همانگونه که احتمالا در جریان قرار گرفتید اینستاگرام در تعدادی اخیر به نحوه عجیبی دائما آپ دیت های جدیدی را منتشر کرده و تغییرات برخی تعجب آور و غریبی در رابط کاربری و... تولید گردیده اما چیزی که احتمالا به آن اعتنا نشده این میباشد که اینستاگرام در درحال حاضر آزمایش کردن مسائل مختلفی مثل المان های رابط کاربری، واحد سنجش اکران پست ها و... میباشد.
اینستاگرام این فرایند را از روش تکنیک های A/B آزمایش انجام می دهد به اینصورت که ورژن های مختلفی از نرم افزار موجود هست و هربار که شما اینستاگرامتان را به روز می کنید ممکن میباشد ورژن متفاوتی از نرم افزار را ملاحظه کنید و تعجب میکنید که چرا اینستاگرام دوستانتان این شکلی وجود ندارد.
ممکن میباشد اینستاگرام از این پس این آزمایش ها به یک ورژن استاندارد و استوار دست پیدا نماید یا این که اینکه ممکن میباشد هر استفاده کننده بر پایه ی سلایقش ورژن فردی سازی گردیده خودش را داشته باشد و این تغییرات تا مدام ادامه پیدا نماید.
به هر درحال حاضر این تغییرات موج عظیمی از نارضایتی ها را به یار داشته میباشد به خصوص از طرف صاحبین پیج های پهناور اینستاگرام چراکه آپ تو دیت های اخیر سبب گردیده که Engagement و Reach پست های این صفحه ها فرآیند روبه پایین شدیدی پیدا نماید و این مورد عارضه ها مختلفی داراست.
یک کدام از آنان این میباشد که اینستاگرام جدیدا کاربرانی را که با پست های متعددی تعامل میکنند را Action Blocked کرده کهاین مورد سبب گردیده تا خیل عظیمی از یوزرها نتوانند برای مدتی با پست ها تعامل نمایند و حتی بعداز برطرف شدن Action Blocked نیز استفاده کننده بخاطر ترسی که از بروز مجدد این مسئله پیدا می کند، تلاش میکند که با پست های کمتری تعامل نماید.
صفحه های غیر تجاری که از روش تبلیغات درآمد داراهستند چه نمایند؟
با دقت به اینکه زمینه ریزش نرخ تعامل در اینستاگرام در سالهای قبل هم پیش آمده بود و بارهای گذشته نیز بعداز این زمان خیلی از صفحه های اقتدار خویش را از دست دادند این مدت اهمیت بالایی برای شما دارااست. و دراین عصر به احتمال زیاد نرخ تعامل پست های شما کاهش مییابد.
البته پیشنهادی که میتوان ارائه اعطا کرد این میباشد که درین روزگار تلاش نمایید معیار تبلیغاتی که در کاغذ خویش منتشر میکنید را کمتر نمایید و روی این قضیه تمرکز نمایید که از چه رویکرد هایی میتوانید با یک هزینه مقرون به صرفه مخاطبین جدیدی را جذب کاغذ خویش نمایید تا بتوانید با یک راهکار مطلوب از این معضل بیرون گردیده و بیش تر از پیش پرورش نمایید.
با این هم اکنون چه می بایست کرد؟
در هر فیس کسب و امور نمیتوانند بخاطر آپ دیت اینستاگرام فعالیت خویش را متوقف نمایند و پستی منتشر نکنند و بایستی یک راهکاری برای این قضیه تجویز کرد. در اصل در چنین قوانینی شما می بایست عملکرد فرمایید که معدل نرخ تعامل پست هایتان خیلی کاهش پیدا نکند چراکه در شرایطی که نرخ تعامل یوزرها با پست های شما کاهش پیدا نماید به مرور دوره یوزرها تعداد کمتری از پست های شمارا در کاغذ Home اینستاگرام میبینند و این زمینه لطمه بزرگی به ورقه شما وارد مینماید پس بهتر میباشد درین دوران یا این که پست های کمتری منتشر نمایید یا این که فقط پست هایی منتشر فرمایید که مطمئنید نرخ تعامل بالایی خواهند داشت.