مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

فاکتورهای رنکینگ گوگل را ارائه نمودیم

آموزش سئو در مشهد 


هفته پیشین او‌لین بخش از فراگیری جامع فاکتورهای رنکینگ گوگل را ارائه نمودیم. مواقعی مشتمل بر تگ‌های تیتر، تگ‌های H1 و توضیحات بهینه سازی.(فاکتورهای رنکینگ گوگل – نصیب نخستین) این هفته به‌دنبال مبحث راجع به عبارات کلیدی و بهینه سازی وب سایت سخن خوا‌هیم کرد.


لغت ها کلیدی


در نوشته ی علمی گذشته متذکر شدیم؛ هر کلمه و واژه کلیدی که عشق مند می‌باشید در آن رنک پیدا فرمائید باید در تگ تیتر قرار گیرد. همچنین گفتیم که هرچقدر کلمه و واژه کلیدی به اولِ تگ نزدیکتر باشد بهتر میباشد. همینطور کلمه ها کلیدی باید در تگ های H1 و توضیحات متا نیز گذارده شوند.


البته کلمه ها کلیدی در چه جای دیگری بایستی حضور داشته باشند تا در بهینه سازی وب سایت بیشترین تاثیر را داشته باشند، چه‌گونه و به چه رخ؟


محتوای برگه


مطمئن گردید که عبارت یا این که واژه و کلمه کلیدی شما در صورتی در پاراگراف اولیه برگه قرار ندارد، فی مابین 100 کلمه و واژه ابتدایی حضور داشته باشد. این زمینه از فرآیند تکرار واژه و کلمه کلیدی بااهمیت خیس میباشد.

همان گونه که جیسون تا قبل از این در گردهمایی ای با اینجانب تیتر کرد، قرار دادن صحیح و درست لغات کلیدی از تکرار آن‌ها مهمتر میباشد.

برای مثال گذاشتن عبارت “خرقه عروسی ارزان” یکبار در تگ تیتر و یکبار در هدر (بالای تارنما) به مراتب باارزشتر از دو توشه قرار دادن آن در متن میباشد.


در اینجا روش تجزینه کلمه ها کلیدی بوسیله گوگل امده میباشد:

    Meta information and headers


    Body copy


    Side bars and footers


البته نگران نباشید، لینک و پیوند‌های نوفالو بی‌قیمت نیستند.

البته نگران نباشید، لینک و پیوند‌های نوفالو بی‌قیمت نیستند. گوگل در سپتامبر 2019 اعلام نموده است که از لینک و پیوند‌های نوفالو برای شعور بهتر مسئله و رابطه صفحه های به کار گیری می‌نماید. به عبارت دیگر بها و تاثیر آن ها به اندازه پیوند فالو وجود ندارد اما دیگر نمی‌اقتدار ذکر کرد که هیچ ارزشی ندارند.
آموزش سئو در مشهد 
اما خبرهای خوب به همین‌جا ختم نمیشود، برای این نوع پیوند‌سازی کاربردهای مهم دیگری هم می‌اقتدار در حیث گرفت:
1- ارتقاء بازدید و دانایی از مارکفراموش نکنیم که انگیزه ما از لینک و پیوند‌سازی تنها seo وجود ندارد، بلکه مهمترین کاربرد لینک و پیوند‌های ساخت مسیرهای دسترسی برای یوزرها میباشد. درصورتی که پیوند ما در یک وب سایت پر بازدید و در جای قابل قبولی قرار گرفته باشد، اقبال متعددی برای کلیک خواهد داشت. این‌عمل موجب میگردد اشخاص بیشتری با مارک ما آشنا گردیده و یا این که مستقیما از تولیدات و سرویس ها ما به کار گیری نمایند.
2- به دور زدن الگوریتم پنگوئنالگوریتم پنگوئن طرز‌های زیادی برای تشخیص پیوند‌سازی غیرطبیعی داراست و یکی فاکتورهای مهم وجود تعادل در بین لینک و پیوند‌های فالو و نوفالو میباشد. بدین مفهوم که در شرایطی‌که تمامی لینک و پیوند‌های فرنگی تارنما ما فالو باشند (با خیل عظیم)، احتمال مشکوک شدن پنگوئن به وب سایت و جریمه شدن آن ارتقا می یابد. در واقع با داشتن لینک و پیوند‌های نوفالو قضیه لازم برای پیوند‌سازی هدفمند و با ارزش را برای وبسایت تولید میکنیم.
3- آزادی اضافه در پیوند دادنانگیزه ما از ساخت محتوا جلب رضایت استفاده کننده و جواب‌گویی به سوال های وی میباشد. در بخش اعظمی مواقع با هراس از این‌که پیوند دادن به یک وبسایت دیگر موجب از دست رفتن اعتبار ما میشود از این‌عمل جلوگیری میکنیم حتی در شرایطی‌که برای استفاده کننده اثر گذار باشد! در حالی‌که اولا لینک و پیوند دادن به تارنما‌های دارای اعتبار و دارای ارتباط خیر فقط خطرناک وجود ندارد بلکه به بهبود کیفیت محتوا و سکو ما امداد می‌نماید. در شرایطی که هم کاغذ مربوط به قضیه ما نباشد با به کار گیری از خصوصیت نوفالو هم رضایت استفاده کننده را نگهداری کرده‌ایم و هم مشکلی برای seo تارنما تولید نمیشود.

پنج ادله برای به کار گیری از کنسول جستجوی گوگل

در حالتی که باصرفه‌سازی (بهینه سازی) سایتتان در موتورهای کاوش برای شما دارای اهمیت میباشد و درباره‌ی آن مطالعاتی داشتید، قطعا با ابزار سرچ کنسول گوگل نیز عکس العمل داشته‌اید.

آموزش سئو در مشهد 

این ابزار فوق‌العاده و اما بدون‌پول، آماری مانند بازدیدهای وبسایت از گوگل، کلیدواژهای کاوش گردیده، پیوند‌ها و بک‌پیوند‌ها، صفحه های ایندکس گردیده در گوگل، موقعیت دسترسی ربات خزنده گوگل به اینترنت‌وب سایت شما، خطاهای احتمالی در دسترسی، خطاهای امنیتی و … را در چنگ شما قرار میدهد.

پنج ادله برای به کار گیری از کنسول جستجوی گوگل
شما می توانید بوسیله این ابزار، کارایی وب سایت خویش را در حاصل جستجوی گوگل، ذیل حیث بگیرید و همینطور:

دسترسی
اطمینان نتایج نمائید که رباتهای گوگل به وب سایت شما دسترسی دارا هستند و می‌توانند محتوای آن را باز‌نگری نمایند.
حذف از نتیجه ها
به امداد کنسول کاوش می‌توانید به گوگل درخواست دهید مطالب جدیدی که در وبسایت منتشر نموده اید را تحقیق کند و همینطور برای مطالبی که نمی‌خواهید در نتیجه ها کاوش گوگل اکران داده شوند درخواست حذف آن‌ها را بدهید.
یافتن محتواهای دیدنی
ساخت و بررسی بر محتواهایی که سبب ارائه حاصل دیدنی و بصری در لیست حاصل کاوش گوگل خواهد شد.
نگهداری و مراقبت تارنما
بوسیله این ابزار سرچ کنسول خواهید توانست وبسایت خویش را محافظت و مراقبت فرمایید سوای اینکه اختلالی در حالت تارنما در نتیجه ها کاوش گوگل تولید شود.
حل ایرادات فنی وبسایت
به وسیله کنسول کاوش گوگل می توانید مشکلاتی که ممکن میباشد به درستی کارکرد و جایگاه وب سایت ضربه می‌زنند را شناسایی و رفع فرمائید.
به لهجه معمولی به اینجانب میگه مردم به خیال و خاطر چه چیزهایی سراغ وب سایت های اینجانب فی مابین، چرا تارنما هام دوستداشتنی شدند یا این که چرا پیشرفتی نکردند. با چه افرادی دوست میباشند و رابطه دارا‌هستند.

هر فردی که یک وب سایت داراست و می خواهد جایگاه‌ی خیر در نتیجه ها کاوش گوگل کسب نماید بهتر میباشد که از این ابزار به کار گیری نماید. فرقی نمیکند که شما یک فرد معمولی میباشید یا این که یک کارشناس اینترنت، اولی باری میباشد که وب سایت دارید یا این که یک فرد ماهر می باشید که سایتهای مختلفی دارااست، فرقی نمیکند که سایتتان را خودتان پباده سازی نموده اید یا این که آن را به یک کمپانی طراحی وب سایت سپرده اید.

گوگل با گزارشها و موعظه هایی که به وسیله کنسول جستجوی (سرچ کنسول) خویش ارائه می نماید برای تمامی اشخاصی که می خواهند از روش وبسایتشان تجارت موفقی داشته باشند اثرگذار خواهد بود.

بریم به صورت کلی پاره ای با گزارش هایی که به ما میده آشنا بشیم. اما درین نوشته‌علمی تنها آشنا میشم تا آشنایی نیکی پیدا فرمائید و در بقیه مقاله‌ها به صورت ظریف بهش می پردازیم.

تشخیص خرید بک پیوند بوسیله گوگل

تشخیص خرید بک پیوند بوسیله گوگل
گوگل روشهای متنوعی برای تشخیص خرید بک لینک و پیوند به وسیله تارنما های اینترنتی دارااست. مهم ترین آنان مجموعه ویژه گوگل برای نزاع با این پدیده میباشد که وظیفه ای جز گشت و گذار در وب و شناسایی وبسایت های فروشنده پیوند ندارند. در‌صورتی‌که شما تارنما قابل قبولی را برای خرید بک پیوند پیدا نموده اید دلیلی ندارد که مجموعه گوگل نیز نتواند آن را شناسایی نماید.



همینطور گوگل یوزرها را تشویق می کند تا وبسایت هایی که از این نحوه قصد فریب موتور کاوش را دارا هستند معرفی نمایند. با این فعالیت هم وب سایت فروشنده و هم وب سایت خریدار با جریمه گوگل مواجه خواهند شد. تعداد پیوند های محل ورود به وبسایت شما در یک زمان معلوم و قضیه کاری وبسایت های منبع معیارهای دیگری برای شناسایی تارنما های خلاف کار به وسیله گوگل می‌باشند. پس از آپ دیت الگوریتم پنگوئن به کارگیری زیاد و غیر طبیعی از یک عبارت مشخص و معلوم بعنوان انکر تکست نیز به لیست تخلفات گوگل در خرید بک لینک و پیوند طولانی تر شده‌است.



یک‌سری نکته حائض اهمیت در خرید بک لینک و پیوند

در حالتی‌که همچنان بر این فعالیت اصرار می کنید و راههای اصولی و بهتر مانند ایجاد محتوا را نمی پسندید، موارد ذیل را گذشته از صرف هرگونه هزینه و قبول ریسک در حیث داشته باشید تا احتمال جریمه تارنما خویش را به دستکم برسانید :



بک لینک و پیوند ها را با مسافت وقتی و جدا خریداری نمائید. پیشنهادهایی مانند “تبلیغات در ۱۰ وبسایت با پیج رنک ۲ و ۳” گزینش قابل قبولی نیستند.

بصورت بدون واسطه با مالک تارنما در تماس باشید و با واسطه های تبلیغاتی همیاری نکنید.

با وب سایت هایی که بطور گسترده و همگانی مبادرت به فروش لینک و پیوند و قبول تبلیغات مینمایند همیاری نکنید.

فقط از تارنما های مربوط به قضیه کاری خویش پیوند خریداری فرمایید.

بجای تبلیغات متنی در سایدبار یا این که فوتر تارنما ها، از تبلیغات محتوایی و مطالب منحصربه‌فرد به کارگیری فرمائید.

بجای خرید بک پیوند در تمام صفحه های یک وبسایت، در یک یا این که چندین کاغذ مختص تبلیغ فرمایید.


نسبت لینک و پیوند های خریداری گردیده به کل لینک و پیوند های محل ورود تارنما کمتر از ۱۰ درصد باشد.

