مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

طول محتوا در سئو و اهمیت آن


به طبع برای شما هم مثل خیلی‌های دیگر مدام این پرسش وجود داشته که ارتفاع محتوای متنی بایستی تعدادی کلمه و واژه باشد   آموزش سئو در مشهد  و برای بهینه سازی محتوای طولانی بهتر میباشد یا این که محتوا کوتاه. در رابطه این زمینه هم نظرها مختلفی وجود دارااست و ارزیابی‌های زیادی انجام یافته میباشد. امروز می خواهیم بیشتر به مسئله ارتفاع محتوا در بهینه سازی و اهمیت محتوای طولانی بپردازیم.


ارتفاع محتوا چقدر در seo اهمیت داراست؟



به عبارتی‌طور که می دانید برخلاف تصور خیلی‌ها که تنها دنبال ترفندهای بهینه سازی برای سود‌گیری سریع می باشند، اما باصرفه‌سازی جایگاه تارنما در موتورهای کاوش چیزی جدای محتوا وجود ندارد. به همین استدلال گوگل و دیگر موتورهای کاوش اهمیت متعددی برای محتوا قائل میباشند. ارتفاع محتوا در بهینه سازی اهمیت بسیار متعددی داراست؛ چراکه نشان می دهد تا چه اندازه براساس اصول محتوای بهینه سازی گردیده و متناسب با نیاز مخاطب پیش رفته‌اید. 


چرا ارتفاع محتوا برای seo وب سایت اساسی میباشد؟

از آنجایی که در seo غرض اساسی جذب کاربر و هدایت وی به سمت تارنما میباشد، در فیض هر چیزی که منجر رضایت استفاده کننده خواهد شد با ارزش میباشد. به همین ادله ارتفاع محتوا برای بهینه سازی تارنما اهمیت متعددی داراست. یعنی زمانی کاربر دنبال مطالب تخصصی و جامع میگردد، بدون‌شک می بایست محتوای بلند و رشته‌ای ارائه نمایید و در‌حالتی که تنها دنبال موضوعی خاص بود و می‌خواست سریع‌خیس به منظور‌ش رسد برای وی یک مقاله کوتاه و کاربردی منتشر فرمایید.

از سوی دیگر در حالتی‌که نیاز نباشد محتوای طولانی بنویسید یا این که معین خواهد شد به طور غیرطبیعی آن را طولانی‌ کرده‌اید، حتما سود خیر و خوبی نمی‌گیرید. یکی‌از عوارض تایپ کردن محتوای کیفیت بالا و طولانی این میباشد که مخاطب بیشتر در وبسایت شما می ماند و در فیض نرخ پریدن کمتر گردیده و واحد سنجش حضور در کاغذ ارتقا پیدا می‌نماید.

ضمن اینکه ارتفاع محتوا در مورد ها دیگری زیرا پیوند‌سازی، به کارگیری از المان‌های تصویری، سئوی داخلی و... نیز مفید میباشد. و در پایان اینکه براساس پژوهش ها انجام شده محتوای طولانی حاصل بهتری می گیرند.


آیا ارتفاع متن در کسب سکو بهتر تاثیرگذار میباشد؟

معمولا نتیجه ها استدلال‌ها نشان داده بیشتر سکو‌های برتر گوگل مرتبط با مطالبی میباشد که طولانی‌خیس می باشند و ولی جستجوی بیشتری هم دارا‌هستند. مطالب طولانی، تعامل، بازه ماندگاری و بک‌لینک و پیوند‌های بیشتر و بهتری دارا هستند. با‌یقین الگوریتم‌های گوگل مانند رنک برین درین قسمت نقش مهمی دارا‌هستند. محتوای طولانی معمولا بیشتر به اشتراک‌نهاده میشوند، نکات کاربردی بیشتری داراست، اثرات طولانی برهه زمانی آن برای seo بهتر میباشد، نرخ کلیک بهتری داراست و منجر کاهش نرخ پریدن می شود.

اما به‌این مضمون‌ وجود ندارد که مطالب کوتاه نمی‌توانند درجه خیر و خوبی بگیرند. در‌حالتی که محتوایی براساس اصول seo و مطابق با نیاز مخاطب درج شده باشد، می تواند مرتبه خیر و خوبی بگیرد، حتی در شرایطی‌که تعداد عبارات آن خیلی زیاد نباشد. برای مثال یک مقاله 300 تا 400 کلمه و واژه‌ای هم قادر است درتبه یک گوگل باشد.

ناگفته نماند تعداد لغات خیلی هم برای گوگل اصلا مهم نیست و در واقع کوشش محتواست که اهمیت داراست. این پژوهش ها نیز تنها بوسیله تارنما‌های دارای اعتبار انجام و نتیجه ها آن اعلام شده‌است.


ارتفاع محتوای متنی چقدر می بایست باشد؟



وب سایت‌هایی مانند moz یا این که backlinko روی یکسری متعددی از مقاله‌ها جانور پژوهش ها وسیع‌ای انجام داده‌اند و بدین فیض رسیده‌اند که شایسته ترین مرتبه‌ها مرتبط با مطالبی با ارتفاع 1800 تا 2500 کلمه و واژه میباشد. برایان آئین رئیس وب سایت بک‌لینکو این عدد را مشخصا به صورت میانگین 1890 واژه و کلمه تیتر نموده است.

ولی حیث دادن درین نصیب نیز تماما تجربی میباشد. بخش اعظمی از اشخاص معتقدند یک پست وب لاگ نباید کمتر از 500 یا این که 600 واژه باشد و استدلال ها نشان داده چنین مطالبی نمی‌توانند سکو نیکی بگیرند. اما اینکه موقعیت رقابت درباره‌ی واژه و کلمه کلیدی موردنظر شما چقدر باشد نیز اهمیت دارااست. در‌حالتی که رقابت معدود باشد، می‌اقتدار امیدوار بود که با مقاله ها کوتاه‌خیس نیز می‌اقتدار مرتبه گرفت. اما در امر کلید کلمه‌هایی که رقابت رنج دارا هستند، مطالب جامع و طولانی کوشش بهتری نشان داده‌اند.

به عبارتی‌طور که پیشتر هم اشاره کردیم، برای معین کردن تعداد لغت ها عامل ها متعددی را می بایست در حیث گرفت و این فعالیت را می بایست به متخصصان بهینه سازی و محتوا بسپاریم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد