الگوریتمی میباشد که مختص ارزیابی و جداسازی دکانهای اینترنتی حقیقی و واقعی از دروغین و امتیازدهی به آن ها در شیت نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد. این الگوریتم که به نام الگوریتم گورخر عرضه شد نیز همچون الگوریتم پاندا و الگوریتم پنگوئن خواص ضد اسپمی دارااست. آموزش سئو در مشهد از این رو جریمهها مشقت برای تارنماهایی که استانداردهایش را رعایت نکنند در حیث میگیرد.
فلسفه پیدایش الگوریتم گورخر گوگل چه می باشد؟
با دقت به مزیتهای داد و ستد اینترنتی و اینکه وب هر لحظه منزلت بالاتری در معاش عموم پیدا مینماید، اکثری از کمپانیها به فروش اینترنتی تولید ها خویش روی آوردهاند و به همین تناسب رقابت در ابتدا وارد شدن لینک و پیوند سایت کمپانیها در صفحه ها SERP نیز بیشتر از مدام شدهاست.
از طرفی برخی از شیادان نیز از این بستر سوءاستفاده کرده و به تفکر کلاهبرداری از روش تولید دکانهای اینترنتی فیک افتادهاند.
در همین راستا گوگل نیز به اندیشه ساخت و ساز و فعالسازی الگوریتم جدیدی مختص تحلیل وب سایتهایی که قابلیت و امکان معامله اینترنتی دارا هستند بهزمینخورد تا به اینصورت هم دکانهای بیکیفیت و دروغین را از شیت اکران جستجویش حذف نماید و هم بها و مرتبهبندی مغازههای کیفیت خوب و حقیقی وواقعی را مشخص و معلوم نماید.
رئیس نصیب ضد اسپم گوگل آقای “مت کاتس” در مارس ۲۰۱۳ در بخشی از سخنرانی خویش به صورتی که پیرو ذکر میگردد به فعالسازی این الگوریتم اشاره نمود; “ما قصد داریم که به زودی آپ دیت جدیدی را حول محور داد و ستد اینترنتی عرضه کنیم چون گوگل دوست ندارد در نتیجه ها جستجویش تارنماهایی کیفیت عالی تحت در زمینه داد و ستد اینترنتی ظواهر شوند. “
فاکتورهای یک دکان اینترنتی دارای اعتبار از حیث الگوریتم گورخر
تارنماهایی که دراین باره عمل مینمایند برای اینکه با روی خوش الگوریتم گورخر گوگل مواجه شوند و امتیاز خیر بوسیله آن اخذ نمایند می بایست مواقعی را که درپی به آنها اشاره می کنیم رعایت نمایند.
قابلیت نام نویسی و ورود به وبسایت
کلیه یوزرها میبایست بتوانند به راحتی در وبسایت مغازه شما نام نویسی کرده و صاحب و مالک پروفایل کاربری باشند.
یادگرفتن بی نقص Disavow بک لینک و پیوند ها | شناسایی و حذف پیوند های اسپم و بی کیفیت
داشتن فروم و انجمن یوزرها
داشتن انجمن یوزرها میتواند از حیث تجربه کاربری بسیار موءثر باشد و بستری مهیا نماید تا مشتریان به دعوا و تبادل لحاظ درخصوص تولید ها متفاوت پرداخته و گزینشهای مطلوبتری داشته باشند.
داشتن جای فیزیکی برای دکان
خرید با اینترنت از مغازههایی که جای فیزیکی هم داراهستند برای یوزرها نیز حق تقدم بالاتری دارااست چون می توانند شخصا به آنجا مراجعه کرده و پیگیر گلایههای خویش باشند.
به کار بستن از نشانه الکترونیک
همین استدلال در جلب اعتماد مشتریان اثر مثبت می گذارد که الگوریتم گورخر نیز بعد از مدتی متوجه معتمد بودن مغازه شما می گردد.
مشاهده سبد خرید خویش
می بایست کاغذ جداای برای نصیب “سبد خرید” پباده سازی شود که مخاطب بتواند به راحتی به آن وارد خواهد شد.
