یکیاز دیگر از اشتباهات در بخش اجرایی کمپین های تبلیغاتی میباشد . بصورتی که سبب ساز هدر رفتن هزینه و زمانه میگردد !
به عنوان مثال دربارهی رپورتاژ اطلاع رسانی تحت عنوان جدیدترین و موءثر ترین تکنیک دیجیتال مارکتینگ که هم به حیث بازاریابی و برندینگ، هم به نظر سئو امروز گزینه دقت برندهای غالب قرار گرفته هست ، نکات مهمی موجود هست که در اجرا می بایست رعایت شوند ؛
خلاقیت در ساخت محتوا و دوری از تکرار محتوا در تعداد بالایی از وب سایت ها
اعتنا به نحوه درست نگارش رپورتاژ ، بصورتی که موءثر باشد . برای مثال می بایست عنوان خبر دیدنی باشد تا اشخاص بروی خبر کلیک نمایند ، و محتوا آنچنان خوب درج شده باشد که مخاطب علاوه بر مطالعه خبر بصورت بدون نقص ، ترغیب شود که بروی هایپر لینک و پیوند ها کلیک نماید و یا این که اسم مارک را در گوگل کاوش نماید
در نگارش رپورتاژ اطلاع رسانی به مسائل آموزشی و خبری دقت کنیم و تنها یک اطلاع رسانی تبلیغاتی را منتشر نکنید
همینطور به نکات سئو ، بازاریابی و برندسازی در کنار هم دقت ویژه نمائید
رپورتاژ را خبرگزاری های دارای اعتبار و پر طرفدار منتشر فرمائید تا به اعتبار مارک شما افزوده شود
حدود ۳ واژه کلیدی پرجستجو در محتوای خبرها می بایست بصورت فالو به وبسایت شما لینک و پیوند شود
از روش اجراکننده تبلیغات و واحد سنجش اعتبار تارنما های خبری مطمئن گردید که خبر در وب سایت ها بایگانی شود
بهتر هست یک زمانهبندی کوتاه بازه زمانی و طولانی بازه برای تکثیر خبرها در تارنما های متفاوت در لحاظ بگیرید
شایان توجه می باشد که کمپانی ویرلن تحت عنوان اولین و پهناور ترین اجرا کننده تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی در خبرگزاری ها و وبسایت های خبری پر بازدید تجربه بالایی درین قضیه داراست و مطلقا بهتر هست از این علم و تجربه به کارگیری فرمائید تا از هدر رفتن هزینه دوری نمائید و همینطور شایسته ترین برخورد را در جذب مشتری ، سئو و برندینگ اخذ فرمائید.
مجموعه کارشناس در کمپانی ویرلن با اجرای همگی موردها فوق از ایجاد محتوای رپورتاژ تا نشر در ۱۰۰ وبسایت خبری برتر کشورایران امروز اجرا کننده رپورتاژ اطلاع رسانی چیره ترین مارک های کشورایران می باشد . ویرلن همینطور با همیاری گسترده با همگی تارنما های خبری پر طرفدار کشور ایران قابلیت و امکان ارائه شایسته ترین حالت و مطلوب ترین ارزش را برای مدیران بازاریابی و سئوکاران محیا نموده است .