مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

با این چک لیست سئو میتوانید سایت خود را سئو کنید


ما یک فهرست seo تارنما داریم که برای مجموع مشتریان استعمال میکنیم   آموزش سئو در مشهد  و حقیقتا هم عالی عمل می نماید. شما هم دنبال seo وبسایت خویش می‌باشید؟


وبسایت Proven.com جدیدا از این ارزیابی لیست برای seo تارنما خویش و بهبود ترافیک و بازدید به کارگیری کرده که ترافیکش را در برهه زمانی 6 هفته، 48.7% بهبود بخشیده میباشد. نوشته‌علمی امروز ما تصمیم داراست قدم به قدم به شما نشان دهد که وب سایت proven.com چطور این فعالیت را نموده است؟


نخست، یک شناخت مختصر با بهینه سازی

یک‌سری هفته پیش از طرف تارنما proven.com یک محقق به اسم Sean Faconer به اینجانب پیغام اعطا کرد، اینجانب صرفا یک روزنامه برای لیست پست الکرونیکی های Backlinko فرستادم،  این خبر نامه سه نوشته ی علمی دوستداشتنی بازاریابی محتوای اینجانب در سال 2016 را نبی بود.


Sean به ایمیلم جواب اعطا کرد و اذعان کرد که از تکنیک های اینجانب به کارگیری کرده و پاسخ خیر گرفته:


اینجانب حقیقتا زیر تاثیر بازاریابی محتوای Sean قرار گرفته بودم. همین طور متوجه چیزهایی در تارنما ابزارهای بهینه سازی شدم که Sean را از کاغذ نخستین گوگل به دور نگه داشته بود،  فکری به ذهنم رسید:



Sean جواب بخشید:



یار ما باشید تا بفهمید چه اتفاقی صورت بخشید!


بیایید حاصل فهرست بهینه سازی که Sean بهره مند شد را ببینیم. زمانی Sean از نظارت لیست اینجانب بهره مند شد، ترافیک ارگانیک موتور جستجویش راز به عرش گذاشت. ترافیک ارگانیک وب سایت proven.com تنها در بازه سه هفته به 48.7% رسید.


ولی این صرفا استارت عمل بود. بعداز 6 هفته ترافیک ارگانیک تارنما proven.com به 88.3% رسید.


شرایط کنونی می‌توانید مشاهده کنید که یک ارزیابی لیست بهینه سازی یا این که فهرست سئو وب سایت چقدر می‌تواند موءثر باشد، وقت آن میباشد که اینجانب روند 7 مرحله ای نظارت لیست خودم را شرح دهم:


مرحله #1: صفحه ها با وزن مرده را حذف نمائید.

گوگل به تازگی اعلام نموده است که تارنما های گسترده با هزاران کاغذ می‌توانند برای seo نامناسب باشند. جواب گوگل (Gray Illyes) این بود:



در قدم نخستین تحلیل لیست، اینجانب می بایست مطمئن می شدم که کل صفحه های وبسایت اینجانب عالی میباشند یا این که خیر. در واقعیت، backlinko هرماه حدود 150000 بازدید کننده یکتا ساخت و ساز می نماید. آن هم فقط با وجود 33 پست:



چطور قابلیت داراست؟ به خیال و خاطر اینکه اینجانب بر کیفیت 100% تمرکز کردم. علیرغم این واقعیت که طرز کیفیت بر کمیت آشکارا عمل می نماید. اینجانب وبسایت های بسیار متعددی را برای دست و پنجه قابل انعطاف کردن با صفحه ها با وزن مرده را بازدید کردم.


صفحه های با وزن مرده مانند:


[tie_list type=”checklist”]


شیت تگ ها و دسته بندی وردپرس

پست های تاریخ پیشین وب لاگ

پست های معدود کیفیت وبلاگ

صفحه های متاع تجارت الکترونیک با فروش صفر

صفحه های آرشیو

محتواهای نازک و محتوای توکل سخن ها

صفحات با خدمت کهن

[/tie_list]



با بک لینکهای قوی به ورقه نخستین گوگل بیا

رویای شیت نخستین گوگل با بک پیوند خوب و باکیفیت تبدیل به حقیقت میشه. تو زمان لینک و پیوند سازی پلتفرم مانگو بهت میاد میدیم چجوری سایتتو با بک پیوند کیفیت خوب و توانمند تبدیل به یه تارنما پولساز کنی.


مشاهده

و همان گونه که دیدید،  گوگل اظهار کرد که صفحه های با وزن مرده می‌توانند به عملکرد های seo شما صدمه بزنند. بسیار خب، حال به Sean برمی گردیم: در زمینه ی نمونه proven.com محتوای وب لاگ آن‌ها کم آب بود البته آن‌ها تعداد متعددی صفحه های با وزن مرده داشتند.  در واقعیت وبسایت آنان حدود 48000 کاغذ ایندکس گردیده در گوگل داشت.



زیرا Proven.com یک دیوار شغل ها آنلاین میباشد، تعداد متعددی لیست های شغلی آویزان کهن در تمامی جا داشتند.



قابل ذکر وجود ندارد که صفحه های پروفایل کمپانی هایی هم بودند که برای ماه ها شغلی را توصیه نداده بودند. همین طور،  این صفحه های هم ایندکس می شدند:



که آنان هم هزاران شیت با وزن مرده می‌سازند. اینجانب این صفحه های را به Sean معرفی کردم و وی سریع این صفحه ها را حذف یا این که مسیردهی دوباره کرد.






در تیم Sean بایستی 10.000 کاغذ را حذف و یا این که نشانی دهی دوباره میکرد. پس از انجام آن، شرایط فعلی تارنما Sean تمیز گردیده و وقت آن میباشد که وبسایت به خیال و خاطر صفحاتی که حذف گردیده بودند تعمیر گردد.


مرحله #2: تصحیح اشتباهات تارنما و ایرادات

در‌این مرحله اینجانب آستین هایم را بالا زدم و با دست و پنجه قابل انعطاف  کردن با تکنیک های مسایل seo وبسایت Proven.com  تمرکز به صورت خاص روی موردها پایین:


[tie_list type=”checklist”]


حیف کردن تگ های تیتر یا این که دوبرابر شدن آن‌ها

دوبرابر کردن تگ های توصیفی

پیوند های بریده گردیده

تصاویر که Alt text نداشتند

صفحاتی که بوسیله Robot.txt بلاک گردیده اند.

بیشتر از 300 نشانی دهی دوباره که باید همگی از نوع انتقال301 باشد.

[/tie_list]


دراین فهرست بهینه سازی شما می بایست دنبال هر مورد تکنیکی که کاربرد seo را خدشه دار میکند باشید. اینجانب از ممیزهای وبسایت RavenTool`s برای پرده برداشتن از مسایل وب سایت proven.com استعمال کردم. زیرا در مرحله پیشین حدود 10000 ورقه حذف گردیده بود، حال حاضر صفحه ها متعددی برای تطهیر نداریم. در واقعیت یک ادله برای اینکه شما صفحه های وزن مرده را در مرحله اولیه تمیز فرمایید این میباشد که انجام پردازش ها خیلی شل خیس و معمولی خیس خواهند شد. صرفا مشکلی که اینجانب پیدا کردم این بود:


پیوند های بریده کلیه جا بودند…

بعضا تصاویر هم به هیچ وجه متن جایگزین نداشتند…


و تیتر هایی که تکراری بوند بایستی صحیح می شدند



و Sean کل این خطاهای تارنما را کاسه 24 ساعت حل کرد،


اشتباهات تصحیح شدند.


مرحله #3: سئو صفحه های با حق تقدم بالا با سئوی باطن کاغذ

اکثری از عموم که وب سایت های وسیع را اداره می نمایند فکر‌می‌کنند که چطور خواهیم توانست هزاران برگه را seo کنیم؟ ماه ها برهه زمانی میبرد، به همین استدلال آنان به هیچ وجه طرف seo وبسایت شان نمی پروسه. خوشبختانه نیاز وجود ندارد که هر تک شیت را باطن تارنما تان ارزیابی فرمایید،  صرفا 10 ورقه اصلی نخستین را گزینش نمایید و مجموع همتتان را روی این 10 برگه بگذارید. در‌این نمونه اینجانب از Sean خواستم که 5 تا 10 شیت اساسی برترش را برای اینجانب ارسال نماید و Sean آنان را فرستاد:



تنی چند از صفحه های اصلی Sean پست های وب لاگ بودند، مثل این:



سایر صفحه های سرویس ها دهی بودند مثل این برگه خانگی:



پر‌نور میباشد که سفارش های اینجانب برای هر شیت که روی آن عمل می‌کردم مختلف بود. ولی کلاً،  اینجانب تکنیک هایی از (ارشادوراهنمایی های پهناور اینجانب برای بهینه سازی درون کاغذ) استعمال کردم.



محتواهای Sean در حال حاضر به نیکی سئو گردیده اند و اینجانب تنها نیاز دارم که تعداد یه خرده ترفند اضافه کنم. مثلا،  بیایید نگاهی به اینکه اینجانب چه تغییراتی روی پست های Sean انجام دادم.



نخستین از کلیه از Sean خواستم که شاخص کلیدی (Questions to ask references) را به بدنه نوشته‌ی‌علمی اش بیفزاید.


همینطور از وی خواستم که به‌تدریج کلمه و واژه های کلیدی شبیه (LSI (business references را در محتوایش وارد نماید.



حال حاضر محتوای Sean از نگاه واژه کلیدی هم سئو شده‌است،  وقت آن رسیده که به سمت شاخص مرتبه بندی نو که حال حاضر مهم ترین چیز میباشد برویم.


مرحله #4: سئو برای CTR

نخست نرخ کلیک نوشته‌علمی در گوگل را تحلیل میکنیم: بیایید از CTR آغاز کنیم، به حیث اینجانب هیچ شکی وجود ندارد که گوگل از CTR برای درجه بندی های تک استعمال می نماید. یعنی هر سود ای که در گوگل نشان داده گردیده در شرایطی‌که کلیک بیشتری اخذ نماید گشوده هم توانسته مرتبه ای بهتر کسب نماید و نزد گوگل محبوبتر می‌شود (این فعالیت به گذر زمان بازه زمانی حادثه می افتد) – در این مکان یک نقل عهد از یک نوشته‌ی‌علمی تحقیقاتی که بوسیله گوگل منتشر شده‌است آورده شده‌است:



چطور می‌توانیم اقبال اخذ کلیک بیشتر وبسایت Sean را بهبود بدهم؟

مثالم را با پست ذیل آغاز می‌کنم:


صورت این شیت در گوگل اینطور بود:



بد نبود ولی می توانست بهتر هم باشد،


اینک اینجانب قصد دارم که توضیح بدهم که چطور کلیک بیشتری برای این مقاله اخذ کردم:

اولیه نگاهی به کلمه ها تبلیغات برای یافت کردن عبارات کلیدی مثل “job board” انداختم و متوجه شدم که اکثر زمان ها اعداد خاصی از “job board “در تبلیغات آنان لیست شده‌است:


و همینطور متوجه شدم هیچ کدام از آن ها از واژه و کلمه “niche talent” به کار گیری نکرده اند.  بدین ترتیب از Sean خواستم که تیتر مطلبرا به ” 100+ job boards for job seekers and recruiters” تغییر و تحول بدهد و توضیحات تگ اش را هم به “find the best job boards on ..” تغییر‌و تحول دهد. در اینجا میتوانید سود ای که گوگل نشان بخشید را ملاحظه کنید:


و حال حاضر CTR ورقه برای آن شاخص واژه کلیدی 4.88% میباشد، 64.1% بیشتر از گذشته…


خیلی خوبه خیر؟ شرایط فعلی وقت آن میباشد که اینجانب به Sean یاری کنم که حاصل گوگل را به جذب کننده کلیک تبدیل نماید.


مرحله #5: کاهش واحد سنجش اضافه گویی ها و بهبود dwell time ( سیگنال های تجربی مخاطب )

گوگل اعتنا متعددی به سیگنال های تجربی استفاده کننده دارااست،  به عبارت دیگر گوگل نمی‌خواهد عموم از وب سایت شما مثل برق بگذرند. در‌صورتی‌که بازدید کننده ها وقت بیشتری بگذرانند و کلیک های متعددی انجام دهند، گوگل جایگاه شمارا بهبود خواهد داد. پرسش این میباشد که شما چطور می‌توانید وبسایت تان را برای سیگنال های تجربی استفاده کننده seo نمائید؟


میدانید بالای ورقه شما میلیون ها دلار بها داراست به همین ادله میباشد که شما می بایست از فضاهای خالی غیرضروری در محتوایتان اجتناب فرمائید. براین اساس از Sean خواستم این گوشه و کنار را 50% کاهش بدهد و همینطور تارنما proven.com پیوندهای ریزه میزه ناوبری هم داشت:



پیوندهای ریزه میزه برای وب سایت های تجاری مطلوب میباشند ولی برای یک بلاگ ضروری نیستند. بعد از Sean خواستم آنها‌را حذف نماید. همینطور پست های وب لاگ proven.com عکس های خیلی بزرگی در نخستین هر پست داشتند که ظواهر بدی داشت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد