مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

اسم کاربری خویش در توییتر را تعیین فرمایید


1- مارک خویش را به اکران بگذارید

تجربه مخاطب انگیزه از مارک شما در توییتر در وهله در آغاز با دقت به اکانت کاربری و پروفایل شما صورت میگیرد. از روش این بخش میتوانید قصه کسب‌وکار خویش را در جامعه مجازی توییتر ماجرا فرمائید و ماهیت برندتان را به اکران بگذارید.

بدین خواسته لازم می‌باشد که حضور شما در توییتر حاوی به عبارتی اطراف و حسی باشد که در اینترنت‌وب سایت و بقیه کانال‌های اجتماعی از مارک خویش به اکران گذارده‌اید. از این روش به کسب‌وکار خویش نام و نشان می‌دهید و میتوانید اعتماد تولید فرمائید. در همین راستا می بایست از اسم کاربری و تصاویری به کارگیری نمائید که با مارک و سبک و سیاق حضورتان در وضعیت‌های دیگر هماهنگ باشد.

آموزش سئو در مشهد

 

اسم کاربری خویش در توییتر را تعیین فرمایید

اسم کاربری انتخابی شما تأثیرگذارترین معرف برندتان در توییتر خواهد بود. این اسم در کنار همگی توییت‌هایی که ارسال میکنید قرار می گیرد و فقط شیوه شناسایی شما و برندتان در توییتر میباشد.

برای اسم کاربری در توییتر می توانید از نام خودتان (شایسته ترین آیتم برای اشخاص متخصصی که به طور انفرادی فعالیت می کنند یا این که تخصصشان محور اصلی کسب‌وکار آن‌هاست) یا این که اسم کسب‌وکارتان به کار گیری فرمائید. ترجیحاً از به فعالیت بردن علائم متفاوت غیر الفبایی پرهیز کنید تا به خیال و خاطر سپردن اسم کاربری و تایپ آن راحت‌خیس شود.

در شرایطی که قابلیت تعیین اسم کسب‌وکارتان نیست از یک اسم مشابه و متناسب دیگر استعمال نمائید.

 

تصویر پروفایل مطلوب گزینش نمایید

در پروفایل اکانت کاربری خویش در توییتر می توانید از دو تصویر متعدد به کارگیری فرمایید که در راستای به تصویر کشیدن و ماجرا روایت مارک خویش می بایست از هر دو افتتاح فرمایید. برای بار گذاری این تصاویر بایستی به نصیب Profile در پیکربندی اکانت کاربری خویش (Settings) رجوع‌نمایید.

تصویر اصلی پروفایل شما در توییتر یک تصویر مربع صورت می باشد که در کنار هر توییتی که ارسال میکنید قرار می گیرد. در‌این نصیب می توانید لوگوی کمپانی یا این که تصویر رخ خودتان را قرار بدهید.

نکته: برخی از کسب‌وکارهای کوچک برای اسم کاربری از تیتر کسب‌وکار و برای تصویر پروفایل از عکس مالک کسب‌وکار استعمال مینمایند. این طرز می تواند به اکانت کاربری مجازی شما شخصیت انسانی حقیقی و واقعی‌خیس و قابل اعتمادتری بدهد.

تصویر دیگری که می توانید در پروفایل خویش قرار بدهید، یک تصویر وسیع‌خیس با تیتر تصویر کاوِر یا این که هِدِر پروفایل (Profile Header) هست. در اینجا نیز شبیه با صورت‌بوک، تصویر هدر در بالای ورقه پروفایل شما قرار میگیرد. این تصویر نیز می بایست هدفمند و روایتگر روایت یا این که موضوعی درباره با مارک شما باشد.

در ضمنً می توانید از روش نصیب Display رنگ دکمه‌ها و دورنما پروفایل توییتر خویش را نیز تغییر‌و تحول بدهید تا با گوشه و کنار و لوگوی مارک شما هماهنگ‌خیس شود.

 


 

2- داده ها پروفایل خویش را کامل شدن نمائید

کامل شدن پروفایل توییتر برای کسب‌وکار شما یک ضرورت محسوب میشود. کلیه داده ها و جزئیاتی که در بخش‌های متفاوت پروفایل وارد میکنید به شعور بهتر مخاطب از ماهیت کسب‌وکار و کامل شدن روایت مارک شما امداد خواهد کرد.

در‌این راستا از کامل شدن سه بخش مهم ذیل در نصیب Edit Profile غافل نشوید:

• وضعیت جغرافیایی در بخش Location: از این روش، محل کار کسب‌وکار خویش را برای مخاطبان معین میکنید. با ارائه جزئیات اضافه درین بخش، علاوه بر سهل و آسان‌خیس شدن رابطه حضوری، مسئله ساخت اعتماد بیشتری را آماده میاورید.

• نشانی اینترنت‌وب سایت در بخش Website: درین نصیب میتوانید یک پست الکرونیکی را با یوزرها به اشتراک بگذارید. اگرچه معمولاً نشانی اینترنت‌وبسایت در‌این بخش قرار داده می شود؛ البته بهتر می‌باشد که یک برگه فرود منحصر برای توییتر در اینترنت‌وب سایت خویش پباده سازی نمائید و نشانی آن را در‌این نصیب بگذارید تا بتوانید داده ها متناسب‌تری را در مشت یوزرها توییتر قرار بدهید.

• نصیب Bio: درین بخش می بایست در 160 کاراکتر، خویش و کسب‌وکارتان را معرفی فرمائید. از بیان هدف ها و آرزوها خویش صرف لحاظ کرده و روی منافع و مزایا تمرکز نمائید. به علاوه، با اضافه کردن اندکی شخصیت انسانی به نوشته‌هایی که درین نصیب قرار می‌دهید و مسافت دریافت کردن از متن‌های کلیشه‌ای می توانید به پروفایل خویش معاش ببخشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد