آموزش سئو در مشهد Paraphrasing به معنی ترکیب عقاید و ایده های متعدد میباشد با این اصل که محتوای اصلی نگهداری شود. برای همین از این الگوریتم به عنوان merging algorithm هم خاطر میشود.
این الگوریتم نو گوگل قوی به بازنگری محتوای چند ورقه ای اینترنت است و با این بازنگری یک نوشتهی علمی اختصاصی بفرد، یونیک تولید می کند. این الگوریتم طراحی شده تا به کاربران در حین جستجو پاسخ دهد و دیگر احتیاجی به بازدید از وبسایت اصلی تولید کننده محتوا نباشد.
نحو همت الگوریتمParaphrasing :
فراگیری seo در مشهد
در قدم اولیه با بازنگری محتوای هر برگه، اطلاعاتی که در هر برگه اهمیتی ندارد را حذف مینماید؛تا یک محتوای ارزشمند و کاربردی را ساخت کند.(تصویر ذیل مثال نزدیکی از این الگوریتم می باشد)
در گام بعدی با به کارگیری از دیگر الگوریتم های طراحی شده هوشمند، مطالب دوباره بازبینی میشود و اطلاعات خطا از آن حذف میشود. با این پروسه دیگر احتیاجی نیست کاربر وارد سایت مربوطه شود و کل متن را مطالعه کند.
با این الگوریتم، گوگل دیگر نیازی به محتوای شما ندارد:
طبق این الگوریتم گوگل محتوای موردنیاز کاربر با اطلاعات موجود، از سطح وب ایجاد میکند؛ در بهره دیگر نیازی به محتوای وب سایت شما و ارجاع کاربر به تارنما شما نیست. همین امر سبب ساز شده مدیران تارنما ها و سازنده محتوا مبتلا نگرانی شوند به این دلیلکه با اجرایی شدن این الگوریتم، شاهد افت بسیار زیاد بازدیدکنندگان وب سایت ها خواهیم بود و فرایند بازاریابی آنلاین تارنما ها مختل میگردد.
از این رو همه شرکت هایی که خدمات ایجاد محتوای وب سایت انجام می دهند می بایست مطالب و محتوای خود را به نحوی بارگذاری کنند که از فیلتر کنترل کیفیت گوگل رد و انتخاب شوند .
نکته: شرکت ها تبلیغ کننده دیجیتالی باید به خاطر داشته باشند با انتشارالگوریتم Paraphrasing شاهد از دست دادن مشتریان خود خواهند بود.
حاشیه ی امن موقتِ تولید محتوا برای سایت:
دنی سالیوان مدیر موتور جستجوی گوگل در حساب توییتر خود نوشت: “ما بسیاری از تحقیقات گوگل را به صورت عمومی منتشر کردیم.
این تحقیقات از جانب Google Brain می باشد و نه Google Search. در نتیجه بارها گفته ایم که نباید جوری فرض شود که گویی این تحقیقات همه قرار می باشد در قسمت سرچ گوگل اعمال شوند.”
گفته ی این مقام بلند اساس ی گوگل فعلاً آبی بر روی آتش مدیران بسیاری از وبسایت ها ریخت و خیال آنها را از ساخت محتوا برای وبسایت مشتریان شان تا حدودی وا رفته کرد.
اما اینکه گفته ی سالیوان تا کی پا برجا بماند و استراتژی گوگل تا چه وقتی دستخوش تغییرو تحول نشود موقتیً اصلی ترین آرم سوال است.
استفاده از الگوریتم Paraphrasing، به نفع گوگل یا کاربران؟
این الگوریتم نوعی خلاصه سازی انجام میدهد و تعبیروتفسیر کلی از قضیه به کاربر ارائه میکند. خب، با این حساب در وقت کاربر صرفه جویی میشود و همچنین کاربر در ورقه جستجو گوگل می ماند و لازم نیست که برای جواب سوالش، جای دیگری برود. یعنی این الگوریتم از محتوای تمام سایتها استفاده میکند و برای گوگل یک دایرة المعارف منحصر از مقالات و زمینهها می سازد. اغلب کسب و عملهایی که مبنا فعالیت آنها با محتوا می باشد از این عمل گوگل غمگین می باشند چون الگوریتم های خلاصه سازی در موتور جستجو، میزان بازدید این وبسایتها را به شدت ذیل می آورد و به عقیده افراد زیادی، این کارهای گوگل، انحصار طلبی محض است.