مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

چگونه سایت خود را بهینه سازی کنیم


یادگرفتن seo شیوه انجام یک پروژه سئو

در‌این نوشته ی علمی ما قصد داریم با نمونه هایی روش فعالیت یک کمپانی  آموزش سئو در مشهد   برای سئو وبسایت مشتریان را توضیح دهیم .


ما درین نوشته ی علمی فرض میکنیم که یک مشتری فرضی سایتی با تیتر کرج تجارت را می‌خواهد تثبیت نماید. غرض این تارنما تولید یک مغازه اینترنتی میباشد و مانند کلیه اشخاصی که می خواهند در این مورد کار نمایند قصد دارااست فروشگاهی مشابه رقبای بدون شوخی خویش در وب از دید ظواهر و کوشش داشته باشد.

اولی وظیفه کمپانی سارگون این میباشد که بدین مشتری بگوید. که در شرایطی که شما بخواهید که دقیقا عمل وبسایت دیگری را نسخه برداری نمائید ، شما هیچ زمان شایسته ترین نسخه برداری فعالیت نخواهید بود ، به این ترتیب مهم‌ترین عمل برای این مشتریان این میباشد که عمل خاص و متفاوتی انجام دهند، که بقیه افراد هنوز انجام نداده اند ارائه بعضی کالاها خاص می تواند استارت نیکی باشد، در گرد‌همایی ای که کمپانی سارگون با مشتریان می گذارد پروپوزالی از ایده های تازه به آن ها می‌دهد، که بتوانند روی آن تاءمل نمایند و تصمیم بگیرند که کدام یک را برای سایتشان و عمل اینترنتی آن‌ها مطلوب خیس میباشد.


مرحله بعدی یافتن کلمه ها کلیدی مطلوب میباشد. درین مرحله کمپانی سارگون با تحقیق،  کلمه ها کلیدی مربوط به کسب و فعالیت مشتری که بیشتر گزینه کاوش قرار میگیرند را یافته و به مشتریان سفارش می دهد. درین مرحله مشتری می بایست بداند که هرچه لغات خاص خیس باشند سریعتر به فیض می‌رسد، گوگل به تارنما های نو احداث اذن نمی دهد که در کلمه ها کلیدی پربازدید سکو نیکی بگیرند. بدین ترتیب نخست می بایست تمرکز خویش را روی کلماتی که مقداری خاص خیس میباشند بگذارید.


در مرحله آن‌گاه قرار دادن محتوا بر طبق واژه کلیدی میباشد. این مرحله می تواند بوسیله مشتری و یا این که کمپانی سارگون صورت پذیرد. درین مرحله نوشته‌ی‌علمی های مربوط به شغل مشتری به صورتی که هر نوشته‌علمی به طور کامل مخصوص بوده و از نوشته‌علمی ای اسکن نشده باشد و مورد آن از موضوعات مالامال استفاده کننده آن شغل باشد تهیه و تنظیم می‌گردد. در تهیه و تنظیم این مقاله‌ها بهتر میباشد که اولی کلمه و واژه کلیدی هر نوشته‌علمی با یک کدام از لغت ها کلیدی پربازدید یک کدام از باشد و تیتر نوشته‌ی‌علمی هم با آن یکی از بوده و یا این که با آن دارای ارتباط باشد و خویش نوشته‌ی‌علمی هم به طور کامل با تیتر نوشته ی علمی همخوان و دارای ربط باشد.

لغت ها کلیدی یا این که کلیدواژه ها چیستند و چه اهمیتی در seo دارا‌هستند؟
شما برای چشم شدن وب سایت خویش نیاز به ساختاری قابل شعور و فهم و شعور برای موتور های کاوش دارید.در واقع این ساختار می بایست به نحوی باشد که گویش یوزرها را فهم نماید و آن را به طوری به موتورهای کاوش عرضه نماید که‌این نیاز به راحتی شناخته خواهد شد برای این مراد شما نیاز به کلید کلمه هایی دارید تا از روش آنان یوزرها تارنما شمارا در موتور های کاوش بیابند. استعمال از کلید واژه و کلمه ها یکی‌از مهم‌ترین اصول بهینه سازی می‌باشد.

درواقع گویش خاصی میان یوزرها وب سایت ها و موتور های کاوش برای برقراری رابطه وجود دارااست.که با شناسایی این گویش و کشف کردن کلید واژه و کلمه هایی که از روش آن‌ها بتوان خواسته یوزرها را به راحتی به موتورهای کاوش انتقال اعطا کرد میتوانید کاری نمائید که وبسایت شما به راحتی در موتور های کاوش چشم خواهد شد.seo این عمل را برای تارنما شما انجام خواهد اعطا کرد و به شما امداد می نماید که در جایگاه بندی بهتری نسبت به دیگر وب سایت ها قرار بگیرید.در واقع بهینه سازی لیستی از لغت ها کلیدی مربوط به محتوای وب سایت که برای یوزرها و موتورهای کاوش قابل ادراک میباشد را برای سئو ساختار وب سایت در راستای بهتر و بیشتر چشم شدن آن تنظیم خواهد کرد. لغت ها کلیدی مطلوب برای وب سایت ها در برد آن‌ها نقشی اصلی دارااست
 

مرحله سپس بکلینک گذاری میباشد :
 در‌این مرحله وب سایت مشتریان در بقیه تارنما ها تبلیغ می شود. درین مرحله در صورتیکه وبسایت مشتری تجاری و بر مبنا فروش جنس میباشد شما مسلما می بایست پیوند تبلیغ را به طور NOFALLOW قرار دهید این لینکها از روش گوگل ردگیری نمیشوند. و قیمت بهینه سازی چندانی ندارند البته در حالتی که اینکار را نکنید و گوگل متوجه گردد که شما به یک وب سایت تبلیغاتی پیوند نموده اید ممکن میباشد جریمه گردید.


مرحله بعدی تبلیغ در تالارهای اجتماعی میباشد.


و در پایان هم می بایست در گرد هم آیی ای تارنما را به مشتری تحویل اعطا کرد و به آن‌ها یاداور شد که پاسخگویی مسئولانه به سوال ها مطرح گردیده در وبسایت می‌تواند کلید پیروزی وبسایت آن ها باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد