مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

بازاریابی سئو چیست؟


در نوشته ی علمی‌های گذشته به معنی seo یا این که با صرفه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو پرداختیم. آموزش سئو در مشهد  می دانیم که seo دربرگیرنده تیم‌ای از تکنیک‌ها و راهکارها میباشد که می توانند یک وبسایت را به سکو‌های برتر در ورقه حاصل موتورهای جست‌وجو برسانند. امروز قصد داریم به نظارت معنی بازاریابی بهینه سازی بپردازیم. مفهومی که کمتر در فضای فراگیری‌ها به آن پرداخته شده‌است.


بیشتر بخوانید :  seo چه می باشد ؟ گونه های و شیوه های seo

معیارهای گوگل برای درجه‌بندی وب سایت‌ها چه میباشد؟

همانطور که گفتم، seo گروه‌ای از رویکرد‌ها میباشد. طریق‌هایی برای ارتقا مرتبه تارنما‌ها. ما این نحوه‌ها را از شیوه کارایی الگوریتم‌های موتورهای جست‌وجو برداشت کرده‌ایم. این جا از گوگل کلام میکنم زیرا بیشترین اهمیت را در‌این حوزه داراست.


معیارهای زیادی برای باصرفه بودن یک وب سایت وجود دارااست. بیایید این معیارها را مانند امتیاز در حیث بگیریم. با رعایت هر ترازو، یه خرده امتیاز به دست میاورید و در غایت، در صورتی تیم امتیازهایتان از سایر وب سایت‌ها بیشتر باشد، درجه بهتری به دست خواهید آورد. نکته دیدنی این میباشد که دامنه عمل‌هایی که برای کسب امتیاز می بایست انجام شوند، بسیار بزرگ میباشد. کافی میباشد فهرست بلند تکنیک‌های آن پیج و آف پیج را در لحاظ بگیرید.


بین کلیه این فاکتورها، سه مورد از سایر اصلی‌خیس می‌باشند: کیفیت، آیتم اطمینان بودن و نفوذ. اینترنت سایتی که درین سه مسئله امتیازات بالایی به دست آورده باشد، درجه بهتری کسب خواهد کرد. بازاریابی بهینه سازی یاری می‌نماید امتیازات خویش را دراین مورد‌ها ارتقا دهید.


برای گوگل هم مثل اینجانب و شما مشتری و استفاده کننده حق تقدم دارا هستند. در واقع تجارت تمامی ما به رضایت مخاطبان‌مان متعلق میباشد. به همین عامل، همگی سیاست‌های گوگل در راستای جذب و محافظت مخاطبان میباشد. کاربر گوگل جست‌وجو کننده‌ها می‌باشند. عده ای که گزینش می‌نمایند به مکان به کار گیری از موتورهای جست‌وجوی دیگر، موردها آیتم نیازشان را در گوگل سرچ نمایند.


همگی الگوریتم‌های گوگل، برای جلب رضایت این جست‌وجو کننده‌ها پباده سازی گردیده‌اند. با این مقصود که شایسته ترین و دارای ارتباط‌ترین حاصل به یوزرها نشان داده خواهد شد. به همین عامل، سه فاکتور کیفیت، گزینه اطمینان بودن و نفوذ اهمیت بالایی برای گوگل داراست. بیایید نگاه ظریف‌تری به‌این سه فاکتور بیاندازیم.


نقش عنصر کیفیت در بازاریابی بهینه سازی



زمانی گوگل میخواهد تصمیم بگیرد کدام وبسایت‌ها بایستی در درجه‌های بالا باشند، محاسبه می‌نماید که کدام وبسایت چیزی ارزشمند و جدید به جست‌وجوگران ارائه میدهد. ارزشی که یک تارنما ساخت‌و‌ساز می‌نماید و مخصوص بودن آن، برهان مهمی در وصال به مرتبه‌های برتر میباشد.


