مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

به کار گیری از لغات کلیدی

 آموزش سئو در مشهد کلمه ها کلیدی به دو بخش کلمه ها کلیدی کلی و دور از دسترس و همچنین عبارات کلیدی بلندتری که ترکیب خاصی از چندین کلمه و کلمه میباشند، تقسیم میشوند.

لغات کلیدی تک واژه و کلمه و کلمه ای معمولا انگیزه آخرین شما محسوب می گردند، به این دلیل‌که آنها بیشترین کاوش را در اینترنت دارا‌هستند. با این درحال حاضر بایست دقت کرد که رقابت درین عبارات تکی بسیار فشرده میباشد. شاید شما به عنوان یک دارای بوتیک عشق مند باشید که در کلمه و واژه \"لباس\" در برگه اولیه گوگل قرار گیرید، اما بایست دقت نمایید که درین کلمه و کلمه رقبای بسیار سرسختی از جمله برندهای دارای اعتبار و دکان های اینترنتی با سابقه را در پیش رو دارید.

فراتر از بحث رقابت سنگین فی مابین عبارات کلیدی منفرد، زمینه دیگری که در‌این حیث موجود هست، عدم شناسایی انگیزه استعمال کننده از جستجوی این کلمه و واژه میباشد. برای نمونه، در‌حالتی که کاربری کلمه و واژه و کلمه \"لباس\" را کاوش نماید، اهداف وی دربرگیرنده خرید لباس از سیرتکامل های مختلف آن و برای سنین متفاوت میتواند باشد. همینطور شاید وی در‌پی دیدن جدیدترین سیرتکامل های خرقه میباشد. جداگانه از این شاید این به کار گیری کننده در‌پی کشف کردن نزدیک ترین دکان های فیزیکی جامه در نزدیکی خویش میباشد.

کلمه ها کلیدی بلند خیس انگیزه مشخص تری دارا هستند و عاری از این ایراد می باشند. برای مثال انگیزه از جستجوی عبارت \"دکان لباس در جمهوری\" به صورت کامل معین میباشد و دکان های فیزیکی خرقه در خیابان جمهموری را انگیزه قرار داده میباشد. همینطور در عبارات کلیدی بلندتر، رقابت کمتری موجود است و براین مبنا وبسایت های کوچکتر می‌توانند در آن به رقابت بپردازند و به راحتی در آن عبارت، به کاغذ اولیه گوگل برسند.

استفاده بدون برنامه از عبارات کلیدی در صفحه کار درستی نیست. انگیزه از تهیه و تنظیم محتوا، تولید آن برای افراد حقیقی وواقعی با یک انگیزه معین میباشد و تنها اشاره به آن لغت ها به ربات های گوگل نمیباشد.

شرایطی در به کارگیری از لغات کلیدی در کاغذ وجود دارد که شما بایستی از آن تبعیت نمایید. کلمه ها کلیدی بایست در جاهای مشخصی از صفحه قرار گیرد تا ربات ها و یوزرها را از وجود محتوای موردنظرشان مطمئن گرداند. این مکان ها دربرگیرنده تیتر صفحه و بدنه اصلی آن میباشد. نکته شایان توجه در اینجا اینست که نبایست صرفا با انگیزه بالا بردن درصد کلیک ها از عنا وین فریبنده در تیتر برگه بهره مند شد. به این دلیل که یوزرها بعد از ورود به چنین صفحاتی و عدم مشاهده محتوای آیتم نظرشان فورا کاغذ را رخنه‌ مینمایند و این زمینه باعث ارتقاء بانس ریت وبسایت می‌شود. در فیض شما از توان اصلی کلمه ها کلیدی فایده ای نخواهید پیروزی.

همینطور شما میتوانید از لغت ها کلیدی در یو آر ال کاغذ، تگ H1، متا تگ Description و تگ Alt عکس های کاغذ به کارگیری کنید. به کار گیری از کلمات کلیدی دارای رابطه در تمام این مکان ها به گوگل یاری مینماید تا محتوای کاغذ های را بهتر شعور نماید.

به کار گیری از کلمات کلیدی دراین مکان های یکی‌از پایه ای ترین راهکارها برای قرار دادن شما در نتایج کاوش میباشد. این کار موجب قرار تصاحب کردن صد در صدی شما در نتیجه ها کاغذ نخستین گوگل میگردد، ولی انجام آن به صورت کامل ضروریست. عدم موفقیت در انجام این کار شما‌را در فرایند بعدی بهینه سازی با ناکامی رو به رو می‌نماید.

به کار گیری از کلمه ها کلیدی در فیس دادن به استراتژی تولید محتوا

احتمالا در فرایند ایجاد محتوای وبسایت بدین زمینه برخورده اید که قصد ایجاد محتوا درباره کلمه و واژه و کلمه کلیدی مشخصی را کرده ولی بعدا متوجه میشوید که درباره آن کلمه و کلمه و واژه کلیدی پیش از این مطلبی نوشته اید. برای دوری از این مشکلات باید لیستی از لغت ها کلیدی ما یحتاج خویش در نخستینِ فعالیت معین کرده و برای هرمورد محتوای به خصوص به آن را تنظیم نمایید. این لیست از عبارات کلیدی، راهگشای شما در ایجاد محتوا خواهد بود و مواقعی را که از قلم جا افتاده اند را نیز معین خواهد کرد.

با به کار گیری از این لیست می‌توانید استراتژی ایجاد محتوای سایت را معین کرده و طبق طرح ریزی به تولید محتوا درباره آن ها بپردازید. همچنینی کلمه ها کلیدی اصلی و با تقدم بیش خیس نیز در‌این نقشه فعالیت، تعیین شده و میدانید از کجا بایست آغاز فرمایید. پیرو فعالیت نیز با یافت کردن لغت ها کلیدی نو، آن را درین لیست قرار داده تا در آینده محتوایی درباره آن تولید نمائید.

شما در شرایط ایده آل می خواهید که هر واژه و کلمه کلیدی، یگانه به یک کاغذ باشد. ولی با بسط محتوای اینترنت سایت و ارتقاء تولیدات، سرویس ها و سیرتکامل بندی های آن، هر واژه و کلمه کلیدی اصلی نیز ممکن میباشد به نصیب های خاص تری تقسیم گردیده و هر کدام صفحه انگیزه مجزایی برای خویش داشته باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد