تمامی ما میدانیم برای ورود به بازار رقابت تجارت های آنلاین، با بهینه سازی و سئو وب سایت سرو عمل خواهیم داشت. اولین گام، رعایت مهمترین اصول مقدماتی بهینه سازی میباشد. درین نوشتهعلمی به 9 نکته حائض اهمیت و ابتدایی بهینه سازی برای کسب درجه عالی در گوگل اشاره میکنیم.
انگیزه از ساخت محتوا در تارنما تنها ارائه مقاله و داده ها وجود ندارد بلکه می بایست این محتوا برای موتور های کاوش قابل قبول باشد یک مقاله عالی دارنده دو خصوصیت اصلی است 1) جذابیت برای یوزرها 2) تایپ کردن بر پایه ی استاندارد های
آموزش سئو در مشهد .
در شرایطیکه میخواهید محتوای شما برخورد بهتری داشته باشد بایستی بدون شک محتوای خویش را طبق استانداردهای seo منتشر فرمایید در غیر این فیس انتظار پیشرفت در تارنما خویش را نداشته باشید.
بهینه سازی مراحل بی آلایش ای وجود ندارد ولی پیروی از نکات مقدماتی آن که از قضا نکات پیچیده ای هم نیستند، برای پیشرفت دیده گیر در حاصل جستجوی موتورهای کاوش دارای اهمیت میباشد. درین مقاله به شما 9 نکته قابل توجه و راهنمای حیاتی از چگونگی به کار گیری از بهینه سازی در ایجاد محتوا را یادگرفتن میدهیم. نکاتی که لازمه ی بی زیرا و چرای هر مقاله و ساخت محتوایی میباشد. ما این نکات را تحلیل لیست seo می نامیم. این یعنی در صورتیکه هر 9 نکته را در مطالب و محتوای وبسایت خویش اعمال فرمائید، راه و روش را صحیح رفته اید.
1. یک واژه و کلمه کلیدی مطلوب گزینش فرمائید و روی آن تمرکز فرمایید
اولین گام برای seo تعیین یک واژه و کلمه کلیدی اصلی میباشد. واژه کلیدی انتخابی شما می بایست دو خصوصیت اصلی داشته باشد. این واژه و کلمه کلیدی بایستی یک کلمه و واژه به طور کاملً مربوط به متن و محتوای شما و همینطور واژه ای مطلوب و هم خوانی با جستجوی یوزرها باشد. در واقع بایستی این کلمه و واژه را با به عبارتی چیزی که میخواهید در جستجوها اکران داده شود همسان سازی نمایید. برای این فعالیت کافیست مشاهده کنید قضیه متن شما با جستجوی یوزرها چه تناسبی داراست. کاوش فرمایید تا متوجه گردید مردم چهت نیل به مقاله و محتوای شما چه کلمه و واژه ای را بیش تر کاوش می نمایند.
یک کدام از راه و روش های بی آلایش برای این فعالیت استعمال از ابزار Google Keyword Planner هست. با امداد این ابزار (که ممکن میباشد برای به کار گیری از آن نیاز به دسترسی اکانت کاربری AdWords داشته باشید) میتوانید به تقریب ها و محاسبه های گوگل از جستجوی کلمات و لغات دارای ربط دسترسی پیدا نمائید و در سود گزینش مطلوب تری داشته باشید.
مثلا فرض فرمایید زمینه مقاله شما در باب رستوران هایی میباشد که غذای گیاهی سرو میکنند. با یاری این ابزار میتوانید لغت ها کلیدی مربوط به این قضیه را بازنگری فرمایید. میتوانید از در بین تعدادی واژه کلیدی دارای ربط که بیشترین مقدار کاوش را داشته اند آیتم ای که از سایر موردها طولانی تر کاوش شدهاست را گزینش فرمایید. دراین باره برای مثال \"غذاهای گیاهی\" بیشترین کاوش را نسبت به دیگر عبارات داشته اند. پس منطقی میباشد که شما هم کلمه و واژه کلیدی مرکزی خویش را همین واژه و کلمه تعیین فرمائید.
مطالب دارای ربط: 10 نکته طلائی برای گزینش لغات کلیدی مطلوب
2. در زمینه ی رقبا و رقابت با آنها تحقیق فرمایید
یک برگه سری (Private Browsing) در مرورگر خویش گشوده فرمایید تا داده ها جستجوهای شما در مرورگر و گوگل تثبیت نشوند. آن گاه مسئله مربوط به مقاله و محتوای خویش را در گوگل کاوش فرمائید. به غیر از یکسری گزینه نخستین که تبلیغات کلیکی گوگل موسوم به AdWords میباشند، 10 آیتم بعدی به عبارتی رقبای شما میباشند! وارد صفحه های آنها گردیده و به بررسی آنها بپردازید. انگیزه جستجوی خویش را نقاط ضعف و نقاط قوت آنها قرار دهید تا با کشف کردن نقاط ضعفشان بتوانید از اشکالات شبیه دوری کرده و از نقاط قوت آنها الگوبرداری درست نمائید.