مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

سئو خارجی مهم تر است یا سئو داخلی؟

آموزش سئو در مشهد نکته‌ای که در رابطه بهینه سازی موجود است آن میباشد که بهینه سازی بسیار جامع میباشد و بایستی بهینه سازی داخلی و فرنگی را هم زمان و در لینک با همدیگر پیش ببرید. در صورتی شما مطالب وبسایت تان را برای گوگل بهینه سازی میکنید، گوگل برای شما امتیاز منفی مراد میکند. به این ترتیب میتوانید با رئیس محتوا و در کنار آن بازاریابی درست seo، مرتبه وبسایت تان را بهبود داد. در حالتی‌که در اولِ رویکرد می‌باشید، بهتر میباشد برای یادگرفتن بهینه سازی و یادگیری مطالب، نخست با توجه تمام بر روی seo داخلی وب سایت آنالیز نمایید و کدنویسی‌های مربوط به seo و متاها را در اختیار گرفتن کنید و با خاطر ریلکس بر روی سئو آف پیج وبسایت تان فعالیت فرمائید.

چه دوران عصر برای سود دهی بهینه سازی وبسایت لازم میباشد؟

پژوهش‌ها در مسئله seo نشان می‌دهد صفحاتی که میان ۱۰ فیض اولیه گوگل قرار دارا هستند، دو سال از عمرشان می‌گذرد و معدل ارتفاع کار صفحه های ۱ تا ۱۰ در گوگل، حدودا ۳ سال تقریب زده شده‌است و جدیدترین وب سایت‌هایی که رنک گردیده‌اند و جایگاه ممتازی کسب کرده‌اند، دست کم 1 سال قدمت داشته اند.
بهتر میباشد بدانید seo وب سایت فرایندی وقت گیر میباشد و شما بایستی از اولِ ساخت وبسایت، به تامل بهبود آن باشید؛ براین اساس درپی فیض‌گیری کوتاه بازه از روش بلک seo (Black سئو) نباشید. در چهره به کارگیری از seo سیاه، شاید برای بازه زمانی کوتاهی سکو وبسایت تان را ارتقاء دهید ولی طولی نخواهد کشید که گوگل متوجه تقلب شما می گردد و شمارا پنالتی مینماید. در چهره اسپم شدن به وسیله گوگل، عمل شما تمام میباشد. براین اساس با رئیس محتوای درست، در پی بهینه سازی سپید بروید. بهتر میباشد در یادگرفتن seo دشوار‌گیر باشید و در ادامه شیوه های مطمئن بروید.
ترازو مشخصی برای انتخاب دستکم دوره مطلوب جهت فیض دهی بهینه سازی تارنما نیست؛ ولی آنچه مسلم میباشد که عمر وب سایت شما تاثیر متعددی بر روی درجه وبسایت تان داراست و دست‌کم دوره لازم را برای ایندکس شدن در گوگل، ۳ ماه در لحاظ بگیرید. در لحاظ داشته باشید که همت شما در بقیه جنبه‌ها بر روی سرعت بازدهی سایتتان تاثیر بدون واسطه می گذارد.

اضافه بخوانید : seo یا این که ادوردز ؟ کدامیک برای کسب و فعالیت شما بهتر میباشد؟

یادگرفتن بهینه سازی

لبریز کاربردترین طرز های باصرفه کردن seo وبسایت چه است؟

تکنیک‌های seo به طور پیوسته در درحال حاضر تغییر و تحول می باشند و گوگل استراتژی خویش را برای ایندکس کردن مطالب به‌روز کرده و تغییر‌و تحول می دهد. براین اساس ادامه دادن تکنیکی که سال قبلی به بهبود سکو تارنما شما امداد نموده است، ممکن میباشد به درجه تارنما شما جراحت بزند. شایسته ترین عمل تعقیب کردن خبر ها مرتبط با seo و فراگیری seo، شناخت با بات‌ها و الگوریتم‌های گوگل میباشد تا موثرترین نحوه را استعمال نمائید.

اصول و استانداردهای بهینه سازی برای طراحی وب سایت چه می‌باشد؟

برای داشتن سایتی استاندارد، بایستی از استاندارد بودن سورس وب سایت، منوها و رابط کاربری اطمینان پیدا کرد. از تاثیرگذارترین بخش‌های وبسایت بر روی مرتبه بهینه سازی و ترافیک وبسایت، پباده سازی، پلتفرم و ساختار URL آن میباشد. در مبحث فراگیری seo خواهید آموخت که استعمال از ساختار درست در اینترنت، تاثیر چشمگیری برای کسب و عمل شما داراست. سیستم رئیس محتوای مطلوب و مطابق با استانداردهای گوگل می تواند یک کدام از کارداران یاری کننده به seo وب سایت شما باشد.

ورژن رسپانسیو یا این که موبایلی سایت چه تاثیری بر seo وب سایت داراست؟

به روند طراحی وب که سبب ساز می گردد صفحه های اینترنت به خیر و خوبی بر روی گونه های دستگاه ها و صفحه ها اکران در بیاید، طراحی وب سایت رسپانسیو (RWD) یا این که برخورد‌گرا میگویند. برخورد گرا بودن وبسایت، مسئله بسیار مهمی در seo میباشد؛ چون مدام جستجوها از روش دسکتاپ انجام نمیشود و اکثری از یوزرها از موبایل خویش برای کاوش در وب به کارگیری مینمایند؛ براین اساس تولید ورژن موبایلی تارنما، منجر می گردد استفاده کننده زمان عصر زیادتری را در کاغذ شما صرف نماید و بر درجه ورقه شما تاثیر بگذارد. بهتر میباشد برای ورژن‌های موبایلی وبسایت تان وقت بگذارید تا محتوای وبسایت شما در ورقه‌های اکران کوچک‌خیس، استاندارد باشد. حجم پوشه‌ها را استاندارد نمایید تا در ورژن‌های کوچک‌خیس وب سایت، استفاده کننده مبتلا دردسر نشود.

رعایت اصول و قواعد بهینه سازی در کدنویسی تارنما چه تاثیری در بهینه سازی دارااست؟

یک کدام از مهم ترین کارداران کسب مرتبه ممتاز در حاصل موتورهای کاوش، رعایت کردن اصول و قواعد بهینه سازی در ساخت سایت و کدنویسی تارنما میباشد. در کدنویسی HTML، وبسایت بایستی بر مبنا تگ DIV سازه گردیده باشد و از تگ TABLE صرفا برای داده های جدولی مصرف شود. در مبحث فراگیری بهینه سازی شیوه نشانی دهی درست صفحه ها نیز بدین چهره می بایست باشد که برای هر جور‌بندی یک پوشه در لحاظ گرفته شود و اسم صفحه ها بر پایه ی تیتر کاغذ در حیث گرفته شود. کدنویسی سایت بایستی استاندارد w3c باشد و خطاهای وبسایت بایستی در W3c Validator سنجیده شود تا از صحیح بودن کد همگی صفحه های اطمینان نتایج شود.

آیا با سئو تارنما می‌اقتدار به مرتبه ۱ گوگل رسید؟

آری، با عمل کردن بر روی سئوی وب سایت تان، میتوانید به درجه ۱ گوگل برسید البته این فعالیت ممکن میباشد خوش‌بینانه دربین ۳ ماه تا 1‌سال دوره پیروز شود. تمامی چیز بستگی به طریق تلاش شما و رقبای تان دارااست. چنانچه برای ارتقاء سکو خویش و انتقال به کاغذ اولیه گوگل شوق واشتیاق داشته باشید، ممکن میباشد به سمت بهینه سازی سیاه یا این که خرید لینک و پیوند و اعمال غیررسمی از لحاظ گوگل بروید و به جایگاه خودتان ضربه بزنید. همینطور ممکن میباشد بعد از کسب درجه دلخواه در گوگل، فعالیت کردن بر روی بهینه سازی را فراموش نمائید و در گیر سقوط منزلت گردید. می بایست در حیث داشته باشید که فارغ از حریف نیستید و همواره رقبایتان خواستار کسب جایگاهی بهتر از شما میباشند.
بدین ترتیب با در دست گرفتن مورد ها اثر گذار در بهبود بهینه سازی، تعقیب کردن مباحث مهم فراگیری بهینه سازی، به روز مطالب، تبادل ارگانیک لینک و پیوند و به کارگیری از ابزارهای تحلیلی و انالیز مداوم سایتتان، چهت نیل به مرتبه یک گوگل سعی فرمائید. از خیال مبرید که در حالتی‌که یک توشه به رده یک در گوگل دست پیدا کردید، به‌این معنا وجود ندارد که مدام در بالا می مانید. بایستی seo را پروژه‌ای دائمی و بلندمدت در حیث بگیرید و از الگوریتم‌ها و نحوه‌های نو به حساب آوردن مقام وبسایت اطلاع پیدا فرمائید. بهتر میباشد همواره seo را ادامه دهید تا هرگز مبتلا افت مقام در گوگل نشوید.

اضافه بخوانید : لینک و پیوند سازی داخلی چه چیزی است | اهمیت پیوند سازی داخلی در بهینه سازی

تگ عنوان و نقش آن در سئو داخلی

آموزش سئو در مشهد تگ تیتر یا این که به عبارتی ” Title Tag ” نقش بسیار لبریز رنگی در پیروزی بهینه سازی داخلی داراست. و یکی مهم‌ترین فاکتورهای seo داخلی میباشد. بگذارید اهمیت آن را با یک نمونه بگویم. فکر کنید یک شروع آپ فعال سازی نموده اید. و خیلی به پیروزی آن ایمان دارید. از طرفی این زمینه را می‌دانید که برای برد آن به یک سرمایه گذار احتیاج دارید. از طرفی شما برای سفر به یک هتل رفته اید. در به عبارتی هنگام که در انتظار بالابر هتل میباشید ، بر حسب رخداد یک کدام از سرمایه گذاران مشهور کسب و عمل های اینترنتی را که ملاقات می‌کنید که وی هم درانتظار بالابر میباشد. درحال حاضر شما می‌دانید که یک استارآپ فوق العاده دارید البته در‌حالتی که نتوانید در کمتر از 30 ثانیه ایده خویش را به آن سرمایه گذار مطرح کنید ، زمان را از دست می دهید.


پس تمام سعی شما در‌این عصر نادر می بایست قانع کردن سرمایه گذار باشد. تا حاضر شود یک گرد هم آیی برای حرف در رابطه آن با شما بگذارد!

تگ تیتر استدلال اصلی قانع کردن کاوش کننده ها برای کلیک بر روی وبسایت شما !
دقیقا تگ تیتر هم مانند مثالی میباشد که پهنا کردم. در صورتیکه شما شایسته ترین محتوا را داشته باشید البته نتوانید کاوش کننده ها را قانع به کلیک کردن فرمائید ، صرفا یک بازنده می باشید!

متا تگ تایتل یا این که به عبارتی تگ تیتر چه چیزی است ؟
تگ تیتر یا این که به عبارتی متا تگ تایتل

در عکس بالا عبارت بهینه سازی تارنما با فرزاد اسماعیلیان تگ تیتر ورقه اصلی تارنما مخلوق میباشد. تگ تایتل یک قطعه کد HTML میباشد که تیتر برگه را مشخص و معلوم میکند. این کد در نصیب head وب سایت قرار میگیرد و به طور معمولی به استفاده کننده اکران داده نمیشود. انگیزه آن اکران مسئله کاغذ در حاصل کاوش میباشد. اما متنی که در‌این تگ قرار بگیرد در بالای مرورگر شما هم نشان داده می شود. مزیت دیگر آن وقتی میباشد که یوزرها پیوند تارنما شمارا در شبکه‌های‌عمومی به اشتراک می‌گذارند. دراین‌صورت تگ تیتر به یوزرها نمایش داده میشود و آنها را ترغیب به مشاهده محتوای شما می‌کند.

پس تا اینجا تاثیر آن را بر روی یوزرها مشاهده کریدم. البته از طرف دیگر این تگ بر روی بهینه سازی داخلی شما هم ثاثیر به سزایی داراست. برهان آن هم این میباشد که گوگل آن را بازبینی می نماید. و به طور رسمی اهمیت آن را در seo اعلام نموده است. پس با اینجانب هم پا باشید تا درین درس از فراگیری بهینه سازی مواقعی که می بایست رعایت فرمائید را با هم باز بینی کنیم :

ارتفاع تگ تیتر چقدر بایستی باشد ؟
درصورتی که میخواهید یک تیتر ماهر بنویسید ، بایستی مطلقا به ارتفاع آن دقت فرمایید. عامل آن هم این میباشد که با طولانی شدن آن ، دیگر به یوزرها به طور بدون نقص اکران داده نمیشود. مطلقا برای شما هم اتفاق افتاده میباشد که بعد از جستجوی عبارتی با تارنما هایی مواجه گردیده اید که تیتر آن‌ها یک گزاره ناقص میباشد . معمولا در انتهای این تیتر های ناقص فقط 3 نقطه می‌بینید.

پس شما بایستی مسلما به‌این نکته اعتنا فرمائید تا برای شما پیش نیاید. برای این عمل بایستی عملکرد نمایید که تیتر شما کمتر از 60 کلام باشد. حتی چنانچه بتوانید با 50 صحبت تیتر خویش را بنویسید بهتر میباشد. استدلال آن هم این میباشد که برای این فعالیت تعداد سخن معلوم نیست. و گوگل صرفا به اندازه ی 600 پیکسل به شما محیط می‌دهد. و اندازه فضایی که حروف متعدد به خویش اختصاص میدهند ، گوناگون میباشد . به همین عامل قابلیت و امکان داراست اکران 2 پاراگراف گوناگون که هرکدام از 60 سخن درست شده اند ، گوناگون باشد. یکی‌از آن‌ها به طور بی نقص اکران داده شود و دیگری به طور ناقص اکران داده شود.

به کار گیری از واژه و کلمه کلیدی در اولِ تیتر
مدام عملکرد نمائید گزاره خویش را طوری پباده سازی نمائید که کلمه و واژه کلیدی گزینه نظرتان در اولِ آن قرار گیرد. تجربه نشان داده میباشد که‌این قضیه هم به ارتقاء درجه شما به وسیله موتورهای کاوش امداد می‌نماید. و هم از طرفی روی کاربرها تاثیر بدون واسطه دارااست. زیرا آنان نخست حاصل را به طور سریع مرور مینمایند و بعد از آن بر روی مورد ای که برایشان جالب خیس باشد کلیک می‌نماید.

تیتر ورقه را برای یوزرها بنویسید خیر برای موتورهای کاوش !
بعضا از اشخاص با دانستن اهمیت تیتر کاغذ در بهینه سازی وب سایت ، سریع به روش های بدور زدن گوگل فکر می‌کنند! آنان همت می نمایند با کنار هم گذاشتن لغات کلیدی آیتم نظرشان ، تیتر کاغذ را بنویسند. در حالی که‌این عمل کاملا غلط میباشد.

حق تقدم شما بایستی یوزرها باشد اما در کنار آن بایستی حواستان به فهم ربات های گوگل هم باشد. به همین عامل خیلی مهم میباشد که بتوانید تعادل میان یوزرها و موتورهای کاوش را برقرار نمایید. این عمل خودش یک هنر میباشد. و برای دستیابی به‌این مهارت بایستی تایتل های فراوانی بنویسید تا در آن کارآزموده گردید.

هر برگه از تارنما می بایست یک تیتر منحصر داشته باشد
تیتر صفحه های شما نباید تکراری باشد. تا جایی که میتوانید بایستی کارایی فرمائید که تیتر های یکتایی بنویسید. این فعالیت به گوگل امداد می‌نماید تا فهم و شعور صدق از قیمت محتوای شما داشته باشد. در صورتی‌که از تیتر های شبیه و تکراری به کارگیری نمائید ، گوگل را حیران میکنید و دیگر نمی توانید به درجه ای که سزاوار آن میباشید دست پیدا فرمائید.

ولی این عمل ابدا سهل وآسان وجود ندارد. ولی شما می بایست با خلاقیت و علم خویش آن را به صحت پیاده سازی نمایید. مخصوصا این ضابطه را می بایست برای صفحاتی که برایتان اهمیت متعددی داراست به خیر و خوبی اجرا نمایید. خیلی زمان ها ما محتوای بسیار ارزشمندی ساخت می‌کنیم . البته فقط به جهت اینکه تیتر نسبتاً مشابهی در سایتمان موجود هست ، موتورهای کاوش را حیران میکنیم. و آن‌ها دیگر نمی توانند به صدق تشخیص دهند که‌این مقاله بسیار گران بها و مخصوص میباشد! و دیگر آن جایگاهی که سزاوار اش هستیم را به ما نمی دهند.

رابطه تگ تیتر با محتوای برگه
بسیار مهم میباشد که تگ تیتر شما با محتوایی که قرار میباشد به استفاده کننده نشان دهید ، دارای ربط باشد. در صورتی‌که شما عنوانی بنویسید که با محتوای داخل ورقه شما دارای ربط نباشد ، گوگل تگ تیتر را نادیده می‌گیرد و اکران نمی دهد. در صورتی خودتان هم مقداری بدین زمینه تصور کنید می‌بینید که به طور کامل این خلق و خوی گوگل نسبت به تگ تیتر طبیعی میباشد.

وقتی که یک استفاده کننده عبارتی را کاوش می‌کند و با تیتر تارنما شما مواجه می‌شود ، انتظار دارد که با کلیک کردن و گشودن آن برگه ادامه آن مقاله را بخواند. و در صورتیکه مقاله دیگری به وی اکران داده شود تماما ناراضی میشود. پس بهتر میباشد تیتر خویش را تماما مربوط به محتوای خویش بنویسید. با این فعالیت هم نرخ خروج یوزرها را کاهش پیدا می‌کند. و هم گوگل تیتر شما‌را همان طور که تایپ نموده اید اکران دهد .

seo تکنیکال


سئو تکنیکال آموزش سئو در مشهد


بهینه سازی تکنیکال ضلع میانه مثلث سئو و یکی‌از مهمترین فرایند seo اینترنت سایت میباشد. انجام بهینه سازی تکنیکال اینترنت سایت برای ایجاد ارتباط بهتر بین موتور کاوش و وبسایت امریست ضروری.


یادگرفتن seo در مشهد


سئو تکنیکال چه میباشد؟

بهینه سازی وبسایت برای ادراک بهتر موتور کاوش


انجام تکنیکال بهینه سازی باعث بهبود شرایط ایندکس، خزنده (Crawler) و کارایی بهتر سایت میشود.


خبر خوب این میباشد که بعداز انجام ایرادات بهینه سازی تکنیکال دیگر نیازی به رفع مجدد مشکلات نیست این یعنی انجام فرآیند بهینه سازی فقط برای یک بار کفایت مینماید.


بررسی لیست فاکتور های بهینه سازی تکنیکال

انجام موردها نیاز به وجود دانش فنی و اقتدار مدیر وبسایت دارد در شرایطی‌که اطلاعاتی درین خصوص ندارید پیشنهاد می‌کنیم تا این فعالیت را به شخصی کارشناس واگذار نمائید.


گوشی فرندلی (Mobile Friendly)


اینک کاوش های موبایل و تبلت بیشتر از دسکتاپ شده است لذا تعدادی ماه پیش خبری با تیتر Mobile First Index به پنل سرچ کنسول همگی افراد ارسال شد که حاکی از تغییر و تحول قانون ایندکس صفحات در گوگل بود.


از این پس Googlebot Desktop جای خویش را به Googlebot smartphone می‌دهد این یعنی از این پس سکو بندی نتیجه ها کاوش گوگل مبتنی بر نسخه گوشی انجام فیس میگیرد.


رعایت این نکات در بهینه سازی گوشی ضروری میباشد:


محتوای نسخه موبایل و دسکتاپ بایستی به صورت کامل شبیه به یکدیگر باشند با Mobile First Index گوگل نتیجه ها را مبنی بر فهم و شعور محتوا نسخه گوشی وبسایت جایگاه بندی میکند.

نسخه موبایل وبسایت می بایست در کمتر از ۶ ثانیه توشه گذاری شود. از طریق ابزار آزمایش سرعت گوگل سرعت بارگذاری صفحه را احتساب نمایید.

بهتر میباشد تا از AMP (Accelerated Mobile Pages) استفاده شود.

موقعیت گوشی فرندلی وبسایت را از طریق آزمایش گوشی فرندلی گوگل گشوده‌بینی فرمائید.

تصاویر، CSS و Javascript را در ورژن گوشی بلاک نشوند.

از پیکان در پباده سازی به کارگیری نشود.

از Pop-up به کار گیری نشود.

اینترنت سایت به صورت ریسپانسیو پباده سازی شود تا اندازه المان ها مبنی بر رزولوشن کاغذ به کار گیری کننده متغیر باشد.

سرعت توشه گذاری اینترنت سایت (Website Speed)


کاهش سرعت بارگذاری ورقه های وبسایت یکی فاکتور های شناخته گردیده بهینه سازی میباشد. سایت سریع در جایگاه بالاتری نسبت به وبسایت نماید خیس قرار میگیرد.


استاندارد میانگین سرعت بار گذاری صفحات اینترنت بایستی کمتر از ۷ ثانیه باشد اما ۴ ثانیه بهتر میباشد. هر چه سرعت توشه گذاری ذیل خیس باشد دوره دوران ماندگاری به کارگیری کننده در برگه (Bounce Rate) نیز طولانی خیس میگردد.


لیست شغل های بهینه سازی سرعت توشه گذاری:


مطمئن گردید سرور میزبانی از سیستم دلیل ۶۲ بیت به کارگیری می‌نماید

آپ تو دیت نسخه PHP از ۵.۲ به ۷.۲ تاثیر دیده گیری بر بهبود سرعت اینترنت سایت خواهد گذاشت

سایز تصاویر را با به کار گیری اپلیکیشن های Optimize باصرفه فرمایید

تا حد ممکن از نصب پلاگین دوری کنید

کدهای خروجی کاغذ های را فشرده سازی نمائید

از قالب سبک به کار گیری فرمایید

وبسایت مجهز به ابزار کش (Cache) باشد


سنجش خوانایی سئو

آموزش سئو در مشهد 


سنجش خوانایی seo : در نوشته‌ی علمی پیشین دو ابزار از ابزار هایی که برای خوانایی seo کاربرد دارا هستند معرفی کردیم . در اینجا به معرفی برخی دیگر از این ابزار ها میپردازیم.


سنجش خوانایی seo

تجربه محتوایی SearchMetrics

همانند بسیار دیگری از ابزارهایی که در‌این لیست قرار دارا‌هستند ، Content Experience نیز نمره خویش را بر طبق کیفیت و کمیت لغات محتوا ، ساختار پاراگراف ، شیوه پوشش لغات کلیدی ، تکرار لغات و بقیه موادتشکیل دهنده ساختاری نوشته‌ی‌علمی شما اعلام می‌نماید . با این اکنون خصوصیت های خاصی در‌این ابزار تعریف و تمجید شده‌است که باعث می توان به یکی‌از محبوترین برنامه و وبسایت های متخصصین ایجاد محتوا برای فضای مجازی تبدیل شود ، امکان هایی نظیر دیدگاه درباره‌ی انگیزه یوزرها از جستجوی این کلمه و واژه کلیدی ، گزینش واژه کلیدی ایده آل و شایسته ترین عصر سال برای تکثیر یک نوشته‌ی علمی یگانه !


ابزار سنجش خوانایی بهینه سازی WebFX

همان گونه که از نامش پیداست ، ابزار سنجش خوانایی seo وسیله ای برای ارتقا کیفیت احضار شدن یک مقاله میباشد . به همین خواسته برای فعالیت کردن با این جنس صرفا کافیست تا مطلبی را که روی آن عمل میکنیم را باطن ابزار قرار داده و یا این که دامنه مطلبی را که از پیش آپلود شده‌است در نصیب مربوطه بچسبانیم ، بنابراین عملیات سنجش موادسازنده متفاوت این مقاله مقدمه گردیده و خروجی مربوطه آماری از شش امتیاز ذیل ارائه میدهد :


واحد سنجش رنج یا این که سهولت در تلاوت

خوانایی مبنی بر آزمایش Flesch–Kincaid

امتیاز مه شکن یا این که Gunning Fog (تستی مرتبط با نوشتار انگلیسی)

SMOG Indexیا Simple Measure of Gobbledygook (مقیاس معمولی ای از یک نوشته پیچیده )

نمره Coleman-Liau (امتحان کلمن – تیائو به خواسته فهم مقاله یک نوشته بوسیله خواننده )

نمره شاخص خوانایی اتوماتیک



علاوه بر اینها پاراگراف های تحت نیز اکران داده میشوند که به بهبود خوانایی مقاله یاری می نمایند .




تعداد جمله ها

تعداد کلمه ها

تعداد کلمه ها پیچیده

درصد لغات دشوار و پیچیده

معدل لغات در هر گزاره

معدل بخش و هجاهای هر واژه



باصرفه ساز متن یا این که Text Optimizer

هنگامی که از این ابزار سنجش خوانایی بهینه سازی وبسایت به کار گیری میکنید ، میتوانید در عوض قرار دادن متن گزینه نظرتان در پنجره مربوطه ، گزارش جامعی از سالم محتوا و ترازو خوانایی آن اخذ فرمائید . در صورتیکه شما در بهینه سازی و استراتژی محتوا مبتدی می‌باشید ، به کار گیری از این ابزار می‌تواند نقطه آغاز خیر و خوبی برایتان باشد ! به این دلیل که خیر مستلزم اطلاعاتی تخصصی درباره‌ی محتوا نویسی یا این که درج مقاله در یک وبسایت میباشد ، خیر به افزایش رده گوگل متعلق میباشد و خیر طرزکاری دشوار منتظر شماست . از این پیشین ، این با صرفه ساز با باز نگری تمامی لغات مصرف شده در متن (به ویژه افعال آن) به شما میگوید که چه کلماتی طولانی تر میباشند و حذفشان مفیدتر میباشد یا این که جای چه کلماتی خالیست و حضورشان می‌تواند مفیدتر باشد . سازه به ادعای گردانندگان این ابزار سنجش خوانایی seo ، بیش تر از ۷۰ درصد اشخاصی که از این اپلیکیشن به کار گیری کرده اند ، بعد از ۵ هفته تاثیر بدون واسطه و پر رنگ آن در ارتقای جایگاهشان مشاهده کرده اند .


Readability Analyzer یاتحلیلگر خوانایی




Readability Analyzer یاتحلیلگر خوانایی

پیش از ادامه دادن مقاله ۱۰ ابزار خوانایی برای بهبود سئوی محتوا لازم میباشد تا به چندین سوال مهم پیرامون امتحان های خوانایی جواب دهیم !


Reading Ease یا این که امتحان خوانایی فِلِش چه میباشد ؟

این امتحان یک آزمایش خوانایی میباشد که نشان میدهد یک نوشته تا چه ترازو مشقت بار بوده و واحد سنجش ادراک آن تا چه حد مشقت بار یا این که آسوده میباشد . قابل ذکر میباشد که درین آزمایش دقت ویژه ای به ارتفاع لغات و جمله‌ها می‌شود .


نمره ایده آلی که از این امتحان می قدرت اخذ کرد یکسری میباشد ؟

بیشینه نمره ای که از این امتحان می اقتدار گرفت ۱۰۰ بوده که عموماً به متونی با جمله‌ها کوتاه و کلماتی کمتر از دو بخش داده می‌شود . از آنجایی که نوشتن چنین نوشته هایی وقت گیر و مقداری سخت میباشد ، بایستی خاطرنشان کرد که معدل نمرات خوب وبسایت های سرشناس چیزی میان ۷۰ تا ۸۰ میباشد ؛ در سود قرار گیری درین مقطع خیلی هم بد وجود ندارد.


Flesch-Kincaid Grade Level یا این که امتحان اشاره گر – کینکید چه میباشد ؟

این امتحان شاخه موازی Flesch Reading Ease می‌باشد که عیناً از یک شیوه به سود میرسد ، با این تفاوت که درین امتحان ، سطح نمرات هرچه تحت خیس باشد بهتر میباشد . اگر بخواهیم به طور مصداقی موردی را بازنگری کنیم ، گرید پنجم هم ارز با نمره ای بین ۹۰ تا ۱۰۰ میباشد که تلاوت نوشته ی علمی متبوع بسیار سهل و آسان بوده و علم آموزی ۱۰- ۱۲ ساله نیز به راحتی معنا آن را شعور می‌کند .


Gunning fog index چه می‌باشد ؟

این امتحان که شاید بتوانیم با تیتر «مه زدایی» از آن حافظه کنیم ، همانند موردها قبل تستی برای واحد سنجش خوانایی یک مقاله میباشد ، با این تفاوت که در‌این آزمایش که اول توشه در اوایل سال ۵۰ میلادی به مراد سنجش واحد سنجش رنج و سادگی کتاب ها مکتب ای در ایالات متحده گزینه استعمال قرار گرفت ، اعتنا ویژه ای به سطح سواد مخاطب گردیده و نوشته نام برده با نمره ای که نشان دهنده مخاطبین واجدالشرایط نوشته میباشد ، کسانی که شاید توان فهم آن را نداشته باشند از پیش معلوم مینماید . در‌این تقسیم بندی ۱۲ مرتبه ای مثلا عدد ۶ نشان دهنده کلاس ششم ، ۱۱ بیان کنده سال آخرین های متوسطه ، ۱۴ منحصر به فرد سال دو‌مین های دانشکده و یا این که ۱۷ خاص فارغ التحصیلان دانشگاهی میباشد . در فیض اینکه متنی که گرید ۱۴ دارااست به‌این معناست که اشخاص علم آموزی کرده با آن رابطه بیشتری برقرار کرده و برای کمتر از این سطح سواد اندکی ثقیل هست .


بعداز شناخت با شیوه های فوق بایستی ذکر کرد که ابزار تحلیلگر خوانایی در کنار مورد ها فوق ، از امتحان های SMOG Grade و Fry Readability Level نیز به مراد سنجش سطح خوانایی یک مقاله به کار گیری کرده و خیر فقط به محتوای کلی شما نمره ای را می‌دهد ، بلکه امکان محاسبه بخش به بخش آن را نیز داراست .


Grammarly (گرامرلی)

در صورتی‌که لباس نوشته‌علمی نویسی به بدن شما نمی نشیند ، بایستی بدانید که گرامرلی خیاطیست که آن را از نخست اندازه زده ، دوخته ، مرتب کرده و با رفع عیوب و اضافات آن در‌پی عرضه محصولی ایده آل به شما میاید . اگرچه شاید عدم انطباق بعضی از خصوصیت های گرامرلی با لهجه فارسی خط بطلانی روی بخش اعظمی از خصوصیت های مثبت آن بکشد ، ولی اولاً بایستی بدانید که تمامی تجهیزات آن یگانه به انگلیسی نبوده و ما نیز می‌توانیم از آنها در گویش فارسی به کارگیری کنیم . ثانیاً چنانچه به طور تخصصی عمل بهینه سازی کرده یا این که روی seo وبسایت خودکار می‌کنید ، لازم میباشد تا بعضا از مهم‌ترین ابزارهای حوزه عمل خویش را شناخته تا در چهره نیاز از آنان به کار گیری فرمایید .


با صرف لحاظ از پریمیوم بودن بعضا از تجهیزات این ابزار سنجش خوانایی seo ، گرامرلی با تمرکز خویش روی اصول نوشتاری ، نگارشی و ویرایشی ، دست به تصحیح یک متن زده و ساختار آن را به تناسب سن ، ماهیت ، رشته و ذوق مخاطبین تهیه می نماید . اگرچه در حیث اولیه این اپلیکیشن هیچگونه هم خوانی و تطابقی با بهینه سازی وبسایت ندارد ، البته در کار ماحصل تلاش آن به بهبود مقام تارنما می انجامد . این ابزار که در مُد ادیت خویش دارنده مورد های دور و بر آموزشی ، کسب و عمل ، توضیحات فنی ، دستکاری خلاقانه و لهجه عامیانه است ، با اعتنا به هرکدام از این زیرشاخه ها روشی را برای اصلاح نوشته ها تعیین کرده و با در حیث به چنگ آوردن فاکتورهای متفاوت ، شایسته ترین نوشته ای که میتواند به مخاطب عرضه شود را نشان می‌دهد .


به عنوان مثالً در حالتی‌که شما برای کارها تجاری خویش وبسایتی داشته و به ساخت محتوا برای آن بپردازید ، مُد کسب و عمل این وسیله می‌تواند با حذف جملاتی با توشه منفی ، جملاتی با باطن مایه مطالب امیدبخش و دیدنی را ارائه داده و براین اساس با تقویت ساختار جملا‌ت ، تغییر و تحول لحن – باز‌نگری گرامر ، user experience یا این که تجربه مخاطبی قوی را اخلاق کند . در غایت گفتنیست که خیر صرفا برای بهبود ساختار ساخت محتوا و دیجیتال مارکتینگ ، بلکه برای تصحیح ساختار آدرس اینترنتی های ارسالی ، پست های رسانه های اجتماعی ، طومار نگاری های اداری یا این که صادر شدن پیام ها ، بیانیه ها و سخنرانی ها نیز می قدرت از این ابزار سنجش خوانایی seo به کار گرفت .


انتشار مطالب بیش از یک بار در هفته

آموزش سئو در مشهد  طآموزش سئو در مشهد 
در‌پی مطالب بند گذشته ، استعمال از تاکتیک های غیر معمول وب لاگ نویسی و قرار دادن مقاله در تارنما ارتباط ای بدون واسطه با سرعت ساخت محتوایی نو دارااست ، به بیانی دیگر شما هنگامی کار کشته به آپلود دو یا این که سه نوشته در هفته می‌باشید که‌این مطالب نگاشته گردیده باشند ، لذا در صورتی خوراکی برای مولف وجود نداشته و ذهن او نیز از خلاقیت تهی باشد ، قرار دادند یک مقاله در هفته نیز فعالیت بزرگی به لحاظ می‌رسد .

نسبتاًً و به صورت دقیق تر ۲۱% از کسانی که در‌این تحقیق گزینه مطالعه قرار گرفته اند اظهار داشتند که بیش تر از یک جایگاه در هفته به بار گذاری مطالبی نو در سایتشان میپردازند . مجدداً از این تعداد نیز قریب به نیمی از آنها به اثر ملموس این مبادرت اشاره کرده اند . با کاهش نوسانات وب لاگ ها در سالیان اخیر ، قابلیت تقریب تعداد دفعات آپلود مطالب بیش تر از پیش آماده شده‌است ، از این روی طبق مشاهدات مستند کارشناسان ، در سال ۲۰۱۸ به صورت معدل هر بلاگ نویس ۴ الی ۵ مقاله به طور ماهانه در وب سایت خویش منتشر نموده است .

صرف بیشتراز ۶ ساعت برای نگارش یک نوشته‌علمی
صرف بیشتراز 6 ساعت برای نگارش یک نوشته‌ی‌علمی

با دیدگاه به اصلی معمولی خوا‌هیم روءیت کرد که نمودار کیفیت و کمیت درین سرفصل به خیر و خوبی صحت می نماید . در‌صورتی‌که کیفیت مد لحاظ میباشد ، پس بدون چاره به سپری کردن وقت طولانی تر و در غایت تایپ کردن تعداد مقاله کمتری می باشید و در صورتی‌که صرفا وجود مطالبی لبریز تعداد در اولویتتان جای دارد ، پس نباید انتظار اعجاز از نوشته ی علمی ای سست و ضعیف داشته باشید ؛ به همین ادله یافتن نقطه با صرفه این نمودار و به حساب آوردن حیطه ای که برای هر دو استدلال ایده آل باشد بسیار حیاتیست . اقلیتی نادر از وب لاگ نویسان هنگامی بیشتراز ۶ ساعت صرف نگارش یک متن مینمایند . فی مابین همین قشر سیزده درصدی ، جمعیتی ۳۹ درصدی موجود هست که معتقدند این صرف عصر و انرژی دارنده بازدهی بالایی برای آنها می‌باشد . با وجود اینکه دوره صرف گردیده برای هر نوشته‌علمی رو به ارتقا میباشد ، ولی با این اکنون نیمی از نویسندگان اینترنتی وقتی کمتر از ۳ ساعت صرف هر مقاله خویش مینمایند . طبق حاصل پژوهش ها پیش روی ، این وقت تخصیص یافته برای نگارش در ساعت ۲۰۱۸ به صورت میانگین سه ساعت و نیم بوده میباشد .

انجام پژوهش ها به وسیله خویش شخص
انجام پژوهش ها بوسیله خویش شخص

فقط ۲۵ % اشخاصی که در تحقیق تاکتیک های غیر معمول وب لاگ نویسی حضور داشتند مدعا بودند که خویش پژوهش ها اول مطالبشان را انجام داده و نگاره های آنها ماحصل کار های خودشان هست که در‌این بین بیشتراز نیمی از این اشخاص ، اتکاء به سرشت پژوهش ها خویش و نگارش تراوشات ذهنشان را عاملی مناسب در سئوسایتشان تیتر کرده بودند . گفتنیست که‌این شم برتری این اشخاص خیلی هم بی مبنا وجود ندارد ، چرا‌که مطالبی اصیل و غیر تکراری سه برابر مطالبی که از عنوان ها دیگری اقتباس گردیده اند یا این که قسمتی از آنان به عاریه گرفته شده‌است در نتیجه ها توانمند گوگل جای گرفته اند .

چرا همگی بلاگ نویسان چنین اقداماتی انجام نمی دهند ؟

قطعا عامل اینکه تمامی نویسندگان و مدیران وبسایت های متفاوت گام در‌این عرصه نمی گذارند و چنین خلاقیتی را صرفا در درصد ناچیزی از نگارنده ها می‌بینیم ، رنج فعالیت ، ضیق وقت و صد اما مخارج مالی آن هست . برای بخش اعظمی از نویسندگان بصرفه وجود ندارد که برای قدم نهادن در مسیر تاکتیک های غیر معمول وب لاگ نویسی و تایپ کردن متنی دو هزار کلمه و واژه ای ، شش ساعت از دوره موءثر خویش را صرف نمایند و در غایت سود ای مناسب در کوتاه برهه زمانی نگیرند . با در حیث دریافت کردن وظایفی روزمره که برای این اشخاص تعریف و تمجید شده‌است ، به مراد تحقق هدف ها فوق ، گروه های نام برده ملزم به استخدام یک تالیف کننده تمام وقت ، تیمی تحقیقاتی و حتی یک ویراستار میباشند تا با تقسیم بندی کارها ، کشتی مطالب دست اولیه و اثرگذار تارنما را به حاشیه دریا برگه ابتدا نتیجه ها گوگل برسانند .

در غایت لازم به تاکید میباشد که انجام اقداماتی بیشتر بر سازمان و غیر ضروری ، خاص اشخاص و تیم هاییست که درپی انجام بی نادر و کاست و مناسب کارها میباشند و میخواهند در عرصه عمل خویش سرآمد دیگرافراد باشند . این عمل مخارج اقتصادی ، روحی ، جسمی و وقتی در بر دارااست ، اما در حالتی که شخصی در‌این سپرده گذاری سهیم شود ، مسلما اثر ها مثبت آن و مزد زحمات خود را می بیند .