مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

آپدیت کردن سایت به روش کلاه خاکستری


آپ دیت کردن تارنما به نحوه کلاه خاکستری
در شیوه بهینه سازی کلاه سپید صفحه ها وب سایت را در فواصل منظم بروز رسانی می نمایند. آموزش سئو در مشهد   این بروز رسانی ها دربرگیرنده اضافه کردن مطالب تازه و بازنویسی مطالب سابق در شکل وجود خلل در آن‌ها میباشد.

در بهینه سازی کلاه خاکستری دستکاری ها بصورت صوری و دورغین انجام میگردد. تغییراتی در‌حد تغییر‌و تحول تاریخ بروز رسانی، تغییر و تحول کدهای رنگ بخش های گوناگون وبسایت، دستکاری جای تگ ها و بعد از آن درج کدهای جای دهی در CSS برای عدم برهم ریختگی ظاهرا تارنما.

مقصود seo کلاه خاکستری از این امور فریب موتورهای کاوش میباشد. بدین ترتیب تغییرات در هر بخشی حتی‌د‌ر کدهای جاوا اسکریپت هم می تواند برای بهینه سازی فعالیت کلاه خاکستری مناسب باشد. به عنوان مثال تغییر تحول کدهای مرتبط با اسلایدر شیت و مانند آن.

بکلینک از تارنما ها و وب لاگ ها در بهینه سازی کلاه خاکستری
در seo کلاه سپید از وب لاگ های خویش و دوستان و وب لاگ های دارای ربط و همینطور از تارنما های دارای ربط پیوند اخذ می گردد. بعضا از این لینکها با امداد ارسال پست مهمان تهیه و تنظیم گردیده و برخی نیز خریداریی میشوند.

در بهینه سازی کلاه خاکستری: لینک و پیوند های خریداری گردیده بصورت محدود و فقط از وبسایت های دارای ارتباط انجام یافته و تلاش می شود متن لنگر گردیده پیوند ها بسیار دیدنی نوشته خواهد شد. درین طریق بهینه سازی فعالیت سعی می نماید تا با ارتقاء نرخ کلیک لینک و پیوند های تبلیغاتی احتمال قرار دادن پیوند بعنوان پیوند خریداری گردیده را کم کند. اساسا بهینه سازی عمل کلاه خاکستری در هنگام خرید پیوند عملکرد می نماید که کار هایش بسیار به seo کاران کلاه سپید مشابه باشد.

بهینه سازی کاران کلاه خاکستری قائدتا بازدارنده از در بین رفتن پیوند های خریداری گردیده می گردند. و در مدت های وقتی معین گردیده اعتبار به اتمام رسیده لینک و پیوند ها را گشوده خرید می نمایند. بدین ترتیب موتورهای کاوش هیچوقت با حذف توده زیاد پیوند مواجه نخواهند شد.



کلمه ها کلیدی در بهینه سازی کلاه خاکستری
کلمه ها کلیدی در seo کلاه سپید با تحقیق کلمه ها کلیدی مربوط به وب سایت انجام یافته و پس از یافتن کلماتی که بیشترین ترافیک را ساخت‌و‌ساز کرده و کمترین رقابت بر رمز آنان میباشد. محتوای وب سایت را حق تقدم بندی می نمایند.

در seo کلاه خاکستری : تحقیق کلمه ها کلیدی مبنی بر لبریز استفاده کننده ترین لغات در موضوع کاری وب سایت انجام یافته و محتوا را بر پایه ی آن ساخت می نمایند. به عنوان مثال در صورتی‌که سایتی فلزیاب می‌فروشد. ممکن میباشد واژه و کلمه کلیدی کشف ثروت پهناور در کرمانشاه باشد. و وبسایت بخواهد برای آن محتوا تولید نماید.لغت ها کلیدی در‌این طریق مبنی بر بیشترین ترافیک ممکن استخراج می گردد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد