل دیگری باشد. یکی‌از مزایای پست مهمان آن میباشد که با تکثیر محتوا در وبسایت‌های دیگر، نام مارک و مال یا این که سرویس شما به وسیله عامه مردم شناخته میشود.

ولی مزیت دیگری که منجر گردیده اینترنت مستران متعددی اقدام به منتشر کردن محتوا در وبسایت های متعدد نمایند، اهمیت پست مهمان در سئو یا این که بهبود جایگاه اینترنت سایت میباشد. شاید برایتان سوال شود که چرا به کار گیری از از پست مهمان باعث جابه جایی جایگاه میشود؟

جواب سوال بالا در یک کلمه و کلمه خلاصه میگردد؛ «بک پیوند!»

با فراگیر شدن تکنیک های پیوند سازی، هر روز وب سایت های بیشتری به وسیله الگوریتم پنگوئن جریمه میشدند و مدیران اینترنت سایت ها متوجه گردیده بودند که قرار دادن لینک و پیوند در سایدبار یا این که فوتر یک وبسایت یک کدام از فاکتورهای گوگل برای شناسایی لینک و پیوند های خریداری شده است. در فیض شایسته ترین اطراف برای پیوند سازی محتوا برگه های بود.

در به عبارتی عصر وب سایت های خبری و آموزشی تشنه ی محتوای جدید و نو بودند. متخصصین بهینه سازی ابتدا کردند به تایپ کردن مقالات تخصصی در موضوعات مختلف و تکثیر آنها درین وب سایت های جامع و به مرور تکنیک پست مهمان کلیه گیر شد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد