می خواهد seo را حافظه بگیرید ولی نمیدانید از کجا استارت فرمائید؟ اذن دهید شمارا با همگی اصول نخستین seo که بایستی بلد باشید تا بتوانید موتور کاوش را خودتان با صرفهسازی نمائید، آشنا کنیم.
بخش اولیه
اصول بهینه سازی
پیشین از اینکه به تکنیکهای مشخص و معلوم و جنبههای چگونگی یادگیری بهینه سازی در سال 2020 بپردازیم. بیایید بخش نخستین را با مسائل مبنا آغاز کنیم. فراهماید؟ به راهنمای جامع seo برای مبتدیان خوش آمدید.
در بهینه سازی نوکارید؟ با خویش فکر میکنید چطور فعالیت مینماید و چه چیزی درسال 2020 اهمیت بیشتری دارااست؟ جای صحت می باشید.
بهینه سازی چه چیزی است؟
seo موتور کاوش (بهینه سازی) فرآیندی برای بهبود وضعیتها در حاصل جستجوی ارگانیک (سوای هزینه) در موتورهای کاوش میباشد. هر چه درجه اینترنتتارنما در حاصل کاوش فراتر باشد، اشخاص بیشتری آن را میبینند.
تاریخچه seo به ده سال 90 میلادی و ظهور نخستین موتورهای کاوش گر گشوده می شود. که امروزه یک استراتژی بازاریابی اساسی و یک صنعت رو به پرورش میباشد.
چنانچه می خواهید seo حافظه بگیرید، بایستی برای مقدار متعددی عمل ایده پرداز، فنی و تحلیلی فراهم باشید. تکنیکهای بخش اعظمی با هدف ها متعدد وجود داراهستند، با این اکنون نکته اصلی که بالا بودن در نتیجه ها جستجوی ارگانیک میباشد، به قوت خویش باقی میباشد.
به لهجه معمولی، بهینه سازی در رابطه اداره اینترنتوب سایت مطلوب برای اشخاص مطلوب میباشد.
این موضوع تنها راجعبه ساختاری عالی یا این که پیشینه فنی اینترنتوبسایت وجود ندارد. اینترنتوب سایت شما می بایست با محتوای کیفیت خوب و باصرفهسازی گردیده متناسب با نیاز مخاطبان لبریز شود. و اما بایستی به اندازهای خوب باشد که از سمت اینترنتتارنماهای دیگر لینک و پیوند شود.
بهینه سازی دشوار میباشد؟
موتورهای کاوش مثل گوگل، بینگ، یاهو و غیره اینترنتوبسایتها را برای ساخت پیشنهاد براساس الگوریتمهای سکوبندی متعدد فهرست مینمایند. آیا می توانیم این الگوریتمها را شناسایی کنیم؟ هم آری و هم نه.
گوگل از بیشتراز ۲۰۰ فاکتور برای درجهبندی به کارگیری می نماید. اگرچه ما اکثری از آنهارا می شناسیم: محتوای کیفیت بالا، بک لینک و پیوندها و موردها فنی مثل سرعت وبسایت. اکثری از آنها به طور یک رمز نگه داری می شوند.
اما، لازم وجود ندارد همگی فاکتورها را برای مرتبهبندی اینترنتوبسایت خویش بشناسید. برای فهم و شعور اینکه بهینه سازی کلا در زمینه ی چه است، یک ظرف سوپ را فکر کنید. سه جنبه مهم موجود است:
1. پیاله نمایانگر مسائل فنی پشت اینترنتوب سایت میباشد (سئوی فنی و seo داخلی) – سوای ظرف مطلوب، سوپ روی میز پخش میگردد.
2. سوپ محتوای اینترنتوب سایت را نشان می دهد – این مهمترین نصیب میباشد. محتوای بد = سوای سکو. معمولی میباشد.
3. ادویه آدرس از بک پیوندهای کیفیت خوب میباشد که توان اینترنتوبسایت شمارا ارتقاء می دهند – نهایی مادهای که سوپ سئوی شمارا بدون نقص می کند.
موتورهای کاوش هنگام کاوش کردن برای چیزی بوسیله یوزرها وب به کار گیری میگردند. و شما می خواهید آن چیز باشید. چندان اهمیت ندارد که شما محصولی، خدماتی را بفروشید، بلاگ بنویسید یا این که هر فعالیت دیگری، با صرفهسازی موتور کاوش ضروری میباشد.
اینترنتتارنما شما می بایست به وسیله موتورهای کاوش ایندکس شود. در غیر این رخ، گم میشوید.
فعالیت کردن هوشمندانه و عاقلانه روی seo، سکوبندی شمارا در نتیجه ها برگه موتورهای جستجو گر (SERP) بهبود می بخشد. جایگاه فراتر به معنای ترافیک بیش تر میباشد. چنانچه ترافیک تعاملی باشد، تغییراتی به یار خواهد داشت.
خلاصه، در صورتیکه برنامه دارید با اینترنتتارنما خویش چیره گردید، بایستی بهینه سازی را انجام دهید. بعضی جنبهها پیچیدهخیس میباشند، ولی اکثر وقت ها، پیروزی در بهینه سازی بر اساس دانایی و تنی چند از شایسته ترین نحوهها میباشد.
چطور می توانم بهینه سازی را خاطر بگیرم؟ آیا به یاری کسی نیاز دارم؟
حتی تغییرات معمولی میتوانند تفاوت بزرگی در به چه شکل چشم شدن اینترنتوب سایت شما به وسیله موتورهای کاوش تولید نمایند. دراین راهنمای جامع بهینه سازی برای مبتدیان، ما تمام مباحث مهم و اصول seo را پوشش خواهیم اعطا کرد. شما علم کافی seo کردن به تنهایی را کسب خواهید کرد.
در شرایطیکه فکر می کنید چطور بهینه سازی را در سال 2020 خاطر بگیرید، ما جواب معمولیای برای شما داریم: به مطالعه و تمرین بسیار نیاز خواهید داشت. واقعه خوب این میباشد که داده ها بدون پول اکثری متعددی را روی وب پیدا خواهید کرد (از پاراگراف این راهنمای بهینه سازی) ولی بایستی عاقلانه تعیین نمائید. به علاوه، می توانید در عصرها، کلاسها یا این که وبینارهای متفاوت کمپانی نمائید.
در شرایطیکه نمیخواهید خیلی خویش را اذیت فرمائید یا این که وقت کافی ندارید، می توانید از مشاوران، متخصصان و تاکسیهای بهینه سازی یاری بگیرید. حواستان باشد کهاین طرز در مقایسه با این نوشته ی علمی راهنما بدونپول نخواهد بود.
واژگان اصطلاحات اساسی seo
سئوی داخلی در قبال offpage seo
سئوی کلاه سپید در قبال کلاه سیاه در قبال کلاه خاکستری
سئوی داخلی در قبال offpage
انجام سئوی داخلی (باطن اینترنتتارنما) به معنای باصرفهسازی اینترنتوبسایت شما برای تاثیرگذاری بر نتیجه ها جستجوی ارگانیک میباشد. این همگی کاری میباشد که می توانید در اینترنتوب سایت انجام دهید – از بهنیهسازی محتوا تا جنبههای فنی:
متا تگها
هدینگها (تیترها)
ساختار URL
بهنیهسازی تصاویر
محتوا
داده ساختاریافته
اندازه و سرعت اینترنتوبسایت
و خیلیهای دیگر. ما در بخش سوم با آن ها سروکار داریم.
سئو آف پیج (بیرون از وبسایت) همگی کارهایی که برای بهبود توان سئوی وب سایت از روش به چنگ آوردن بک پیوند از دیگر اینترنتتارنماها میباشد را پوشش می دهد. شیوههای اکثری برای به چنگ آوردن آنان موجود هست:
بسط ایمیلی
وب لاگنویسی مهمان
سابمیشنها
اقدامات رسانه اجتماعی
همیاری با اینفلوئنسرها
تایپ کردن مطالب گران بها، بدین ترتیب مردم دوست داراهستند به وبسایت شما لینک و پیوند دهند.
و خیلیهای دیگر که در بخش ششم پوشش داده شدند.
سئوی کلاه سپید در قبال کلاه سیاه در قبال کلاه خاکستری
سرچشمه کلاه سیاه در قبال کلاه سپید فیلمهای وسترن میباشد. مثل پسرهای بد در مقابل پسرهای خوب. این سخنها را زیاد بدون شوخی نگیرید. ایده ها روی هر دو خط مش seo گوناگون میباشد.
بهینه سازی کلاه سیاه تیمای از اقدامات غیراخلاقی برای بهبود درجهبندی یک اینترنتتارنما در کاغذ نتیجه ها موتور کاوش میباشد. آن ها طوری پباده سازی گردیدهاند که موتورهای کاوش را پایین تاثیر قرار دهند، در حالی که فاکتور انسانیت را در حیث نمیگیرند.