مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

به کارگیری از لینک و پیوند سازی های گسترده

آموزش سئو در مشهد 

در‌این تکنیک، یک ورقه اینترنتی با به کارگیری از لینک و پیوند سازی های گسترده، در عبارتی مشخص و معلوم رده کسب می نماید، عبارتی که در محتوای آن ورقه نیست!در صورتی‌که بخواهیم با یک نمونه این تکنیک کلاه سیاه را برای شما بدیهی‌خیس کنیم، می بایست به نمونه خلیج عجم اشاره کنیم.

روایت به‌این رخ میباشد که یک‌سری سال پیش سایتی با اسم خلیج عجم ساخت شد و اکثری از وبسایت های اهل ایران در حرکتی هماهنگ با عبارت “خلیج عر**بی” به آن پیوند سازی کردند. این ورقه به‌سرعت در عبارت انگیزه به درجه یک گوگل رسید و جستجوی خلیج عر**بی تارنما خلیج عجم اکران داده میشد.
به کار گیری از این تکنیک موجب میشود کاغذ انگیزه در هنگامی کوتاه به مرتبه یک گوگل برسید البته احتمال از دست رفتن رده و جریمه آن بوسیله گوگل بسیار زیاد میباشد.
همینطور خوب میباشد بدانید که تکنیک کلاه سیاه Google Bombing با اسم دیگر Google-Washing هم شناخته می شود که در اکثر وقت ها با هدف ها کوتاه بازه زمانی یا این که بعضیً سیاسی انجام گزینه استعمال قرار می‌گیرد.
در سال 2004 تکنیک گوگل بمب بیش تر از هر وقتی شناخته و شنیده شد. جایی که با جستجوی عبارت miserable failure او‌لین سفارش گوگل ورقه معرفی مدیریت جمهور ایالات متحده یعنی جورج بوش در وب سایت قانونی کاخ سپید اکران داده می شد.

در صدر گوگل توجهی به‌این طرز نداشت چون معمولا تارنما ها و عباراتی انگیزه قرار میگرفتند که قیمت اقتصادی یا این که آمار جستجوی بالایی نداشتند. البته در سال 2007 گوگل تمهیدات ویژه ای برای رویا رویی با تکنیک Google Bomb در لحاظ گرفت؛ چون مقاله‌ها و شایعات اکثری در سطح وب منتشر گردیده بود بر طبق اینکه این جستجوها به وسیله خویش گوگل طرح ریزی می‌شوند و هدف ها سیاسی متبوع او‌را دنبال می‌نمایند. فعلا به کارگیری از Google Bombing فیض ای برای شما به هم پا نخواهد داشت.

2- مزاح با بخش پیشنهادات گوگل (Automated Google Queries)زمانیکه عبارتی را در گوگل کاوش میکنید، گذشته از اینکه سوال خویش را به طور بدون نقص در جعبه کاوش وارد نمایید، با یک‌سری جملا‌ت پیشنهادی از طرف گوگل روبرو می شوید. این پیشنهادات به شما یاری می‌نمایند تا نیازی به تایپ سایر عبارت نداشته باشید و یا این که لغت ها کلیدی دقیقتری را برای جستجوی خویش گزینش فرم

Bounce Rate: نرخ پریدن، نشان میدهد

Avg. Session Duration: این عدد به دقیقه بیان میشود و نشان میدهد که میانگین دوره سشن چقدر بوده میباشد. برای مثال چنانچه برای گوگل این عدد ۳ باشد، یعنی کسانی که از گوگل وارد تارنما گردیده‌اند به صورت میانگین ۳دقیقه در وب سایت بوده‌اند.

آموزش سئو در مشهد 

 
Bounce Rate: نرخ پریدن، نشان میدهد که چه درصد از اشخاص وارد وبسایت گردیده‌اند و فارغ از مشاهده برگه دیگر یا این که انجام هر عملی در تارنما از آن بیرون گردیده‌اند.
برای مثال در شرایطی‌که نرخ پریدن برای یک برگه از تارنما ۴۰% باشد، یعنی ۴۰ درصد از اشخاصی که از روش این کاغذ وارد وب سایت گردیده‌اند، فارغ از انجام هیچ کاری مستقیما از وبسایت بیرون گردیده‌اند.
یا این که در‌حالتی که نرخ پریدن برای محل ورود‌های گوگل ۵۰% باشد، یعنی ۵۰ درصد کسانی که طرز گوگل وارد وبسایت گردیده‌اند فارغ از انجام هیچ کاری دیگری از وب سایت بیرون گردیده‌اند.
 
Conversions: نرخ تبدیل اسم داراست، نشان میدهد که تعدادی درصد از یوزرها شما کار متبوع شمارا انجام داده‌اند.
فرض نمایید که شما فرم عضویت در خبر نامه را در کاغذ اولیه قرار داده‌اید، و با باز‌بینی آمار وب سایت متوجه می شوید که از ۱۰۰۰نفری که در یک روز وارد وبسایت میگردند، ۱۰نفر در روزنامه عضو میشوند، در این حالت نرخ تبدیل عضویت در روزنامه ۱درصد میباشد.
پس نرخ تبدیل با اعتنا به هدفی که تمجید میکنید به حساب آوردن می شود، شما میتوانید در گوگل آنالیتیکس اهدافی را تعریف‌و‌تمجید فرمایید و نرخ تبدیل آنها‌را که بوسیله گوگل آنالیتیکس به حساب آوردن می گردد را ملاحظه کنید.
خب از اینجا به بعد از آن ترجیح میدم که توی یه ویدیوی کوتاه به کلیات گوگل آنالیتیکس و بخش‌های اون بپردازم. تو این کلیپ فقط به بخش‌های اصلی از داشبورد گوگل آنالیتیکس پرداختم و توضیح دادم که هر قسمت چه اطلاعاتی بهمون میده و چه به کار گیری‌هایی میشه ازش کرد.

تغییر‌و تحول در ترافیک دارنده منشا

آموزش سئو در مشهد

 تغییر‌و تحول در ترافیک دارای منبعدارای منبع یکی پارامترهای ارتقا یا این که کاهش بک پیوند در اینترنت سایت وبسایت ها میتواند باشد. همینطور این سیرتکامل ترافیک در محاسبه ارزشمند بودن بک لینک و پیوند ها به ما یاری می نماید. در صورتی ترافیک دارای مبداء کاهش پیدا کرد:

فراگیری بهینه سازی در مشهد

بک پیوند های اینترنت سایت را گشوده نگری نمایید تا احیانا بک لینک و پیوند های شما تمیز نشده باشد.
در حالتی که ترافیک متعددی را از یک پیوند دریافت می کردید، ارزیابی فرمائید که آیا آن وب سایت در هم اکنون بروزرسانی یا این که تغییر‌و تحول پباده سازی میباشد یا این که خیر.
در صورتی ترافیک دارای مرجع ارتقا پیدا کرد:

گشوده‌نگری فرمایید که چه اینترنت سایت های جدیدی در اکنون ارسال ترافیک به شما می‌باشند و با بازبینی آن‌ها درپی موارد شبیه باشید.
پلتفرم آنالیتیکس خویش را به نحوی پیکر بندی فرمائید تا در فیس کاهش یا این که افزایش بیشتراز 10% ترافیک دارای منشا نسبت به هفته قبلی، این آیتم از طریق نشانی اینترنتی به شما آگهی شود.

4. تغییر‌و تحول در ترافیک کمپین ها
اگرچه ترافیک های متعلق به کمپین ها ارتباط مستقیمی با تلاش سئو ندارد، ولی میتواند نماد هایی از اینکه چرا ترافیک بدون منبع یا این که ترافیک ارگانیکی که (از جستجوی نام مارک به دست می‌آید) در اکنون کاهش میباشد داشته باشد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری تنظیمات نمائید تا در صورت کاهش یا این که ارتقا بیشتراز 20% ترافیک کمپین ها نسبت به هفته پیشین، این گزینه از طریق نشانی اینترنتی به شما آگهی شود.

5. ترافیک به دست آمده از نشانی اینترنتی ها
همانند آیتم پیشین، ترافیک به دست آمده از نشانی اینترنتی ها می‌تواند علامت هایی از کاهش ترافیک در بقیه منابع برای ما داشته باشد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری پیکر بندی فرمائید تا در فیس کاهش یا این که ارتقاء بیشتراز 20% ترافیک به دست آمده از پست الکرونیکی ها نسبت به هفته گذشته، این گزینه از طریق نشانی اینترنتی به شما آگهی شود.

6. تغییر تحول در سشن ها
امروزه یوزرها از طریق تاکتیک های بازاریابی متفاوتی وارد وب سایت میشوند. احتساب رویش یا این که افت سشن ها (sessions) اطلاعاتی را درباره ی بازبینی واحد سنجش پیروزی تاکتیک های بازاریابی شما در اختیارتان میگذارد. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به طوری تنظیمات نمائید تا در صورت کاهش یا این که ارتقا بیش خیس از 10% تعداد سشن ها نسبت به هفته پیشین، این آیتم از طریق نشانی اینترنتی به شما آگهی شود.

7. تغییر تحول در تعداد یوزرها
در کنار تعداد سشن ها ایده ها بر تعداد یوزرها نیز در سایت مهم میباشد. تعداد یوزرها در کنار تعدادی پارامتر دیگر به شما قابلیت می‌دهد تا متوجه گردید که آیا عملکرد وبسایت در نتیجه ها کاوش افزایش داشته میباشد یا این که یوزرها دیرین طولانی خیس به سایت بازمیگردند. پلتفرم آنالیتیکس خویش را به نحوی تنظیمات نمائید تا در رخ کاهش یا این که افزایش بیش خیس از 10% تعداد یوزرها نسبت به هفته پیشین، این گزینه از طریق پست الکرونیکی به شما آگهی شود.