با سپری شد روزگار، الگوریتمهای جست و جویبار محتوای گوگل بیش تر و اضافه تکامل پیدا کرده و در هر لحظه هزاران توشه خودش را تصحیح کرده و بهتر میسازد.
در سود آن گونه از اشخاصی که شغلشان ساخت محتوا و یا این که seo محتوا برای وب است نیاز داراهستند تا از این تغییرات و اثر آنها بر کارشان تدبیر داشته باشند. برای این که بتوانید درباره ی رقابت برای الگوریتمهای گوگل جایی برای خویش داشته باشید در سال ۲۰۲۰، نیاز به استراتژیهای قابل قبولی دارید که متناسب با تغییرات گوگل و نت به صورت کل، هست. پنج قدم پایین استراتژیهای قابل قبولی می باشند که ما به شما سفارش می کنیم.
۱. به تجهیزات SERP دقت داشته باشید
حاصل موتورهای جست و جو دیگر مانند قبل تنها قریه لینک و پیوند آبی رنگ و معمولی در یک ورقه عادی نمیباشند. در طی سالهای پیشین تجهیزات جدیدی در نتیجه ها صفحه های جست و جو (یا این که به عبارتی SERP) ظهور پیدا کردهاند. مثل تبلیغات بالای کاغذ، تبلیغات تحت ورقه، جعبههای «سایر این سوال های را هم داشتند» و تجهیزات اسنیپت مثل لیستها و دیستورالعملها و خیلی از تجهیزات دیگری که میقدرت به آن ها اشاره نمود.
و همان گونه که بازیکن پهناور بیسبال یوگی برا گفته: « تنها با نگاه کردن میتوانید خیلی چیزها را ملاحظه کنید.» تجهیزات SERP به ما سرنخهایی میدهند تا بتوانیم به منظورهای یوزرها پی ببریم. این تجهیزات می بایست تاثیر متعددی بر روی این که چطور دست به سئو محتوا میزنید داشته باشد.
در شرایطیکه SERP جست و جویبار خاصی دارنده بستههای تصویری هست، seo محتوا را تا جایی که ممکن میباشد طوری انجام دهید که عکسهای محتوایتان مانند مثال مقبول گوگل بوده و جست و جویش سهل و آسان. برای گزینش اسامی فولدرها، توضیحات عکسها و متن جایگزین (alt text) تصاویر تا جای ممکن عملکرد فرمائید از توضیحات توصیفی به کار گیری فرمایید.
برای SERP هایی با جعبه «سایر این سوال ها را هم داشتند»، آن سوال های را ظریف و واضح پاسخ دهید و فرمت سوالها را مثل زیرتیتر (subheader) های باطن کاغذ تغییر و تحول دهید. از دادههای ساختاری (structured data) به کار گیری نمایید تا سئو محتوا را برای اسنیپتها بی نیاز نمایید. براین اساس محتوایتان بهتر مدل بندی گردیده و فعالیت را برای موتورهای جست و جو آسودهخیس میکند.