۸- تولید یک کتاب تخصصی منحصر:
هنگامی شما یک کتاب که حقیقتا نیاز روز فضای مجازی تولید می کنید و تمامی احتیاج به دانلود اون کتاب دارن به صورت ناخود اگاه سایر تارنما ها با ذکر منشا کتاب شما رو برای دانلود قرار میدهند که خویش ذکر منشا تولید بک لینک و پیوند هست درسته سایتهای کوچک منشا نمیگذارند ولی تارنما های وسیع منشا قرار می دهند حتی میتوانید کتاب خویش را به تمام وبسایت های دانلود کتاب با ذکر منشا معرفی نمائید برای مثال فراگیری سئو یا این که صفر تا صد وردپرس و به جز ان بازدید کننده دارای ارتباط هم ساخت می نماید.
۹- بلاگ وب سایت خویش را تولید نمائید:
شاید جذاب باشید بدانید تارنما های زرنگ با ساخت اسم خویش وبسایت در یکیاز خدمت های بلاگ دهی و گذاشتن مطالب معمولی یا این که ترجمه گردیده و لینک و پیوند دادن ان به طور نوفالو و فالو(نوفالو توصیه می شود) پیوند سازی می کنند و سبب درجه لغت ها کلیدی می گردند ولی در صورتیکه بتوانید یک وب لاگ سابق که نام ان مربوط به تارنما شما باشد خیلی خیلی تاثیر گذارتر میباشد.
۱۰-فراگیری های تصویری:
از تولید بک پیوند شما با ساخت اموزش های تصویری دو تکنیک را انجام میدهید نخستین انکه با قرار دادن ان در وبسایت هم ضریب برگشت را ارتقا میدهید و سبب ساز می شوید که استفاده کننده اضافه در وب سایت شما بماند هم با قرار دادن در خدمت های معرفی ویدیو ها میتوانید با درج پیوند backlinks ساخت نمائید.
۱۱- یک خدمت بدون پول ساخت نمایید:
شما هنگامی یک خدمت بدونپول مایحتاج را در تارنما قرار دهید مثل دامنه مجانی شاید هزاران وب سایت به دامنه شما لینک و پیوند دهند تحت عنوان دامنه بدونپول, میدانید چه میگردد سخاوت مند باشید تا پیشرفت نمائید!!!! میتوانید برای یافتن backlinks های خویش و وبسایت رقبا از تارنما موز استعمال نمائید.
۱۲- محتوا کارکشته ساخت نمایید:
اینجانب بارها گردیده هنگامی واژه ای کاوش می کنم در صفحه ها اولیه آبادی تارنما صرفا دو وب سایت مطالب منحصربهفرد دارا هستند و سایر نسخه برداری کردند با ذکر مبداء ولی مدام اینطوری وجود ندارد تلاش نمائید جوری مقاله ایجاد فرمائید که مطالب شما در صفحه ها مجازی پخش بشه محتوا خیلی در با صرفه سازی وب سایت مهمه پس اعتنا فرمائید!!!!
۱۳- گفتگو فرمایید:
اینجانب بارها چشم ام که تارنما های خبری یا این که خبرنامه های اینترنتی با رئیس یک تارنما مذاکره می نماید و پیوند وب سایت را در وب سایت خویش قرار می دهد این خیلی قادر است به اعتبار وب سایت شما بیافزاید از وبسایت های خبری بخواهید با شما مذاکره نمایند
۱۴- تثبیت وبسایت در دایرکتوری ها:
تلاش فرمائید وبسایت را در تعداد متعددی از دایرکتوری ها قرار دهید تنها به گوگل بسنده نکنید.
۱۵- اپلیکیشن بدونپول:
شما با ساخت یک اپلیکیشن یا این که یک برنامه اندروید بدونپول می توانید تعداد شایان توجه پیوند تولید نمائید حتی تارنما های بوده اند که با یک اپلیکیشن و اپدیت ان به کلیه چیز رسیده اند
۱۶- عکس های مفید ساخت نمایید:
خیلی از دوستان خوب میپندارند تصاویر در مطالب بی تاثیرند البته اعتقاد و باور فرمایید هنوز ادمهای میباشند که از کتب تنها عکس های ان را می بینند و به اصطلاح بصری می باشند هنگامی شما عکس های مخصوص ساخت میکنید به جز اینکه پیوند وب سایت را در کنار عکس درج میکنید پیوند سازی به طور خفیف ساخت می کنید.
۱۷- لینک و پیوند های edu/gov:
جستن سئو backlinks از این وب سایت ها کاری بسیار رنج میباشد ولی ناممکن وجود ندارد اما لازم بدونید گوگل بدین گونه اهمیته خیر میده و تاثیر بیشتری نسبت به دیگر لینک و پیوند ها داراست یکیاز طریق های جذاب نام نویسی کردن درین گونه وبسایت ها و به کار گیری از نظریات فروم ها و… میباشد.
6- آخرین بهروزرسانی رسمی (4.0) بعد از دو سال – 23 سپتامبر 2016
2 سال بعد از بهروزرسانی نسخه 3 الگوریتم پنگوئن، نهایی نسخه این الگوریتم ارائه شد. با ارائه این بهروزرسانی الگوریتم پنگوئن به هسته اصلی الگوریتم گوگل اضافه شد. ممکن میباشد تصور کنید که با بیشتر شدن این الگوریتم به اصل و شالوده فعالیت گوگل، نحوه عمل آن تغییر کرده است، ولی اینطور نیست؛ در واقع با این اتفاق نگاه گوگل بهاین الگوریتم تغییرو تحول کرد.
با تغییراتی که در پایانی نسخه پنگوئن صورت گرفت دیدگاه گوگل در مورد تارنماهای خاطی و اسپمر تغییر و تحول پیدا کرد. از اینجا به آنگاه گوگل در بیشتر موارد به بیاثر کردن پیوندهای معدود اعتبار و بی اعتبار کفایت میکند و تا جای ممکن از مجازات این وب سایتها غربت می نماید.
از سپتامبر 2016 به بعد از آن هیچوقت یک آپ دیت رسمی برای الگوریتم پنگوئن اعلام نشده است زیرا با تغییرات اساسی در الگوریتم اصلی گوگل دیگر نیازی به آپ تو دیتهای مقطعی وجود نداشته و نتیجه ها جستجو به صورت لحظهای بررسی و ارائه میشوند.
رجوع و برگشت جایگاه قابلیت و امکان پذیر میباشد؟
در بعضا موردها پس از اینکه وبمسترها اقدام به پاک سازی لینکهای اسپم کردهاند، باز هم دچار عفو و بخشش و برگشت جایگاه نشدند. ممکن می باشد دست اندرکاران زیادی پشت این مورد باشد، مثلا ممکن می باشد:
ترافیک و درجهی به دست آمده به طور کل نامعتبر بوده باشد و از طریق بکلینک و پیوندهای مشکوک به دست آمده باشد.
زمانیکه لینکهای دیرین حذف شدهاند، تلاشی برای کسب پیوندهای طبیعی و با ارزش صورت نگرفته باشد.
هیچ بکپیوند منفی و اشتباهی حذف نشده باشد یا این لینکهای اسپم به حد نصاب حذف نشده باشند.
نقص کلاً از سمت لینکهای اسپم نباشد.
وقتی که آیتم رحمت گوگل قرار بگیرید و گوگل مقدمه به بازگردانی جایگاههای شما کند، نباید انتظار داشته باشید که به مقام قدیمی خود برگردید. ممکن می باشد به واسطه خرید و کسب لینک و پیوندهای مشکوک جایگاه بسیار نه به دست آورده باشید و به همین عامل حتی در صورتیکه دچار بخشودگی نیز شدید اصلا نباید انتظار رجوع به درجههای بالا را داشته باشید.
یکی مشکلاتی که برای مالکان تارنماها اتفاق این بود که برآوردِ ارزش پیوندها نقص بود و به همین دلیل مجبور بودند که تمام لینکهای خود را بیاثر کنند. در فایده اکثری از پیوندهای ارزشمند در وب سایتها که باعث کسب مقام شده بود نیز دراین بین از در بین رفتند.
اشتباهات رایج درباره الگوریتم پنگوئن گوگل
یک کدام از مسائل جالب دربارهی دانش سئو این میباشد که همیشه فرضیات و آزمایشهای جدیدی در زمینه ی آن (از منابع غیر معتبر) مطرح میگردد. همین موضوع منجر شده تا اشتباهات زیادی در خصوص الگوریتمهای گوگل مطرح شود. درپی به چندین آیتم از مشکلات رایج درباره الگوریتم پنگوئن میپردازیم.
1- آیا پنگوئن یک دسته جریمه میباشد؟
خیر. پنگوئن یک جریمه نیست. یکی مطرح ترین اشتباهاتی که درخصوص الگوریتم پنگوئن موجود هست، این مورد هست که بخش اعظمی از افراد از الگوریتم پنگوئن با نام جریمه پنگوئن خاطر مینمایند. در حالیکه پنگوئن بخشی از هسته اصلی الگوریتم گوگل می باشد.
2- گوگل در صورت جریمه شدن تارنما به شما اطلاع میدهد؟
خطا رایج دیگری که در خصوص الگوریتم پنگوئن وجود دارد این می باشد که گوگل، در صورتیکه که وبسایت شما را جریمه کند به شما اطلاعرسانی میکند.
متاسفانه این موضوع صحیح نیست. گوگل سرچ کنسول که فقط رویکرد ارتباطی ما با گوگل است، هیچ اطلاعی در باب دلیل افت رتبهها یا از دست رفتن جایگاه شما به دلیل اعمال الگوریتم پنگوئن نمیدهد.
3- Disavow کردن لینکهای مخرب فقط روش رهایی از جریمه می باشد؟
با اینکه این راه بسیاری از پیوندهای بیکیفیت و مخرب شما را بیاثر خواهد کرد، اما باید بدانید که گزینه بخشودگی گوگل قرار به چنگ آوردن، نیازمند زمانه و هزینه زیادی میباشد.
نسبتِ لینکهای خوب و باکیفیت در مقابل پیوندهای مخرب و اسپم مهم است.
بنابراین نیازی نیست تمام توجه خود را به سمت حذف و بیاثر کردن لینکهای مخرب ببرید و بهتر است همزمان به کسب لینکهای طبیعی و معتبر نیز بپردازید. این فعالیت احتمالا به ارتقا اعتماد گوگل و بازگشت زودهنگام رده شما یاری میکند.
4- رفع جریمه الگوریتم پنگوئن غیر ممکن است؟
این موضوع کاملا مردود و اشتباه است. با اینکه رهایی از جریمه فرآیندی زمانبر و دشوار میباشد، اما در صورتی که به نه آن را اجرا نمائید میتوانید آیتم بخشودگی الگوریتم پنگوئن قرار بگیرید.
همان گونه که گفتیم یکی از بهترین راههای بیاثر کردن لینکهای مخرب، کسب لینک و پیوندهای طبیعی و معتبر و معرفی لینکهای نامعتبر از طریق ابزار Disavow در پنل گوگل سرچ کنسول میباشد.
گوگل در اولین نصیب از ویدیوهای «باورهای خطا سئو» 3 فاکتور اصلی سئو را معرفی کرد. دیدنی می باشد بدانید که دراین کلیپ سعی و سرعت بار گذاری صفحه های وب سایت (Web Performance) تحت عنوان سومین فاکتور تاثیرگذار در سکو بندی حاصل معرفی شد.
به راحتی می توانستیم حدس بزنیم که در یک کدام از ویدیوهای بعدی این موسسه به صورت مفصل بدین قضیه پرداخته می گردد. براین اساس پنجمین ویدیوی باورهای غلط سئو با تمرکز بر مورد سرعت صفحه ها اینترنت منتشر شد.
درین گفتگو، آدا رُز کنون (Ada Rose Cannon) برنامه نویس کمپانی سامسونگ و مارتین اسپلیت (Martin Splitt) تحلیلگر وبمستر ترندز گوگل راجعبه تلاش و سرعت لود صفحه ها اینترنت و نقش آن در سئو کلام کردند.
رُز کنون برنامه نویس مرورگر منحصر سامسونگ در پلتفرم اندروید می باشد و تحت عنوان مهمان این نصیب ابهاماتی را راجعبه رابطه سرعت لود صفحه ها اینترنت و سئو مطرح کرد تا مارتین اسپلیت تمام این ابهامات را با نمونه های جذابش از فی مابین چیره شود.
چرا تلاش و سرعت لود صفحه های اینترنت در سئو اهمیت داراست؟
رُز در این زمینه توضیح اعطا کرد که طولانی تر مردم سراسر جهان از دستگاه های سابق یا این که وب های ضعیف استعمال میکنند و موبایل های هوشمند بالارده و وب های فوق سریع در اکثری از نقاط عالم مهیا وجود ندارد. وی بهاین نکته اشاره نمود که صفحه ها اینترنت بایستی برای همگی مردم سراسر عالم عالی باشند، خیر تنها برای مردمی که به شایسته ترین دستگاه های هوشمند و وب های مالامال سرعت دسترسی دارا هستند. این تفکری هست که گوگل عمیقا به آن این نظر را دارد و در اینراه کارایی های اکثری هم نموده است.
گوگل در سعی هست تا موتور جستجوی خویش را به یک موتور پاسخگو تبدیل نماید، ولی این موتور پاسخگو بایستی توان ارائه شایسته ترین جواب به تمام یوزرها را داشته باشد.
معیارهای اندازه گیری سعی و سرعت تارنما چه مواقعی میباشند؟
رُز اولین سوال خویش را در باب معیارهای اندازه گیری همت صفحه های اینترنت پرسید:
“معیارهای اندازه گیری تلاش صفحه ها اینترنت فقط مرتبط با سرعت لود صفحه های میباشد یا این که به مسائل سئو تکنیکال و Front-end هم مربوط میگردد؟”
اسپلیت در جواب بهاین سوال توضیح اعطا کرد که فاکتورهای متعددی در سئو تاثیر دارا هستند و نمی توانیم بگوییم این معیارها صرفا به یک قسمت معین مربوط می باشند.
در اندازه گیری سعی و عملکرد صفحه های تارنما مورد ها متعددی بازنگری میشود. روزگار لود اولین بایت از برگه (Time to first byte)، زمانه اکران اولین محتوای مفهوم دار (First Meaningful paint) و مواقعی مثل Frame rate فقط بعضا از معیارهای اندازه گیری همت میباشند.
ربات های گوگل به مجموع مواقعی که نشان دهنده تلاش و سرعت صفحه ها سایت شما می باشند اعتنا نموده و تمام این موردها را در گزینش منزلت اثر میدهند.
با دقت به توضیحات اسپلیت، این نکته برداشت می گردد که سرعت وب سایت بخشی از تلاش صفحه ها اینترنت به حساب آورده می شود. طبق آماری که گوگل ارائه داده، 1 تا 3 ثانیه تاخیر در لود وبسایت، نرخ پریدن یوزرها (Bounce rate) را تا 32% ارتقا میدهد.
نکات طلایی در رابطه تاثیر جاوا اسکریپت در کارایی صفحه های وبسایت
در ویدیوهای قبل گوگل که با قضیه ربات های گوگل و جاوا اسکریپت منتشر شدند، درباره ی تاثیر جاوا اسکریپت در کارایی صفحه ها اینترنت حرف گردیده بود، ولی درین گفتمان نکته ای تازه و اما دیدنی دراین باره مطرح شد.
اسپلیت پیش از این در اتفاق افتاد Chrome dev summit در باب سئو سخنرانی کرده بود. وی بهاین نکته اشاره کرده بود که رندر شدن تارنما های سنگین درست شده با جاوا اسکریپت ممکن میباشد تا یک هفته ارتفاع بکشد.
رُز بعداز اشاره به حرف اسپلیت چنین سوالی مطرح کرد:
“آیا وبسایت های سنگین تشکیلشده با جاوا اسکریپت به وسیله الگوریتم های گوگل جریمه میشوند؟”
اسپلیت در جواب توضیح اعطا کرد که به کارگیری از جاوا اسکریپت سبب ساز جریمه شدن هیچ سایتی نمیشود و چنین وبسایت هایی هم میتوانند در نتیجه ها گوگل درجه قابل قبولی به دست بیاورند؛
ولی این تارنما ها در مرحله ایندکس شدن با کندی شدیدی رو به رو میشوند و سرعت ایندکس آنها به وسیله ربات های گوگل به اندازه تارنما های عادی وجود ندارد. علت هم این هست که فولدر های جاوا اسکریپت برای ایندکس شدن نخست وارد مرحله رندرینگ (تبدیل کدهای Javascript به کدهای Html) می گردند.
هر زمانه که منابع موردنیاز برای رندر کردن صفحه ها این سایت در دسترس گوگل باشد، ربات ها این صفحه های را ایندکس مینمایند البته چنانچه این منابع در دسترس نباشد پروسه ایندکس با تاخیر رو به رو میگردد.
اما صرفا مشاجره ربات های گوگل وجود ندارد؛ احتمال اینکه این وبسایت ها برای دستگاه های کهن، ارزان و وب های معدود سرعت تلاش نیکی نداشته باشند بسیار زیاد میباشد و این خلل سبب ساز میگردد رضایت یوزرها هم کاهش پیدا نماید.
انگیزه دائمی گوگل، اکران شایسته ترین نتیجه ها برای جستجوی یوزرها هست. در صورتیکه قرار باشد استعمال از جاوا اسکریپت تلاش سایتی را کاهش داده و سبب کندی در سرعت بار گذاری صفحه ها آن شود، اکران چنین سایتی در حاصل جستجوی یوزرها، انگیزه گوگل را تحت سوال میبرد.
با این وجود حتی در شرایطیکه ربات های گوگل و فرایند ایندکس صفحه ها وب سایت به وسیله کراولرها را نادیده بگیریم، به کارگیری اشتباه از جاوا اسکریپت ممکن میباشد سبب ساخت مشکلاتی در همت تارنما برای یوزرها شود.
1- مارک خویش را به اکران بگذارید
تجربه مخاطب انگیزه از مارک شما در توییتر در وهله در آغاز با دقت به اکانت کاربری و پروفایل شما صورت میگیرد. از روش این بخش میتوانید قصه کسبوکار خویش را در جامعه مجازی توییتر ماجرا فرمائید و ماهیت برندتان را به اکران بگذارید.
بدین خواسته لازم میباشد که حضور شما در توییتر حاوی به عبارتی اطراف و حسی باشد که در اینترنتوب سایت و بقیه کانالهای اجتماعی از مارک خویش به اکران گذاردهاید. از این روش به کسبوکار خویش نام و نشان میدهید و میتوانید اعتماد تولید فرمائید. در همین راستا می بایست از اسم کاربری و تصاویری به کارگیری نمائید که با مارک و سبک و سیاق حضورتان در وضعیتهای دیگر هماهنگ باشد.
اسم کاربری خویش در توییتر را تعیین فرمایید
اسم کاربری انتخابی شما تأثیرگذارترین معرف برندتان در توییتر خواهد بود. این اسم در کنار همگی توییتهایی که ارسال میکنید قرار می گیرد و فقط شیوه شناسایی شما و برندتان در توییتر میباشد.
برای اسم کاربری در توییتر می توانید از نام خودتان (شایسته ترین آیتم برای اشخاص متخصصی که به طور انفرادی فعالیت می کنند یا این که تخصصشان محور اصلی کسبوکار آنهاست) یا این که اسم کسبوکارتان به کار گیری فرمائید. ترجیحاً از به فعالیت بردن علائم متفاوت غیر الفبایی پرهیز کنید تا به خیال و خاطر سپردن اسم کاربری و تایپ آن راحتخیس شود.
در شرایطی که قابلیت تعیین اسم کسبوکارتان نیست از یک اسم مشابه و متناسب دیگر استعمال نمائید.
تصویر پروفایل مطلوب گزینش نمایید
در پروفایل اکانت کاربری خویش در توییتر می توانید از دو تصویر متعدد به کارگیری فرمایید که در راستای به تصویر کشیدن و ماجرا روایت مارک خویش می بایست از هر دو افتتاح فرمایید. برای بار گذاری این تصاویر بایستی به نصیب Profile در پیکربندی اکانت کاربری خویش (Settings) رجوعنمایید.
تصویر اصلی پروفایل شما در توییتر یک تصویر مربع صورت می باشد که در کنار هر توییتی که ارسال میکنید قرار می گیرد. دراین نصیب می توانید لوگوی کمپانی یا این که تصویر رخ خودتان را قرار بدهید.
نکته: برخی از کسبوکارهای کوچک برای اسم کاربری از تیتر کسبوکار و برای تصویر پروفایل از عکس مالک کسبوکار استعمال مینمایند. این طرز می تواند به اکانت کاربری مجازی شما شخصیت انسانی حقیقی و واقعیخیس و قابل اعتمادتری بدهد.
تصویر دیگری که می توانید در پروفایل خویش قرار بدهید، یک تصویر وسیعخیس با تیتر تصویر کاوِر یا این که هِدِر پروفایل (Profile Header) هست. در اینجا نیز شبیه با صورتبوک، تصویر هدر در بالای ورقه پروفایل شما قرار میگیرد. این تصویر نیز می بایست هدفمند و روایتگر روایت یا این که موضوعی درباره با مارک شما باشد.
در ضمنً می توانید از روش نصیب Display رنگ دکمهها و دورنما پروفایل توییتر خویش را نیز تغییرو تحول بدهید تا با گوشه و کنار و لوگوی مارک شما هماهنگخیس شود.
2- داده ها پروفایل خویش را کامل شدن نمائید
کامل شدن پروفایل توییتر برای کسبوکار شما یک ضرورت محسوب میشود. کلیه داده ها و جزئیاتی که در بخشهای متفاوت پروفایل وارد میکنید به شعور بهتر مخاطب از ماهیت کسبوکار و کامل شدن روایت مارک شما امداد خواهد کرد.
دراین راستا از کامل شدن سه بخش مهم ذیل در نصیب Edit Profile غافل نشوید:
• وضعیت جغرافیایی در بخش Location: از این روش، محل کار کسبوکار خویش را برای مخاطبان معین میکنید. با ارائه جزئیات اضافه درین بخش، علاوه بر سهل و آسانخیس شدن رابطه حضوری، مسئله ساخت اعتماد بیشتری را آماده میاورید.
• نشانی اینترنتوب سایت در بخش Website: درین نصیب میتوانید یک پست الکرونیکی را با یوزرها به اشتراک بگذارید. اگرچه معمولاً نشانی اینترنتوبسایت دراین بخش قرار داده می شود؛ البته بهتر میباشد که یک برگه فرود منحصر برای توییتر در اینترنتوب سایت خویش پباده سازی نمائید و نشانی آن را دراین نصیب بگذارید تا بتوانید داده ها متناسبتری را در مشت یوزرها توییتر قرار بدهید.
• نصیب Bio: درین بخش می بایست در 160 کاراکتر، خویش و کسبوکارتان را معرفی فرمائید. از بیان هدف ها و آرزوها خویش صرف لحاظ کرده و روی منافع و مزایا تمرکز نمائید. به علاوه، با اضافه کردن اندکی شخصیت انسانی به نوشتههایی که درین نصیب قرار میدهید و مسافت دریافت کردن از متنهای کلیشهای می توانید به پروفایل خویش معاش ببخشید.
سئو منفی و سئو کلاه سیاه
سئو کلاه سیاه عبارت میباشد از همگی تکنیکهای غیررسمی که رئیس تارنما برای بالابردن سکو وب سایت خویش به فعالیت می برد. به عنوان مثالً در شرایطی که پیوند فراهم نمودن مضر هست، در سئو کلاه سیاه مدیریت تارنما برای ارتقا جایگاه تارنما خویش بک لینک و پیوند می خرد. البته سئو منفی استعمال تکنیکهای سئو کلاه سیاه برای یک حریف به قصد تخریب سئو وب سایت اوست و درحالتی که سئو کلاه سیاه سبب افت مرتبه وب سایت شما شود، سئو منفی هم میتواند با به عبارتی تکنیک به ضرر و زیان سئو تارنما شما باشد.
به حیث میرسد که گوگل برای اجتناب از سئو منفی راهکاری غیر از نادیده گرفتن سئو کلاه سیاه در پیش رو ندارد. به عنوان مثالً درحالتی که شما 1000 بک لینک و پیوند برای وبسایت خویش ساخت نمایید، که صرفا 10 تای آنها لینک و پیوندهای دارای ربط و معتبری باشند، سایر لینک و پیوندهای نامرتبط، بر سئو وب سایت شما تاثیر نخواهند گذاشت. به عبارت بی آلایشخیس شما از استفاده تکنیک های سئو کلاه سیاه خیر منفعت خواهید کرد و خیر ضرر و زیان، این نکته ممکن هست سبب شود اشخاص آماتور با فرض آنکه تکنیکهای به کارگرفته گردیده از سوی آن ها به زمانه بیشتری برای تاثیر گذاردن بر مرتبه وبسایت در گوگل دارااست، به استعمال از تکنیک های سئو کلاه سیاه همچنان ادامه دهند.
نکته: گهگاه در سئو منفی و سئو کلاه سیاه پیوند ایجاد گردیده در سایتی که به حیث بیرابطه میرسد در واقع سبب ساز میشود که یک پیوند اثر گذار به تارنما داده شود و بدین ادله میباشد که در سئو منفی فقط بر روی وبسایتهایی برای ساخت لینک و پیوند تمرکز میگردد که توشه منفی برای گوگل دارا هستند.
آیا سئو منفی دربرگیرنده هک کردن هم میباشد؟
جواب صحیح بدین سوال این میباشد کهاین مورد به تعریفوتمجید ما از هک و سئو منفی بستگی داراست البته به صورت کلی و طبق تعریفوتمجید همگانی این دو کلمه و واژه میاقتدار بیان کرد که آری در میان سئو منفی و هک رابطه موجود هست. سئو منفی و هک ممکن میباشد هدف های مشترکی داشته باشند. البته لزوماً به یک مفهوم نیستند. هکر به معنی عام واژه در معنای فردی میباشد که بصورت غیررسمی برای دستیابی به داده ها یک سیستم دست به اقدامات غیرقانونی میزند.
دقت داشتهباشید که در برخی مواقع یک هکر تنهاً بهعامل آنکه میتواند، به یک سیستم حمله می کند. تهاجم ها هکری متعددی به وبسایتها انجام شده که هیچ فایده مالی یا این که اطلاعاتی برای هکر نداشته و تنهاً به جهت جراحترساندن به یک سیستم حمله انجام یافتهمیباشد. این مورد سبب ساز گردیده که در قانون ها بعضی کشورها سئو منفی نوعی هک به اکانت آمده و جریمهها آن مطابق جریمه ها هک در لحاظ گرفتهشود.
در مقررات جمهوری اسلامی ایران برای دوری از سوء برداشت از عبارات، تمامی اقداماتی که سبب ساز تخریب، سوء به کار گیری سوای اذن از داده ها و.... می شود جرم تلقی میگردد و هک و سئو منفی هر دو درین قالب جرم بهاکانت می آیند.
سئو منفی از چه گنجایش هایی برای انجام عمل خویش به کارگیری میکند
به کار گیری از پیوند ها در سئو منفی
تولید هزاران پیوند به وب سایت حریف که کلیه از وب سایتهای بد تهیه و تنظیم گردیدهاند. گوگل و کارشناسان غیروابسته گوگل مانند مت کاتس Matt cutts در باره اثرگذاری اینشیوه شک وتردید خویش را اعلام کردهاند البته در حالتی که لینک و پیوندها در وب سایتهایی با چهار جور محتوای نقل شده در ابتدا باشد، همچنان احتمال جراحت سئو تارنما موجود است.
خرید بک لینک و پیوند از وب سایتهایی که در گوگل پنالتی گردیدهاند یا این که خرید بک لینک و پیوند از وبسایتهایی که به فروش بک لینک و پیوند آوازه بالایی داراهستند. تاثیر گذاری این طریق هم آیتم شک وتردید می باشد. مت کاتس در رابطه اثر بخشی این طریق میگوید که: هزینه انجام آن بیش تر از هزینه لازم برای سئو کردن وبسایت چهت نیل به مرتبه بهتر در گوگل برای عبارات کلیدی لبریز ترافیک خواهد بود. که عملاً در معنای مقرون به صرفه نبودن این شیوه برای سئو منفی هست.
محتوا و روش به کار گیری از آن در سئو منفی
ایجاد کامنتهای اسپم به طور کامنتهایی با استفاده کلمه ها کلیدی به مراد بالابردن ترازو عبارات کلیدی در برگه و اکران گوناگون کاغذ برای موتورهای کاوش، درصورتیکه تعداد این کامنتها زیاد باشد و بصورت خودکار ساخت شوند ممکن میباشد تحت عنوان هک در لحاظ گرفتهشوند. برای اجتناب از این طرز بایستی درج کامنت را به درج کد کپچا به وسیله استفاده کننده محدود فرمائید یا این که درج کامنت را محدود به تایید مدیر تارنما نمایید.
ایندکس کردن نشانی وبسایت یا این که URL با محتوای بد، در صورتیکه هکرها بتوانند با رخنه به سیستم رئیس محتوای وبسایت CMS در وبسایت شما محتوا درج نمایند این طریق حتماً هک محسوب خواهد شد. به کار گیری از سیستمهای رئیس محتوای متن گشوده خطر چنین حملاتی را بیش تر خواهد کرد.
درج عکسهای حجیم وبسایت شما در دیگر وب سایتها و بلاگها به طور Hotlinking با انگیزه بالابردن ترازو ترافیک سرور شما و کاهش سرعت لود وب سایت، این نحوه همچنان بر روی سئو تارنما شما مفید میباشد و گوگل و دیگر مرورگرها اهیمتی به جهت نماید بودن وب سایت شما نمیدهد. آنان وب سایتهایی را که شایسته ترین تجربه کاربری را ارائه میدهند را به یوزرها خویش معرفی خواهند کرد.
تغییر و تحول روءیت کرد یوزرها در سئو منفی
درج کامنتهای منفی در رابطه خدمت ارائه گردیده بصورت منظم و روزمره، در صورتیکه درج کامنت را به تایید مدیریت محدود نمایید این اختلال برای شما پیش نخواهد آمد.
نکته: اینراه سئو منفی در کانالهای اجتماعی اهل ایران بسیار شایع بوده و مدیرانِ این وبسایتها را بر آن داشت که برای به کارگیری کنندگان از آن جریمه گزینش نمایند.