مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

همه چیز درباره الگوریتم Freshness گوگل

الگوریتم Freshness گوگل که با اسم جدید ترین نتیجه ها نیز شناخته می‌شود، یک الگوریتم برای تغییر تحول مرتبه بندی به شمار می رود. این الگوریتم مبنی بر آپدیت رسانی الگوریتم کافئین در سال 2010 عرضه شده‌است.

نوشته ی علمی دارای ارتباط: شناخت با الگوریتم کافئین

وقتی که‌این الگوریتم معرفی آموزش سئو در مشهد   شد حدودا 35 درصد جستجوها پایین تاثیر قرار گرفت. این الگوریتم بر روی نتیجه ها تاره و نو تمرکز میکند و بازاریابی صنعت محتوا را متحول کرد.

چرا این الگوریتم به‌این نام اسم گذاری شد؟
Freshness یا این که Fresher Results ( نتیجه ها نو) از اسم وب لاگ قانونی جستجوهای داخلی گوگل گرفته شده‌است.

چرا الگوریتم Freshness عرضه شد؟
قبلی از سال 2017 پیش گویی گردیده بود ترازو محتوای ایجاد گردیده در همین سال اضافه از محتوای ساخت گردیده تا 5000 سال گذشته میباشد و این رویش ساخت محتوا هر روز ارتقاء پیدا می‌نماید. گوگل بدین اندیشه به زمین خورد که با اعتنا به‌این حجم محتوای آپ تو دیت و مخصوص بایستی الگوریتمی شناسایی و معرفی نماید که سکو بندی را مبتنی بر محتوای جدید انجام دهد.

با دقت به نوشته ی علمی ReadWrite که در سال 2012 به چاپ رسید، 16 تا 20 درصد جستجوهای انجام گرفته در گوگل مطالب تازه میباشد که تا به اکنون در حاصل کاوش نشده میباشد.

انگیزه اصلی این الگوریتم تاکید بیش تر بر اهمیت محتواهای نو هست مانند آخری خبر ها، حادثه ها، سیاست، اشخاص دارای اسم و رسم و غیره. مخصوصا در مواردی که شخص بعداز کاوش انتظار دارد تازه ترین خبر ها را در آن گزینه به دست آورد.

به عنوان مثال زمانی که شخص درخصوص بها دلار کاوش می‌نماید انتظار دارد که نو ترین بها و نوسانات بازار ارز به آن داده شود خیر بها های سابق که هیچ اعتباری ندارد.

چه وب سایت هایی طولانی تر پایین تاثیر الگوریتم Freshness قرار می‌گیرند؟
به صورت معمول دربین 6 تا 10 درصد از کلمه ها کاوش زیر تاثیر الگوریتم Freshness قرار می‌گیرند.

گوگل تارنما های خبری، وب سایت های پخش، پورتال های ویدئویی و ... که دارنده محتوای تازه میباشند را ترجیح می‌دهد. این تارنما های معمولا دارنده مطالب تازه و استفاده کننده پسند می‌باشند.

چطور آپ دیت رسانی الگوریتم Freshness برنده بوده میباشد؟
در حالتی که چه اکثر زمان ها آپ دیت رسانی الگوریتم Freshness به وسیله الگوریتم هایی زیرا پنگوئن، پاندا و غیره انجام میشود که‌این بروز رسانی واحد سنجش پیروزی این الگوریتم را تقویت مینماید.

نوشته‌علمی دارای ارتباط: الگوریتم پاندا چه چیزی است؟ باز نگری همت الگوریتم پاندا و اثر آن در بهینه سازی وبسایت

به عنوان مثال زمانی که شما نتیجه ها فوتبال را کاوش می‌کنید متوجه میشوید که تارنما ها غالبا تیتر های ذیل را ارائه می‌دهند.

حاصل زنده
آپ تو دیت رسانی در بازی
پایانی حاصل
جایگاه بندی فعلی
و طولانی تر
این نتیجه ها موثر و در حالا تغییر و تحول در ساعت میباشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد