تغییرو تحول در ترافیک دارای منبعدارای منبع یکی پارامترهای ارتقا یا این که کاهش بک پیوند در اینترنت سایت وبسایت ها میتواند باشد. همینطور این سیرتکامل ترافیک در محاسبه ارزشمند بودن بک لینک و پیوند ها به ما یاری می نماید. در صورتی ترافیک دارای مبداء کاهش پیدا کرد:
فراگیری بهینه سازی در مشهد
بک پیوند های اینترنت سایت را گشوده نگری نمایید تا احیانا بک لینک و پیوند های شما تمیز نشده باشد.
در حالتی که ترافیک متعددی را از یک پیوند دریافت می کردید، ارزیابی فرمائید که آیا آن وب سایت در هم اکنون بروزرسانی یا این که تغییرو تحول پباده سازی میباشد یا این که خیر.
در صورتی ترافیک دارای مرجع ارتقا پیدا کرد:
گشودهنگری فرمایید که چه اینترنت سایت های جدیدی در اکنون ارسال ترافیک به شما میباشند و با بازبینی آنها درپی موارد شبیه باشید.
پلتفرم آنالیتیکس خویش را به نحوی پیکر بندی فرمائید تا در فیس کاهش یا این که افزایش بیشتراز 10% ترافیک دارای منشا نسبت به هفته قبلی، این آیتم از طریق نشانی اینترنتی به شما آگهی شود.
4. تغییرو تحول در ترافیک کمپین ها
اگرچه ترافیک های متعلق به کمپین ها ارتباط مستقیمی با تلاش سئو ندارد، ولی میتواند نماد هایی از اینکه چرا ترافیک بدون منبع یا این که ترافیک ارگانیکی که (از جستجوی نام مارک به دست میآید) در اکنون کاهش میباشد داشته باشد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری تنظیمات نمائید تا در صورت کاهش یا این که ارتقا بیشتراز 20% ترافیک کمپین ها نسبت به هفته پیشین، این گزینه از طریق نشانی اینترنتی به شما آگهی شود.
5. ترافیک به دست آمده از نشانی اینترنتی ها
همانند آیتم پیشین، ترافیک به دست آمده از نشانی اینترنتی ها میتواند علامت هایی از کاهش ترافیک در بقیه منابع برای ما داشته باشد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری پیکر بندی فرمائید تا در فیس کاهش یا این که ارتقاء بیشتراز 20% ترافیک به دست آمده از پست الکرونیکی ها نسبت به هفته گذشته، این گزینه از طریق نشانی اینترنتی به شما آگهی شود.
6. تغییر تحول در سشن ها
امروزه یوزرها از طریق تاکتیک های بازاریابی متفاوتی وارد وب سایت میشوند. احتساب رویش یا این که افت سشن ها (sessions) اطلاعاتی را درباره ی بازبینی واحد سنجش پیروزی تاکتیک های بازاریابی شما در اختیارتان میگذارد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری تنظیمات نمائید تا در صورت کاهش یا این که ارتقا بیش خیس از 10% تعداد سشن ها نسبت به هفته پیشین، این آیتم از طریق نشانی اینترنتی به شما آگهی شود.
7. تغییر تحول در تعداد یوزرها
در کنار تعداد سشن ها ایده ها بر تعداد یوزرها نیز در سایت مهم میباشد. تعداد یوزرها در کنار تعدادی پارامتر دیگر به شما قابلیت میدهد تا متوجه گردید که آیا عملکرد وبسایت در نتیجه ها کاوش افزایش داشته میباشد یا این که یوزرها دیرین طولانی خیس به سایت بازمیگردند. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به نحوی تنظیمات نمائید تا در رخ کاهش یا این که افزایش بیش خیس از 10% تعداد یوزرها نسبت به هفته پیشین، این گزینه از طریق پست الکرونیکی به شما آگهی شود.