مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

ترفندهای افزایش سئو


3_ ایجاد محتوای صوتی


آری، سو‌مین ترفند بهینه سازی، ایجاد محتوای صوتی میباشد.  آموزش سئو در مشهد  البته این یعنی چه؟ خب همان گونه که در اولِ نوشته‌ی‌علمی هم گفتم، در دنیای بهینه سازی هیچ چیزی تضمین گردیده و مشخص و معلوم وجود ندارد. امروز یک ضابطه حکم کننده میباشد و فردا به جهت تغییر تحول کردار کاربر، کلیه چیز تغییر می کند.

تا همین یکسری سال پیش همگی سئوکارها تمرکزشان را روی ایجاد محتوای متنی گذارده بودند و خب گوگل هم به جهت عشق استفاده کننده به متن، این فرمت محتوا را به شدت دوست داشت. بعداز مدتی با تغییر‌و تحول خلق استفاده کننده به سمت محتوای ویدیویی، گوگل هم گشوده تغییراتی در الگوریتم خودش به وجود آورد که به امداد آن، محتواهای ویدیویی اعتبار بیشتری پیدا نمایند. بعداز این تغییرات، تارنما هایی که زودتر از سایر مبادرت به ساخت و ساز این فرمت محتوا کرده بودند به شدت در حاصل کاوش، مرتبه های خیر و خوبی گرفته و seo شدند.

البته ترفند تازه seo، ساخت و ساز محتوای صوتی میباشد. در صورتیکه امروز که در حالا تلاوت این نوشته‌ی‌علمی میباشید، روزنگار روی تلفن همراهتان هنوز تاریخ سال 99 را نشان می‌دهد، پس خیلی خوش شانسید. زیرا حال حاضر به شما خبر دادم که ترند بعدی محتوا برای یوزرها گوگلی، محتواهای صوتی میباشد. یعنی می‌توانید با یاری ایجاد محتوای صوتی، تحت عنوان عزیز دردانه گوگل در بین رقبای خودتان باشید و در بازه کمتری، به مرتبه های بالای گوگل برسید.

دیدنی خیس اینجاست که قرار میباشد محتواهای صوتی وبسایت ها با یک ظواهر مختلف در نتیجه ها گوگل اکران داده شوند. یعنی همان طور که پس از کاوش واژه و کلمه ای مثل “یادگرفتن ادیت ویدئو” در بالای حاصل به مکان وبسایت ها، کادری از ویدیوها مشاهده می کنید، در آینده ای خیلی مجاورت قرار میباشد فی مابین ورقه اولیه گوگل هم یک قاب اختصاصی محتوای صوتی را مشاهده کنید. درصورتی که محتوای صوتی شما در‌این قاب قرار بگیرد، می‌توانید انتظار برندسازی بهتر، فروش بیشتر و… را داشته باشید.

4_ در توییتر فعال باشید


خب در شرایطی‌که مقاله ها گوناگون یادگرفتن بهینه سازی سطح اینترنت را بخوانید، احتمالا بارها با پیشنهاداتی روبرو می شوید که به شما می گویند در شبکه های عمومی مثل توییتر و فیسبوک فعال باشید. البته اینجانب می‌خواهم در‌این نوشته‌ی علمی تحت عنوان یک ترفند بهینه سازی از شما بخواهم که در توییتر کار فرمائید. امیدوارم این توصیه را هم مثل سایر سفارش های وبسایت های دیگر پشت گوش نیندازید.

توییتر یکی شبکه‌های‌مردمی وسیع و قوی میباشد که کار شما در آن می‌تواند روی بهینه سازی سایتتان تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. ولی منظورم از عمل تنها اشتراک گذاری پست های وب لاگ سایتتان در توییتر وجود ندارد. بلکه خواسته عمل اصولی، جذب استفاده کننده، تعامل با آن‌ها و… میباشد. در صورتی با دور و بر توییتر و تکنیک های جذب استفاده کننده در‌این کانال اجتماعی شناخت ندارید، سفارش می کنم محرمانه به نوشته ی علمی فراگیری توییتر(Twitter) آکادمی فرین بزنید.

وقتی که شما بتوانید مخاطبان حقیقی و واقعی و باکیفیتی درین کانال اجتماعی جذب فرمائید، می توانید به بهبود بهینه سازی سایتتان از روش آن یاری متعددی فرمائید. علاوه بر توییتر، در شرایطی که بازه و انرژی ما یحتاج برای کار در سایر شبکه‌های‌اجتماعی را هم داشته باشید، توصیه می‌کنم به سراغ فیسبوک و بعد از آن لینکدین بروید. برای فهم بهتر تاثیر این شبکه‌های‌مردمی روی بهینه سازی وبسایت، می توانید نوشته‌علمی سوشیال سیگنال را مطالعه نمائید.

5_ به کارگیری از لغت ها کلیدی در کامنت ها


گهگاه مواقع نیاز میباشد در خصوص موضوعی نوشته ی علمی بنویسید که حقیقتا مفاهیم متعددی برای توضیح دادن ندارد. در مقابل ممکن میباشد یوزرها چهت نیل به آن ورقه یا این که نوشته‌علمی شما، کلمه ها بسیار متفاوتی را هم کاوش نمایند.
به عنوان مثال واژه خرید گاوصندوق، خرید گاو صندوق، فروش گاوصندوق و… در چنین مواردی چه راهکاری دارید که علاوه بر تایپ کردن یک نوشته‌ی‌علمی با توان بهینه سازی بالا، بتوانید تمامی لغات کلیدی جان دار را در همین یک کاغذ پوشش بدهید؟ خب تا پیش از اینکه پاسخ های مختلفی به ذهنتان رسد اینجانب یک ترفند seo اختصاصی این وضعیت در اختیارتان قرار می ‌دهم:

به کار گیری از اقتدار کامنت ها! در صورتی‌که پیج اینستاگرام فرین آکادمی را دنبال می‌کنید، احتمالا چشم اید که در بعضی از پست ها و استوری ها به‌این مورد اشاره کرده ام: کامنت ها و نظرها هر کاغذ از تارنما شما، جزو محتوای آن برگه محسوب می‌شوند. خب با اعتنا به همین قضیه می توانید عوض این که یک نوشته‌علمی 2 هزار واژه و کلمه ای با متن بی کیفیت و تنها بهینه سازی گردیده برای موتور کاوش بنویسید، نوشته‌ی علمی مهم و باکیفیت خودتان را نوشته و مابقی آن را به امداد کامنت ها باصرفه فرمایید.

به عنوان مثال یک نوشته‌علمی هزار کلمه و واژه ای با عبارات کلیدی خرید گاوصندوق و فروش گاوصندوق بنویسید. در پی به امداد یک حساب فیک وارد نوشته ی علمی گردیده و سوالی درخصوص قضیه با کلماتی مثل خرید گاو صندوق، فراهم کردن گاو صندوق یا این که هر واژه ای که دوست دارید، بپرسید. آن گاه با حساب مدیر یک پاسخ بدون نقص که مشتمل بر لغت ها کلیدی نوشته‌ی‌علمی هم می گردد، به‌این لحاظ بدهید.

این چنین می توانید در صدر به گوگل بفهمانید که یوزرها، این نوشته‌ی علمی را دوست داشته و با آن تعامل داشته اند. آن گاه می‌توانید به امداد لغت ها اضافه گردیده به متن، علاوه بر ارتقاء توان نوشته‌ی علمی، عبارات کلیدی نو را هم پوشش بدهید!

6_ seo محلی
خب بهینه سازی محلی یکی‌از اصول اساس ای سئو تارنما میباشد. ولی بعضا مواقع که به تارنما های سطح اینترنت مراجعه می کنم، می بینم که خیلی از آن‌ها به معنای حقیقی و واقعی این اصل اصلی را رعایت نکرده و از پتانسیل بالایش برای جذب مخاطبان تازه استعمال نمی‌کنند.

شما با یاری پیاده سازی بهینه سازی محلی در اینترنت سایتتان می‌توانید مخاطبانی را جذب نمایید که احتمال تبدیل شدنشان به مشتری و خریدار به شدت زیادتر میباشد. علاوه بر این با پیاده سازی این طرز seo، تعداد بسیار متعددی کاربر جدیدی را جذب می کنید که پیش از این جذب سایت رقبای شما میشده اند.

بگذارید با یک نمونه این قضیه را بهتر توضیح بدهم. کلمه و واژه ساخت سایت یک کدام از عبارات مشقت بار بهینه سازی در اینترنت فارسی میباشد. فکر کنید وبسایت x که کمپانی آن در تهران واقع گردیده با 10 سال سوابق و اما بهینه سازی بسیار کارکشته روی این کلمه و واژه در مرتبه یک گوگل جای دارد. اکثر وقت ها یوزرها تقارن زمانی که‌این واژه و کلمه را کاوش نمایند به‌این تارنما در سکو یک گوگل میرسند.

درحال حاضر کاربری در استان قم این واژه و کلمه را کاوش میکند. در شرایط معمولی در جایگاه یک گوگل با تارنما x واکنش میکند. البته در حالتی‌که در شهر قم یک گروه فعال در مورد ساخت وب سایت وجود داشته باشد که seo محلی را هم روی وبسایت خودش پیاده کرده‌باشد، می‌تواند در طول جستجوی واژه ساخت وب سایت به وسیله مخاطبان قمی، به مکان وبسایت x در سکو یک گوگل قرار بگیرد! براین اساس seo محلی یک میانبر برای کسب و شغل های کوچکی میباشد که نمیتوانند با بزرگان حوزه خودشان رقابت نمایند. در حالتی که قصد دارید seo محلی را با کل جزئیات در سایتتان رعایت نمایید، نوشته‌ی‌علمی یادگرفتن seo محلی در فرین آکادمی را بخوانید.

7_ بهینه سازی برای جستجوی صوتی


گشوده هم در حالتی‌که در سال 99 هستیم و حال حاضر این نوشته‌علمی را می‌خوانید، به خوش شانسی خودتان ایمان بیاورید! یکی‌از ترندهای تازه دیگر در دانش seo و دنیای اینترنت، قضیه اصلی seo برای جستجوی صوتی میباشد. جدیدا ذوق و سلیقه مخاطبان در طرز کاوش کردنشان در موتور کاوش هم عوض شده! یعنی تعداد متعددی از مخاطبان جای اینکه به سراغ کیبورد تلفن همراهشان رفته و به امداد آن متن گزینه نظرشان را کاوش نمایند، با امداد به چنگ آوردن از دکمه جستجوی صوتی گوگل، به طور صوتی زمینه متبوع خودشان را سرچ میکنند
خب، تا اینجا حادثه خاصی نیوفتاده. البته چرا سرتیتر این نصیب از متن “بهینه سازی برای جستجوی صوتی” میباشد؟ بدین استدلال: شما در وضعیت معمولی برای کاوش در گوگل، یک متن مثل این مینویسید: یادگرفتن seo وب سایت برای موتور جستجوی گوگل.” البته برای کاوش صوتی هم به همین صورت عبارات را ادا می کنید؟ خیر، احتمالا صوتی که برای گوگل میفرستید چنین مضمونی میباشد:”سئو وب سایت توی گوگل!”

این یعنی جستجوی صوتی یوزرها اکثر وقت ها با لهجه خودمانی و عامیانه میباشد در حالی که جستجوی متنی بیشتر به امداد گویش ادبی و کتابی انجام میگردد. حال شما می توانید از این مجال به کار گیری کرده و سایتتان را برای اینطور عبارات seo فرمایید. چطور؟ با امداد فعال سازی یک انجمن سوال و جواب!

به انجمن سوال و جواب وب سایت فرین آکادمی رمز بزنید؛ همانگونه که می بینید، اکثر وقت ها یوزرها در انجمن ها به مکان به کار گیری از ادبیات کتابی، متن متبوع خودشان را همانطوری مینویسند که در گویش عامیانه سخن میکنند. این قضیه می‌تواند منجر انطباق صفحه های انجمن شما با جستجوی صوتی یوزرها گردیده و در پی سبب ساز گردد که اینترنت سایتتان روی جستجوهای صوتی بهتر از سایر رقبا بهینه سازی گردد.

نکته: یک پرسش؛ به حیث شما با ترکیب کردن این ترفند seo و ترفند شماره 5، چه تکنیکی را می‌توانید در اینترنت سایتتان اجرا نمائید؟ پاسخ را در نصیب نظرها بنویسید.

8_ از ویدیومارکتینگ غافل نشوید


یک ترفند seo که به شدت به شما در پرورش کسب و کارتان یاری میکند! در شرایطی که تا شرایط کنونی برای سئو وب سایت و همچنین ارتقا فروش سراغ به کارگیری از ویدیوها نرفته اید، یک خطا گسترده انجام داده اید! به هیچ وجه بگذارید به جای این که استارت کنم به ارائه مطالب آکادمیک، یک نمونه حقیقی را برایتان توضیح بدهم:
یک‌سری سال پیش که قصد فعال سازی این شرکت را داشتم، مجبورم بودم با وبسایت های عظیم و معتبری مثل مدیروب، نیوسئو، سئوروز و… رقابت کنم. مطمئنا رقابت بی واسطه با سایت هایی که تعدادی سال میباشد دراین مورد عمل میکنند، برایم به شدت دشوار بود. پس یک چاره پیدا کردم: ویدئو مارکتینگ!

اینجانب نزدیک به 30 ساعت یادگرفتن های دیجیتال مارکتینگ حقیقتا موثر و کاربردی را ضبط و در وبسایت های به اشتراک گذاری ویدئو مثل آپارات آن‌ها را منتشر کردم.

این ویدیوها در دوران نسبتا یه خرده سبب شناخته شدن مارک وب سایت و مارک فردی اینجانب شد. تعداد بسیار متعددی از مشتری هایی که در اولِ بهره‌برداری تیم مدیران وبسایت (اسم گذشته فرین آکادمی) برای کمپانی در زمان seo 50 ساعته و همچنین خرید سرویس ها seo به سمت ما آمدند، با مشاهده این ویدیوها با ما آشنا گردیده بودند. زیبا به خاطر دارم این گزاره ای را که یکی مخاطبان به اینجانب اعلام‌کرد:

((با خودم گفتم در‌صورتی‌که ویدیوهای رایگانشان اینقدر کیفیت خوب میباشد، پس عصر غیررایگانشان چه کیفیتی دارااست؟!))

درپی هم تلاش کردیم با امداد سرویس ها و یادگرفتن های کیفیت بالا، این اشخاص را از خریدار به مشتری تبدیل کرده و حتی آن ها را ترغیب کنیم که مارا به سایر معرفی نمایند. این یک کدام از مهمترین رازهای پیروزی ما در فرین آکادمی بوده و می‌باشد.

با اعتنا به همین قضیه و توان بالای ویدئو مارکتینگ، سفارش می کنم مطلقا از همین امروز پروسه اجرای آن را استارت نمایید و به گذر زمان برخورد فوق العاده اش را مشاهده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد