مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

مرجع مقالات رسمی سئو

مقالات رسمی سئو

الگوریتم freshness


گوگل، از الگوریتم های متعددی برای جایگاه بندی تارنما ها در لیست حاصل موتور جستجوی خویش به کارگیری می‌کند. یکی‌از آنان، الگوریتم freshness گوگل اسم دارااست. همانگونه که از اسمش پیداست، انگیزه این الگوریتم، اکران نو ترین و آپ دیت ترین محتوا در کاغذ حاصل کاوش میباشد.

آموزش سئو در مشهد

ولی آیا این الگوریتم بر روی همه محتوا ها اعمال می گردد؟ یا این که به عبارت دیگر، آیا آپ تو دیت بودن تمام محتوا ها در وب اهمیت دارااست؟ و در غایت این الگوریتم چه تاثیری در seo تارنما و کسب و فعالیت شما خواهد داشت؟ … اینها سوالاتی میباشد که پیرو باز‌بینی خوا هیم کرد.


الگوریتم freshness گوگل چه است؟

در نوامبر سال 2011، گوگل الگوریتم freshness را معرفی کرد که به به روز آپ تو دیت رسانی گوگل (google freshness Update) نیز دارای شهرت میباشد.


ایده ی پشت این الگوریتم این بود که گوگل می خواست جدیدترین و آپ دیت ترین محتواها را در بالا نتیجه ها کاوش نشان دهد.



و ولی، آیا الگوریتم freshness بر روی همگی محتواها اعمال می گردد؟

بعداز مدتی گوگل اخذ که لازم وجود ندارد کلیه محتوا های مو جود در وب آپ دیت باشد.


گوگل به صورت تروتمیز، الگوریتم هایی را با انگیزه بهبود حاصل جستجوی ارگانیک، منتشر می‌کند. الگوریتم freshness گوگل، به یوزرها یاری می‌کند جدیدترین داده ها را پیدا نمایند، سوای اینکه نیاز باشد داده ها کهن و منسوخ گردیده را مشاهده نمایند.


مثلا، نوشته‌علمی ای درباره‌ی چگونگی به حکومت وصال کوروش هخامنشی، نیازی به آپ دیت ندارد. ولی زمانی که شخصی میخواهد امتیازهای یک بازی را در گوگل کاوش نماید، مطلقاً نمیخواهد حاصل هفته قبلی را ببیند. بدین ترتیب داده ها می بایست آپ دیت باشند، در صورتیکه این داده ها آپ تو دیت نباشند، پس به هیچ عنوانً انگیزه از این گونه کاوش چه می‌باشد؟


از همین جا می اقتدار سود گرفت که وبسایت هایی که روی داد محور و خبری میباشند، اضافه پایین تاثیر این الگوریتم قرار میگیرند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد