مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

راهنمای جامع اصول سئو داخلی _ آپدیت 2020

 آموزش سئو در مشهد


گوگل تگ منیجر Google Tag Manager یک ابزار بدون پول و بسیار کاربرد جهت رئیس اینترنت سایتتان میباشد در واقع شما با استعمال از این ابزار می‌توانید سفری مشتری خویش را مدیر فرمائید و از این نحوه به نقاط قوت و ضعف واستراتژی فروش خویش پی ببرید.گرچه این ابزار تاثیر مستقیمی بر بهینه سازی وبسایت شما ندارد ولی قادر است یاری بسیار متعددی در رفع تواقص شما در سمت رساندن شما به هدفتان که ارتقاء فروش شما میباشد کند.


(Google Tag Manager (GTM چه است؟

Google Tag Manager ابزاری بدون پول میباشد که به شما این قابلیت را می‌دهد برچسب های بازاریابی (قطعه کد یا این که پیکسل های ردیابی) را در وبسایت خویش (یا این که برنامه موبایل) فارغ از نیاز به تغییر و تحول کد مدیر و پیاده سازی نمایید.




در اینجا مثالی بسیار بی آلایش از شیوه همت GTM آورده شده‌است. داده ها یک منشاء داده (تارنما شما) از روش گوگل تگ منیجر با منشا داده دیگری (Analytics) به اشتراک گذارده میشود. هنگامی GTM شما دارنده برچسب های متعددی برای رئیس باشد بسیار موثر می گردد چون تمامی کد ها در یک مکان معین ذخیره میگردند.


یکی از دیگر از مزیت های گوگل تگ منیجر این میباشد که شما به راحتی سوای نیاز به پشتیبانی یک شخص کارشناس می‌توانید داده های خودتان را رئیس فرمائید.


نوشته‌علمی دارای ارتباط : معرفی ابزار گوگل آنالیتیکس


آیا به کارگیری از Google Tag Manager راحت میباشد؟

گوگل تگ منیجر یاری مینماید تا فارغ از امداد از بازاریاب ها و اینترنت مسترها بتوانید برچسب های تارنما را در یک مکان ساکن فرمائید ، رئیس برچسب را بی آلایش ، راحت و قابل اعتماد انجام دهید.\"


در‌حالتی که شما خودتان بخواهید برای توده‌آوری داده ها یوزرها و نظارت خوی آن‌ها دائما کدنویسی فرمائید از حیث وقتی و هزینه فعالیت دشواری خواهد بود چون در صورتی شما دارنده یک تارنما با صفحه ها خیلی زیاد باشید صد رد صد این عمل برای شما بسیار طاقت فرسا میباشد.

از سوی دیگر رئیس تعداد متعددی تگ منحصر عملا ناممکن میباشد و دستیابی به یک خروجی فعالیت آمد بسیار بسیار طاقت فرسا خواهد بود.


خوب حال بیایید ببینیم گوگل تگ منیجر چطور فعالیت مینماید؟

Google Tag Manager دارنده سه نصیب اصلی و مهم میباشد:




برچسب ها: قطعه های کد جاوا اسکریپت یا این که پیکسل های ردیابی می‌باشند که ىر صفحه ها تارنما قرار می گیرند


محرک ها: در واقع این محرک ها به برچسب ها می‌گویند که چه موقع بایستی فعال شوند


متغیرها: داده ها مازاد که ممکن میباشد برای برچسب ها و متغیر ها لازم باشد.


برچسب ها چه میباشد؟

برچسب ها قطعه کد یا این که پیکسل های ردیابی ابزارهای فرد ثالث می باشند. این برچسب ها به گوگل تگ منیجر میگویند چه کاری می بایست در چه مواردی صورت پذیرد.




مثال هایی از برچسب های متداول در Google Tag Manager عبارتند از:




Google Analytics Universal tracking code

Adwords Remarketing code

Adwords Conversion Tracking code

Heatmap tracking code (Hotjar, CrazyEgg, etc…)

Facebook pixels

محرک ها چه میباشد؟

در واقع محرک ها راهی برای فعال کردن برچسب ها می باشند و به برچسب ها می گویند که چه کاری می بایست انجام دهند


محرک ها با متغیرهایی که اخذ می نمایند به تگ‌ها دستور میدهند که چه هنگامی کار خویش را استارت نمایند. محرک‌ها به دو مدل اصلی حادثه ها (Events) و فیلترها (Filters) تقسیم میگردند.




متغیرها چه چیزی است؟

متغیر ها در واقع یکی‌از دیگر از قسمت های گوگل تگ منیجر میباشد که وظیفه رئیس برچسب ها و محرک ها را به عهده دارا‌هستند.




تفاوت های دو ابزار گوگل آنالیتکیس و گوگل تگ منیجر

خوب در واقع می بایست بگوییم Google Tag Manager ابزاری تماماً متعدد میباشد که صرفا برای ذخیره و مدیر کد فرد ثالث گزینه به کارگیری قرار میگیرد. هیچ گزارشی یا این که راهی برای انجام تجزیه و چک در GTM نیست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد