مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

شاخص کیفیت محتوا دقیقا چه چیزی هست؟

آموزش سئو در مشهد


شاخص کیفیت محتوا دقیقا چه چیزی می‌باشد؟

شاخص کیفیت محتوا، برطرف کردن نیاز استفاده کننده می‌باشد که‌این لزوما ربطی به Bounce Rate نداره.ممکنه استفاده کننده در گوگل سرچ کنه نرخ دلار، و زمانی وارد تارنما شما شد، نرخ دلار رو ببینه و ورقه رو ببنده.اینجا درصورتی که انتظار داشته باشید استفاده کننده، درون تارنما شما گشت و گذار کنه، در درحال حاضر فریب دادن خودتون می‌باشید و بدین مفهوم است که به هیچ وجه مفهموم User Engagement در تارنما ها رو فهم نکردید! واحد سنجش استاندارد Bounce Rate به ازای هر Query (جستجوی واژه کلیدی در گوگل) ، متعدد و قابل تغییر‌و تحول است.به همین برهان می‌باشد، که شما نباید مشغول اعداد و ارقام بشید.می بایست سرگرم ارتقاء بازدهی و فروش یا این که درامدزایی اینترنت سایتتون بشید.


در seo روز بخوانید:

تگ noreferrer noopener چه می‌باشد؟

مثلا، یک مغازه اینترنتی، زمانی در دسته موبایل سامسونگ، غربال های جستجوی متعددی، مثل رنگ،سیستم دلیل،اندازه کاغذ اکران،محدوده بها و … قرار داده باشه، که مخاطب ، به راحتی بتونه، به جنس گزینه نظرش برسه، و دربارش داده ها اثر گذار(بخصوص ارزش و ویژگی ها) به دست بیاره، مضمون‌ بی نقص یک محتوای موثر میباشد.توی این نمونه، محتوا یعنی لیستی از تولید ها، و تجهیزات جستجوی مطلوب و مشاهده مشخصات و بها تولیدات!


اینجاست که کلیه عده ای که مضمون‌ محتوا رو به صدق متوجه نشدند(در حالتی‌که به عنوان مثال مغازه اینترنتی داشته باشند)،عوض این که همون صفحه های دکان رو کامل تر نمایند و تجهیزات کاوش و خصوصیات ظریف و بی نقص و ارزش درج نمایند، یک وب لاگ صحیح می نمایند، و مطالب متعددی در رابطه کمپانی سامسونگ، موبایل های روز عالم و … می نویسند و بعداز مدتی، میگن فیض نگرفتیم!هر چی محتوا میذاریم سود ای نداره! یک توشه هم از خودشون نمی پرسند، که ایجاد نوشته ی علمی در رابطه تلفن همراه های نسل آینده، برای اینجانب دکان دار که قصد دارم، اینترنتی موبایل بعد از ظهر حاضر و جانور در بازار رو بفروشم، چه کمکی می کنه؟این اشخاص تنها این رو شنیدند که پست بزن! مقاله مخصوص بزن!همین کلیشه های مستمر!


نتیجش هم میشه یک عالم محتوای بدرد نخور که تنها وسعت وب رو اشغال کردند.یک وقتی اختلال گوگل، پیوند های اسپم بود.شرایط فعلی ایراد بزرگتری داره.یعنی محتوای اسپم!


 


سود و توده بندی:


۱- محتوا نصیب از سئوست.اما محتوا در معنای مقاله آموزشی و نوشته‌ی‌علمی وجود ندارد! در معنای ساخت و ساز روزمره N عدد پست مخصوص وجود ندارد!در معنای آپدیت کردن اطلاعاتی که نیازی برای آپدیت شدن ندارند وجود ندارد!مگر اینکه تارنما شما فقط یک وبسایت ساخت و ساز نوشته‌ی علمی یا این که خبری باشه!


۲-محتوا لزوما متن وجود ندارد! عکس، صدا، فیلم، اینفوگرافی، لیست تولیدها، ویژگی ها و خصوصیت های مال و هر سیرتکامل داده ها مفیدی که در راستا با غرض تجارت شماست یعنی محتوا!


در seo روز بخوانید:

محاسبه های خطا در بهینه سازی و سئو دیکته ای تارنما!

۳-محتوای اساسی می بایست برای ورقه ای (URL) ساخت شه که Landing Page شماست و قرار میباشد در گوگل درجه بگیره.


۴-محتوا بایستی در راستا و مربوط به زمینه تارنما و کسب و فعالیت و درامد زایی شما باشه.یعنی علاوه بر اثر گذار بودن برای استفاده کننده، بایستی در درامد زایی و فروش و نرخ تبدیل شما(Conversion Rate) موءثر باشه.


۵-محتوا مدام نباید زیاد باشه! محتوا مدام بایستی موثر باشه.محتوای نادر و مفیدی که نیاز مخاطب رو در سایت برطرف می کنه، بهتر از محتوایی متعددی می‌باشد که استفاده کننده رو خسته می کنه و از هدفش به دور می کنه.


۶-شما نمی تونید حیث ۱۰۰ درصدی بازدید کنندگان و یوزرها رو جلب فرمائید.بایستی این واقعیت رو بپذیرید که آدم های متفاوت با هدف ها متعدد وارد تارنما شما میشن که بخش اعظمی از اونها، درپی محتوایی نیستند که در وبسایت شما قرار داره.در سود، ملاک شما، بایستی بازار غرض شما باشه و نباید انتظار داشته باشید هر کاربری وارد تارنما شما شد، استارت به گردش در صفحه ها تارنما شما کنه.


۷-برای شعور بهتر موتور کاوش، صفحه ها شما می بایست دارنده یک دستکم متنی باشه.یعنی در صورتی‌که از تصویر، فیلم، صدا و … به کار گیری میکنید، مسلما از متن(Text) هم به کار گیری فرمائید و صفحه ها شما به طوری می بایست باشه که برای یک موتور کاوش قابل درک باشه.به عنوان مثال، محتوای مهم وبسایت شما، نباید درون Iframe یا این که پوشه Flash باشه و یک موتور کاوش فارغ از اجرای javascript روی صفحه ها شما می بایست به محتوای شما دسترسی داشته باشه.یعنی صفحه های شما Ajax Base و Jquery Base نباشه.


اعتنا: در رابطه آیتم ۷، به‌این مفهوم وجود ندارد که Iframe و مکان نما و jquery و Ajax مسلما برای بهینه سازی مضر میباشند.اصلی اینه که محتوای اساسی تارنما شما، نباید متعلق به اجرای javascript باشه یا این که باطن آی کادر و پوشه مکان نما باشه.شما می تونید برای بنر های تبلیغاتیتون یا این که هر چیزی که محتوای اصلیتون وجود ندارد از آی کادر یا این که پیکان استعمال نمایید.همین که یک مرورگر به ازای هر URL(که دربردارنده یک قضیه اختصاصی میباشد)، فارغ از اجرای javascript ، و سوای اجرای فولدر های پیکان، و سوای مشاهده محتوای باطن آی کادر، بتونه محتوای اساسی شما رو بخونه، کفایت می کنه.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد