کامنت مارکتینگ؛ ۱۰ تکنیک بازاریابی بینش برای بهبود offpage
کامنت مارکتینگ (comment marketing) یکی گونه های بازاریابی اینترنتی میباشد که دو جنبه داراست؛ یکی از درج کامنت در اینترنتوبسایتهای دیگر به خواسته برندینگ و دریافت کردن بکپیوند و جنبه دیگر انجام دادن اقداماتی به مراد اخذ کامنت از مخاطبین در ذیل پستهای وبلاگ اینترنتتارنما و صفحه های دیگر به مراد ارتقاء اقتدار سئوی داخلی میباشد. درین نوشته ی علمی در مورد جنبه نخستین شمارا با ۱۰ تکنیک کامنت مارکتینگ برای بهبود سئو آف پیج آشنا خواهیم کرد.
کامنت مارکتینگ یا این که بازاریابی بر اساس کامنت چه می باشد؟
در دنیای آنلاین امروز نظرها به طور بی نقص چشم نمیشوند و در اکثری از موردها آن ها به طور کامل منفی به دیده می آیند. مثلا درحالتی که نگاهی به کامنتها و نظرها در یک ویدئو دوستداشتنی در یوتیوب یا این که یک پست خبری در رخبوک بیندازید این بخش یعنی بخش کامنتها و ایده ها عرصهای میباشد که در آن هر چیزی گفته میگردد. این کامنتها و نظرها گهگاه میتواند بدترین بینش را نشان بدهد و گهگاه نیز فرصتی برای کسبوکارهای باذکاوت میباشد.
کامنت مارکتینگ یعنی قرار دادن کامنت در یک پست صحیح، در طول صحیح و از راه و روش صحیح که میتواند برای اینترنتوب سایت کسبوکار شما ترافیک خیر و خوبی را بدست آورد و شمارا به مسیر صحیح هدایت نماید. همینطور کامنتها و نظرها خوب مزایای دیگری نیز در چنگ شما قرار می دهد که بالاتر از یک یا این که چندین کلیک اضافه برای شما میباشد.
مثلا، نظرها درمورد پستهایی که مدیران کسبوکار شما به اشتراک میگذارند میتواند بحثی تولید نماید که سبب ساز به تولید یک کانال رشتهای شود. این یکی استراتژیهای بازاریابی کانالهای اجتماعی میباشد. یک کدام از دیگر از مزایای این کامنتها و نظرها این میباشد که شمارا بسیار فعال نشان می دهد و سبب میشود اسم تجاری شما در صنعت خویش از سایر جلوتر باشد.
اما که بازاریابی بر اساس نظرها در حالتیکه فعالیت معمولیای بود همگی آن را انجام میدادند. اما میان تبدیل شدن به یک اسم تجاری فعال و دیدنی و متمرکز و یک تارنما اسپم گردیده تفاوت متعددی موجود هست و این بخشی از یک بازاریابی بر طبق کامنت میباشد.
توصیه اینترنت سر: هک رویش؛ ۳ مثال برنده و ۱۲ تکنیک برای ارتقاء نرخ تبدیل
به چه شکل کامنت مارکتینگ را انجام دهیم؟
بازاریابی کامنت یا این که کامنت مارکتینگ درواقع یک معنی بسیار عالی از شرکت کردن در جامعه ها اینترنتوب سایتها برای بدست آوردن اقتدار، اعتماد و احترام میباشد. مردم با نگاه کردن به نظرها و کامنتهای شما به نفوذ شما پی میبرند و منجر ساخت دعوا و مذاکره درمورد کسبوکار یا این که مارک شما می شود. به کارگیری از تکنیکهای بهینه سازی کلاه سیاه هیچ زمان به شما اذن نمیدهد تا در دراز برهه زمانی توان و تاثیرگذاری متعددی از روش بازاریابی کامنت بدست آورید.
وب دربرگیرنده میلیونها بلاگ و اینترنتتارنما میباشد که به شما اذن میدهد فورا درمورد آنها لحاظ دهید. از این مجال برای بدست آوردن صلح و دوستی مخاطبان خویش به کارگیری سوء نکنید و در ازای به علم خویش اعتماد فرمائید.
آیا این ایده ها و کامنتها سودبخش خواهد بود؟
آری! این شیوه برای کسانیکه بهدنبال بالا بردن قیمت از روش گذاشتن کامنت در پستهای سایر افراد میباشند فعالیت مینماید. اشخاصی که علم و محتوای خویش را در معرض بدون واسطه سایر افراد قرار میدهند اینفلوئنسرها یا این که نفوذگران قدرتمند نامیده میگردند. آنها تعداد بسیار متعددی از دنبالکنندهها در چهرهبوک و توییتر را به خویش اختصاص دادهاند و به احتمال زیاد جزء دوست داستنیترین شخصیتها میباشند. آن ها می توانند از ایجاد محتوا و مطالب خویش به اینترنتوبسایت شما لینک و پیوند دهند تا بتوانید اعتماد و عشق و علاقه مخاطبان متعددی را برای شما به ارمغان آورند. این اشخاص پتانسیل این را دارا هستند که پیامهای شمارا از روش کنفرانسها و حوادث منتقل نمایند و همزمان احترام و عشق و علاقه یوزرها را برای شما از این شیوه ساخت نمایند. بدین شیوخ بازاریابی آنلاین اینفلوئنسر مارکتینگ میگویند.
براین اساس همت فرمائید برای یک استراتژی بازاریابی کامنت به طور اثر گذار و بلند زمان برنامهریزی نمائید.
مزایای این دسته بازاریابی در کسب محبوبیت و به چنگ آوردن ترافیک طولانی تر
بازاریابی کامنت یک کدام از مطرح ترین گونه های دیجیتال مارکتینگ میباشد و بازاریابی محل ورود در دنیای موتورهای کاوش میباشد که به شما اذن می دهد برای پستهای و بلاگهای بقیه افراد لحاظ بگذارید. 3 جور متعدد از این دسته بازاریابی موجود هست که به تکنیکهای کلاه سپید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری طبقهبندی می شوند. این سه شیوه مزایا و معایب متعددی در دنیای موتورهای کاوش یا این که به عبارتی seo وبسایت دارااست.
تکنیک کلاه سپید
مردم معمولا از تکنیکهای کلاه سپید برای کسب اعتماد، اقتدار و احترام به کار گیری میکنند. این اشخاص نگران این نیستند که آیا لینک و پیوندهایی از اینترنتتارنماهای متفاوت اخذ می کنند یا این که نه، بلکه درواقع انگیزه اصلی آن ها نفوذ میان مردم از روش ایده ها و دعواها میباشد. تمام کاری که آنان انجام می دهند این میباشد که توازن مطلوب را در جامعه اینترنتی انگیزه قرار می دهند و آغاز به گذاشتن نظرها و کامنتها به طور دستی مینمایند.
تکنیکهای کلاه سیاه
شیوهها و تکنیکهای کلاه سیاه تحت عنوان تکنیکهای اسپم قرار دادن نظرها و کامنتها به مراد تولید لینک و پیوند و تصاحب کردن ترافیک طولانی تر شناخته می گردد. صدها ابزار خود کار وجود داراهستند که به طور اتوماتیک کامنتها و نظرها را تثبیت مینمایند و نیازی به شرکت کردن فیزیکی شما برای گذاشتن لحاظ و کامنت در اینترنتوب سایتهای دیگر نخواهد بود. این تکنیکها بوسیله گوگل موردپسند قرار نمیگیرند و بلافاصله سبب ساز به مجازات یا این که ممنوعیت کار یک وب سایت از سمت گوگل میگردد.
تکنیکهای کلاه خاکستری
این تکنیکهای خاکستری بوسیله کسانی انجام می شود که در ادامه بها کامنت و ایده ها نیستند. انگیزه همگی آن ها این میباشد که در انتهای روز یک لینک و پیوند برگشتی اخذ نمایند. مثلا ممکن میباشد در ایده ها وب لاگهایتان کامنتهایی مانند «پست خوب»، «متشکرم» و غیره را مشاهده کرده باشید که از همین دست هستند.
۱۰تکنیک برای یک بازاریابی کامنت چیره
۱.گزینش انگیزه
تعدادی استدلال موجود است که صاحبان کسبوکار بازاریابی کامنت را تعیین مینمایند:
پیرو ارتقا ترافیک وب سایت میباشند.
پیرو برقراری رابطه با اینترنت مسترها و مدیران اینترنت میباشند.
پیرو برندینگ و بسط اسم تجاری خویش می باشند.
بقیه موردها…
شما بایستی در صدر انگیزه خویش را برای فعالسازی چنین کمپین دیجیتال مارکتینگ گزینش نمائید. چراکه این فرمان تاثیر متعددی بر کامنتها و نظراتی که شما در یک اینترنتتارنما میگذارید دارااست.
اذن بدهید با یکسری نمونه این نکته را برای شما ثبت کنیم. فرض فرمایید انگیزه شما این میباشد که برای یکی صفحه ها خویش ترافیک بیشتری بگیرید. با چنین هدفی شما احتمالا عملکرد میکنید تا یک کامنت با ارزش در تحت یک پست بگذارید و ذکر فرمائید که در اینترنتوبسایت خویش شما پستی موجود است که قادر است درمورد این زمینه داده ها گران بها و تکمیلی دیگری در چنگ مخاطب قرار دهد. و آن گاه URI خویش را در آن قرار دهید تا خوانندگان بتوانند برروی آن کلیک نمایند.
البته در شرایطی که انگیزه شما ساخت رابطه با یک اینترنت مستر باشد چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا بعداز اضافه کردن ایده ها باارزش به جز اینکه می بایست به اینترنت مستر یا این که مولف دقت نمائید بایستی به صورت یگانه با وی تماس حاصل نمایید و رابطه برقرار نمائید. شما احتمالا مجبورید این فعالیت را چندبار انجام دهید.
۲.ارائه بها
این نکته در سراسر اینترنت بسیار جا افتاده میباشد. چون این موضوعی میباشد که نمیاقتدار آن را نادیده گرفت. بدین ترتیب شما بایستی در مبارزات بازاریابی خویش آن را به عمل گیرید. درصورتیکه عقیده شما این باشد که کامنتها و نظراتی بگذارید که بتواند خطاها مردم را حل نماید بدانید کهاین عمل را به صدق انجام میدهید و بی تردید در مسیر صدق قرار خواهید گرفت.
۳.اثبات گام و مداومت
در حالیکه کیفیت نقش مهمی در بازاریابی کامنت داراست، کمیت نیز بسیار اهمیت داراست. جای این که بهاین مورد تصور کنید که تعداد ثابتی کامنت در یک دقیقه قرار دهید، ما به شما سفارش می کنیم که به تهیه و تنظیم یک سری کامنت درین دوره بپردازید. بدین ترتیب شما میتوانید یکسری کامنت سازگار ساخت نمایید. با این اکنون این یک بازی مقداری میباشد که کیفیت نیز در قلب آن موجود است.
شما میتوانید یک کامنت یا این که لحاظ مطلوب و سنجیده را که فقط 3 تا 6 دقیقه برای آن دوره صرف شدهاست را بگذارید. در شرایطیکه با این تعداد پیش بروید، در 30 دقیقه 5 یا این که 6 کامنت خواهید گذاشت. گذاشتن حیث یا این که کامنت در روز یکی خوب برای یک کمپین بازاریابی کامنت میباشد. با این هم اکنون برد در کامنتهای شما بستگی بهاین داراست که چقدر برای آن کارایی انجام میدهید و چقدر چهت نیل به انگیزه شتاب دارید.
۴.در ۱۰ وبسایت نخستین گوگل کامنت بگذارید