مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

الگوریتم گورخر چیست؟


الگوریتمی میباشد که مختص ارزیابی و جداسازی دکان‌های اینترنتی حقیقی و واقعی از دروغین و امتیازدهی به آن ها در شیت نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد. این الگوریتم که به نام الگوریتم گورخر عرضه شد نیز همچون الگوریتم پاندا و الگوریتم پنگوئن خواص ضد اسپمی دارااست. آموزش سئو در مشهد  از این رو جریمه‌ها مشقت برای تارنما‌‌هایی که استانداردهایش را رعایت نکنند در حیث میگیرد.


فلسفه پیدایش الگوریتم گورخر گوگل چه می باشد؟

با دقت به مزیت‌های داد و ستد اینترنتی و اینکه وب هر لحظه منزلت بالاتری در معاش عموم پیدا می‌نماید، اکثری از کمپانی‌ها به فروش اینترنتی تولید ها خویش روی آورده‌اند و به همین تناسب رقابت در ابتدا وارد شدن لینک و پیوند سایت کمپانی‌ها در صفحه ها SERP نیز بیشتر از مدام شده‌است.


 از طرفی برخی از شیادان نیز از این بستر سوءاستفاده کرده و به تفکر کلاهبرداری از روش تولید دکان‌های اینترنتی فیک افتاده‌اند.


در همین راستا گوگل نیز به اندیشه ساخت و ساز و فعال‌سازی الگوریتم جدیدی مختص تحلیل وب سایت‌هایی که قابلیت و امکان معامله اینترنتی دارا هستند به‌زمین‌خورد تا به اینصورت هم دکان‌های بی‌کیفیت و دروغین را از شیت اکران جستجویش حذف نماید و هم بها و مرتبه‌بندی مغازه‌های کیفیت خوب و حقیقی وواقعی را مشخص و معلوم نماید.


رئیس نصیب ضد اسپم گوگل آقای “مت کاتس” در مارس ۲۰۱۳ در بخشی از سخنرانی خویش به صورتی که پیرو ذکر می‌گردد به فعال‌ساز‌ی این الگوریتم اشاره نمود; “ما قصد داریم که به زودی آپ دیت جدیدی را حول محور داد و ستد اینترنتی عرضه کنیم چون گوگل دوست ندارد در نتیجه ها جستجویش تارنما‌هایی کیفیت عالی تحت در زمینه داد و ستد اینترنتی ظواهر شوند. “


فاکتورهای یک دکان اینترنتی دارای اعتبار از حیث الگوریتم گورخر


تارنما‌هایی که دراین باره عمل می‌نمایند برای اینکه با روی خوش الگوریتم گورخر گوگل مواجه شوند و امتیاز خیر بوسیله آن اخذ نمایند می بایست مواقعی را که در‌پی به آن‌ها اشاره می کنیم رعایت نمایند.


قابلیت نام نویسی و ورود به وبسایت

کلیه یوزرها می‌‌بایست بتوانند به راحتی در وبسایت مغازه شما نام نویسی کرده و صاحب و مالک پروفایل کاربری باشند.


  یادگرفتن بی نقص Disavow بک لینک و پیوند ها | شناسایی و حذف پیوند های اسپم و بی کیفیت

داشتن فروم و انجمن یوزرها

داشتن انجمن یوزرها میتواند از حیث تجربه کاربری بسیار موءثر باشد و بستری مهیا نماید تا مشتریان به دعوا و تبادل لحاظ درخصوص تولید ها متفاوت پرداخته و گزینش‌های مطلوب‌تری داشته باشند.


داشتن جای فیزیکی برای دکان

خرید با اینترنت از مغازه‌هایی که جای فیزیکی هم دارا‌هستند برای یوزرها نیز حق تقدم بالاتری دارااست چون می توانند شخصا به آنجا مراجعه کرده و پیگیر گلایه‌های خویش باشند.


به کار بستن از نشانه الکترونیک

همین استدلال در جلب اعتماد مشتریان اثر مثبت می گذارد که الگوریتم گورخر نیز بعد از مدتی متوجه معتمد بودن مغازه شما می گردد.


مشاهده سبد خرید خویش

می بایست کاغذ جدا‌ای برای نصیب “سبد خرید” پباده سازی شود که مخاطب بتواند به راحتی به آن وارد خواهد شد.


برخورداری از سبد خرید با قابلیت و امکان آپ تو دیت شدن

سبد خرید می بایست به اینصورت باشد که هنگامی موردی به آن اضافه و یا این که از آن نادر می گردد، آپدیت رسانی گردد.


داشتن ضمانتنامه برگشت مال

جهت حمایت دستمزد خریداران این خط مشی می بایست به وسیله وبسایت به طور روشن برای یوزرها تعریف‌و‌تمجید گردد.


داشتن قابلیت و امکان “مقایسه تولید ها”

جهت به دست کم رساندن غلط استفاده کننده در انتخابش، بصورتیکه بتواند تولید ها موردنظرش را شل‌ خیس مقایسه کرده و درنهایت متاع مطلوب خیس با نیازش را شناسایی و خرید نماید.


برخورداری از طریق واضحی جهت پیگیری محصول ها خریداری گردیده

در شرایطی‌که گروه خودتان وظیفه حمل و نقل جنس را انجام می دهد تولید یک کاغذ و آپ تو دیت رسانی موقعیت توصیه مشتری میتواند مطلوب باشد و در صورتیکه از روش سیستم پستی سفارشات را ارسال میکنید نیز قراردادن پیوند کاغذ سامانه پیگیری مرسولات پستی کمپانی پست کشور‌ایران در قسمت پیگیری سفارشات مشتری میتواند اثر گذار باشد.


ایده ها یوزرها

بخش نظرها تارنما برای گوگل اهمیت بسیار متعددی دارااست. بنابراین تارنما‌هایی که یوزرها بیشتری برای تولیدها آن‌ها لحاظ می‌گذارند نیز در دیده گورخر گوگل دوستداشتنی‌خیس میباشند.


چه مواقعی را رعایت کنیم تا آیتم خشم الگوریتم گورخر قرار نگیریم؟


ناشناس نبودن مالک وبسایت

اعتنا داشته باشید که هیچگاه یک دکان اینترنتی رسمی و دارای اعتبار سعی بر مخفی کردن ویژگی ها صاحبش از گوگل نخواهد داشت.


  راهنمای جامع آپ دیت الگوریتم گوگل برت (Google Bert)

داشتن برگه منحصر طرق ارتباطی مشتریان با شما

داشتن برگه‌ای که در آن شماره‌های تماس، نشانی اینترنتی ، نشانی، نقشه آدرستان دکان و موردها دیگر در آن روایت شده باشد هم برای مخاطب و هم برای گوگل بسیار اصلی میباشد.


برگه محصولاتتان و کاغذ سبد خرید، پیوند‌های فرنگی نباشند

اعتنا فرمایید که ابدا نباید زمانی مشتری بر روی یک کالا و یا این که سبد خرید کلیک می‌نماید از فضا تارنما شما بیرون گردد.


امانتدار بودن

کاربرانی که به مغازه شما وارد می شوند، یک سری داده ها فردی در اختیارتان خواهند گذاشت که مراقبت و حفظ از آن ها برای الگوریتم گورخر گوگل بسیار دارای اهمیت میباشد. در همین راستا نباید سایتتان از نظر ایمنی مشکلی داشته باشد به این ترتیب تنظیم یک گواهینامه SLL و TSL که مجموع حفره‌های امنیتی وب سایت شمارا کد گذاری نماید میتواند استدلال بسیار مثبتی در سمت اعتبار دهی گوگل به فروشگاهتان باشد.


برخورداری از درگاه‌ پرداخت دارای اعتبار

در این باره در شرایطی که خودتان درگاه پرداخت دارای اعتبار ندارید به طبع یوزرها را به درگاه‌های پرداخت دارای اعتبار انتقال دهید.


ارائه مال کیفیت خوب

شاید برایتان پرسش پیش آید که گوگل چطور متوجه کیفیت تولیدات شما می گردد؟! بگذارید از این زاویه به مورد نگاه کنیم که گوگل در تصمیم گیری هایش مدام به رفتارهای انبوه یوزرها توجه می‌نماید.

بدین ترتیب در‌حالتی که شما تولیدها بی‌کیفتی را به مشتریان ارائه نمائید به گذر زمان بازه یوزرها کمتری به دکان شما رمز میزنند، نرخ خروج از صفحه ها فروشگاهتان زیاد می‌گردد، تراکنش مالی سایتتان معدود میگردد و… که هیچ کدام از این حادثه‌ها از نظر الگوریتم‌های گوگل مخفی نمی‌ماند.


مشاجره اسکن رایتینگ را رعایت نمائید

مراقب باشید که عکس تولیدات و یا این که توضیحات آن‌ها از هیچ مکان وب اسکن نشده و مخصوص به شما باشند.


داشتن صفحه ارایی سازگار با تلفن همراه

اکثری از خرید‌های اینترنتی با موبایل‌های تلفن همراه انجام می‌پذرید، براین اساس درصورتی که طراحی وب سایت شما تلفن همراه فرندلی نباشد با جفتک‌های گورخر گوگل مواجه میشوید که سود آن به گذر زمان مقطع کمتر شدن ارزشتان و ذیل‌خیس رفتن جایگاهتان در نتیاج جستوجو خواهد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد