با سپری شد روزگار، الگوریتمهای جست و جویبار محتوای گوگل بیش تر و اضافه تکامل پیدا کرده و در هر لحظه هزاران توشه خودش را تصحیح کرده و بهتر میسازد.
در سود آن گونه از اشخاصی که شغلشان ساخت محتوا و یا این که seo محتوا برای وب است نیاز داراهستند تا از این تغییرات و اثر آنها بر کارشان تدبیر داشته باشند. برای این که بتوانید درباره ی رقابت برای الگوریتمهای گوگل جایی برای خویش داشته باشید در سال ۲۰۲۰، نیاز به استراتژیهای قابل قبولی دارید که متناسب با تغییرات گوگل و نت به صورت کل، هست. پنج قدم پایین استراتژیهای قابل قبولی می باشند که ما به شما سفارش می کنیم.
۱. به تجهیزات SERP دقت داشته باشید
حاصل موتورهای جست و جو دیگر مانند قبل تنها قریه لینک و پیوند آبی رنگ و معمولی در یک ورقه عادی نمیباشند. در طی سالهای پیشین تجهیزات جدیدی در نتیجه ها صفحه های جست و جو (یا این که به عبارتی SERP) ظهور پیدا کردهاند. مثل تبلیغات بالای کاغذ، تبلیغات تحت ورقه، جعبههای «سایر این سوال های را هم داشتند» و تجهیزات اسنیپت مثل لیستها و دیستورالعملها و خیلی از تجهیزات دیگری که میقدرت به آن ها اشاره نمود.
و همان گونه که بازیکن پهناور بیسبال یوگی برا گفته: « تنها با نگاه کردن میتوانید خیلی چیزها را ملاحظه کنید.» تجهیزات SERP به ما سرنخهایی میدهند تا بتوانیم به منظورهای یوزرها پی ببریم. این تجهیزات می بایست تاثیر متعددی بر روی این که چطور دست به سئو محتوا میزنید داشته باشد.
در شرایطیکه SERP جست و جویبار خاصی دارنده بستههای تصویری هست، seo محتوا را تا جایی که ممکن میباشد طوری انجام دهید که عکسهای محتوایتان مانند مثال مقبول گوگل بوده و جست و جویش سهل و آسان. برای گزینش اسامی فولدرها، توضیحات عکسها و متن جایگزین (alt text) تصاویر تا جای ممکن عملکرد فرمائید از توضیحات توصیفی به کار گیری فرمایید.
برای SERP هایی با جعبه «سایر این سوال ها را هم داشتند»، آن سوال های را ظریف و واضح پاسخ دهید و فرمت سوالها را مثل زیرتیتر (subheader) های باطن کاغذ تغییر و تحول دهید. از دادههای ساختاری (structured data) به کار گیری نمایید تا سئو محتوا را برای اسنیپتها بی نیاز نمایید. براین اساس محتوایتان بهتر مدل بندی گردیده و فعالیت را برای موتورهای جست و جو آسودهخیس میکند.
● آنچه که یادگرفتن باصرفه سازی موتورجستجو را دربر می گیرد:
وقتی که مرورگر موتور جستجویی مانند googlebot ورقه وبی را آنالیز مینماید ،آن کاغذ را براساس فاکتورهای موتورهای کاوش بازبینی مینماید ، آن گاه فرمولی به حساب آوردن می نماید که به چه شکل صفحه های آن وبسایت درآن موتورجستجو سکو بندی گردیده اند.
مهم ترین و وسیع ترین موتورجستجو ( که از روش آن می اقتدار ترافیک متعددی را بدست آورد ) گوگل میباشد. گوگل برای محاسبه صفحه های اینترنت دستکم 100 فاکتور در لحاظ میگیرد هم زیرا : لینک و پیوند های داخل سایتی ، ظاهرمتن ، تیتر ورقه ، سرتیترهاو لینک و پیوند های بیرون گردیده از وبسایت ، متن لینکها و ... .
● باصرفه سازی موتورجستجو در وصال به هدف ها تجاری:
بیایید ازاول آغاز کنیم. شما ایده بزرگی برای یک تجارت دارید . شما بازار را جستجوکرده اید و به یک برنامه مناسب و طرح تجاری رسیده اید. درحال حاضر برای برنده شدن در تجارتتان به چه چیزی یا این که چیزهایی نیاز دارید؟
1) اولی قدم این میباشد که بپذیریم شرکتتان نیاز به اینترنت سایتی داراست.
2) مرحله دوم ( جداگانه از طریق ساخت وب سایت ) به دام اندختن یوزرها اینترنتی هست که خویش نیازمند این میباشد , اسم وبسایت در نتیجه ها ابتدایی درموتورهای کاوش قرار گیرد.
یکی از ازاولین مواقعی که در نیل بهاین انگیزه شما مجبورید انجام دهید , گزینش کردن یک اسم دامنه (Domain ) و یک اسم تجاری برای اینترنت سایتتان میباشد. حتی اگرشما اسم تجاری ونام حوزه تان آیتم نظرتان را داشته باشید ، ما به شما سفارش میکنیم , که ازآنجاییکه بعضا ازمفاهیم خیلی مهم و تکنیکهای با صرفه سازی موتورجستجو که ما معرفی میکنیم موجود هست اولی بخش را حذف نکنید.
● پس می قدرت با صرفه سازی تارنما را در روند پایین خلاصه کرد :
1) تعیین اسم حوزه (Domain ) و کمپانی
شما ممکن میباشد تصور کنید اسم کمپانی اینجانب چه ارتباطی با باصرفه سازی موتورجستجو میتواند داشته باشد ؟اگرشما اسم درست کمپانی و حوزه را درابتدا تعیین نمائید , می اقتدار اظهارکرد قدم بلندی مجموعاَ مرحله با صرفه سازی برداشته اید و فعالیت را خیلی آسانتر مینماید.
2) باصرفه سازی سایت:
دراین مرحله ا زآموزش باصرفه سازی , طولانی تر باصرفه سازی باطن سایتی را مد لحاظ قرار داده و درمورد چه طور باصرفه شدن اینترنت سایتتان برای سکو بندی بهتر در موتورجستجو , بخصوص جایگاه بندی گوگل مشاجره میکنیم .
3) باصرفه سازی تیتر ( Title ):
تیتر ( Title ) صفحه های اینترنت خیلی مهم میباشد .
احتمالاً مهمترین بخش یک کاغذ ( خصوصاً برای حالت یابی درگوگل و یاهو ) تیتر هست , در فیض بایستی به طور به طور کامل ایده آل به یاری یکسری ازکلمات کلیدی با صرفه سازی شود.
4) باصرفه سازی برچسب های متا ( Meta Tags )
وقتی وجود داشت که محتویات یک برچسب متای صفحه ها خیلی مهم بود ، نسبتاًً به عبارتی وقتی بود که دیواربرلین هنوز پابرجا بود.امروزه موتور کاوش برای برچسب های متا ( Meta Tags ) قیمت یه خرده قایل می شود.
5) با صرفه سازی متن پیوندی ( Anchor Text )
گوگل ( و تعداد پاره ای از موتورهای کاوش ) به متن لینکهای ( Anchor Text ) وارداتی به کاغذ اهمیت متعددی میدهد و این مهم را در صفحه ها نتیجه ها جستجویش ( SERP ) نشان میدهد.
6) رقابت با صفحه ها اینترنت سایتهای مرتبط با نتیجه ها موتورجستجو
درین بخش طولانی تر دقت به سمت محتوای داخل ورقه ای ( متن بدنه ، تیتر صفحه های و غیره ) معطوف شده میباشد.
این پروسه باصرفه سازی در مقاله ها بعدی مفصل تعریف خواهد شد.
میشود خدمت کاربران وبسایت مرزو بوم وردپرس ، در این پست مطلبی برای شما آماده کردیم که به لحاظ معدود اهمیت میباشد ولی در واقع از اهمیت زیادی برخوردار است. اهمیت بروز رسانی تارنما در بهبود سئو چقدر هست؟
آنچه دراین نوشتهی علمی میخوانید:
سئو چه میباشد؟
اهمیت بروز رسانی سایت در سئو
بروزرسانی نرمافزار و محتوای وبسایت
موردها کاربردی در بروزرسانی سایت
چرا باید وب سایتمان را بروز کنیم؟
بهره گیری کلی:
سئو چه میباشد؟
سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization است. با استعمال از سئو می توانید سایت خود را در ردیفهای بالای جستجوی کاربران قرار دهید درواقع هرچه مرتبه شما در گوگل بالاتر باشد تعداد کاربرانی که از سایت شما بازدید میکنند طولانی تر می باشد که این نکته بسیار مهم میباشد و میتواند درفروش تولید ها شما بسیار تأثیرگذار باشد. این فعالیت کاملاً به عهده خودتان است و خودتان می توانید تعیین کنید که رتبه بالاتری در گوگل داشته باشید. شما با انتشار مطالب و محتوای مفید در سایتتان میتوانید کاربرانتان را تشویق نمایید که مطالب و پیوند وب سایت شمارا به اشتراک بگذارند. سئو چه است؟
این فعالیت همچنین منجر میشود سایت شما ترافیک ورودی بیشتری داشته باشد. این خودتان میباشید که انتخاب میکنید روزی هزاران بازدیدکننده داشته باشید یا اینکه با اقدامی نابجا سایت خود را محدود کرده و درنهایت منجر دیده نشدن تارنما خود شوید.
با پیشرفت فناوری تارنماهای اینترنتی از اهمیت و جایگاه ویژهای برخوردار شدند. افراد طولانی تر امور خود را از طریق اینترنت انجام میدهند و درواقع از اینترنت هم بهعنوان وسیلهای جهت خرید محصول و هم اطلاعرسانی به کار گیری میگردد.
اهمیت بروز رسانی سایت در سئو
شما باید بتوانید با به کارگیری از محتوای نو و بروزرسانی شده وب سایت خود را جز سکوهای بالا قرار داده و سئو سایت خود را بالا ببرید. همچنین این امر سبب می شود که عملکرد وبسایت شما بهبود پیدا کند. شما باید همواره از اطلاعات بروز باخبر باشید و آنانرا طبق آخرین تغییرات خود در وب سایت خود قرار دهید. ساخت سایت بهتنهایی کافی نیست درواقع پشتیبانی از سایت از اهمیتی بسیار بالاتر از تولید آن برخوردار است. همت کنید همواره سایتی پویا داشته باشید و در آن از مطالب دیدنی و اثر گذار با توجه به نیاز روز جامعه استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که در بروزرسانی وبسایت خود به سبک موردپسند کاربر و سلیقه آن حتماً اعتنا نمایید و آن را در درجه اول اهمیت قرار دهید. به طراحی و رنگها و تصاویر توجه ویژهای داشته باشید و آنها را یکنواخت به درحال حاضر خود رها نکنید.
درواقع شما بایستی این را همیشه در حیث داشته باشید که همانطور که ساختن یک وبسایت مهم می باشد محافظت و نگهداری وب سایت در درجه بالاتری از اهمیت قرار میگیرد چراکه در شرایطی که به سایت خود و بهروزرسانی آن اهمیت ندهید و محتوای کیفیت بالا در آن قرار ندهید ایجاد آن بیفایده است.
اهمیت بروز رسانی سایت در سئو بسیار زیاد است. وظیفه این بروز رسانی و بهبود عملکرد وبسایت و درنتیجه بالا بردن درجه سایتتان در موتورهای جستجوگر بر عهده شما بهعنوان مدیر وبسایت است. همچنین اگر شما بتوانید در ساعت مشخصی تارنما خود را بهروزرسانی کنید و محتوای موءثر در وبسایت خود قرار دهید سکو وب سایت خود را ارتقا میدهید. هرچقدر که محتوا غنیتر و کیفیت بالاتر باشد مرتبه شما بالاتر میرود. همواره این را در لحاظ داشته باشید که اسکن کردن از وب سایتهای دیگر رتبه شمارا پایین میاورد.