مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

تهیه آدرس تارنما در کنسول گوگل

 آموزش سئو در مشهد


یک دامنه معین رو گزینش فرماییدهنگام تهیه سایت یا این که وب لاگ خویش، می بایست دامنه مورد نظر خویش را معین نمائید. با انجام این فعالیت شما موتورهای کاوش را یادگرفتن میدید که با این نشانی معین به وبسایت شما دسترسی داشته باشند.


فراگیری بهینه سازی در مشهد

بیایید ببینیم چرا شما بایستی این فعالیت را انجام دهید.

یک وب سایت به طور پیش فرض با www و سوای www برای شما باز می‌گردد.

مثلا، در حالتی که دامنه شما example.com باشد، اینترنت سایت شما می‌تواند از دو شیوه (برای نمونه سوای www) در دسترس باشد.

در حالی که‌این فقط برای یوزرها مناسب میباشد، برای موتورهای کاوش بسیار حیران کننده میباشد زیرا آنها را به عنوان دو وبسایت با نشانی های گوناگون در حیث می‌گیرند.

نوشته‌ی‌علمی پیشنهادی موثر و کاربردی: ۱۱ تکنیک مفید بهینه سازی داخلی برای بالا بردن سکو اینترنت سایتاین بدین مضمون‌ میباشد که شما ممکن میباشد در مسائل خزیدن، ایرادات محتوای تکراری و تلف کردن سکو ورقه را تجربه فرمائید.

برای حل این ایراد، شما می بایست دامنه مورد نظر خویش را تهیه و تنظیم نمائید و موتورهای کاوش را راجع به تعیین خویش با خبر فرمایید.

نشانی وبسایت با www یا این که بدون www کدام گزینش صحیح به اکانت آورده می شود؟یکی سوالاتی که اکثری از مردم دارا هستند این میباشد که آیا از www قبلی از دامنه خویش به کار گیری کنیم یا این که از نسخه نشانی سوای www به کارگیری کنیم؟

از بابت موتورهای کاوشگر فقط مهم تعیین شما می باشد یعنی یه مساله گزینش فردی می باشد.

اینجانب ترجیح میدم که بدون www دامنه خودم رو تعیین کنم زیرا واسم طبیعی خیس میباشد اما شما میتونید واسه سایتتون نسخه با www رو گزینش فرمایید.

اهمیت مهم این میباشد که موتورهای کاوش را راجع‌به تصمیم خویش آگاه سازید و نشانی خویش را تا آخر عمر اینترنت سایتتان یک کدام از که گزینش کردین ادامه به‌این.

در صورتی که اینترنت سایت شما با دو نشانی در دسترس می‌باشد یک نشانی رو که نمی‌خواهید ریدایرکت ۳۰۱ بکنید روی آدرسی که می‌خواهید.

چه‌گونه دامنه مورد نظر خویش را تهیه و تنظیم کنیم؟در ذیل یک مرور کلی از این پروسه خوا هیم داشت

در آغاز بایستی با ابزار Google Webmaster اسم نویسی نمایید (در حالتی‌که بلد نیستید این رو بخونید : به چه شکل اینترنت سایت خویش را در گوگل تثبیت کنیم) و همگی نشانی های وبسایت خویش را با www یا این که سوای www تثبیت فرمائید.

توجه: در حالتی‌که شما https را فعال نموده اید، پس شما می بایست هر دو https: // www و https: // را هم بیشتر نمایید و تأیید فرمایید.

آن‌گاه شما بایستی دامنه مورد نظر خویش را در آیتم SITE SETTINGS برای تمامی تغییرات تهیه و تنظیم فرمائید.


تهیه نشانی وبسایت در کنسول گوگل

سپس، شما بایستی به عبارتی را در CMS خویش انجام دهید. در صورتی از WordPress به کار گیری می‌کنید، میتوانید این فعالیت را در GENERAL / SETTINGS انجام دهید.

نکته: دقت فرمایید که در‌صورتی‌که این گزینه رو گزینش کردین کلیه نشانی هاتون می بایست با اون جور نشانی باز شود.

سئو فولدر Robots.txtزمانی که دامنه مورد نظر خویش را تهیه کردین، گام‌بعدی این میباشد که فولدر robots.txt خویش را گشوده بینی و بهینه سازی نمائید.

robots.txt چه می باشد؟ Robots.txt یک فایل متنی میباشد که در دایرکتوری روت اصلی از وبسایت شما قرار می گیرد که دستورالعمل هایی را برای موتورهای کاوش ارائه می‌دهد که کدام صفحات سایت شما‌را نمی توانند ایندکس نمایند.


محل قرارگیری فایل robots.txt در هاست

فرمت این پوشه بسیار بی آلایش میباشد و در اکثر موارد شما ناچار نیستید آن را تغییر تحول دهید.

مهم میباشد هر از گاهی گشوده‌بینی و اطمینان نتایج شود که هیچ سیرتکامل اشتباهی نیست که خزنده های موتورهای کاوش را از دسترسی به وبسایت شما منع نماید.

seo ساختار نشانی ورقه های تارنمامورد بعدی در لیست گشوده‌بینی تکنیکال شما این میباشد که ساختار نشانی های برگه های وب سایت شما‌را مرور کنیم گشوده‌نگری ساختار معنی اش فرمتی میباشد که شما در نشانی کاغذ های خویش به کار گیری می کند می باشد.

شایسته ترین شیوه های seo ساختار پیوند کاغذ های را میتونید در پایین مراعات کنید:

از کاراکترهای کوچک به کار گیری نماییداز – به کار گیری فرمائید برای جداکردن کلمه ها در urlمضمون‌ اون کاغذ رو کوتاه شرح به ایناستعمال از کاراکترهای غیر ضروری یا این که کلمه ها اجتناب فرمائیداز کلمه ها کلیدی انگیزه خویش در آدرستان به کار گیری نماییدکلاً، زمانی که فرمت ساختار لینک دائمی خویش را تمجید میکنید، تنها کاری که بایستی انجام دهید این میباشد که URL های خویش را هنگام تکثیر محتوای تازه seo نمائید.

در‌حالتی که از WordPress به عنوان CMS به کارگیری میکنید، متوجه خواهید شد که هنگام تولید یک پست جدید WordPress تیتر پست شما را می‌گیرد و URL را تولید می نماید.


سئو و بهینه سازی سایت از کجا بوجود آمد؟

آموزش سئو در مشهد


قبلی از اینکه بخواهیم در رابطه موضوعی داده ها نیکی کسب کنیم مدام بهتر میباشد تاریخچه آن زمینه را هم به خیر و خوبی بدانیم. تاریخچه seo و قبلی seo کهن به شما امداد می‌نماید تا بدانید فردای بهینه سازی چه چیزی قابلیت داراست بشود به این دلیل که بهینه سازی هر روز و هر ماه در هم اکنون تغییر و تحول میباشد. در پی با میزفا یار و همدم باشید.


سرفصل‌های پست [نهفته کردن]


1 تاریخچه seo (سئو) و موتورهای کاوش

1.1 تاریخچه اول موتور کاوش

1.2 ۱۹۹۶ به بعد از آن

1.3 ۲۰۱۰ به آن‌گاه

تاریخچه seo (سئو) و موتورهای کاوش

خصوصی یادگرفتن seo در تارنما میزفا سرویس شما دوستان خوب هستیم. شاید شما با بعضا از اصطلاحاتی که درین ورقه گفته می‌گردد شناخت نداشته باشید اما نگران نباشید در‌حالتی که مقاله‌ها seo را به نیکی ادامه دهید دیگر همگی چی در بهینه سازی برای شما ریلکس خواهد بود.


همینطور می توانید به پست اصطلاحات در بهینه سازی مراجعه‌نمایید و از اصطلاحات مو جود در seo یک روئت کرد خوب و کلی کسب نمایید.


تاریخچه اول موتور کاوش

وب  و فضای آنلاین مخصوص به یک شخص وجود ندارد و در یک دوره یگانه به وسیله یک فرد یا این که شرکتی به وجود نیامده بلکه از تیم کارایی‌ها و ایده‌های بی‌شمار درست شده که به وسیله اشخاص کارشناس کامپیوتر در یکسری ده سال پیشین به وجود آمده میباشد.

به‌هرحال آغاز تاریخچه بهینه سازی (سئو) به اوایل ده سال 1990 میلادی بازمی‌گردد، جایی که موتورهای کاوش قدم‌های اول خودشان را در سوی گسترش برای یاری به سازمان‌دهی وبسایت‌هایی که در وب فهرست گردیده بودند برداشتند.


در سال 1995، seo بوسیله موتور کاوش یاهو در اولی مرحله آغاز شد. در آن دوره گوگل بدین توان مدرن نیست. برای یوزرها اینترنتی بایستی راهی آماده می شد تا بتوانند از وب سایت‌هایی که تثبیت می‌شدند استعمال نمایند.


seo نخستین وبسایت‌ها به ترتیب حروف الفبا صورت گرفت و در قالب‌های مانند دفترچه تلفن قرار می‌گرفتند. هرچند این طریق در اوایل بسیار کارساز می‌آمد البته بعد ها به‌مرور عصر با ارتقا شدید تعداد وب سایت ها و بالا رفتن کاربرها دیگر آراسته‌سازی وبسایت‌ها مبتنی بر حروف الفبا کارساز نبود و به‌مشقت یوزرها می‌توانستند سایتی متناسب با نیازهای خویش را در لیست توماری صورت پیدا نمایند.

از سایر ایرادات این جور سئو این بود که اسم تارنما‌هایی که با کلام اولیه A استارت می‌‌شدند به جهت بودن در اوایل فهرست و کسب بازدید طولانی تر نسبت به سایر حروف، طرفدار بیشتری داشتند. برهمین پایه اکثر اشخاص و کمپانی‌ها قصد تثبیت دامنه ای داشتند که با صحبت A آغاز می‌شدند و این زمینه موضوع بهینه سازی سیاه ها (seo مخرب و اسپم) با صورت میداد.