برخورداری از سبد خرید با قابلیت و امکان آپ تو دیت شدن
سبد خرید می بایست به اینصورت باشد که هنگامی موردی به آن اضافه و یا این که از آن نادر می گردد، آپدیت رسانی گردد.
داشتن ضمانتنامه برگشت مال
جهت حمایت دستمزد خریداران این خط مشی می بایست به وسیله وبسایت به طور روشن برای یوزرها تعریفوتمجید گردد.
داشتن قابلیت و امکان “مقایسه تولید ها”
جهت به دست کم رساندن غلط استفاده کننده در انتخابش، بصورتیکه بتواند تولید ها موردنظرش را شل خیس مقایسه کرده و درنهایت متاع مطلوب خیس با نیازش را شناسایی و خرید نماید.
برخورداری از طریق واضحی جهت پیگیری محصول ها خریداری گردیده
در شرایطیکه گروه خودتان وظیفه حمل و نقل جنس را انجام می دهد تولید یک کاغذ و آپ تو دیت رسانی موقعیت توصیه مشتری میتواند مطلوب باشد و در صورتیکه از روش سیستم پستی سفارشات را ارسال میکنید نیز قراردادن پیوند کاغذ سامانه پیگیری مرسولات پستی کمپانی پست کشورایران در قسمت پیگیری سفارشات مشتری میتواند اثر گذار باشد.
ایده ها یوزرها
بخش نظرها تارنما برای گوگل اهمیت بسیار متعددی دارااست. بنابراین تارنماهایی که یوزرها بیشتری برای تولیدها آنها لحاظ میگذارند نیز در دیده گورخر گوگل دوستداشتنیخیس میباشند.
چه مواقعی را رعایت کنیم تا آیتم خشم الگوریتم گورخر قرار نگیریم؟
ناشناس نبودن مالک وبسایت
اعتنا داشته باشید که هیچگاه یک دکان اینترنتی رسمی و دارای اعتبار سعی بر مخفی کردن ویژگی ها صاحبش از گوگل نخواهد داشت.
راهنمای جامع آپ دیت الگوریتم گوگل برت (Google Bert)
داشتن برگه منحصر طرق ارتباطی مشتریان با شما
داشتن برگهای که در آن شمارههای تماس، نشانی اینترنتی ، نشانی، نقشه آدرستان دکان و موردها دیگر در آن روایت شده باشد هم برای مخاطب و هم برای گوگل بسیار اصلی میباشد.
برگه محصولاتتان و کاغذ سبد خرید، پیوندهای فرنگی نباشند
اعتنا فرمایید که ابدا نباید زمانی مشتری بر روی یک کالا و یا این که سبد خرید کلیک مینماید از فضا تارنما شما بیرون گردد.
امانتدار بودن
کاربرانی که به مغازه شما وارد می شوند، یک سری داده ها فردی در اختیارتان خواهند گذاشت که مراقبت و حفظ از آن ها برای الگوریتم گورخر گوگل بسیار دارای اهمیت میباشد. در همین راستا نباید سایتتان از نظر ایمنی مشکلی داشته باشد به این ترتیب تنظیم یک گواهینامه SLL و TSL که مجموع حفرههای امنیتی وب سایت شمارا کد گذاری نماید میتواند استدلال بسیار مثبتی در سمت اعتبار دهی گوگل به فروشگاهتان باشد.
برخورداری از درگاه پرداخت دارای اعتبار
در این باره در شرایطی که خودتان درگاه پرداخت دارای اعتبار ندارید به طبع یوزرها را به درگاههای پرداخت دارای اعتبار انتقال دهید.
ارائه مال کیفیت خوب
شاید برایتان پرسش پیش آید که گوگل چطور متوجه کیفیت تولیدات شما می گردد؟! بگذارید از این زاویه به مورد نگاه کنیم که گوگل در تصمیم گیری هایش مدام به رفتارهای انبوه یوزرها توجه مینماید.
بدین ترتیب درحالتی که شما تولیدها بیکیفتی را به مشتریان ارائه نمائید به گذر زمان بازه یوزرها کمتری به دکان شما رمز میزنند، نرخ خروج از صفحه ها فروشگاهتان زیاد میگردد، تراکنش مالی سایتتان معدود میگردد و… که هیچ کدام از این حادثهها از نظر الگوریتمهای گوگل مخفی نمیماند.
مشاجره اسکن رایتینگ را رعایت نمائید
مراقب باشید که عکس تولیدات و یا این که توضیحات آنها از هیچ مکان وب اسکن نشده و مخصوص به شما باشند.
داشتن صفحه ارایی سازگار با تلفن همراه
اکثری از خریدهای اینترنتی با موبایلهای تلفن همراه انجام میپذرید، براین اساس درصورتی که طراحی وب سایت شما تلفن همراه فرندلی نباشد با جفتکهای گورخر گوگل مواجه میشوید که سود آن به گذر زمان مقطع کمتر شدن ارزشتان و ذیلخیس رفتن جایگاهتان در نتیاج جستوجو خواهد بود.
به راهنمای بهینه سازی گوگل، راهنمای بدون نقص و تمامی جانبه شما برای کسب سکو در عبارات کلیدی رقابتی در موتور جستجوی گوگل خوش آمدید.
بهینه سازی چه است
به هر اقدامی که به طور بی واسطه و به وسیله شما برای بالا بردن مرتبه وبسایت در موتوری های جستجو گر مانند گوگل، بینگ و یاهو شکل میگیرد seo و سئو گفته میشود.
seo فکس
شما چهطور محتوای تارنما خویش را برای گوگل seo وب سایت میکنید؟ بگذارید seo فکس شیوه را پیش پیروزشود!
مبانی بهینه سازی گوگل: پژوهش ها راجعبه کلید کلمه و واژه
در موقعیت ایده آل، بهتر میباشد پیش از آغاز تایپ کردن محتوا، تحقیق راجعبه کلید واژه و کلمه خویش را انجام دهید. این به شما قابلیت میدهد تا بدانید که در هنگام ایجاد محتوا می بایست روی چه کلماتی تمرکز فرمایید. بهتر میباشد ترکیبی از لغت ها کلیدی مهم و دم دراز به انگلیسی Long Tail Keywords استعمال نمائید.
یکی شایسته ترین ابزار ها برای تحقیق عبارات کلیدی تارنما https://keywordtool.io/ میباشد.
راهنمای seo گوگل: seo باطن شیت (On Page)
بعد از اتمام تحقیق در امر کلید کلمه و تهیه و تنظیم لیستی از کلمه ها کلیدی که میخواهید مقصود گذاری فرمایید، نوبت به انجام بهینه سازی رسیده میباشد! کلمه ها کلیدی شما می بایست در محتوای شما قرار بگیرند.
گرانبها ترین لغت ها کلیدی خویش را در اینجا قرار دهید:
بدنه محتوا
تگ تیتر برای کسب داده ها بیشتر دراین خصوص یادگرفتن بهینه سازی و آموزش سئو در مشهد تگ تیتر وبسایت را مطالعه نمایید.
عنوان ها
تگ H1
تگ توضیحات متا
متن جایگزین تصویر یا این که تگ آلت (ALT)
راهنمای بهینه سازی گوگل برای لینک و پیوند سازی و افزایش محتوا
با به اشتراک گذاشتن محتوا در شبکههایعمومی و تولید بک لینک و پیوند برای محتوای خویش، ترازو چشم شدن محتوای خویش را ارتقاء دهید. به طبعً لینکهای داخلی تولید فرمایید و ولی لینکهای فرنگی را نادیده نگیرید. این عمل ها با تیتر “سئوی خارجی” شناخته میگردند.
اشراف کافی بر طرح کسبوکار، در باب گزینش شاخصها اهمیت متعددی دارااست، آموزش سئو در مشهد زیرا این شاخصها اثبات باقی نمیمانند. براین اساس در هر عصر از عمل سازمان، می بایست شاخص عملکردی آن عصر رقم بخورد. البته اشکال شاخصهایKPI چه می باشد؟ در پی با اشکال شاخصهای کلیدی کارایی آشنا میشویم و بعد از آن به معرفی تنی چند از این شاخصها میپردازیم. همان طور که ذکر شد KPI گونه های مختلفی دارااست که عبارتند از:
ورودیها: ارائه اطلاعاتی دراین مورد که «چه مقدار از چه نوع منبع و با چه کیفیتی» چهت نیل به هدف ها موردنظر، صرف شدهاست؟
پروسه: این نصیب به تحلیل کیفیت فرایندهای اجرایی می پردازد.
خروجیها: حاصل بهدست آمده می باشند. در واقع کاری که صورت گرفته و چیزی که ایجاد گردیده را اکران می دهد.
نتیجه ها: نتیجه ها بهدست آمده یا این که تاثیرات آن را نظارت مینماید.
پروژه: درین قسمت شرایط تحویل پروژه، روند پیشرفت، اتمام و نواقص آن گزینه ارزیابی قرار می گیرد.
فعلا که دانستیمKPI چه چیزی است و شاخصهای آن را شناختیم ، در پی قصد داریم تنی چند از این شاخصها را معرفی کنیم.
شاخصهای اثربخشی (از مقایسه نتیجه ها پیش گویی گردیده و حاصل نتایج گردیده به دست می آید)
شاخصهای سعی (از مقایسه منابع مستعمل و حاصل نتیجه ها گردیده به دست می آید)
شاخصهای گنجایش (گنجایش تولیدی سازمان میباشد)
شاخصهای فایدهوری (نسبت خروجی ساختوساز گردیده و منابع)
شاخصهای کیفیت (نسبت ساختوساز فارغ از گونه های به مجموع ساخت)
شاخصهای فایدهآوری (نسبت دربین بهره و مجموع درآمد)، شاخص های رقابت (در مقایسه با رقبا به دست می آید)
شاخصهای عملکرد (از مقایسه منابع مصرف شده و حاصل نتایج گردیده به دست می آید)
شاخصهای گنجایش (گنجایش تولیدی سازمان میباشد)
شاخصهای منفعتوری (نسبت خروجی ساختوساز گردیده و منابع)
شاخصهای کیفیت (نسبت تولیدی سوای انواع به تمام تولیدی)
شاخصهای سودآوری (نسبت فی مابین فایده و تمام درآمد)
شاخصهای رقابت (در مقایسه با رقبا به دست میاید)
حرف انتها
دقت به دارای ربط بودن شاخصهای کلیدی سعی و قواعد حکم کننده بر تیمهای ارتباطی، اهمیت متعددی دارااست. جواب به پرسش KPI چه میباشد؟ بایستی بهشکل پرنور و مشخص و معلوم برای اشخاص ذکر و بررسی خواهد شد، در اینحالت اشخاص با درنظر دریافت کردن هدف ها سازمان، نرم افزارریزی کرده و فرآیند کار آنها در تعامل با مدیران و مسئولان کامل شدن می گردد.
به عبارتیطور که ذکر شد به کارگیری از شاخصهای کلیدی سعی (KPI) به ما نشان می دهند آیا مقصودگذاری ما در سازمان، صحیح بوده میباشد؟ آیا در پیمودن مسیر صحیح کار کردهایم؟، چقدر به هدف ها موردنظرمان مجاورت هستیم؟ همینطور با اندازهگیری شاخصهای کلیدی کارایی، میقدرت به راحتی تشخیص بخشید که کدامیک از هدف ها کسبوکار محقق شدهاست؟
دراین مقاله، ضمن جواب به پرسش KPI چه چیزی است؟ با معنی این شاخص، خصوصیتها و گونه های شاخصهای کلیدی تلاش آشنا شدیم و در رابطه کاربرد و اهمیت شاخصهای کلیدی آن کلام کردیم.