مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

چگونه سایت خود را بهینه سازی کنیم


یادگرفتن seo شیوه انجام یک پروژه سئو

در‌این نوشته ی علمی ما قصد داریم با نمونه هایی روش فعالیت یک کمپانی  آموزش سئو در مشهد   برای سئو وبسایت مشتریان را توضیح دهیم .


ما درین نوشته ی علمی فرض میکنیم که یک مشتری فرضی سایتی با تیتر کرج تجارت را می‌خواهد تثبیت نماید. غرض این تارنما تولید یک مغازه اینترنتی میباشد و مانند کلیه اشخاصی که می خواهند در این مورد کار نمایند قصد دارااست فروشگاهی مشابه رقبای بدون شوخی خویش در وب از دید ظواهر و کوشش داشته باشد.

اولی وظیفه کمپانی سارگون این میباشد که بدین مشتری بگوید. که در شرایطی که شما بخواهید که دقیقا عمل وبسایت دیگری را نسخه برداری نمائید ، شما هیچ زمان شایسته ترین نسخه برداری فعالیت نخواهید بود ، به این ترتیب مهم‌ترین عمل برای این مشتریان این میباشد که عمل خاص و متفاوتی انجام دهند، که بقیه افراد هنوز انجام نداده اند ارائه بعضی کالاها خاص می تواند استارت نیکی باشد، در گرد‌همایی ای که کمپانی سارگون با مشتریان می گذارد پروپوزالی از ایده های تازه به آن ها می‌دهد، که بتوانند روی آن تاءمل نمایند و تصمیم بگیرند که کدام یک را برای سایتشان و عمل اینترنتی آن‌ها مطلوب خیس میباشد.


مرحله بعدی یافتن کلمه ها کلیدی مطلوب میباشد. درین مرحله کمپانی سارگون با تحقیق،  کلمه ها کلیدی مربوط به کسب و فعالیت مشتری که بیشتر گزینه کاوش قرار میگیرند را یافته و به مشتریان سفارش می دهد. درین مرحله مشتری می بایست بداند که هرچه لغات خاص خیس باشند سریعتر به فیض می‌رسد، گوگل به تارنما های نو احداث اذن نمی دهد که در کلمه ها کلیدی پربازدید سکو نیکی بگیرند. بدین ترتیب نخست می بایست تمرکز خویش را روی کلماتی که مقداری خاص خیس میباشند بگذارید.


در مرحله آن‌گاه قرار دادن محتوا بر طبق واژه کلیدی میباشد. این مرحله می تواند بوسیله مشتری و یا این که کمپانی سارگون صورت پذیرد. درین مرحله نوشته‌ی‌علمی های مربوط به شغل مشتری به صورتی که هر نوشته‌علمی به طور کامل مخصوص بوده و از نوشته‌علمی ای اسکن نشده باشد و مورد آن از موضوعات مالامال استفاده کننده آن شغل باشد تهیه و تنظیم می‌گردد. در تهیه و تنظیم این مقاله‌ها بهتر میباشد که اولی کلمه و واژه کلیدی هر نوشته‌علمی با یک کدام از لغت ها کلیدی پربازدید یک کدام از باشد و تیتر نوشته‌ی‌علمی هم با آن یکی از بوده و یا این که با آن دارای ارتباط باشد و خویش نوشته‌ی‌علمی هم به طور کامل با تیتر نوشته ی علمی همخوان و دارای ربط باشد.

لغت ها کلیدی یا این که کلیدواژه ها چیستند و چه اهمیتی در seo دارا‌هستند؟
شما برای چشم شدن وب سایت خویش نیاز به ساختاری قابل شعور و فهم و شعور برای موتور های کاوش دارید.در واقع این ساختار می بایست به نحوی باشد که گویش یوزرها را فهم نماید و آن را به طوری به موتورهای کاوش عرضه نماید که‌این نیاز به راحتی شناخته خواهد شد برای این مراد شما نیاز به کلید کلمه هایی دارید تا از روش آنان یوزرها تارنما شمارا در موتور های کاوش بیابند. استعمال از کلید واژه و کلمه ها یکی‌از مهم‌ترین اصول بهینه سازی می‌باشد.

درواقع گویش خاصی میان یوزرها وب سایت ها و موتور های کاوش برای برقراری رابطه وجود دارااست.که با شناسایی این گویش و کشف کردن کلید واژه و کلمه هایی که از روش آن‌ها بتوان خواسته یوزرها را به راحتی به موتورهای کاوش انتقال اعطا کرد میتوانید کاری نمائید که وبسایت شما به راحتی در موتور های کاوش چشم خواهد شد.seo این عمل را برای تارنما شما انجام خواهد اعطا کرد و به شما امداد می نماید که در جایگاه بندی بهتری نسبت به دیگر وب سایت ها قرار بگیرید.در واقع بهینه سازی لیستی از لغت ها کلیدی مربوط به محتوای وب سایت که برای یوزرها و موتورهای کاوش قابل ادراک میباشد را برای سئو ساختار وب سایت در راستای بهتر و بیشتر چشم شدن آن تنظیم خواهد کرد. لغت ها کلیدی مطلوب برای وب سایت ها در برد آن‌ها نقشی اصلی دارااست
 

مرحله سپس بکلینک گذاری میباشد :
 در‌این مرحله وب سایت مشتریان در بقیه تارنما ها تبلیغ می شود. درین مرحله در صورتیکه وبسایت مشتری تجاری و بر مبنا فروش جنس میباشد شما مسلما می بایست پیوند تبلیغ را به طور NOFALLOW قرار دهید این لینکها از روش گوگل ردگیری نمیشوند. و قیمت بهینه سازی چندانی ندارند البته در حالتی که اینکار را نکنید و گوگل متوجه گردد که شما به یک وب سایت تبلیغاتی پیوند نموده اید ممکن میباشد جریمه گردید.


مرحله بعدی تبلیغ در تالارهای اجتماعی میباشد.


و در پایان هم می بایست در گرد هم آیی ای تارنما را به مشتری تحویل اعطا کرد و به آن‌ها یاداور شد که پاسخگویی مسئولانه به سوال ها مطرح گردیده در وبسایت می‌تواند کلید پیروزی وبسایت آن ها باشد.

چگونه وبسایت را با سئو فصلی بهینه کنیم؟


در‌این مقاله به تمجید بهینه سازی فصلی و به ذکر اهمیت آن مخصوصا  آموزش سئو در مشهد    در مغازه های اینترنتی و کسب و شغل های فصلی می‌پردازیم.



seo همچون دیگر تکنولوژی ها در حالا تغییر‌و تحول و تکامل میباشد. دامنه فرایندهای بهینه سازی انتهایی ندارد و در شکل توقف بهینه سازی، با رکود کسب و عمل خویش مواجه خواهید شد. یک کدام از شایسته ترین و خلاقانه ترین راه‌حل های آپ تو دیت نگه داشتن seo تارنما، به عمل بردن تکنیک های seo فصلی میباشد. به ذکر معمولی خیس، بهینه سازی فصلی مشتمل بر تمرکز بر روی بخش هایی از کسب و عمل در مدت های وقتی معین از سال میباشد. این معنی همینطور دربرگیرنده ارتقا یا این که کاهش بعضا از پارامتر های بهینه سازی در حین های مشخصی از سال است.


چنانچه تصور میکنید که شاید تکنیک های seo فصلی برای شما مطلوب وجود ندارد، مطلقا ادامه مقاله را بخوانید تا آگاهانه خیس دراین مورد تصمیم بگیرید.


seo فصلی چه است؟

در صورتی اینک به تکنیک های رایج seo بسنده نموده اید و به غیر از ارتقاء وسعت آن فعالیت دیگری برای افزایش آن انجام نداده اید، احتمالا به فهم صحت از بهینه سازی فصلی هنوز نرسیده اید. در بهینه سازی فصلی، اکثر اوقات از تکنیک های رایج seo به کارگیری میشود، البته غرض گذاری آن مرتبط با لغت ها کلیدی یا این که موضاعاتیست که در دوران خاص، خیلی بیشتر آیتم کاوش قرار میگیرند.


آیا می دانید بخش اعظمی از عبارات پر طرفدار، در مدت خاصی از سال به شدت گزینه کاوش قرار می گیرند و در سایر سال دارنده نزول و پراکندی جستجوی متعددی می‌باشند؟ این زمینه پایه بهینه سازی فصلی هست و مجموع عملکرد ما برای اجرای بهینه سازی ییست که با این مورد نیز مطابقت و همخوانی باشد و سئوی تارنما پویا خواهد شد.


درین نوع seo، دو نوع استراتژی وجود داراست که بایستی در حیث داشت. یک کدام از آنان مبتنی بودن seo فصلی به قضیه بازه زمانی می‌باشد که از اسم آن نیز پیداست. همینطور سئوی فصلی دیگری نیز مبنی بر روی داد های خاص وجود داراست که در پای کوبی های ملی یا این که روزهای خاص رخداد می‌ افتد. پس تماما منطقیست که کلمه ها ماهی و مدرس در روزهای خاصی از سال بسیار آیتم اعتنا قرار گیرند و کاوش شوند. برای مثال ماهی در روز عید و مدرس نیز در روز استاد بسیار آیتم کاوش قرار می‌گیرد.


علاوه بر این اعتنا به‌این نوع لغات سبب می گردد که از پیشین برای آن فراهم باشید و بتوانید ترافیک متعددی در آن زمان برای خویش به دست بیاورید. در فیض مرتبه وبسایت شما ارتقاء پیدا کرده و شما به غرض خویش می رسید. این زمینه به عنوان مثال موضوعاتیست که همواره بایست به آن دقت داشته باشید. از جمله در شرایطی‌که دارنده یک کمپانی تعمیر بخاری می باشید، مطمئنا در ماه های گرم سال مشتری خاصی ندارید و نبایست بر روی این کسب و عمل در‌این ماه ها هزینه متعددی صرف فرمائید. به این ترتیب نیازهای کسب و عمل شما در فصول گوناگون عوض می شود و استراتژی بهینه سازی متناسب با فصل را بایستی پیش رو بگیرید.


چرا به سئوی فصلی نیاز داریم؟

در شرایطی‌که به پیروزی همیشگی در کسب و عمل خویش فکر‌می کنیم، seo فصلی از اهمیت متعددی شامل است. فصول گوناگون در کسب و عمل تاثیرات متفاوتی دارا هستند و کسب عمل شما چه به دو فصل تقسیم گردیده باشد یا این که چهار فصل، هم زمان با گردش زمین بایستی در طرح ریزی برای تجارت خویش، تغییراتی ساخت نمایید. این قضیه احتمالا برای شما روشن میباشد، ولی ممکن میباشد تاثیر این مورد را در انتخاب استراتژی بهینه سازی وب سایت دستکم بگیرید.


به نمونه پیشین یعنی تکریم روز استاد بر می‌گردیم. این مراسم که به ارتفاع یک هفته می انجامد، بازه بسیار خیر برای یادآوری به مشتریان در رابطه این هفته میباشد و می‌توانید آنان را ترغیب به خرید تولید ها متناسب با این هفته بکنید که اکثر اوقات مشتمل بر هدایایی مطلوب معلمین میباشد. البته اختلال اینجاست که‌این بازه بسیار کوتاه میباشد. براین اساس سرعت متعددی را در تمرکز بر روی این مورد بایست خرج فرمایید. قضیه معدود بودن برهه زمانی در مناسبت هایی که تنها یک روز است بسیار چشمگیرتر میباشد و انرژی بسیار بیشتری در دوران مدت کوتاهی باید برای آن بگذارید.


این موضوع می توانید بسیار مالامال استرس باشد، ولی با این وجود بهینه سازی فصلی روشی بسیار عالی در استعمال از این سیرتکامل مجال ها هست و به مشتریان نیز تذکر میکند که شما همواره متوجه نیاز های آنها می‌باشید و تولیدات کاملی را در هر بازه به آنان ارائه می دهید. این تکنیک یک رویه بسیار خوب برای seo نرخ تبدیل تارنما میباشد و موجب ارتقاء درامد شما می‌شود. در مجموع همواره بایستی محتوای وب سایت را تغییر‌و تحول داده و در مدت های هنگامی خاص، آنان را سئو نمائید تا نیاز های مشتریان را براورده نماید. فیض این امور فراتر رفتن نرخ تبدیل میباشد که سالانه قادر است به صورت منظم اجرا خواهد شد.


به چه شکل سئوی فصلی تارنما را طرح ریزی کنیم؟

هنگامی در هم اکنون طرح ریزی برای سئوی فصلی می‌باشید، تماما روشن میباشد که از یک استراتژی فصلی مطلوب درین عمل بایستی به کار گیری نمایید تا فروش و نرخ تبدیل وبسایت را ارتقا دهید. یکی شایسته ترین نقاط برای آغاز عمل اعتنا به داده های سال پیش میباشد. این فعالیت را میتوانید با یاری گوگل آنالیتیکس یا این که داده هایی که خویش عده اوری نموده اید انجام دهید. این اطلاعات به شما نشان میدهد که در چه مقاطع وقتی با صعود یا این که نزول مواجه گردیده اید و می‌توانید بیابید که در چه برهه زمانی های هنگامی از سال مشتریان چه چیزی را بیشتر خریداری کرده اند.




نوشتن محتوای مناسب برای کاربران هدف با تکیه بر کلمات کلیدی

جواب به سوال ها در محتواارتقا کیفیت مطالب وبسایتبه کارگیری از لیست های گلوله ای یا این که شماره ایاستعمال از داده های آماریساختار بندی منطقی محتوای تارنما8. ارتقا اعتبارامروزه گوگل بیشتراز پیش محتوای سایت آموزش سئو در مشهد   را ارزشگذاری می نماید. در واع اعتبار محتوای وب سایت و مولف آن پارامتریست که گوگل به‌دنبال احتساب آن میباشد.
آرم های اعتبار وبسایت، پارامترهای تحت قادر است باشد:
عمر وبسایتنظرها یوزرها در رابطه شما (ایده ها یوزرها در فروم ها، عیب گیری و بررسی‌ها، خبر‌ها، مطالب ویکی پدیا، …)همینطور وجود صفجه در رابطه ما و بیوگرافی نویسندگان در قسمت وب لاگ تارنما در ساخت‌و‌ساز این اعتبار می‌تواند نقش مهمی داشته باشد. تایپ کردن بیوگرافی برای نویسندگان مهمان خویش را نیز از خاطر نبرید.
9. انجام پژوهش هاانجام پژوهش ها و ارائه نتیجه ها آن در مطالب تارنما می‌تواند موجب کسب پیوند های متعددی از سایر تارنما های دارای ارتباط خواهد شد.
با درج داده ها آماری و نمودار از حاصل پژوهش ها خویش قوانینی را آماده میکنید که دیگر سایت ها از این داده ها استعمال کرده و در سود تحت عنوان منبع به شما اشاره نمایند. این موضع قادر است در ارتقا اعتبار شما در حوزه کسب و کارتان نیز تاثیر به سزایی داشته باشد.
طبق مطالعات صورت گرفته، 56% وبمسترهایی که مبادرت به نشر داده ها آماری کرده اند، از مشاهده حاصل آن حیرت زده گردیده اند. 74% وبمسترها نیز اعلام کرده اد که بعداز این رخداد، ترافیک اینترنت سایتشان ارتقا یافته میباشد. همینطور 63% نیز ذکر کرده اند که تعداد اشتراک گذاری صفحه ها سایتشان در شبکه‌های‌اجتماعی با ارتقا مواجه شده‌است.
توده بندی
محتوایی که با دقت بر روی seo منتشر گردیده باشد، امروزه از احتمال پیروزی بسیار بالایی شامل است. در حالتی‌که از نیازهای یوزرها به نیکی باخبر گردیده و مطالب سایت خویش را نیز به به عبارتی سمت ببرید، مطمئنا از حاصل این عمل فایده مند خواهید شد. برای آغاز از راهکارهای مطرح گردیده درین مقاله به کارگیری فرمائید.

مدل پیلار و کلاستر محتوایی دقیقا چیه و چرا در سئو مهم است؟


امروزه همگی‌ اینترنت‌وبسایت‌ها در عملکرد می باشند تا بتوانند کیفیت عمل خودشان را بالا ببرند    آموزش سئو در مشهد  و بها آفرینی نمایند. ساخت کنندگان محتوا همت می‌نمایند تا با به کار گیری از طریق‌های نو و کارآمد، دقت اشخاص متفاوت را به محتوای‌شان جلب نمایند. غرض از انجام این موسسه کار‌ها، کسب منزلت بهتر درصفحات نتیجه ها موتور کاوش و همینطور جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر میباشد.

طبق آمار منتشر گردیده، در هر دقیقه 4 میلیون کاوش به وسیله یوزرها در گوگل انجام میشود. از طرفی سطح انتظارات یوزرها، از موتور جستجوی توسعه یافته‌ای همانند گوگل بسیار بالا میباشد. یوزرها انتظار دارا هستند که فارغ از اتلاف وقت، به مطلوب‌ترین و کیفیت عالی‌ترین حاصل دسترسی داشته باشند تا برای رفع گرفتاری‌های فرضی‌شان از آنان به کارگیری نمایند. با تحلیل این موضوعات به راحتی متوجه می‌شویم که دنیای وب بسیار وسیع و به هم ریخته‌ میباشد.

در فیض در‌حالتی که نتوانیم استراتژی کاربردی و رشته‌ای برای ساخت‌و‌ساز محتوا داشته باشیم، به زودی تحت وسعت متعددی از داده ها و محتوای منتشر گردیده در بستر وب دفن می‌شویم. در‌این فراگیری که از محرمانه مقاله‌ها یادگرفتن بهینه سازی وب سایت همیار اینترنت میباشد قصد دارم درباره ی سبک پیلار و کلاستر محتوایی و ساختن کانال محتوایی سخن کنم. پس در صورتی‌که شما هم پیرو یک استراتژی فوق العاده برای کسب رده بهتر، ارتقاء مخاطبان و حتی فروش بیشتر میباشید، تا انتهای این نوشته‌علمی هم پا اینجانب باشید.

 

نظارت معنی اینترنت معنایی و تغییر و تحول خلق یوزرها در هنگام کاوش
خلق یوزرها در هنگام کاوش، نسبت به قبلی تغییرات اکثری را داشته میباشد. بدین شکل که یوزرها برای جستجوی معنا گزینه نظرشان، فقط یک واژه کلیدی را سرچ نمیکنند؛ بلکه عباراتی را سرچ می‌نمایند، که ممکن میباشد دربرگیرنده بیش تر از یک کلمه و واژه کلیدی باشد. از طرفی اینترنت معنایی در سعی میباشد تا استعمال از اینترنت را برای بشر‌ها بی آلایش‌خیس نماید.

در واقع غرض از اینترنت معنایی این میباشد که داده ها در اینترنت خیر فقط برای آدم‌ها قابل شعور باشد، بلکه ماشین‌ها نیز بضاعت و توان فهم و پردازش آنها را به راحتی داشته باشند. برهمین اساس موتورهای کاوش دائما در درحال حاضر بروزرسانی میباشند و توسعه یافته‌خیس میگردند. این بروزرسانی‌ها در قالب الگوریتم‌های گوناگونی ظواهر می شوند که قصد دارا هستند نتایجی را برای مخاطب اکران دهند که متناسب با غرض وی باشد.

این ایام یوزرها رغبت دارا‌هستند مستقیما غرض خودشان از کاوش را ذکر نمایند. یعنی میخواهند آن سوالی که در ذهنشان میباشد و درپی جوابی مطلوب برای آن می گردند را به طور یک عبارت یک‌سری واژه‌ای به موتور کاوش اعلام نمایند. به عنوان مثال بدین شکل کاوش می‌نمایند: ” لپ‌تاپ ایسوس چی خوبه؟”، “خصوصیت‌های یک خرقه کیفیت عالی چه میباشد؟”، ” چه‌طور می بایست محتوا ساخت کنیم؟”، “چه‌گونه می بایست پرسونای مشتری را مشخص و معلوم کنیم؟” و مورد ها از این قبیل.

از طرفی هرچه پیش می رویم جستجوی صوتی نیز دوست داستنی‌خیس می شود و اشخاص بیشتری از آن به کارگیری می‌نمایند. با اعتنا بدین مسئله به طبع فرآیند انجام جستجوهای طولانی‌، معمولی‌خیس میشود و اشخاص بیشتری از آن استعمال می‌نمایند. پس ترازو این نوع جستجوها رو به ارتقا میباشد. در سود می بایست استراتژی محتوایی قابل قبولی داشته باشید تا بتوانید به اهدافتان برسید.

باکس اطلاعات (Information Box) یا گراف دانش (Knowledge Graph) چیست؟


موتورهای جستجویی مانند Google و Bing به نحوه فزاینده ا‌ی در اکنون ساخت و ساز جعبه داده ها  آموزش سئو در مشهد   (Information box) از Structured Data های یافته گردیده میباشند، برای برخی از جستجوها، جعبه داده ها که گراف علم (Knowledge Graph) هم گفته می شود را در سمت و سوی راست شیت نتیجه ها میتوانید ببینید.

به ‌تیتر ‌نمونه، جستجویی در رابطه اکران مولف دارای اسم و رسم انگلیسی، William Shakespeare انجام می‌ دهیم، در سوی راست، گروه ‌ای از داده ‌ها در رابطه ویلیام شکسپیر را می‌ اقتدار روئت کرد. این داده‌ها از به صورت Google Knowledge Graph درج ‌گردیده ‌اند.

 



 

ولی Google صرفا موتور جستجویی وجود ندارد که گراف علم می‌ سازد و تحت عنوان ‌نمونه مایکروسافت نیز Knowledge Graph به نام Satori داراست.

پیش از هر چیزی می بایست بدانید که ما در حاصل گوگل یک سری جعبه با مقصود‌ های متفاوت داریم و درپی مقاله ما به معرفی دو نوع از جعبه ‌ها می‌پردازیم.

 

معرفی جعبه داده ها (information box)
جعبه داده ها یا این که گراف علم که در جهت راست حاصل بعضا از کاوش ها نمایش داده میشود، داده ها مفیدی از عبارت آیتم کاوش در مشت یوزرها میگذارد. گوگل از وب سایت ‌های گوناگون که گزینه تایید خودش میباشد داده ها را ایندکس میکند و در نتیجه ها کاوش نشان میدهد.

جعبه داده ها از نوع Rich Answers میباشد و می اقتدار اعلام کرد گوگل اکثر نوشته ‌های باطن جعبه داده ها را از وبسایت ویکی پدیا استخراج می ‌نماید و زمانی شما اسم برندهای مشهور را کاوش می‌کنید خلاصه‌ای از آن مارک در سوی راست یاروهمدم با نتیجه ها کاوش نشان داده میشود.

درصورتی که گویش موتور جستجوی گوگل شما فارسی باشد جعبه داده ها به صورت فارسی برای شما نمایش داده می شود و در صورتی لهجه گوگل انگلیسی باشد جعبه داده ها به گویش انگلیسی نمایش داده می شود، اما در شرایطی‌که داده ها در ویکی پدیا بدین گویش‌ ها ترجمه گردیده باشد.

 



 

در جعبه داده ها اساسا موردها پایین درج می ‌خواهد شد:

نشانی کمپانی یا این که دفترکاری
شماره تلفن
سا‌عتها کاری
امتیاز
لوگو و عکس‌های مرتبط با کمپانی
نشانی کمپانی در نقشه و…
 

چه‌طور جعبه داده ها را در نتیجه ها جتسجوی گوگل برای کمپانی خویش بسازیم؟

می قدرت ذکر کرد این کار مستقیما دست شما وجود ندارد و نمی توانید چنین جعبه‌ هایی را برای وبسایت خویش در حاصل کاوش بسازید. گوگل براساس محبوبیت اسم مارک شما، تعداد دفعات سرچ گردیده اسم مارک، ترازو لایک، اشتراک گذاری و فالورهای شما در صفحه ها قانونی کانال‌ های اجتماعی و به صورت کلی براساس فاکتورهایی که خودش مد لحاظ دارااست و اینکه چقدر قادر است به مارک شما اعتماد نماید، چنین جعبه ‌هایی را برای وبسایت شما در حاصل کاوش تولید می نماید.

اعتنا فرمائید که صحت دارد این کار مستقیما دست شما وجود ندارد، اما با داشتن سیاست‌ های مطلوب و گذر بازه زمانی میتوانید به فیض ما یحتاج برسید. به‌این آیتم اعتنا نمایید که برای افزودن کانال‌ های اجتماعی بدین جعبه داده ها بایستی از داده‌های ایجاد یافته (structured data) استعمال نمائید. البته سایر مورد ها را گوگل از اطلاعات دردسترس در ویکی پدیا فراخوانی میکند.