محتوای بر مبنا بهینه سازی ایجاد فرمایید
هم چنان محتوا کلام اولیه را میزند و سلطان
آموزش سئو در مشهد شما میباشد. شما می بایست برای محتوای وبسایت خویش بها بالایی قائل گردید، محتوای اسکن به آسانی قابل تشخیص میباشد و درصورتیکه وب سایت مولف اصلی از شما نزد گوگل گلایه نماید ورقه شما به آسانی از حاصل گوگل منزه می گردد و تکرار این فعالیت میتواند به پنالتی شدن دامنه شما سبب ساز شود.
محتوای شما می بایست داده ها ارزشمندی در مشت استفاده کننده بگذارد و تولید صفحه های بی کیفیت و با تکرار بی انگیزه کلمه ها کلیدی به لطف الگوریتم پاندا و فِرد گوگل مرتبه نیکی نخواهند گرفت.
یک محتوای باکیفیت، دوره ماندگاری استفاده کننده روی وبسایت (time on page) را ارتقا میدهد، بانس ریت یا این که نرخ پریدن (bounce rate) را کاهش میدهد و داده ها مفیدی در چنگ استفاده کننده قرار میدهد.
سئو ورژن گوشی وب سایت
به خیال دارید که تا همین یکسری وقت پیش ورژن گوشی وب سایت ها آدرسی با فرمت mobile.url.com داشتند؟ هر چندین این نحوه مضر وجود ندارد و مشکلی تولید نمی نماید ولی اکثر وب سایت ها به ایجاد یک تارنما ریسپانسیو عشق و علاقه نشان دادند.
اگرچه گوگل صراحتا بیان کرده که هیچ اجباری برای ساخت ورژن تلفن همراه تارنما نیست، البته این را نیز گفته که یک تارنما ریسپانسیو اقبال بیشتری برای کسب حاصل بالا در گوگل داراست.
با معرفی الگوریتم Mobile First Index و اجرایی شدن آن در سال 2018 ، حیات شما در نتیجه ها بالای گوگل به کیفیت ورژن تلفن همراه تارنما بستگی داراست. با پیروی از راهبرد های گوگل برای تولید وب سایت ریسپانسیو و ایجاد محتوای با ارزش دو گام پهناور در راه و روش وصال به Search Engine Result Page (SERP) بالا را طی خواهید کرد.
HTTPS را دورازشوخی بگیرید
در سال 2014، گوگلHTTPS را تحت عنوان یک فاکتور مهم در مرتبه بندی حاصل کاوش معرفی کرد، آنگاه در سال 2017 ذکر کرد که تارنما هایی که بهاین پروتوکل هجرت نکرده اند را در مرورگر کروم تحت عنوان \"not secure\" نماد گذاری مینماید.
همگی اینها بهاین مفهوم میباشد که گوگل HTTPS را ضروری دانسته و عدم دور از شوخی به چنگ آوردن آن قادر است Bounce Rate وبسایت شمارا ارتقاء بدهد به این دلیل که کسی دلش نمیخواهد وارد سایتی شود و با صحنه تحت روبرو شود:
لزوم استعمال از پروتکل امن HTTPS در بهینه سازی
بهبود تجربه کاربری User Experience
تجربه کاربری بدین معناست که استفاده کننده با ورود به تارنما شما تا چه حد به منظور خویش میرسد، با یکسری کلیک میتواند سود آیتم نظرش را بدست بیاورد. البته گوگل از کجا متوجه میگردد که ورود استفاده کننده به سایت شما برایش موءثر واقع شدهاست؟
موتورهای کاوش مانند گوگل به فاکتوری به اسم Dwell time یا این که عصر حضور استفاده کننده در تارنما اهمیت ویژه ای میدهند، از لحظه ای که استفاده کننده وارد تارنما شما میگردد تا زمانیکه مجدد به ورقه حاصل برمی گردد و سود دیگری را کلیک میکند و یا این که گزینه دیگری را کاوش می نماید یا این که در شایسته ترین حالت جواب خویش را در تارنما شما پیدا میکند و به گردش طولانی تر در تارنما شما میپردازد Dwell Time گفته می گردد.
DT یک سیگنال برای باارزش بودن صفحه ها شما از حیث گوگل میباشد، با ساخت محتوای با ارزش و ساختار User Friendly وب سایت خویش و با بالا بردن واحد سنجش DT میتوانید حاصل بهتری SERP بدست آورید.