مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

سئو و بهینه سازی سایت از کجا بوجود آمد؟

آموزش سئو در مشهد  قبلی از اینکه بخواهیم در رابطه موضوعی داده ها خوبی کسب کنیم همیشه بهتر می باشد تاریخچه آن زمینه را هم به نیکی بدانیم. تاریخچه بهینه سازی و قبلی بهینه سازی دیرین به شما کمک می نماید تا بدانید فردای سئو چه چیزی قابلیت و امکان دارااست بشود چرا که سئو هر روز و هر ماه در هم اکنون تغییر‌و تحول میباشد. پیرو با میزفا یاروهمدم باشید.


سرفصل‌های پست [مخفی کردن]


1 تاریخچه بهینه سازی (بهینه سازی) و موتورهای کاوش
1.1 تاریخچه نخستین موتور کاوش
1.2 ۱۹۹۶ به آن گاه
1.3 ۲۰۱۰ به آن‌گاه
تاریخچه seo (بهینه سازی) و موتورهای کاوش
سری فراگیری بهینه سازی در وبسایت میزفا سرویس شما عزیزان هستیم. شاید شما با برخی از اصطلاحاتی که در‌این کاغذ گفته میگردد آشنایی نداشته باشید ولی نگران نباشید در حالتی‌که مقاله‌ها بهینه سازی را به خوبی ادامه دهید دیگر تمامی چی در seo برای شما ریلکس خواهد بود.


همچنین می‌توانید به پست اصطلاحات در seo مراجعه نمایید و از اصطلاحات موجود در بهینه سازی یک مشاهده کرد خوب و کلی کسب فرمایید.


تاریخچه نخستین موتور کاوش
اینترنت و فضای آنلاین اختصاصی به یک شخص نیست و در یک دوره یگانه بوسیله یک فرد یا شرکتی به وجود نیامده بلکه از مجموعه عملکرد‌ها و ایده‌های بی‌شمار تشکیل شده که به وسیله اشخاص کارشناس کامپیوتر در تعدادی ده سال قبلی به وجود آمده میباشد.
به‌هرحال پیشگفتار تاریخچه seo (بهینه سازی) به اوایل ده سال 1990 میلادی بازمی‌گردد، جایی که موتورهای کاوش قدم‌های نخستین خودشان را در سمت و سوی توسعه برای یاری به سازمان‌دهی سایت‌هایی که در اینترنت فهرست گردیده بودند برداشتند.


در سال 1995، بهینه سازی به وسیله موتور کاوش یاهو در وی‌لین مرحله پیشگفتار شد. در آن بعد از ظهر گوگل به‌این اقتدار امروزی نیست. برای کاربران اینترنتی می بایست راهی مهیا میشد تا بتوانند از وبسایت‌هایی که تثبیت می‌شدند به کارگیری کنند.


بهینه سازی اولیه سایت‌ها به ترتیب حروف الفبا فیس گرفت و در قالب‌های مانند دفترچه تلفن قرار می‌گرفتند. هرچند این شیوه در اوایل بسیار کارساز می‌آمد ولی بعد ها به‌مرور عصر با افزایش شدید تعداد وبسایت ها و بالا رفتن کاربرها دیگر خیس و تمیز‌سازی وبسایت‌ها مبنی بر حروف الفبا کارساز نبود و به‌سختی کاربران می‌توانستند سایتی متناسب با نیازهای خویش را در لیست توماری فیس پیدا کنند.
از دیگر مشکلات این نوع بهینه سازی این بود که اسم وبسایت‌هایی که با سخن نخستین A ابتدا می‌‌شدند به دلیل بودن در اوایل فهرست و کسب بازدید بیشتر نسبت به بقیه حروف، طرفدار بیشتری داشتند. برهمین شالوده اکثر اشخاص و شرکت‌ها قصد تثبیت دامنه ای داشتند که با کلام A نخست می‌شدند و این گزینه زمینه سئو سیاه ها (بهینه سازی مخرب و اسپم) با فیس میداد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد