هفته پیشین اولین بخش از فراگیری جامع فاکتورهای رنکینگ گوگل را ارائه نمودیم. مواقعی مشتمل بر تگهای تیتر، تگهای H1 و توضیحات بهینه سازی.(فاکتورهای رنکینگ گوگل – نصیب نخستین) این هفته بهدنبال مبحث راجع به عبارات کلیدی و بهینه سازی وب سایت سخن خواهیم کرد.
لغت ها کلیدی
در نوشته ی علمی گذشته متذکر شدیم؛ هر کلمه و واژه کلیدی که عشق مند میباشید در آن رنک پیدا فرمائید باید در تگ تیتر قرار گیرد. همچنین گفتیم که هرچقدر کلمه و واژه کلیدی به اولِ تگ نزدیکتر باشد بهتر میباشد. همینطور کلمه ها کلیدی باید در تگ های H1 و توضیحات متا نیز گذارده شوند.
البته کلمه ها کلیدی در چه جای دیگری بایستی حضور داشته باشند تا در بهینه سازی وب سایت بیشترین تاثیر را داشته باشند، چهگونه و به چه رخ؟
محتوای برگه
مطمئن گردید که عبارت یا این که واژه و کلمه کلیدی شما در صورتی در پاراگراف اولیه برگه قرار ندارد، فی مابین 100 کلمه و واژه ابتدایی حضور داشته باشد. این زمینه از فرآیند تکرار واژه و کلمه کلیدی بااهمیت خیس میباشد.
همان گونه که جیسون تا قبل از این در گردهمایی ای با اینجانب تیتر کرد، قرار دادن صحیح و درست لغات کلیدی از تکرار آنها مهمتر میباشد.
برای مثال گذاشتن عبارت “خرقه عروسی ارزان” یکبار در تگ تیتر و یکبار در هدر (بالای تارنما) به مراتب باارزشتر از دو توشه قرار دادن آن در متن میباشد.
در اینجا روش تجزینه کلمه ها کلیدی بوسیله گوگل امده میباشد:
Meta information and headers
Body copy
Side bars and footers