کامنت مارکتینگ؛ ۱۰ تکنیک بازاریابی بینش برای بهبود offpage

آموزش سئو در مشهد 

کامنت مارکتینگ؛ ۱۰ تکنیک بازاریابی بینش برای بهبود offpage

کامنت مارکتینگ (comment marketing) یکی گونه های بازاریابی اینترنتی میباشد که دو جنبه داراست؛ یکی از درج کامنت در اینترنت‌وبسایت‌های دیگر به خواسته برندینگ و دریافت کردن بک‌پیوند و جنبه دیگر انجام دادن اقداماتی به مراد اخذ کامنت از مخاطبین در ذیل پست‌های وبلاگ اینترنت‌تارنما و صفحه های دیگر به مراد ارتقاء اقتدار سئوی داخلی میباشد. درین نوشته ی علمی در مورد جنبه نخستین شما‌را با ۱۰ تکنیک کامنت مارکتینگ برای بهبود سئو آف پیج آشنا خوا‌هیم کرد.



کامنت مارکتینگ یا این که بازاریابی بر اساس کامنت چه می باشد؟



در دنیای آنلاین امروز نظرها به طور بی نقص چشم نمیشوند و در اکثری از موردها آن ها به طور کامل منفی به دیده می آیند. مثلا در‌حالتی که نگاهی به کامنت‌ها و نظرها در یک ویدئو دوستداشتنی در یوتیوب یا این که یک پست خبری در رخ‌بوک  بیندازید این بخش یعنی بخش کامنت‌ها و ایده ها عرصه‌ای میباشد که در آن هر چیزی گفته میگردد. این کامنت‌ها و نظرها گهگاه میتواند بدترین بینش را نشان بدهد و گهگاه نیز فرصتی برای کسب‌وکارهای باذکاوت میباشد.


کامنت مارکتینگ یعنی قرار دادن کامنت در یک پست صحیح، در طول صحیح و از راه و روش صحیح که میتواند برای اینترنت‌وب سایت کسب‌وکار شما ترافیک خیر و خوبی را بدست آورد و شما‌را به مسیر صحیح هدایت نماید. همینطور کامنت‌ها و نظرها خوب مزایای دیگری نیز در چنگ شما قرار می دهد که بالاتر از یک یا این که چندین کلیک اضافه برای شما میباشد.


مثلا، نظرها درمورد پست‌هایی که مدیران کسب‌وکار شما به اشتراک میگذارند میتواند بحثی تولید نماید که سبب ساز به تولید یک کانال رشته‌ای شود. این یکی استراتژی‌های بازاریابی کانال‌های اجتماعی میباشد. یک کدام از دیگر از مزایای این کامنت‌ها و نظرها این میباشد که شمارا بسیار فعال نشان می دهد و سبب میشود اسم تجاری شما در صنعت خویش از سایر جلوتر باشد.


اما که بازاریابی بر اساس نظرها در حالتی‌که فعالیت معمولی‌ای بود همگی آن را انجام می‌دادند. اما میان تبدیل شدن به یک اسم تجاری فعال و دیدنی و متمرکز و یک تارنما اسپم گردیده تفاوت متعددی موجود هست و این بخشی از یک بازاریابی بر طبق کامنت میباشد.


توصیه اینترنت سر: هک رویش؛ ۳ مثال برنده و ۱۲ تکنیک برای ارتقاء نرخ تبدیل


به چه شکل کامنت مارکتینگ را انجام دهیم؟



بازاریابی کامنت یا این که کامنت مارکتینگ درواقع یک معنی بسیار عالی از شرکت کردن در جامعه ها اینترنت‌وب سایت‌ها برای بدست آوردن اقتدار، اعتماد و احترام میباشد. مردم با نگاه‌ کردن به نظرها و کامنت‌های شما به نفوذ شما پی میبرند و منجر ساخت دعوا و مذاکره درمورد کسب‌وکار یا این که مارک شما می شود. به کارگیری از تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سیاه هیچ زمان به شما اذن نمی‌دهد تا در دراز برهه زمانی توان و تاثیرگذاری متعددی از روش بازاریابی کامنت بدست آورید.


وب دربرگیرنده میلیون‌ها بلاگ و اینترنت‌تارنما میباشد که به شما اذن میدهد فورا درمورد آنها لحاظ دهید. از این مجال برای بدست آوردن صلح و دوستی مخاطبان خویش به کارگیری سوء نکنید و در ازای به علم خویش اعتماد فرمائید.


آیا این ایده ها و کامنت‌ها سود‌بخش خواهد بود؟



آری! این شیوه برای کسانیکه به‌دنبال بالا بردن قیمت از روش گذاشتن کامنت در پست‌های سایر افراد میباشند فعالیت می‌نماید. اشخاصی که علم و محتوای خویش را در معرض بدون واسطه سایر افراد قرار میدهند اینفلوئنسرها یا این که نفوذگران قدرتمند نامیده میگردند. آنها تعداد بسیار متعددی از دنبال‌کننده‌ها در چهره‌بوک و توییتر را به خویش اختصاص داده‌اند و به احتمال زیاد جزء دوست داستنی‌ترین شخصیت‌ها می‌باشند. آن ها می توانند از ایجاد محتوا و مطالب خویش به اینترنت‌وبسایت شما لینک و پیوند دهند تا بتوانید اعتماد و عشق و علاقه مخاطبان متعددی را برای شما به ارمغان آورند. این اشخاص پتانسیل این را دارا هستند که پیام‌های شما‌را از روش کنفرانس‌ها و حوادث منتقل نمایند و هم‌زمان احترام و عشق و علاقه یوزرها را برای شما از این شیوه ساخت نمایند. بدین شیوخ بازاریابی آنلاین اینفلوئنسر مارکتینگ میگویند.


براین اساس همت فرمائید برای یک استراتژی بازاریابی کامنت به طور اثر گذار و بلند زمان برنامه‌ریزی نمائید.


مزایای این دسته بازاریابی در کسب محبوبیت و به چنگ آوردن ترافیک طولانی تر

بازاریابی کامنت یک کدام از مطرح ترین گونه های دیجیتال مارکتینگ میباشد و بازاریابی محل ورود در دنیای موتورهای کاوش میباشد که به شما اذن می دهد برای پست‌های و بلاگ‌های بقیه افراد لحاظ بگذارید. 3 جور متعدد از این دسته بازاریابی موجود هست که به تکنیک‌های کلاه سپید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری طبقه‌بندی می شوند. این سه شیوه مزایا و معایب متعددی در دنیای موتورهای کاوش یا این که به عبارتی seo وبسایت دارااست.


تکنیک کلاه سپید

مردم معمولا از تکنیک‌های کلاه سپید برای کسب اعتماد، اقتدار و احترام به کار گیری میکنند. این اشخاص نگران این نیستند که آیا لینک و پیوند‌هایی از اینترنت‌تارنما‌های متفاوت اخذ می کنند یا این که نه، بلکه درواقع انگیزه اصلی آن ها نفوذ میان مردم از روش ایده ها و دعوا‌ها میباشد. تمام کاری که آنان انجام می دهند این میباشد که توازن مطلوب را در جامعه اینترنتی انگیزه قرار می دهند و آغاز به گذاشتن نظرها و کامنت‌ها به طور دستی مینمایند.


تکنیک‌های کلاه سیاه

شیوه‌ها و تکنیک‌های کلاه سیاه تحت عنوان تکنیک‌های اسپم قرار دادن نظرها و کامنت‌ها به مراد تولید لینک و پیوند و تصاحب کردن ترافیک طولانی تر شناخته می گردد. صدها ابزار خود کار وجود دارا‌هستند که به طور اتوماتیک کامنت‌ها و نظرها را تثبیت می‌نمایند و نیازی به شرکت کردن فیزیکی شما برای گذاشتن لحاظ و کامنت در اینترنت‌وب سایت‌های دیگر نخواهد بود. این تکنیک‌ها بوسیله گوگل موردپسند قرار نمی‌گیرند و بلافاصله سبب ساز به مجازات یا این که ممنوعیت کار یک وب سایت از سمت گوگل میگردد.


تکنیک‌های کلاه خاکستری



این تکنیک‌های خاکستری بوسیله کسانی انجام می شود که در ادامه بها کامنت و ایده ها نیستند. انگیزه همگی آن ها این میباشد که در انتهای روز یک لینک و پیوند برگشتی اخذ نمایند. مثلا ممکن میباشد در ایده ها وب لاگ‌هایتان کامنت‌هایی مانند «پست خوب»، «متشکرم» و غیره را مشاهده کرده باشید که از همین دست هستند.


۱۰تکنیک برای یک بازاریابی کامنت چیره



۱.گزینش انگیزه

تعدادی استدلال موجود است که صاحبان کسب‌وکار بازاریابی کامنت را تعیین می‌نمایند:


پیرو ارتقا ترافیک وب سایت می‌باشند.

پیرو برقراری رابطه با اینترنت مسترها و مدیران اینترنت می‌باشند.

پیرو برندینگ و بسط اسم تجاری خویش می باشند.

بقیه موردها…

شما بایستی در صدر انگیزه خویش را برای فعال‌سازی چنین کمپین دیجیتال مارکتینگ گزینش نمائید. چراکه این فرمان تاثیر متعددی بر کامنت‌ها و نظراتی که شما در یک اینترنت‌تارنما میگذارید دارااست.


اذن بدهید با یک‌سری نمونه این نکته را برای شما ثبت کنیم. فرض فرمایید انگیزه شما این میباشد که برای یکی صفحه ها خویش ترافیک بیشتری بگیرید. با چنین هدفی شما احتمالا عملکرد میکنید تا یک کامنت با ارزش در تحت یک پست بگذارید و ذکر فرمائید که در اینترنت‌وبسایت خویش شما پستی موجود است که قادر است درمورد این زمینه داده ها گران بها و تکمیلی دیگری در چنگ مخاطب قرار دهد. و آن گاه URI خویش را در آن قرار دهید تا خوا‌نندگان بتوانند برروی آن کلیک نمایند.


البته در شرایطی که انگیزه شما ساخت رابطه با یک اینترنت مستر باشد چه اتفاقی می‌ افتد؟ در اینجا بعداز اضافه کردن ایده ها باارزش به جز اینکه می بایست به اینترنت مستر یا این که مولف دقت نمائید بایستی به صورت یگانه با وی تماس حاصل نمایید و رابطه برقرار نمائید. شما احتمالا مجبورید این فعالیت را چندبار انجام دهید.


۲.ارائه بها

این نکته در سراسر اینترنت بسیار جا افتاده میباشد. چون این موضوعی میباشد که نمی‌اقتدار آن را نادیده گرفت. بدین ترتیب شما بایستی در مبارزات بازاریابی خویش آن را به عمل گیرید. در‌صورتی‌که عقیده شما این باشد که کامنت‌ها و نظراتی بگذارید که بتواند خطاها مردم را حل نماید بدانید که‌این عمل را به صدق انجام می‌دهید و بی تردید در مسیر صدق قرار خواهید گرفت.


۳.اثبات گام و مداومت

در حالیکه کیفیت نقش مهمی در بازاریابی کامنت داراست، کمیت نیز بسیار اهمیت داراست. جای این که به‌این مورد تصور کنید که تعداد ثابتی کامنت در یک دقیقه قرار دهید، ما به شما سفارش می کنیم که به تهیه و تنظیم یک سری کامنت درین دوره بپردازید. بدین ترتیب شما میتوانید یک‌سری کامنت سازگار ساخت نمایید. با این اکنون این یک بازی مقداری میباشد که کیفیت نیز در قلب آن موجود است.


شما میتوانید یک کامنت یا این که لحاظ مطلوب و سنجیده را که فقط 3 تا 6 دقیقه برای آن دوره صرف شده‌است را بگذارید. در شرایطی‌که با این تعداد پیش بروید، در 30 دقیقه 5 یا این که 6 کامنت خواهید گذاشت. گذاشتن حیث یا این که کامنت در روز یکی خوب برای یک کمپین بازاریابی کامنت میباشد. با این هم اکنون برد در کامنت‌های شما بستگی به‌این داراست که چقدر برای آن کارایی انجام می‌دهید و چقدر چهت نیل به انگیزه شتاب دارید.


۴.در ۱۰ وبسایت نخستین گوگل کامنت بگذارید