یک کدام ازاز سایر از ایرادات در بخش آم اجرایی کمپین های تبلیغاتی می باشد . بصورتی که باعث هدر رفتن هزینه و روزگار می گردد ! آموزش سئو در مشهد
برای مثال درباره ی رپورتا آگهی به عنوان جدیدترین و اثرگذار ترین تکنیک دیجیتال مارکتینگ که هم به نظر بازاریابی و برندینگ، هم به لحاظ بهینه سازی امروز مورد توجه برندهای پیروز قرار گرفته می باشد ، نکات مهمی وجود دارد که در اجرا بایستی رعایت شوند ؛
فراگیری بهینه سازی در مشهد
خلاقیت در ایجاد محتوا و غربت از تکرار محتوا در تعداد بالایی از وبسایت ها
توجه به شیوه صحیح نگارش رپورتاژ ، بصورتی که اثر گذار باشد . به عنوان مثال بایستی تیتر خبر جذاب باشد تا افراد بروی خبر کلیک کنند ، و محتوا آنچنان خوب مندرج باشد که مخاطب علاوه بر مطالعه خبر بصورت کامل ، ترغیب شود که بروی هایپر پیوند ها کلیک کند و یا نام برند را در گوگل جستجو کند
در نگارش رپورتاژ آگهی به مسائل آموزشی و خبری توجه کنیم و صرفا یک آگهی تبلیغاتی را منتشر نکنید
همچنین به نکات seo ، بازاریابی و برندسازی در کنار هم اعتنا ویژه فرمایید
رپورتاژ را خبرگزاری های معتبر و پربیننده منتشر فرمایید تا به اعتبار برند شما افزوده شود
حدود ۳ کلمه کلیدی پرجستجو در محتوای خبرها باید بصورت فالو به سایت شما پیوند شود
از طریق مجری تبلیغات و میزان اعتبار سایت های خبری مطمئن شوید که خبر در تارنما ها آرشیو شود
بهتر میباشد یک روزگاربندی کوتاه زمان و طولانی بازه زمانی برای انتشار خبرها در وب سایت های گوناگون در حیث بگیرید
قابل توجه میباشد که شرکت ویرلن به عنوان اولی و وسیع ترین مجری نشر رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها و تارنما های خبری پر طرفدار تجربه بالایی در این موضوع دارد و حتما بهتر می باشد از این دانش و تجربه استعمال فرمایید تا از هدر رفتن هزینه هجران کنید و همچنین بهترین عکس العمل را در جذب مشتری ، seo و برندینگ دریافت نمائید.
گروه متخصص در شرکت ویرلن با اجرای همه مورد ها فوق از تولید محتوای رپورتاژ تا انتشار در ۱۰۰ سایت خبری برتر ایران امروز مجری رپورتاژ آگهی موفق ترین برند های ایران است . ویرلن همچنین با همکاری گسترده با کلیه سایت های خبری پر بازدید کشورایران امکان ارائه بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت را برای مدیران بازاریابی و سئوکاران محیا کرده است .
برای اینکه بتوانیدبا معنا بهینه سازی تکنیکال چه است؟ به صدق و بهتر آشنا شویم بایستی به چند اصول اول اعتنا داشته باشیم که یکیاز آنان seo تارنما است.
ولی می بایست بدانیم که در واقعیت سئو وبسایت به چه معنایی میباشد. در سئو تارنما می بایست از دسترسی موتورهای کاوش به تارنما خویش تماما مطمئن باشید و با ایجاد کردن محتواهای با کیفیت این قابلیت را برای یوزرها خویش به و جود آورید تا از شما سوال ها خویش را پرسیده و شما جواب گوی سوال ها آن ها باشید.
مورد دیگری که در سئو بهینه سازی تارنما می بایست به آن دقت داشته باشید این میباشد که به موتورهای کاوش در سوی بهبود درجه و مقام خویش سیگنال های مثبت منتقل نمایید . به ربات های کاوش امداد فرمائید تا بهتر بتوانند مفاهیم تارنما شمارا فهم و شعور نمایند. اعتمادی که ربات های گوگل و یوزرها از وبسایت شما بدست می آوردند سبب ساز می گردد که اعتبار وب سایت شما ارتقا چشمگیری داشته باشد
زمانیکه برای بهبود مرتبه وبسایت خویش در برگه حاصل گوگل اقدامات اصولی و اساسی را انجام دهید در واقع از seo تکنیکال به کار گیری نموده اید.
در تمجید دیگر درباه اینکه بهینه سازی تکنیکال چه میباشد؟ بایستی بگوییم که ارزیابی های وبسایت که بوسیله ربات های گوگل که به عبارتی crawl میباشد و ایندکس شدن صفحه های وبسایت که بوسیله گوگل انجام می شودکه برای باز بینی seo تارنما و تاثیر جایگاه بندی تارنما در گوگل میباشند بهینه سازی تکنیکال گفته میشود.
به طور کلی می قدرت ذکر کرد که بهینه سازی تکنیکال به همگی عمل هایی گفته میشود که در راستای تامین نیازهای موتورهای کاوش برای بدست آوردن جایگاه بهتر وبسایت است.
با اعتنا بدین مسئله که موتورهای کاوش هر روز در اکنون پیچیده خیس شدن و تغییر تحول میباشند seo تکنیکال نیز همیشه در حالا تغییر میباشد. در واقع می بایست seo تکنیکال را به طور درست در وبسایت خویش اجرا کرد تا شالوده های لازم برای ساخت محتوای بهتر و لینک و پیوند ها به وجود آید.
یادگیری seo تکنیکال
برای یادگیری هر فوتوفن و علمی که پیرو آن میباشید بایستی سه مرحله مهم را در حیث داشته باشید ذهنیت، علم و کاربرد. در یادگیری اینکه بهینه سازی تکنیکال چه میباشد؟ نیز یادگرفتن این سه مرحله می شود به شما امداد اکثری نماید. ولی متاسفانه اکثر وقت ها اشخاص برای یادگرفتن های مختلفی که میخواهند ببینند بر روی بخش علم تمرکز بیشتری مینمایند و همین قضیه سبب میگردد بخوبی نتوانند یادگرفتن های لازمه را فرا بگیرند چون ای سه اصل که در صدر به آنها اشاره کردیم به یکدیگر متصل هستند و بایستی در کنار همدیگر گزینه یادگیری قرار گیرند.
مورد ای که شما در موضع مالک یک وبسایت و یا این که فردی که در موضوع seo فعالیت می کند بایستی به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که ممکن میباشد کلیه داده ها و علم لازم در موضوع بهینه سازی را بخوبی ندانید. به عنوان مثال زمانیکه تارنما با افت مرتبه مواجه نمیشود نباید بگویید که استدلال آن را نمی دانید بلکه بایستی تحت عنوان فردی که صاحب و مالک سایت میباشد و یا این که بک seo عمل وظیفه دارید که مشکلاتی را که سبب ساز افت سکو وب سایت شدهاست را شناسایی کرده و برای رفع آن مبادرت نمایید.
این مسئله را هیچوقت فراموش نکنید که دانش بهینه سازی مانند دیگر علم ها نمیباشد و همیشه در حالا تغییر تحول است و این شما میباشید که بایستی خویش را مدام مهیا هر تغییری درین دانش کرده و همیشه در درحال حاضر یادگیری باشید.
برای فراگیری بهینه سازی تکنیکال بدون شک نیاز وجود ندارد که هزینه دانشگاهی رداخت فرمائید تا بتوانید آن را فرا بگیرید با دقت به دنیای وب که امروزه همه علم ها و فراگیری ها را در خویش جای داده میباشد میتوانید یادگرفتن های لازم در مورد بهینه سازی تکنیکال فرا بگیرد.
ولی این مسئله را فراموش نکنید که بهدنبال هر یادگیری تکرار از اهمیت بالایی برخوردار است. شما با فراگرفتن ابزارهایی که در seo اثر گذار میباشند میتوانید ترازو علم خویش را در رابطه بهینه سازی ارتقاء دهیدو برای به کارگیری و به کارگیری بهینه سازی تکنیکال می بایست بدانید که چه گونه میتوانید مطالب تارنما را ایندکس کرده که بوسیله گوگل و ربات های کاوش بهراحتی فهم و شعور و یافت شوند و آنها را برای یوزرها به اکران در آورند.
seo تکنیکال چه می باشد؟
بهینه سازی تکنیکال
مهمترین استانداردهای seo تکنیکال
در مطالب بالا تیتر کردیم که seo تکنیکال چه است؟ برای یادگیری آن چه عمل می اقتدار انجام اعطا کرد البته پیرو میخواهیم به مطالبی بپردازیم که از مهمترین استانداردهایی است که بایستی در seo تکنیکال آنانرا به فعالیت پیروزی.
همان طور که میدانید برای اینکه بتوانید seo موفقی داشته باشید بایستی استانداردهای seo تکنیکال را به نیکی شناخته و آنهارا در طراحی وب خویش اجرا و عملی سازید.
از مهمترین استانداردهای seo تکنیکال می شود به موردها ذیل اشاره نمود.
معرفی تگ های HTML و تاثیری که هر مورد از آنها بر seo دارا هستند
seo کردن سرعت وبسایت
آرم گذاری استاندارد
AMP پروژه نو گوگل برای اینکه تارنما در گوشی اکران داده شود
همان طور که میدانید، یک کدام از نحوه های ارتقاء رنکینگ وب سایت، اخذ بک لینک و پیوند از وب سایت های دارای اعتبار میباشد. بک پیوند هایی که شما اخذ میکنید می بایست هم کیفیت خوب و هم مرتبه مطلوب در گوگل داشته باشند تا بتوانند بر وب سایت شما تاثیر مثبت بگذارند در غیر این فیس باعث افت اعتبار تارنما شما می شوند. براین اساس مبتنی بر یک اصل کلی تاثیری که لینک و پیوند های داخلی و فرنگی بر کیفیت و توان یک وب سایت میگذارند را عصاره بک پیوند میگویند. در فیض الزاما یک تارنما با اعتبار بالا نمی اقتدار تاثیر متعددی بر کیفیت و اعتبار وب سایت شما بگذارد و عامل ان به عصاره بک لینک و پیوند بر میشود.
بازبینی تاثیر عصاره بک لینک و پیوند بر وبسایت
در وقتی که شما قصد دارید از تارنما های دیگر بک پیوند اخذ نمائید، می بایست به یکسری نکته اعتنا داشته باشید:
۱- تعداد بک پیوند های دریافتی
۲- اعتبار هر مورد از بک لینک و پیوند ها
۳- عباراتی که به وب سایت شما لینک و پیوند میگردند.
۴- نوفالو بودن لینک و پیوند ها
۵- و در غایت تعداد لینک و پیوند دهی تارنما لینک و پیوند دهنده به وبسایت های دیگر
یک کدام از مهم ترین عواملی که بر عصاره بک لینک و پیوند ها تاثیر میگذارد این میباشد که وبسایت لینک و پیوند دهنده، به چه تعداد وب سایت دیگر لینک و پیوند داده میباشد. برای فهم و شعور بهتر این مورد، ۳ موقعیت را در حیث میگیریم:
۱- دو تارنما A و B را در حیث بگیرید که در دو قیمت و جایگاه یکسان دارا هستند. درحال حاضر تارنما A بک لینک و پیوند فرنگی اخذ میکند که اعتبار بالایی هم داراست البته وب سایت B هیچ بک لینکی اخذ نمی نماید لذا جایگاه تارنما A اضافه از وب سایت B خواهد شد.
۲- در شرایط دوم فرض فرمایید که دو تارنما مذکور با به عبارتی وضعیت یکسان، هر دو مبادرت به اخذ بک لینک و پیوند های فرنگی دارای اعتبار کنند لذا جایگاه سایتی طولانی تر خواهد که تعداد بک لینک و پیوند های دارای اعتبار دریافتی آن بیش تر باشد.
۳- و البته شرایط سوم که نشان دهنده عصاره بک لینک و پیوند میباشد را بازنگری میکنیم. فرض فرمایید که هر دو وبسایت A و B ، بک پیوند های فرنگی اخذ میکنند البته تعداد بک لینک و پیوند تارنما A طولانی تر از B میباشد و لذا تصور میکنید که مرتبه A می بایست اضافه باشد در حالی که با عکس این مورد روبرو خواهید شد. علت این فرمان، به عبارتی عصاره بک لینک و پیوند میباشد. درحالتی که به بک پیوند های وبسایت A اعتنا فرمایید متوجه میشوید که وب سایت هایی که به وبسایت A لینک و پیوند دهی انجام میدهند، با وب سایت های دیگر نیز پیوند میدهند و همین دستور منجر میگردد که عصاره کمتری قسمت این تارنما شود.
همان طور که میدانید، یک کدام از نحوه های ارتقاء رنکینگ وب سایت، اخذ بک لینک و پیوند از وب سایت های دارای اعتبار میباشد. بک پیوند هایی که شما اخذ میکنید می بایست هم کیفیت خوب و هم مرتبه مطلوب در گوگل داشته باشند تا بتوانند بر وب سایت شما تاثیر مثبت بگذارند در غیر این فیس باعث افت اعتبار تارنما شما می شوند. براین اساس مبتنی بر یک اصل کلی تاثیری که لینک و پیوند های داخلی و فرنگی بر کیفیت و توان یک وب سایت میگذارند را عصاره بک پیوند میگویند. در فیض الزاما یک تارنما با اعتبار بالا نمی اقتدار تاثیر متعددی بر کیفیت و اعتبار وب سایت شما بگذارد و عامل ان به عصاره بک لینک و پیوند بر میشود.
بازبینی تاثیر عصاره بک لینک و پیوند بر وبسایت
در وقتی که شما قصد دارید از تارنما های دیگر بک پیوند اخذ نمائید، می بایست به یکسری نکته اعتنا داشته باشید:
۱- تعداد بک پیوند های دریافتی
۲- اعتبار هر مورد از بک لینک و پیوند ها
۳- عباراتی که به وب سایت شما لینک و پیوند میگردند.
۴- نوفالو بودن لینک و پیوند ها
۵- و در غایت تعداد لینک و پیوند دهی تارنما لینک و پیوند دهنده به وبسایت های دیگر
یک کدام از مهم ترین عواملی که بر عصاره بک لینک و پیوند ها تاثیر میگذارد این میباشد که وبسایت لینک و پیوند دهنده، به چه تعداد وب سایت دیگر لینک و پیوند داده میباشد. برای فهم و شعور بهتر این مورد، ۳ موقعیت را در حیث میگیریم:
۱- دو تارنما A و B را در حیث بگیرید که در دو قیمت و جایگاه یکسان دارا هستند. درحال حاضر تارنما A بک لینک و پیوند فرنگی اخذ میکند که اعتبار بالایی هم داراست البته وب سایت B هیچ بک لینکی اخذ نمی نماید لذا جایگاه تارنما A اضافه از وب سایت B خواهد شد.
۲- در شرایط دوم فرض فرمایید که دو تارنما مذکور با به عبارتی وضعیت یکسان، هر دو مبادرت به اخذ بک لینک و پیوند های فرنگی دارای اعتبار کنند لذا جایگاه سایتی طولانی تر خواهد که تعداد بک لینک و پیوند های دارای اعتبار دریافتی آن بیش تر باشد.
۳- و البته شرایط سوم که نشان دهنده عصاره بک لینک و پیوند میباشد را بازنگری میکنیم. فرض فرمایید که هر دو وبسایت A و B ، بک پیوند های فرنگی اخذ میکنند البته تعداد بک لینک و پیوند تارنما A طولانی تر از B میباشد و لذا تصور میکنید که مرتبه A می بایست اضافه باشد در حالی که با عکس این مورد روبرو خواهید شد. علت این فرمان، به عبارتی عصاره بک لینک و پیوند میباشد. درحالتی که به بک پیوند های وبسایت A اعتنا فرمایید متوجه میشوید که وب سایت هایی که به وبسایت A لینک و پیوند دهی انجام میدهند، با وب سایت های دیگر نیز پیوند میدهند و همین دستور منجر میگردد که عصاره کمتری قسمت این تارنما شود.
گوگل تگ منیجر Google Tag Manager یک ابزار بدون پول و بسیار کاربرد جهت رئیس اینترنت سایتتان میباشد در واقع شما با استعمال از این ابزار میتوانید سفری مشتری خویش را مدیر فرمائید و از این نحوه به نقاط قوت و ضعف واستراتژی فروش خویش پی ببرید.گرچه این ابزار تاثیر مستقیمی بر بهینه سازی وبسایت شما ندارد ولی قادر است یاری بسیار متعددی در رفع تواقص شما در سمت رساندن شما به هدفتان که ارتقاء فروش شما میباشد کند.
(Google Tag Manager (GTM چه است؟
Google Tag Manager ابزاری بدون پول میباشد که به شما این قابلیت را میدهد برچسب های بازاریابی (قطعه کد یا این که پیکسل های ردیابی) را در وبسایت خویش (یا این که برنامه موبایل) فارغ از نیاز به تغییر و تحول کد مدیر و پیاده سازی نمایید.
در اینجا مثالی بسیار بی آلایش از شیوه همت GTM آورده شدهاست. داده ها یک منشاء داده (تارنما شما) از روش گوگل تگ منیجر با منشا داده دیگری (Analytics) به اشتراک گذارده میشود. هنگامی GTM شما دارنده برچسب های متعددی برای رئیس باشد بسیار موثر می گردد چون تمامی کد ها در یک مکان معین ذخیره میگردند.
یکی از دیگر از مزیت های گوگل تگ منیجر این میباشد که شما به راحتی سوای نیاز به پشتیبانی یک شخص کارشناس میتوانید داده های خودتان را رئیس فرمائید.
نوشتهعلمی دارای ارتباط : معرفی ابزار گوگل آنالیتیکس
آیا به کارگیری از Google Tag Manager راحت میباشد؟
گوگل تگ منیجر یاری مینماید تا فارغ از امداد از بازاریاب ها و اینترنت مسترها بتوانید برچسب های تارنما را در یک مکان ساکن فرمائید ، رئیس برچسب را بی آلایش ، راحت و قابل اعتماد انجام دهید.\"
درحالتی که شما خودتان بخواهید برای تودهآوری داده ها یوزرها و نظارت خوی آنها دائما کدنویسی فرمائید از حیث وقتی و هزینه فعالیت دشواری خواهد بود چون در صورتی شما دارنده یک تارنما با صفحه ها خیلی زیاد باشید صد رد صد این عمل برای شما بسیار طاقت فرسا میباشد.
از سوی دیگر رئیس تعداد متعددی تگ منحصر عملا ناممکن میباشد و دستیابی به یک خروجی فعالیت آمد بسیار بسیار طاقت فرسا خواهد بود.
خوب حال بیایید ببینیم گوگل تگ منیجر چطور فعالیت مینماید؟
Google Tag Manager دارنده سه نصیب اصلی و مهم میباشد:
برچسب ها: قطعه های کد جاوا اسکریپت یا این که پیکسل های ردیابی میباشند که ىر صفحه ها تارنما قرار می گیرند
محرک ها: در واقع این محرک ها به برچسب ها میگویند که چه موقع بایستی فعال شوند
متغیرها: داده ها مازاد که ممکن میباشد برای برچسب ها و متغیر ها لازم باشد.
برچسب ها چه میباشد؟
برچسب ها قطعه کد یا این که پیکسل های ردیابی ابزارهای فرد ثالث می باشند. این برچسب ها به گوگل تگ منیجر میگویند چه کاری می بایست در چه مواردی صورت پذیرد.
مثال هایی از برچسب های متداول در Google Tag Manager عبارتند از:
Google Analytics Universal tracking code
Adwords Remarketing code
Adwords Conversion Tracking code
Heatmap tracking code (Hotjar, CrazyEgg, etc…)
Facebook pixels
محرک ها چه میباشد؟
در واقع محرک ها راهی برای فعال کردن برچسب ها می باشند و به برچسب ها می گویند که چه کاری می بایست انجام دهند
محرک ها با متغیرهایی که اخذ می نمایند به تگها دستور میدهند که چه هنگامی کار خویش را استارت نمایند. محرکها به دو مدل اصلی حادثه ها (Events) و فیلترها (Filters) تقسیم میگردند.
متغیرها چه چیزی است؟
متغیر ها در واقع یکیاز دیگر از قسمت های گوگل تگ منیجر میباشد که وظیفه رئیس برچسب ها و محرک ها را به عهده داراهستند.
تفاوت های دو ابزار گوگل آنالیتکیس و گوگل تگ منیجر
خوب در واقع می بایست بگوییم Google Tag Manager ابزاری تماماً متعدد میباشد که صرفا برای ذخیره و مدیر کد فرد ثالث گزینه به کارگیری قرار میگیرد. هیچ گزارشی یا این که راهی برای انجام تجزیه و چک در GTM نیست.