مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

سئو سراسر حقه و ترفند است


بهینه سازی سراسر حقه و ترفند میباشد استعمال از حقه و ترفند در بهینه سازی چیزی میباشد که متخصصین آن‌را فن‌ای ندانسته و گوگل نیز به موجب آن صاحبین تارنما‌ها را جریمه درجه‌ای خواهد کرد. آموزش سئو در مشهد مطمئنا این روش تامل بدین انگیزه میباشد که او‌لین چیزی که طراحان وبسایت یا این که صاحبین کسب‌و‌عمل‌های آنلاین از seo می‌شنود \"تثبیت کلید‌واژه و کلمه‌های کاربردی در تگ‌ها\" میباشد. ولی این ضابطه همگی چیز درمورد seo وجود ندارد. بهینه سازی حقیقی و واقعی یعنی رفتار محتویات خلاقانه. عملکرد و تمرین برای ارتقا دوراندیشی درباره با مورد و سرویس ها ارائه داده گردیده و ایجاد محتوای مخصوص بفرد و بدون نقص بطوری‌که استفاده کننده بعداز رخنه‌ تارنما نیازی به پژوهش ها بیشتری نداشته باشد و پاسخ مجموع سوالاتش را اخذ کرده و یا این که نیازش را نسبت به تهیه و تنظیم یک محصول مهیا آورد، ضمن این‌که به واسطه بهینه سازی به موتورهای کاوش نیز برای ارزیابی و چک وب سایت‌ها امداد شود. هرمورد از اقدامات سئوی حقیقی وواقعی، به خودی خویش باارزش میباشد و به هیچ عنوان منافاتی با حقه و نیرنگ ندارد. اخذ کلیپ آموزشی ایجاد محتوا در اینترنت‌وب سایت   9- PageRank toolbar این نوارابزار خط مش حلی فوق‌العاده نوآورانه میباشد که به گوگل اذن میدهد تا دوست داستنی‌ترین و پر اسم و رسم‌ترین اینترنت‌وب سایت‌ها را شناسایی کرده و آنان را به یوزرها بنامد. علی‌رغم آنچه که عموم می پندارند PageRank همچنان یکی الگوریتم‌های گوگل میباشد و اقتدار ساخت‌و‌ساز الگوریتم‌های توسعه یافته‌خیس برای محاسبه وبسایت‌ها را به گوگل می دهد. ولی چرا این نوارابزار به یکی‌از اشتباهات افسانه‌ای seo تبدیل شده‌است؟ چرا که PageRank هیچ وقت دیگر آپ دیت نشد و ورژن جدیدی نیز از آن ساخته نشده میباشد و به سادگی نیز قابل ویرایش میباشد. متاسفانه گوگل نیز از این نوارابزار صحبتی نمی نماید.  10- کار در صفحه های اجتماعی تاثیری بر بهینه سازی ندارد گوگل توشه‌ها گفته میباشد که \"از لایک‌های صورت‌بوک و یا این که آکانت توئیتر برای رنک‌بندی وبسایت‌ها به کارگیری نمی‌نماید\" به همین انگیزه بخش اعظمی از عده ای که با بهینه سازی عمل می‌نمایند فکر‌میکنند که به کارگیری از صفحه ها اجتماعی برای با صرفه‌سازی وب سایت‌ها منفعت‌ای ندارد. این فرضیه تا حدودی صحت دارد، البته چرا تا حدودی؟ صراحت دارد که گوگل از لایک‌های رخ‌بوک و یا این که آکانت توئیتر برای درجه‌بندی تارنما‌ها استعمال نمی‌نماید ولی از طرف دیگر برد در صفحه های اجتماعی قادر است اثر فوق‌العاده متعددی بر seo وبسایت بگذارد. صفحه های اجتماعی به معرفی نشانی وبسایت‌ها به یوزرها از دو طرز امداد خواهند کرد: پراکنش محتویات از روش اشتراک گذاری پیوند‌ها ارائه و معرفی صفحاتی که از دسترس موتور‌های کاوش به دور باقی مانده میباشد عمل در صفحه ها اجتماعی محتویات شما‌را صحیح جلوی دیده استفاده کننده قرار میدهد و موجب اشتراک‌گذاری مطالب گردیده و این سیکل، ارتقا بازدیدکنندگان تارنما را پیرو خواهد داشت. همگی این اثرات ثانویه قادر است به صورت دیده‌گیری موجب ترقی بهینه سازی ساییتان خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد