همان گونه که احتمالا در جریان قرار گرفتید اینستاگرام در تعدادی اخیر به طریق عجیبی دائما آپ دیت های جدیدی را منتشر کرده و تغییرات برخی تعجب آور و غریبی در رابط کاربری و... ساخت گردیده اما چیزی که احتمالا به آن اعتنا نشده این میباشد که اینستاگرام در حالا آزمایش کردن مسائل مختلفی مثل المان های رابط کاربری، واحد سنجش اکران پست ها و... میباشد.
اینستاگرام این روند را از روش تکنیک های A/B آزمایش انجام می دهد به اینصورت که ورژن های مختلفی از نرم افزار موجود است و هربار که شما اینستاگرامتان را به روز میکنید ممکن میباشد ورژن متفاوتی از نرم افزار را ملاحظه کنید و تعجب میکنید که چرا اینستاگرام دوستانتان این شکلی وجود ندارد.
ممکن میباشد اینستاگرام از این پس این آزمایش ها به یک ورژن استاندارد و استوار دست پیدا نماید یا این که اینکه ممکن میباشد هر استفاده کننده مبتنی بر سلایقش ورژن فردی سازی گردیده خودش را داشته باشد و این تغییرات تا مدام ادامه پیدا نماید.
به هر اکنون این تغییرات موج عظیمی از نارضایتی ها را به یاور داشته میباشد به خصوص از طرف صاحبین پیج های وسیع اینستاگرام به این دلیلکه آپ دیت های اخیر سبب ساز گردیده که Engagement و Reach پست های این صفحه های مراحل کاهشی شدیدی پیدا نماید و این زمینه عوارض مختلفی دارااست.
یکیاز آنها این میباشد که اینستاگرام جدیدا کاربرانی را که با پست های متعددی تعامل می کنند را Action Blocked کرده کهاین قضیه سبب گردیده تا خیل عظیمی از یوزرها نتوانند برای مدتی با پست ها تعامل نمایند و حتی پس از برطرف شدن Action Blocked نیز استفاده کننده بخاطر ترسی که از بروز مجدد این مسئله پیدا میکند، عملکرد میکند که با پست های کمتری تعامل نماید.
صفحه های غیر تجاری که از روش تبلیغات درآمد داراهستند چه نمایند؟
با اعتنا به اینکه مورد ریزش نرخ تعامل در اینستاگرام در سالهای قبل هم پیش آمده بود و بارهای گذشته نیز بعد از این روزگار خیلی از صفحه ها اقتدار خویش را از دست دادند این مدت اهمیت بالایی برای شما داراست. و درین زمان به احتمال زیاد نرخ تعامل پست های شما کاهش مییابد.
البته پیشنهادی که میتوان ارائه بخشید این میباشد که دراین زمانه همت فرمائید معیار تبلیغاتی که در کاغذ خویش منتشر می کنید را کمتر نمایید و روی این قضیه تمرکز فرمایید که از چه راه و روش هایی میتوانید با یک هزینه مقرون به صرفه مخاطبین جدیدی را جذب کاغذ خویش نمایید تا بتوانید با یک راهکار مطلوب از این چالش بیرون گردیده و بیش تر از پیش پرورش فرمائید.
با این هم اکنون چه می بایست کرد؟
در هر رخ کسب و امور نمیتوانند بخاطر آپ تو دیت اینستاگرام فعالیت خویش را متوقف نمایند و پستی منتشر نکنند و بایستی یک راهکاری برای این مسئله تجویز کرد. اساسا در چنین قوانینی شما می بایست کارایی فرمائید که معدل نرخ تعامل پست هایتان خیلی کاهش پیدا نکند به دلیل آنکه درحالتی که نرخ تعامل یوزرها با پست های شما کاهش پیدا نماید به مرور دوره یوزرها تعداد کمتری از پست های شمارا در کاغذ Home اینستاگرام می بینند و این قضیه لطمه بزرگی به کاغذ شما وارد می نماید پس بهتر میباشد درین بازه یا این که پست های کمتری منتشر نمایید یا این که فقط پست هایی منتشر فرمایید که مطمئنید نرخ تعامل بالایی خواهند داشت.