مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

تکنیک های اینستاگرام


همان گونه که احتمالا در جریان قرار گرفتید اینستاگرام در تعدادی اخیر به طریق عجیبی دائما آپ دیت های جدیدی را منتشر کرده و تغییرات برخی تعجب آور و غریبی در رابط کاربری و... ساخت گردیده اما چیزی که احتمالا به آن اعتنا نشده این میباشد که اینستاگرام در حالا آزمایش کردن مسائل مختلفی مثل المان های رابط کاربری، واحد سنجش اکران پست ها و... میباشد.
اینستاگرام این روند را از روش تکنیک های A/B آزمایش انجام می دهد به اینصورت که ورژن های مختلفی از نرم افزار موجود است و هربار که شما اینستاگرامتان را به روز می‌کنید ممکن میباشد ورژن متفاوتی از نرم افزار را ملاحظه کنید و تعجب می‌کنید که چرا اینستاگرام دوستانتان این شکلی وجود ندارد.

ممکن میباشد اینستاگرام از این پس این آزمایش ها به یک ورژن استاندارد و استوار دست پیدا نماید یا این که اینکه ممکن میباشد هر استفاده کننده مبتنی بر سلایقش ورژن فردی سازی گردیده خودش را داشته باشد و این تغییرات تا مدام ادامه پیدا نماید.

به هر اکنون این تغییرات موج عظیمی از نارضایتی ها را به یاور داشته میباشد به خصوص از طرف صاحبین پیج های وسیع اینستاگرام به این دلیل‌که آپ دیت های اخیر سبب ساز گردیده که Engagement و Reach پست های این صفحه های مراحل کاهشی شدیدی پیدا نماید و این زمینه عوارض مختلفی دارااست.

یکی‌از آن‌ها این میباشد که اینستاگرام جدیدا کاربرانی را که با پست های متعددی تعامل می کنند را Action Blocked کرده که‌این قضیه سبب گردیده تا خیل عظیمی از یوزرها نتوانند برای مدتی با پست ها تعامل نمایند و حتی پس از برطرف شدن Action Blocked نیز استفاده کننده بخاطر ترسی که از بروز مجدد این مسئله پیدا می‌کند، عملکرد می‌کند که با پست های کمتری تعامل نماید.

صفحه های غیر تجاری که از روش تبلیغات درآمد دارا‌هستند چه نمایند؟
با اعتنا به اینکه مورد ریزش نرخ تعامل در اینستاگرام در سالهای قبل هم پیش آمده بود و بارهای گذشته نیز بعد از این روزگار خیلی از صفحه ها اقتدار خویش را از دست دادند این مدت اهمیت بالایی برای شما داراست. و درین زمان به احتمال زیاد نرخ تعامل پست های شما کاهش مییابد. 

البته پیشنهادی که میتوان ارائه بخشید این میباشد که در‌این زمانه همت فرمائید معیار تبلیغاتی که در کاغذ خویش منتشر می کنید را کمتر نمایید و روی این قضیه تمرکز فرمایید که از چه راه و روش هایی می‌توانید با یک هزینه مقرون به صرفه مخاطبین جدیدی را جذب کاغذ خویش نمایید تا بتوانید با یک راهکار مطلوب از این چالش بیرون گردیده و بیش تر از پیش پرورش فرمائید.

با این هم اکنون چه می بایست کرد؟

در هر رخ کسب و امور نمیتوانند بخاطر آپ تو دیت اینستاگرام فعالیت خویش را متوقف نمایند و پستی منتشر نکنند و بایستی یک راهکاری برای این مسئله تجویز کرد. اساسا در چنین قوانینی شما می بایست کارایی فرمائید که معدل نرخ تعامل پست هایتان خیلی کاهش پیدا نکند به دلیل آنکه در‌حالتی که نرخ تعامل یوزرها با پست های شما کاهش پیدا نماید به مرور دوره یوزرها تعداد کمتری از پست های شما‌را در کاغذ Home اینستاگرام می بینند و این قضیه لطمه بزرگی به کاغذ شما وارد می نماید پس بهتر میباشد درین بازه یا این که پست های کمتری منتشر نمایید یا این که فقط پست هایی منتشر فرمایید که مطمئنید نرخ تعامل بالایی خواهند داشت.

انواع کلمات کلیدی

آموزش سئو در مشهد درحال حاضر که با مضمون‌ کلمه ها کلیدی آشنا شدید بهتر میباشد بدانید اشکال مختلفی از کلمه ها کلیدی وجود دارا هستند. معمولاً کلمه ها را برحسب ارتفاع واژه‌ کلیدی، ترازو کاوش و قصد استفاده کننده جور بندی می‌نمایند.


اشکال واژه و کلمه کلیدی بر حسب ارتفاع عبارت
هنگامی که گفته می گردد واژه‌ی کلیدی غرض تنها یک واژه و کلمه وجود ندارد. واژه‌ی کلیدی قادر است خویش عبارتی باشد که دربرگیرنده تعدادی واژه ‌شود. به عنوان مثال عبارت “یادگرفتن مجانی بهینه سازی” یک کلمه و واژه‌ی کلیدی به حساب میآید که استفاده کننده با جستجوی آن پیرو انگیزه مدنظر خویش می‌شود.


کلمه و واژه کلیدی کوتاه یا این که short tail
این مدل لغت ها کلیدی کوتاه می‌باشند و معمولاً یک تا دو واژه و کلمه را دربرگیرنده میشوند. به عنوان مثالً عبارت “کتاب” یا این که “دمنوش” عباراتی می باشند که در وب جستجوی بالایی دارا‌هستند البته انگیزه استفاده کننده از جستجوی آن ها معلوم وجود ندارد.
مثلا معین وجود ندارد استفاده کننده با جستجوی عبارت دمنوش در‌پی یک دمنوش برای کاهش وزن میباشد، قصد جستن ارزش یک دمنوش مختص را دارااست یا این که طریقه‌ی اصلاح کردن دمنوش خانگی را کاوش مینماید!

گونه های لغات کلیدی و نرخ تبدیل آن‌ها در بهینه سازی
نمودار نرخ تبدیل در گونه های لغات کلیدی
بهتر میباشد زیاد به تفکر به کار بستن از این کلمه ها کلیدی در وبسایت خویش نباشید. به دلیل آنکه علی‌رغم جستجوی بالای این کلمات، اثر خیر در seo تارنما شما نخواهند داشت. بدین علت که حتی در‌صورتی‌که استفاده کننده از روش جستجوی این لغت ها وارد وبسایت شما شود، احتمال خروج زود هنگام وی از وبسایت بسیار زیاد میباشد که‌این تاثیر منفی در بهینه سازی اینترنت‌تارنما شما خواهد داشت.

همان گونه که در نمودار بالا معین میباشد نرخ تبدیل بازدید کننده -> مشتری در لغت ها short tail بسیار تحت میباشد. براین اساس چنانچه به ارتقاء فروش یا این که ارائه سرویس ها بیش‌خیس می‌پندارید، این لغت ها را فراموش نمایید!



واژه و کلمه کلیدی عبارتی یا این که Middle Tail
این کلمه ها مشتمل بر ریزه کاری بیشتری نسبت به وضعیت نخستین می باشند البته گشوده هم صد در صد انگیزه استفاده کننده معلوم نشده میباشد. به عنوان مثال کتاب گویش. استفاده کننده نسبت به شرایط قبلی ریزه کاری بیشتری را ارائه داده البته انتخاب نکرده کتاب لهجه چه مقطعی را می خواهد. آیا درپی یک کتاب گویش انگلیسی میباشد یا این که فرانسه. شاید هم در ادامه کتاب آزمایش گویش برای کنکور باشد!



کلمه و واژه کلیدی طولانی یا این که long tail
در‌این جور عبارات کلیدی، خواسته و انگیزه استفاده کننده پر‌نور میباشد. این لغات معمولاً ۳ تا ۵ واژه و کلمه را مشتمل بر می شوند و ریزه کاری بیشتری را وصف مینمایند.
مثلا در عبارت “کتاب واژگان لهجه کنکور” استفاده کننده تمام جزئییات را بیان کرده و انگیزه وی مشخص و معلوم میباشد. در شرایطی‌که این عبارت را تحت عنوان کلمه و واژه‌ی کلیدی برگه‌ی مربوطه گزینش کنیم، احتمال تبدیل شدن این کاربرها به مشتریان وب سایت ما بسیار بالا میباشد.

همینطور این لغات رقبات کمتری را به خویش اختصاص داده‌اند. بدین ترتیب در مقطع دوره کمتری می توانیم به یاری این عبارات به سطرهای بالاتری در serp برسیم.

مضمون‌ SERP چه است؟



طرز‌ی به کارگیری از لغات کلیدی
استعمال از اشکال عبارات کلیدی در محتوا
به صورت معمول می بایست برای هر ورقه از وب سایت خویش یک کلمه و واژه‌ی کلیدی اصلی یا این که focus keyword داشته باشید. این کلمه و واژه‌ی کلیدی می بایست به عبارتی عبارتی باشد که استفاده کننده با جستجوی آن، برگه‌ی مربوطه از وبسایت شما‌را پیدا می‌نماید.
به عنوان مثال در یک برگه از مقاله‌ها ادمین تارنما، به زمینه “ارتقا سرعت وبسایت” پرداخته‌ایم. عبارات کلیدی این برگه می توانند یکی‌از مورد ها ذیل باشند:

ارتقاء سرعت تارنما
ارتقاء سرعت بار گذاری صفحه ها
ارتقاء سرعت تارنما وردپرس
و …
واژه و کلمه‌ی کلیدی اصلی بایستی از فی مابین این لیست تعیین شود و محتوای ورقه‌ی مربوطه در خصوص این کلمه و واژه مندرج باشد. بهتر میباشد این واژه‌ی کلیدی در بخش‌های متعدد آن ورقه‌ از تارنما وجود داشته باشد. برای مثالً در تیتر‌ها، alt تصویر، برچسب‌ها، بدنه‌ی محتوا و…

تعداد دفعات تکرار این کلمه و واژه و طرز‌ی استفاده آن در مقاله‌ها مرتبط با ساخت محتوا باز‌نگری خواهند شد.
در‌این نوشته ی علمی انگیزه جواب به سوال واژه کلیدی چه چیزی است؟ بود. از روش درس بعدی می توانید طرز‌ی یافتن کلمه و واژه‌ی کلیدی مطلوب برای اینترنت‌وب سایت خویش را بیاموزید.

معرفی الگوریتم های گوگل:

آموزش سئو در مشهد الگوریتم گوگل چه است؟

الگوریتم هایی می باشند که هدف بهبود روند seo برای صاحبان وبسایت ها را دنبال میکنند.


این الگوریتم های گوگل وبسایتها را تجزیه و بازنگری می کنند و مبنی بر تلاش آن‌ها محاسباتی پیچیده را انجام می‌دهند تا در نهایت به آن سایت نمره ی مثبت یا منفی بدهند


الگوریتم های گوگل


معرفی الگوریتم های گوگل:

هرمورد از الگوریتم های بالا روی آنالیز و بازبینی بخشی از تارنما ها را آنالیز می کنند و در حاصل و جایگاه های یک سایت تاثیرگذار خواهند بود.


الگوریتم مرغ مگس خوار:

مرغ مگس خوار بیش تر بر روی لغت ها کلیدی تمرکز دارد و انها را تجزیه و آنالیز می‌نماید و کارایی می‌نماید بهترین فایده را بر طبق جستجوی کاربر به او نمایش بدهد این الگوریتم گوگل تاثیری بدون واسطه در جایگاه وبسایت ها ندارد.



الگوریتم گوگل پاندا:

خوب ولی پایه وب محتوا میباشد و مطلقا شما به سراغ موتور جستجوی گوگل می روید و دنبال محتوا میباشید.


تا یک سری سال پیش گوگل دچار سردرگمی بود و افراد براحتی مطلبی را کپی می کردند و در وبسایت خود قرار می دادند با ظهور الگوریتم گوگل پاندا دیگر نمی توان مطلبی را کپی کرد.


کسانی که به دنبال نسخه برداری عمل باشند این الگوریتم گوگل به راحتی آن‌ها را جریمه خواهد کرد و در مرتبه های پایین تر قرار خواهد داد .و یا از نتایج حذف خواهد کرد.


هدف این الگوریتم گوگل بهبود کیفیت محتوای ایجاد شده در وب سایت ها است.


الگوریتم گوگل پنگوئن:

اما از مهم ترین الگوریتم های گوگل پنگوئن می باشد و تا مدتها پیش افرادی به راحتی برای وبسایت خود لینک های اسپم می گرفتند و یا لینک می خریدند.


البته این الگوریتم مانع چنین کار هایی میشود قطعا می دانید گوگل به وب سایت هایی که لینک و پیوند های ورودی به آنها زیاد باشد امتیاز بیشتری می دهد.


هر لینک و پیوند یک رای مثبت برای وبسایت مورد نظر خواهد بود درحال حاضر اگر فردی بصورت غیرمعمول لینکسازی کند مطمئنا خطا کرده و جریمه خواهد شد.


الگوریتم کبوتر:

این الگوریتم روی کلمه ها جستجو شده توسط کاربران تمرکز داراست و پایگاه داده های گوگل مانند قفسی طبقه بندی شده و کبوترهایی مسئول باز نگری می باشند و هر بار که کلماتی جستجو می‌گردد.


در صورتی‌که محتوای اثر گذار و جامعی مناسب آن کلمه و واژه جستجو شده پیدا کردند به آن نوک میزنند و هر چه تعداد نوک ها برای وبسایتی بیشتر باشد در رتبه های بالاتری در نتایج ظاهر خواهد شد.


الگوریتم کبوتر بر اساس محل شخص هم نتایج متفاوتی را به شخص نشان میدهد که اصطلاحا به آن سئوی محلی می گویند.


الگوریتم mobilegeddon:

اما این جز بروز و جدیدترین الگوریتم های گوگل به حساب می اید با همگی گیر شدن استفاده از تلفن همراه های هوشمند و تبلت ها گوگل عقب نیفتاده می باشد.


تارنما هایی که به نه در نسخه های موبایل نمایش داده نمیشوند امتیاز منفی داده و آنها را از نتیجه ها موبایلی حذف خواهد کرد.


الگوریتم payday loan:

بارها شده کلمه یا عبارتی را جستجو کرده اید البته به فایده ی دلخواه نرسیده اید و وقتی وارد تارنما مربوطه می شوید متوجه می شوید با آیتم شما کاملا نامربوط است.


وب سایت مربوطه عبارات جستجو شده ی شمارا به تکرر عنوان کرده تا در نتیجه ها بالا بیاد این الگوریتم گوگل با این کار نزاع می‌نماید.


الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست و چگونه عمل می کند؟

آموزش سئو در مشهد معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل یا این که Hummingbird
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل یا این که Hummingbird، یکی‌از نحوه‌های منحصر جستجوی مقاله میباشد که از سال ۲۰۱۳، موجب ارتقاء کیفیت جستجوهای یوزرها در گوگل شده میباشد. تا تا قبل از این مورخ، گوگل برای جستجوهای یوزرها، از الگوریتم کافئین استعمال میکرد. الگوریتم کافئین قابلیت جستجوی Liveرا مهیا کرده بود و موتورهای کاوش در کسری از ثانیه، صدها هزار برگه را در فهرست خویش به‌روزرسانی می‌کردند؛ البته گوگل درپی طرز مطمئن‌تری برای ارائه نتیجه ها جستجوی یوزرها بود.
همواره از مهم ترین معیارهای گوگل برای باز‌بینی وبسایت‌ها و امتیازدهی به آنها، محتوا بوده میباشد. تولیدکنندگان محتوا معمولا مقاله‌ها وبسایت‌ها را مبتنی بر کلمه ها کلیدی می‌نوشتند و براین اساس موتور کاوش گر گوگل را پند می‌کردند تا مطالب آنها را برای واژه و کلمه کلیدی مد لحاظ، ایندکس نماید. به مرور عصر، گوگل متوجه شد این عمل موجب افت کیفیت مطالب می‌گردد و الگوریتم جدیدی برای باز‌بینی کیفیت محتوای تولیدشده، اختراع کرد. وظیفه الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، ارائه نتیجه ها ظریف‌خیس، حقیقی وواقعی‌خیس و کیفیت خوب‌خیس میباشد. مرغ مگس خوار گوگل با استعمال از گراف علم (Knowledge Graph) و جستجوی معنایی (semantic search) لغات جستجوشده را باز‌نگری مینماید. از آن جا که این الگوریتم در بهبود بهینه سازی وب سایت تاثیر متعددی دارااست، در‌این نوشته ی علمی به بیان نکاتی می پردازیم که در رخ رعایت، نتیجه ها درخشانی برای جایگاه وبسایت شما در ورقه نتیجه ها کاوش گوگل خواهد داشت.





علت اسم‌گذاری الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چه چیزی است؟
مرغ مگس خوار یک کدام از کوچک‌ترین پرنده‌های دنیاست که سرعت و اعتنا فعالیت متعددی دارااست. وقتی که مرغ مگس خوار در حالا پرواز میباشد، دیده بشر قوی به دیدن پر و بال‌های وی وجود ندارد؛ ولی برعکس آدم، این پرنده بسیار تیزبین میباشد و انگیزه خویش را با گاز شناسایی میکند. مرغ مگس‌خوار، نزدیک‌ترین انگیزه را تشخیص میدهد و با سرعتی بسیار زیاد به سمت آن جنبش می‌نماید. این همت در گوگل موجب بروز تغییرات محسوسی در برگه نتیجه ها جستجوی یوزرها شده‌است.
گوگل با فعال‌سازی الگوریتم مرغ مگس خوار در سال ۲۰۱۳، تاکید خویش را بر لغات کلیدی تعدیل و بر به کار گیری از گویش طبیعی در اکران داده‌ها تمرکز بیشتری کرد. الگوریتم hummingbird گوگل، معنای کلمه ها کلیدی را کاوش و با فضولی متعددی، محتوای صفحه ها را بازبینی می نماید. شاید بتوان پهناور‌ترین سود به کار گیری این الگوریتم را، گویش طبیعی مقاله‌ها گفت.

تفاوت الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل با الگوریتم پاندا و پنگوئن چه می‌باشد؟
یکی پهناور‌ترین واهمه‌های مدیران وبسایت‌ها و سئوکاران، پنالتی‌ شدن بوسیله گوگل میباشد؛ ولی بهتر میباشد خیال و خاطر شما‌را ریلکس کنیم؛ چون الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، بر طبق مجازات (پنالتی) وجود ندارد.انگیزه گوگل از ابتکار عمل الگوریتم پاندا و پنگوئن گوگل، پنالتی کردن محتوای بی‌کیفیت بود، البته مرغ مگس خوار، penalty‪-basedنیست و معنای حقیقی و واقعی عبارت کاوش گردیده را در صفحه های جان دار می‌کاود و محتوای دارای ربط را به استفاده کننده ارائه میدهد. فیض فعال سازی این الگوریتم، بسیار رضایت‌بخش بوده میباشد و گوگل به جای ارائه فهرست نتایجی بر پایه ی لغات کلیدی، نتیجه ها مربوط به قضیه را نشان می دهد.‬ مورد و بافت متن، درین الگوریتم تاثیر متعددی داراست؛ چون مرغ مگس خوار قوه قضاوت دقیقی دارااست. به همین خیال و خاطر، قضیه متن، می بایست طوری تهیه و تنظیم شود که مرغ مگس خوار، انگیزه تالیف کننده متن را شناسایی نماید. کاوش معنایی «semantic search» عبارت دقیقی برای تعریف تلاش الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل میباشد.
مثلا، درصورتی که شما در گوگل کاوش نمائید که «کدام فیلم ماجراهای سه مرد در وگاس را داستان می‌نماید؟»، مرغ مگس خوار با قرائت مقاله ها دارای ارتباط، به شما تارنما‌هایی را معرفی می نماید که در رابطه فیلم Hangover مقاله تنظیم کرده‌اند و خیر صفحاتی که به معرفی وگاس پرداخته‌اند. همینطور مرغ مگس خوار از طریق گراف علم که در سال ۲۰۱۲ به وسیله گوگل معرفی شد، به کارگیری می نماید تا داده ها جامع‌تری در رابطه اشخاص، فیلم‌ها، گالری‌های موسیقی، مکان‌ها و… به یوزرها ارائه نماید. به همین عامل میباشد که هنگامی فرانکلین روزولت را در گوگل کاوش می کنید، در سوی راست کاغذ، عکس، داده ها فردی روزولت یا این که هر شخص دیگری را که کاوش نموده اید، به یار و همدم داده ها ویکی‌پدیایی و اثرها، مشاهده میکنید.

جستجوی صوتی و تاثیر آن بر SEO مدرن

 آموزش سئو در مشهد 


یادگرفتن seo در مشهد در عصر اینترنت و ارتباطات، یوزرها از صدای خویش برای کاوش به کار گیری می‌کنند. برای انجام این فعالیت از Google Home، Amazon Echo، تلفن های هوشمند یا این که دستیاران صوتی مانند دستگاه های اینترنت سود می‌مارک.


جستجوی صوتی چه چیزی میباشد؟ جستجوی صوتی به فناوری \"تشخیص گفتار\" دارای آوازه میباشد که از دستور صوتی برای انجام جستجوی آنلاین، از طریق اعلام کردن اصطلاحات به صورت شفاهی به عنوان گزینه ای برای تایپ در نوار کاوش به کار گیری مینماید. اگرچه جستجوی صوتی به عنوان یک اپلیکیشن پباده سازی شده است، ولی موقتی به وسیله تلفن های هوشمند نیز به عنوان یک امکان ارائه میگردد. از‌آنجا‌که بیان آسان خیس از تایپ میباشد، انجام شغل های به طور همزمان نیز با این طریق آسوده خیس به حیث میرسد.

هر فرد شیوه تایپ متفاوتی داراست و انتظار پاسخ های متعدد را نیز دارد. موتورهای کاوش می بایست توان تعبیروتفسیر معنای سوالهای و متن را داشته باشند.

برنامه جستجوی صوتی دربرگیرنده موارد پایین میباشد: 

• شماره گیری صوتی

• انجام کاوش در موتورهای کاوش

• منش‌اندازی برنامه ها

• گزینش آیتم ها

• درخواست اطلاعات یگانه مانند کتابخانه، رستوران و غیره

• اکران جزئیات درخواست

• جستجوی فولدر های ویدیویی، صوتی و محتوایی

• راهنما

• بقیه جستجوهای محلی

به طور خلاصه جستجوی صوتی، سیستمی برای پاسخگویی به سوال های میباشد و اکثر تایم ها از آن به عنوان دستیار فردی دیجیتال نیز خاطر میگردد. این برنامه های نرم افزاری جهت کمک به یوزرها آخرین در انجام وظایف به صورت آنلاین پباده سازی گردیده اند. این وظایف دربرگیرنده مدیر برنامه ها، پخش موسیقی، پاسخ سوال های، رزرو آنلاین و موارد دیگر میباشد.

google voiceتاثیر جستجوی صوتی بر بهینه سازیبا گشوده بینی برگزیدگان بهینه سازی، جستجوی صوتی در ابتدا به کارگیری از طریق های مربوط به این گزینه، قرار گرفت. اکثر مشاغل و کمپانی هایی که برای بهینه سازی وبسایت خویش سپرده گذاری می‌نمایند، کلمه ها کلیدی خویش را مبتنی بر اصطلاحات ذکر شده در جستجوی صوتی قرار داده اند.

تکامل جستجوی صوتی به معنای نیستی اوامر تایپی نیست. بلکه به‌این مضمون‌ میباشد که بازاریابی دیجیتال می بایست با این فرآیند سازگار شود.

ما از تاثیرات بهینه سازی و کارداران موثر بر آن باخبر هستیم و پیرو به آن می‌پردازیم: 

طول سوال هاارتفاع سوالاتی که پرسیده میشود، با نمونه های بر پایه ی متن کاملاً متفاوت میباشد. پرس و جوی توشه متنی نسبتاًً بر پایه ی دو تا سه کلمه میباشد. در حالی که دستورها صوتی بعضی اوقات از آبادی کلمه و کلمه نیز بیشتر می باشند. در منفعت، جهت انطباق با سوالهای بیش خیس، کلمه ها کلیدی می بایست ارتقاء یابد.

جستجوهای مبتنی بر سوالعلاوه بر طول سوالهای، طولانی تر پرس و جوهای صوتی در قالب یک سوال میباشند. برای مثال، در جستجوی متنی\"جستجوی صوتی و تاثیرات\" تایپ می گردد. ولی در جستجوی صوتی \"کاوش گر صوتی به چه شکل تاثیر میگذارد؟ \" پرسش خواهد شد. به همین برهان، تمرکز بیش خیس به کلمه ها کلیدی سوالی، بخشی ضروری از استراتژی محتوا میباشد.

تشخیص انگیزه پرس و مجوز‌آنجا‌که پرس و جوهای صوتی اکثر تایم ها در قالب یک سوال مطرح می گردند، بدین ترتیب با بازبینی آنان اهداف جستجوی افراد معین میگردد. در صورتی‌که بازاریاب می باشید، آشنایی سوالهای ارزشمند و سئو محتوای مربوطه، امری ضروری میباشد. به کار گیری از گویش طبیعی و محاوره در‌این موقعیت بسیار مهم خیس از همیشه میباشد. زیرا هر چه کلمه ها کلیدی با جستجوهای یوزرها مطابقت و همخوانی و همخوانی داشته باشد، سکو بالاتری را خواهید یافت.

جستجوی صوتی و آینده seoبرای قرار فراهم نمودن در بالاترین سطح، باید رویش نمائید و بهبود یابید. یادگیری ماشین و هوش تصنعی با سرعت بالایی در هم اکنون رشد می باشند. این به آن شکل میباشد که شما می بایست هر روز جستجوی صوتی خویش را باصرفه نمایید. ولی در اینجا سوالی که پیش می‌آید این میباشد که چگونه این فعالیت را انجام دهیم؟

جهت پاسخ به سوال های یوزرها می بایست از لحن محاوره استفاده فرمایید. علاوه بر این، کاربرانی که سوالی را از طریق متن یا این که صدا میپرسند، اکثر اوقات درپی موضوعات بسیار متفاوتی میباشند. افراد با تایپ کردن امرها، در پی منفعت مناسب و سریع می‌باشند. بدین ترتیب، محتوای شما باید همچنان به جستجوهای متنی و صوتی پاسخ مطلوب را بدهد.

تطبیق در جستجوی صوتیفناوری پرس و جویبار صوتی به طرز های مختلفی بر بهینه سازی تاثیر می‌گذارد. پیرو به ارائه پیشنهادهایی درین رابطه و در پی آن یاری به تجارت ها می‌پردازیم:

• Google Voices وبسایت هایی که سریع خیس توشه گذاری می‌شوند را در حق اولویت قرار می‌دهند. به این ترتیب، کسب و کارها بایستی از بهینگی تصاویر، فشردگی پرونده ها و عصر مناسب پاسخگویی سایت اطمینان نتیجه ها نمایند.

• محتوای تولید گردیده بایستی از حیث اکران کلمه ها کلیدی با طول زیاد که دوست داستنی یوزرها نیز میباشد، بهینه شود. همینطور استفاده از لحن طبیعی و محاوره نیز امری ضروری به اکانت می‌آید.

• برای پاسخگویی به حجم زیاد از درخواست های مشاغل محلی، بهتر میباشد با به کار گیری Google My Business و جستجوی صوتی، اطلاعات مربوط به این سرویس ها داده شود.

• ارتقاء قدرت دامنه آیتم به کار گیری به سکو بندی کاوش یاری می نماید. همینطور به کارگیری از لینک و پیوند های کیفیت عالی به بهبود آن یاری می‌کند.

در غایت بایستی ذکر کرد که بازاریابی دیجیتال موضوعی وسیع میباشد که جنبه های مختلفی دارد و برای رقابت در این گزینه می بایست قدرت داشته باشید.