مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

فرصت های طلایی سئو سایت در دوران کرونا و قرنطینه !


این روز ها ویروس COVID-19 برای کسب‌وکارها دردسرساز گردیده و عمل اکثری از اشخاص را مختل نموده است.  آموزش سئو در مشهد  در صورتیکه شما نیز با این اشتباهات روبه‌رو می‌باشید و در حوزه بهینه سازی وب سایت و ساخت‌و‌ساز محتوا کار دارید، بهتر میباشد از همین درحال حاضر به تفکر آینده باشید و از مجال‌های جانور به صحت استعمال نمایید. با ویرلن یاروهمدم باشید.


8 زمان طلایی seo وبسایت که نباید در روزگار رویارویی با بیماری کرونا از آنان غافل گردید
فعلا، دنیا در حیرت، هرج و مرج و سردرگمی میباشد. در صورتیکه هرساعت وضع تغییر تحول می‌نماید، ممکن میباشد فکر کنید که کلیه‌چیز را از دست داده‌اید و راجع‌به اتفاقات آینده نگران باشید.

اما ما گروهی توانا هستیم و میتوانیم این ایراد را پشت راز بگذاریم. از اکنون بایستی به وقتی دقت کرد که کلیه‌چیز به روال کهن برمی‌خواهد شد؛ صرفا شرکت‌هایی که نرم افزار‌ای استراتژیک و صحیح داشته باشند، بعداز انتها این روایت میتوانند خطاها قبلی را جبران نمایند. لازمه این فعالیت، استعمال صحیح از الان میباشد.

به خواسته فراهم‌سازی برای روزگار پس از COVID-19، در‌این نوشته ی علمی می خواهیم راجع به بعضی از مجال‌های فعلی که همین حال میتوانید برای بهبود شرایط seo خویش روی آن‌ها متمرکز گردید، کلام کنیم.


رویکردهایی بهینه سازی وب سایت در در حین سرایت کووید 19
 

 

1. گوگل ترندز را تحت ذره‌میان داشته باشید
اینک، عموم در منزل می‌باشند و این یعنی در فضای مجازی زیاد کاوش می‌نمایند.

یکی‌از راهکارهای مطلوب، ارزیابی بر Google Trends و جستن موضوعات و سوال های تازه عموم در حوزه‌ عمل شماست.

چنانچه به‌صدق بتوانید از این داده ها به کار گیری کرده و ترندهای مربوط به کسب‌وکار خویش را شناسایی نمایید، میتوانید محتوایی مربوط به آن را ساخت و ساز و منتشر فرمایید.


زمانی که گشوده هم فروش اینترنتی ارتقا پیدا نماید، گروه شما مهیا پاسخگویی به نیازهای یوزرها خواهد بود چون شما محتوایی دارای ربط و مطلوب را ساخت کرده‌‌اید و می توانید امیدوار باشید که محتوای شما به منبع ما یحتاج عموم تبدیل خواهد شد؛ اتفاقی که در غایت به بهبود شرایط بهینه سازی وبسایت و ترافیک بیشتر برای اینترنت‌وبسایت شما منتهی شود.

 

یادگرفتن seo وب سایت برای برطرف کردن پیچیده ترین معضل های سئو

 



2. رصد مداوم سکو‌بندی عبارات کلیدی متعدد
این روز ها، رصد پیوسته تغییرات سکو کلیدواژه‌های متعدد از روش گوگل سرچ کنسول یا این که دیگر ابزارهای فرد ثالث، بیش تر از هر مقطع دیگری اهمیت داراست.

در صورتی‌که در زمینه‌ی موضوعی خاص‌، تقاضای متعددی وجود داراست یا این که تقاضای یوزرها به‌کلی عوض شده میباشد، شما نیز اکثر زمان ها می توانید تغییر تحول در نیت جستجوی یوزرها در خصوص موضوعات گوناگون را ملاحظه کنید.

در‌حالتی که به اندازه کافی روی این تغییرات بررسی نداشته باشید، اقبال تغییر و تحول خط مش و جذب بازدیدکننده‌های بیشتر را از دست خواهید بخشید.

seo هدفمند برای ارتقاء بازدید وب سایت

 



3. تنظیم گروه‌ای بی نقص از محتوای ما یحتاج یوزرها
خوی مصرف‌کننده‌ها همواره در حالا تغییر و تحول میباشد و رخداد اخیر نیز منجر می گردد یوزرها، گوناگون‌خیس از پیشین به کاوش بپردازند و خلق و خوی نمایند.

همچون هر شخص دیگر، شما نیز بازه کافی دارید؛ پس همین اکنون برای ساخت و ساز محتوای جدید دست به عمل گردید.

برای استارت میتوانید حق تقدم را به محتواهایی بدهید که در قسمت بالایی یا این که میانی قیف بازاریابی قرار می گیرند.

اگرچه این نوع از محتوا نمی‌توانند در کوتاه‌مقطع مخاطب را به مشتری تبدیل نمایند، ولی می توانید مصرف‌کننده‌ها را برای ارائه خدمت‌ها یا این که تولیدها خویش برای نیازهای احتمالی آینده جذب قیف بازاریابی خویش نمائید.

با داشتن گروه‌ای فراهم از محتوای عالی و موثر، بیشترین به کارگیری را از مقطع خواهید داشت و در عین حالا در رقابت با سایرین نیز یک قدم جلوتر خواهید بود.

طول محتوا در سئو و اهمیت آن


به طبع برای شما هم مثل خیلی‌های دیگر مدام این پرسش وجود داشته که ارتفاع محتوای متنی بایستی تعدادی کلمه و واژه باشد   آموزش سئو در مشهد  و برای بهینه سازی محتوای طولانی بهتر میباشد یا این که محتوا کوتاه. در رابطه این زمینه هم نظرها مختلفی وجود دارااست و ارزیابی‌های زیادی انجام یافته میباشد. امروز می خواهیم بیشتر به مسئله ارتفاع محتوا در بهینه سازی و اهمیت محتوای طولانی بپردازیم.


ارتفاع محتوا چقدر در seo اهمیت داراست؟



به عبارتی‌طور که می دانید برخلاف تصور خیلی‌ها که تنها دنبال ترفندهای بهینه سازی برای سود‌گیری سریع می باشند، اما باصرفه‌سازی جایگاه تارنما در موتورهای کاوش چیزی جدای محتوا وجود ندارد. به همین استدلال گوگل و دیگر موتورهای کاوش اهمیت متعددی برای محتوا قائل میباشند. ارتفاع محتوا در بهینه سازی اهمیت بسیار متعددی داراست؛ چراکه نشان می دهد تا چه اندازه براساس اصول محتوای بهینه سازی گردیده و متناسب با نیاز مخاطب پیش رفته‌اید. 


چرا ارتفاع محتوا برای seo وب سایت اساسی میباشد؟

از آنجایی که در seo غرض اساسی جذب کاربر و هدایت وی به سمت تارنما میباشد، در فیض هر چیزی که منجر رضایت استفاده کننده خواهد شد با ارزش میباشد. به همین ادله ارتفاع محتوا برای بهینه سازی تارنما اهمیت متعددی داراست. یعنی زمانی کاربر دنبال مطالب تخصصی و جامع میگردد، بدون‌شک می بایست محتوای بلند و رشته‌ای ارائه نمایید و در‌حالتی که تنها دنبال موضوعی خاص بود و می‌خواست سریع‌خیس به منظور‌ش رسد برای وی یک مقاله کوتاه و کاربردی منتشر فرمایید.

از سوی دیگر در حالتی‌که نیاز نباشد محتوای طولانی بنویسید یا این که معین خواهد شد به طور غیرطبیعی آن را طولانی‌ کرده‌اید، حتما سود خیر و خوبی نمی‌گیرید. یکی‌از عوارض تایپ کردن محتوای کیفیت بالا و طولانی این میباشد که مخاطب بیشتر در وبسایت شما می ماند و در فیض نرخ پریدن کمتر گردیده و واحد سنجش حضور در کاغذ ارتقا پیدا می‌نماید.

ضمن اینکه ارتفاع محتوا در مورد ها دیگری زیرا پیوند‌سازی، به کارگیری از المان‌های تصویری، سئوی داخلی و... نیز مفید میباشد. و در پایان اینکه براساس پژوهش ها انجام شده محتوای طولانی حاصل بهتری می گیرند.


آیا ارتفاع متن در کسب سکو بهتر تاثیرگذار میباشد؟

معمولا نتیجه ها استدلال‌ها نشان داده بیشتر سکو‌های برتر گوگل مرتبط با مطالبی میباشد که طولانی‌خیس می باشند و ولی جستجوی بیشتری هم دارا‌هستند. مطالب طولانی، تعامل، بازه ماندگاری و بک‌لینک و پیوند‌های بیشتر و بهتری دارا هستند. با‌یقین الگوریتم‌های گوگل مانند رنک برین درین قسمت نقش مهمی دارا‌هستند. محتوای طولانی معمولا بیشتر به اشتراک‌نهاده میشوند، نکات کاربردی بیشتری داراست، اثرات طولانی برهه زمانی آن برای seo بهتر میباشد، نرخ کلیک بهتری داراست و منجر کاهش نرخ پریدن می شود.

اما به‌این مضمون‌ وجود ندارد که مطالب کوتاه نمی‌توانند درجه خیر و خوبی بگیرند. در‌حالتی که محتوایی براساس اصول seo و مطابق با نیاز مخاطب درج شده باشد، می تواند مرتبه خیر و خوبی بگیرد، حتی در شرایطی‌که تعداد عبارات آن خیلی زیاد نباشد. برای مثال یک مقاله 300 تا 400 کلمه و واژه‌ای هم قادر است درتبه یک گوگل باشد.

ناگفته نماند تعداد لغات خیلی هم برای گوگل اصلا مهم نیست و در واقع کوشش محتواست که اهمیت داراست. این پژوهش ها نیز تنها بوسیله تارنما‌های دارای اعتبار انجام و نتیجه ها آن اعلام شده‌است.


ارتفاع محتوای متنی چقدر می بایست باشد؟



وب سایت‌هایی مانند moz یا این که backlinko روی یکسری متعددی از مقاله‌ها جانور پژوهش ها وسیع‌ای انجام داده‌اند و بدین فیض رسیده‌اند که شایسته ترین مرتبه‌ها مرتبط با مطالبی با ارتفاع 1800 تا 2500 کلمه و واژه میباشد. برایان آئین رئیس وب سایت بک‌لینکو این عدد را مشخصا به صورت میانگین 1890 واژه و کلمه تیتر نموده است.

ولی حیث دادن درین نصیب نیز تماما تجربی میباشد. بخش اعظمی از اشخاص معتقدند یک پست وب لاگ نباید کمتر از 500 یا این که 600 واژه باشد و استدلال ها نشان داده چنین مطالبی نمی‌توانند سکو نیکی بگیرند. اما اینکه موقعیت رقابت درباره‌ی واژه و کلمه کلیدی موردنظر شما چقدر باشد نیز اهمیت دارااست. در‌حالتی که رقابت معدود باشد، می‌اقتدار امیدوار بود که با مقاله ها کوتاه‌خیس نیز می‌اقتدار مرتبه گرفت. اما در امر کلید کلمه‌هایی که رقابت رنج دارا هستند، مطالب جامع و طولانی کوشش بهتری نشان داده‌اند.

به عبارتی‌طور که پیشتر هم اشاره کردیم، برای معین کردن تعداد لغت ها عامل ها متعددی را می بایست در حیث گرفت و این فعالیت را می بایست به متخصصان بهینه سازی و محتوا بسپاریم.


سئو کلیدواژه های طولانی


seo کلیدواژه های طولانی به صورت خلاصه به کلماتی می‌گویند که با به کار گیری از سه،   آموزش سئو در مشهد  چهار یا این که تعداد بیشتری از لغت ها تشکیل‌شده میباشد و معمولا نرخ تبدیل بالایی در فروش دارا‌هستند.


به صورت نمونه احتمال اینکه شخصی برای خرید گوشی عبارت { تلفن همراه } را کاوش نماید و به ورقه خرید گوشی رسد خیلی کمتر از شخصی میباشد که عبارت کلیدی { خرید تلفن همراه اپل آخرین مدل } را کاوش نموده است.


seo کلیدواژه های طولانی چه گونه میباشد؟

همان طور که می‌دانید بهینه سازی برای سئو موتور کاوش میباشد ؛ بهینه سازی یک تاکتیک بازاریابی میباشد که به خواسته ارتقا اکران وبسایت ها در حاصل موتور کاوش آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد.


مجموعاَ بهینه سازی کلیدواژه های طولانی از حیث وقتی و راحتی ، سریع خیس و راحت خیس انجام می گردد.


عبارات کلیدی طولانی به جهت خاصیتی که دارا‌هستند سهل وآسان خیس بهینه سازی می گردند ، هم‌زمان احتمالا تعداد بیشتری از تبدیل به مشتری را خواهد داشت چون کلمه ها طولانی منعکس کننده غرض اساسی استفاده کننده میباشند.


به عبارت دیگر، کاربرانی که لغات طولانی را در گوگل کاوش و دنبال می نمایند دقیقا به عبارتی چیزی را که دقیقا میدانند کاوش می نمایند و احتمال خرید بیشتری نسبت به افرادی که با کلیدواژه های کوتاه خیس کاوش می نمایند دارا‌هستند.


پس تلاش فرمائید در آغاز طیفی متمرکز از کاربرانی که می‌توانند مشتری شما باشند را غیر وابسته سازی و آنها‌را بشناسید ، اخذ اخلاق و همینطور نیاز های یوزرها به وصال مقصود امداد خواهد کرد.


تجربه ما در آپسئو نشان داده seo کلیدواژه های طولانی ریلکس خیس و مالامال راندمان خیس میباشد.


برای کشف کردن کلیدواژه های طولانی آشنایی روش جستجوی یوزرها یاری متعددی به شما خواهد کرد.


لوکال سئو


این ایام اکثری از کاوش ها در وب بر پایه ی به حوزه‌ ی جغرافیایی شکل می گیرد آموزش سئو در مشهد   اهمیت لوکال seo در اینجا معین می‌شود.


به صورت نمونه فردی که در گوگل کلمه و واژه کافی شاپ یا این که کافی شاپ مجاورت مرا کاوش می نماید در‌پی مجاورت ترین محل به خویش میباشد. در اینجاست که اهمیت لوکال بهینه سازی و حاصل کاوش محلی مشخص و معلوم می‌گردد.

لوکال بهینه سازی چه می باشد
موتور کاوش برای فهم مقصود مخاطب از جستجوی محلی الگوریتم کبوتر [

بازاریابی سئو چیست؟


در نوشته ی علمی‌های گذشته به معنی seo یا این که با صرفه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو پرداختیم. آموزش سئو در مشهد  می دانیم که seo دربرگیرنده تیم‌ای از تکنیک‌ها و راهکارها میباشد که می توانند یک وبسایت را به سکو‌های برتر در ورقه حاصل موتورهای جست‌وجو برسانند. امروز قصد داریم به نظارت معنی بازاریابی بهینه سازی بپردازیم. مفهومی که کمتر در فضای فراگیری‌ها به آن پرداخته شده‌است.


بیشتر بخوانید :  seo چه می باشد ؟ گونه های و شیوه های seo

معیارهای گوگل برای درجه‌بندی وب سایت‌ها چه میباشد؟

همانطور که گفتم، seo گروه‌ای از رویکرد‌ها میباشد. طریق‌هایی برای ارتقا مرتبه تارنما‌ها. ما این نحوه‌ها را از شیوه کارایی الگوریتم‌های موتورهای جست‌وجو برداشت کرده‌ایم. این جا از گوگل کلام میکنم زیرا بیشترین اهمیت را در‌این حوزه داراست.


معیارهای زیادی برای باصرفه بودن یک وب سایت وجود دارااست. بیایید این معیارها را مانند امتیاز در حیث بگیریم. با رعایت هر ترازو، یه خرده امتیاز به دست میاورید و در غایت، در صورتی تیم امتیازهایتان از سایر وب سایت‌ها بیشتر باشد، درجه بهتری به دست خواهید آورد. نکته دیدنی این میباشد که دامنه عمل‌هایی که برای کسب امتیاز می بایست انجام شوند، بسیار بزرگ میباشد. کافی میباشد فهرست بلند تکنیک‌های آن پیج و آف پیج را در لحاظ بگیرید.


بین کلیه این فاکتورها، سه مورد از سایر اصلی‌خیس می‌باشند: کیفیت، آیتم اطمینان بودن و نفوذ. اینترنت سایتی که درین سه مسئله امتیازات بالایی به دست آورده باشد، درجه بهتری کسب خواهد کرد. بازاریابی بهینه سازی یاری می‌نماید امتیازات خویش را دراین مورد‌ها ارتقا دهید.


برای گوگل هم مثل اینجانب و شما مشتری و استفاده کننده حق تقدم دارا هستند. در واقع تجارت تمامی ما به رضایت مخاطبان‌مان متعلق میباشد. به همین عامل، همگی سیاست‌های گوگل در راستای جذب و محافظت مخاطبان میباشد. کاربر گوگل جست‌وجو کننده‌ها می‌باشند. عده ای که گزینش می‌نمایند به مکان به کار گیری از موتورهای جست‌وجوی دیگر، موردها آیتم نیازشان را در گوگل سرچ نمایند.


همگی الگوریتم‌های گوگل، برای جلب رضایت این جست‌وجو کننده‌ها پباده سازی گردیده‌اند. با این مقصود که شایسته ترین و دارای ارتباط‌ترین حاصل به یوزرها نشان داده خواهد شد. به همین عامل، سه فاکتور کیفیت، گزینه اطمینان بودن و نفوذ اهمیت بالایی برای گوگل داراست. بیایید نگاه ظریف‌تری به‌این سه فاکتور بیاندازیم.


نقش عنصر کیفیت در بازاریابی بهینه سازی



زمانی گوگل میخواهد تصمیم بگیرد کدام وبسایت‌ها بایستی در درجه‌های بالا باشند، محاسبه می‌نماید که کدام وبسایت چیزی ارزشمند و جدید به جست‌وجوگران ارائه میدهد. ارزشی که یک تارنما ساخت‌و‌ساز می‌نماید و مخصوص بودن آن، برهان مهمی در وصال به مرتبه‌های برتر میباشد.


فرض کنیم شما یک وبسایت فروشگاهی دارید و میخواهید بلیز مردانه بفروشید. در‌صورتی‌که در تارنما‌تان به عبارتی توضیحات محصولی را بگذارید که وب سایت‌های فروشگاهی دیگر دارا هستند، چیز تازه و اختصاصی به شخصی به یوزرها ارائه نکرده‌اید. ممکن میباشد محصولی که ارائه می کنید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد ولی محتوای وبسایت‌تان چیز جدیدی وجود ندارد. به این ترتیب گوگل نمی‌تواند متوجه خواهد شد که تارنما و تولیدات شما بسیار عالی میباشند. این جا بازاریابی seo به یاری‌تان می آید. می توانید به مکان توضیحات تکراری، محتوای دیدنی و اثر گذار به یوزرها ارائه دهید. این بلوز با چه استایلی هماهنگی داراست؟ با چه رنگ‌ها و مدل‌هایی ست میگردد؟ طریق شست‌وشوی آن چه‌گونه میباشد؟ لکه‌ها را چطور می بایست از روی آن تمیز کرد؟


حتی میتوانید شغل های خلاقانه‌تری انجام دهید. از عموم بخواهید عکس‌هایشان را با این تیشرت‌ها برای‌تان بفرستند و آنان‌را در سایت و کانال‌های اجتماعی‌تان به اشتراک بگذارید. جامعه‌ای از خریداران تشکیل دهید و کمپین‌های دیدنی منش بیاندازید. هزار ایده متفاوت میتواند وجود داشته باشد. غرض این میباشد که عمل جدیدی انجام دهید، به گوگل بفهمانید با سایر وب سایت‌ها تفاوت دارید و از آنها بهتر میباشید.


بیشتر بخوانید :  نکات کلیدی در ساخت و ساز محتوا

اعتبار و گزینه اطمینان بودن یک سایت

همانطور که گفتیم، گوگل می خواهد شایسته ترین وبسایت‌ها را به یوزرها نشان دهد. یک واحد سنجش اصلی در این باره، گزینه اطمینان بودن وبسایت میباشد. درصورتی که یک وب سایت به طور مداوم بازخوردها و نقدهای منفی اخذ نماید، به گذر زمان منزلت خویش را از دست خواهد اعطا کرد. بازاریابی seo طریق‌های مختلفی دارااست که از روش آنان میتوانید به گوگل نشان دهید یک سایت دارای اعتبار در مورد کاری خویش می‌باشید و عموم به شما اطمینان دارا‌هستند.


از سایت‌هایی با آتوریتی بالا پیوند بگیرید، در خبرگزاری‌های دارای اعتبار رپورتاژ منتشر نمایید، از وبسایت‌های دارای اعتبار دارای ربط به موضوع کاری خویش لینک و پیوند بگیرید و … . در واقع این عنصر رابطه بسیار اصلی میباشد. برای مثال درخصوص به عبارتی سایت فروشگاهی و فروش تیشرت، چنانچه فروشنده‌های دیگر، خرده‌فروش‌ها، سایت‌های صنعت پارچه، خریداران راضی و … به وب سایت شما لینک و پیوند بدهند، گوگل متوجه میشود شما در عرصه عمل خویش دارای اعتبار و می باشید و دیگر متخصصان شمارا می شناسند و به شما اطمینان دارا‌هستند.


با این توضیحات، بازاریابی بهینه سازی و لینک و پیوند بیلدینگ در سرویس هم می‌باشند. با استعمال از اصول بازاریابی بهینه سازی متوجه می شوید بهتر میباشد در چه پلتفرم‌هایی لینک و پیوند بسازید و با پیوند‌سازی درست، در قضیه اعتبار و اطمینان، امتیازهای خیر از گوگل اخذ می کنید.


بیشتر بخوانید :  فراگیری جامع و بی نقص پیوند سازی یا این که لینک و پیوند بیلدینگ ۲۰۲۰

نفوذ یا این که آتوریتی وبسایت



گوگل مدام می‌خوهد دوست داستنی‌ترین تارنما‌ها را به یوزرها نشان دهد. بایستی سیگنال‌هایی برایش بفرستید تا متوجه گردد در مسئله کاری خویش دوست داستنی‌ترین می باشید. برای ارسال این سیگنال‌ها، بازاریابی seo با کانال‌های اجتماعی گره میخورد.


سیگنال‌های اجتماعی تا حد متعددی نشان‌دهنده محبوبیت برندها میباشند. بدین ترتیب، مایحتاج میباشد یک کانال از طرف داران تولید نمایید. در کانال‌های اجتماعی فعال باشید. فروم‌ها و انجمن‌های برندسازی گردیده روش بیاندازید. از خریداران بخواهید درباره ی تجربه خریدشان بنویسند و به وبسایت شما لینک و پیوند بدهند. کمپین‌ها و هشتگ‌های متعدد خط مش بیاندازید. هر چه بیشتر اسم برندتان در فضای وب مطرح گردد، گوگل بیشتر متوجه محبوبیت‌تان میشود و  امتیازات بیشتری می گیرید.