فرض کنیم شما یک وبسایت فروشگاهی دارید و میخواهید بلیز مردانه بفروشید. در‌صورتی‌که در تارنما‌تان به عبارتی توضیحات محصولی را بگذارید که وب سایت‌های فروشگاهی دیگر دارا هستند، چیز تازه و اختصاصی به شخصی به یوزرها ارائه نکرده‌اید. ممکن میباشد محصولی که ارائه می کنید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد ولی محتوای وبسایت‌تان چیز جدیدی وجود ندارد. به این ترتیب گوگل نمی‌تواند متوجه خواهد شد که تارنما و تولیدات شما بسیار عالی میباشند. این جا بازاریابی seo به یاری‌تان می آید. می توانید به مکان توضیحات تکراری، محتوای دیدنی و اثر گذار به یوزرها ارائه دهید. این بلوز با چه استایلی هماهنگی داراست؟ با چه رنگ‌ها و مدل‌هایی ست میگردد؟ طریق شست‌وشوی آن چه‌گونه میباشد؟ لکه‌ها را چطور می بایست از روی آن تمیز کرد؟


حتی میتوانید شغل های خلاقانه‌تری انجام دهید. از عموم بخواهید عکس‌هایشان را با این تیشرت‌ها برای‌تان بفرستند و آنان‌را در سایت و کانال‌های اجتماعی‌تان به اشتراک بگذارید. جامعه‌ای از خریداران تشکیل دهید و کمپین‌های دیدنی منش بیاندازید. هزار ایده متفاوت میتواند وجود داشته باشد. غرض این میباشد که عمل جدیدی انجام دهید، به گوگل بفهمانید با سایر وب سایت‌ها تفاوت دارید و از آنها بهتر میباشید.


بیشتر بخوانید :  نکات کلیدی در ساخت و ساز محتوا

اعتبار و گزینه اطمینان بودن یک سایت

همانطور که گفتیم، گوگل می خواهد شایسته ترین وبسایت‌ها را به یوزرها نشان دهد. یک واحد سنجش اصلی در این باره، گزینه اطمینان بودن وبسایت میباشد. درصورتی که یک وب سایت به طور مداوم بازخوردها و نقدهای منفی اخذ نماید، به گذر زمان منزلت خویش را از دست خواهد اعطا کرد. بازاریابی seo طریق‌های مختلفی دارااست که از روش آنان میتوانید به گوگل نشان دهید یک سایت دارای اعتبار در مورد کاری خویش می‌باشید و عموم به شما اطمینان دارا‌هستند.


از سایت‌هایی با آتوریتی بالا پیوند بگیرید، در خبرگزاری‌های دارای اعتبار رپورتاژ منتشر نمایید، از وبسایت‌های دارای اعتبار دارای ربط به موضوع کاری خویش لینک و پیوند بگیرید و … . در واقع این عنصر رابطه بسیار اصلی میباشد. برای مثال درخصوص به عبارتی سایت فروشگاهی و فروش تیشرت، چنانچه فروشنده‌های دیگر، خرده‌فروش‌ها، سایت‌های صنعت پارچه، خریداران راضی و … به وب سایت شما لینک و پیوند بدهند، گوگل متوجه میشود شما در عرصه عمل خویش دارای اعتبار و می باشید و دیگر متخصصان شمارا می شناسند و به شما اطمینان دارا‌هستند.


با این توضیحات، بازاریابی بهینه سازی و لینک و پیوند بیلدینگ در سرویس هم می‌باشند. با استعمال از اصول بازاریابی بهینه سازی متوجه می شوید بهتر میباشد در چه پلتفرم‌هایی لینک و پیوند بسازید و با پیوند‌سازی درست، در قضیه اعتبار و اطمینان، امتیازهای خیر از گوگل اخذ می کنید.


بیشتر بخوانید :  فراگیری جامع و بی نقص پیوند سازی یا این که لینک و پیوند بیلدینگ ۲۰۲۰

نفوذ یا این که آتوریتی وبسایت



گوگل مدام می‌خوهد دوست داستنی‌ترین تارنما‌ها را به یوزرها نشان دهد. بایستی سیگنال‌هایی برایش بفرستید تا متوجه گردد در مسئله کاری خویش دوست داستنی‌ترین می باشید. برای ارسال این سیگنال‌ها، بازاریابی seo با کانال‌های اجتماعی گره میخورد.


سیگنال‌های اجتماعی تا حد متعددی نشان‌دهنده محبوبیت برندها میباشند. بدین ترتیب، مایحتاج میباشد یک کانال از طرف داران تولید نمایید. در کانال‌های اجتماعی فعال باشید. فروم‌ها و انجمن‌های برندسازی گردیده روش بیاندازید. از خریداران بخواهید درباره ی تجربه خریدشان بنویسند و به وبسایت شما لینک و پیوند بدهند. کمپین‌ها و هشتگ‌های متعدد خط مش بیاندازید. هر چه بیشتر اسم برندتان در فضای وب مطرح گردد، گوگل بیشتر متوجه محبوبیت‌تان میشود و  امتیازات بیشتری می گیرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد