مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

فاکتورهای رنکینگ گوگل را ارائه نمودیم

آموزش سئو در مشهد 


هفته پیشین او‌لین بخش از فراگیری جامع فاکتورهای رنکینگ گوگل را ارائه نمودیم. مواقعی مشتمل بر تگ‌های تیتر، تگ‌های H1 و توضیحات بهینه سازی.(فاکتورهای رنکینگ گوگل – نصیب نخستین) این هفته به‌دنبال مبحث راجع به عبارات کلیدی و بهینه سازی وب سایت سخن خوا‌هیم کرد.


لغت ها کلیدی


در نوشته ی علمی گذشته متذکر شدیم؛ هر کلمه و واژه کلیدی که عشق مند می‌باشید در آن رنک پیدا فرمائید باید در تگ تیتر قرار گیرد. همچنین گفتیم که هرچقدر کلمه و واژه کلیدی به اولِ تگ نزدیکتر باشد بهتر میباشد. همینطور کلمه ها کلیدی باید در تگ های H1 و توضیحات متا نیز گذارده شوند.


البته کلمه ها کلیدی در چه جای دیگری بایستی حضور داشته باشند تا در بهینه سازی وب سایت بیشترین تاثیر را داشته باشند، چه‌گونه و به چه رخ؟


محتوای برگه


مطمئن گردید که عبارت یا این که واژه و کلمه کلیدی شما در صورتی در پاراگراف اولیه برگه قرار ندارد، فی مابین 100 کلمه و واژه ابتدایی حضور داشته باشد. این زمینه از فرآیند تکرار واژه و کلمه کلیدی بااهمیت خیس میباشد.

همان گونه که جیسون تا قبل از این در گردهمایی ای با اینجانب تیتر کرد، قرار دادن صحیح و درست لغات کلیدی از تکرار آن‌ها مهمتر میباشد.

برای مثال گذاشتن عبارت “خرقه عروسی ارزان” یکبار در تگ تیتر و یکبار در هدر (بالای تارنما) به مراتب باارزشتر از دو توشه قرار دادن آن در متن میباشد.


در اینجا روش تجزینه کلمه ها کلیدی بوسیله گوگل امده میباشد:

    Meta information and headers


    Body copy


    Side bars and footers


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد